ניוקאסל 2008/9 - יורדים ליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Magpie22, ‏6/7/08.

  1. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,341
    לייקים שהתקבלו:
    795
    מגפאי, עם כל הכבוד לניוקאסל, ונכון שזאת ההודעה הכי סובייקטיבית שראיתי מזה הרבה זמן, הסגל שלכם לא יותר טוב משל סיטי, אברטון, טוטנהאם ו-וילה אז נכון יש לכם שני חלוצים מצויינים ועוד מוקדם לעשות הערכות כי ברור שיהיה עוד רכש אבל בכל זאת, תהיה מציאותי, אפילו קצת.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/7/08
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני לא רואה את היתרון הגדול של אסטון וילה על פני ניוקאסל ברמת הסגל, ממש לא. אובאפמי מארטינס שחקן בקאליבר שאין לאף אחד מהקבוצות המדוברות למעט הספרס. מייקל אוואן הראה סימנים של התאוששות. ככה שהחוד עוד לפני הרכש של הקיץ נראה טוב. בשער, שוב, יתרון מוחץ על כל היריבות.
    ההגנות של הוילנס, ווסט האם ובלקבורן אולי מנוסות ומחוברות יותר, אבל רחוקות מלהיות איזה שהוא מוסד בטאבו (פאקינג זט נייט, לא ג'ון טרי ולא ריו פרדיננד...).

    מנצ'סטר סיטי למרות כמה פנינים בהרכב, עדיין קבוצה מאוד בינונית, בטח ובטח מבחינה פרסונאלית.

    פומפי כרגע חזקים בעיקר בדיבורים על רכש. נכון לעכשיו הם רק איבדו שחקנים. הקבוצה של רדנאפ עדיין סופר איכותית ויציבה, אבל לא איזה באנקר מעל למקום השמיני.

    סך הכל שלב מאוד מוקדם של הקיץ, אם מוציאים את הספרס מהמשוואה כאשר מדובר בהבדלי רמות של הסגל (לא שזה אומר משהו, הרי בלול תמיד ימצאו דרך לחרבן על עצמם), אני לא חושב שיש איזו קבוצה שניוקאסל לא מסוגלת להתחרות איתה ראש בראש על שחקן. אי אפשר לדעת מי יבוא ומי יילך.

    זה שהיו לניוקאסל כמה שנים שחורות - אפורות לא מוחק את היכולת של הקבוצה לחזור לעצמה. כל מה שצריך הוא קיץ אחד טוב ופתיחת עונה חזקה. לא יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/08
  3. Magpie22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/5/08
    הודעות:
    540
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק!
    כל מילה בסלע קירק.

    אם החלטתם שאני סובייקטיבי אין בעיה. בסך הכל כתבתי בדיוק את מי שקירק כותב רק במילים אחרות.
    הסגל של ניוקאסל לא טוב יותר משל האחרים אבל אי אפשר להגיד שפחות טוב.

    וכן..כרגע הסגל של טוטנהאם נראה טוב יותר משאר הקבוצות האלה.
     
  4. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    אובאפמי שחקן מעולה, אבל לא עולה בהרבה אם בכלל על סנטה קרוז לדוגמא. ואם אתה מדבר על "שחקן בקאליבר" מעבר לעמדת החלוץ, אז לוילה יש את יאנג (ובארי לימים הקרובים), לשיטי את אלאנו וריצ'ארדס, על טוטנהאם אין מה לדבר, ולאברטון יש את ארטטה לדוגמא.
    מעבר לזה, מבחינת החוליה האחורית אין לניוקאסל שחקן אחד ראוי באמת. גם הייתרון בעמדת השוער שאתה מדבר עליו כבר לא משמעותי כ"כ. גיבן לא היה מדהים בעונה שעברה ואני לא חושב שהוא עולה על שוערים כמו בראד פרידל, ג'ו הארט, או דייויד ג'יימס. באגפים כמו בחוד נראה שלניוקאסל יש שחקנים טובים, אבל בכל זאת זו העמדה שקיגאן בחר לחזק ראשונה משום מה. ואגב גם פה אין להם יתרון על וילה או בלאקבורן (לפחות כל עוד זאת שומרת על בנטלי).
    במרכז הקישור אין מה לדבר. טוטנהאם מביאה את מודריץ' ובסקוטלנד עסוקים בשחרור העבריין מהכלא.

    האמת שלפני העונה שעברה החזקתי מאוד מהסגל שלהם וחשבתי שסאם השמן יוביל אותם קדימה. אבל שחקנים כמו אנריקה, קאסאפה וידוקה סמית' ודאף פשוט לא מספקים את הסחורה. ברור שהם יכולים פתאום להתחבר ועם קיץ טוב להתחרות על אופ"א אבל באותה מידה הם יכולים להישאר במקום בעוד קבוצות כמו בורו וסנדרלנד יתחזקו ולמצוא את עצמם במצב רע מאוד.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    בנטלי ובארי לא פאקטור, הם לא ישחקו בקבוצות שלהם.

    אתה מתעסק בשטויות אם אתה מתייחס לדיבורים על ג'ואי בארטון. זה שהקבוצה מנסה לעזור לו לא אומר שמישהו בונה עליו. עלו הרבה מאוד שמות של קשרים בהקשר של ניוקאסל כולל שחקנים כמו איימאר שיכולים לשדרג מאוד את הקבוצה.

    שוב, אני לא אומר שניוקאסל הולכת בוודאות להיות בין שש הקבוצות שיסיימו מיד אחרי הרבעייה הגדולה, אבל אני חושב שזה לא תהיה הפתעה גדולה כמו שאתם מנסים לצייר את זה. זה שלסיטי יש את אלאנו (לא מציאה גדולה ברוב שלבי העונה שעברה, אגב) וריצ'ארדס לא בדיוק פותר לה את יתר החורים בהרכב ויש לה לא מעט כאלה. והדברים גם אמורים לגבי אסטון וילה ובלקבורן.

    לניוקאסל יש לא מעט שחקנים טובים שסבלו מאוד מכך שהם שיחקו באותו הרכב עם חבורה של שחקנים עלובים. אבל עם רכש נכון אפשר לפתור את זה בקלות.
     
  6. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    ההערה על בארטון הייתה בדיחה, אבל זה לא משנה את העובדה שכרגע הקישור שלהם זה בערך ניקי באט.
    יש הבדל בין טופ 10 ובין מקום באופ"א. אני האחרון שאגיד שהחצי העליון של הטבלה לא ריאלי מבחינתם. אבל לסיים בשישייה הראשונה? זו תהיה הפתעה לא קטנה לדעתי.
    מה שאמרת לגבי "X לא פותר את יתר החורים בהרכב ויש לה לא מעט כאלה" תופס גם על מארטינס. השחקנים שהבאתי הם דוגמא לכך שכן יש בקבוצות האלה שחקנים בקאליבר של אובאפמי.

    דבר ראשון שתגיע מהפיכה בהגנה, ורק אז אפשר להסתכל קדימה.
     
  7. Claret&Blue Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/06
    הודעות:
    4,149
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם רכש נכון אפשר לפתור הכל, בוודאי. אבל הסגל הנוכחי של ניוקאסל פחות טוב מזה של אברטון, אסטון וילה, טוטנהאם ופומפי. אם קיגן מצליח להביא שחקנים טובים בכסף שניתן לו- על הכיפאק, אבל עם הסגל הקיים הוא לא יגיע לשום מקום מהעובדה הפשוטה שהסגל הקיים לא מספיק טוב בעוד שהקבוצות האחרות מתחזקות בשחקנים מצוינים.
     
  8. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,341
    לייקים שהתקבלו:
    795
    יש להם בקישור האמצעי את Geremi שהוכח כשחקן יעיל מול קבוצות מרכז טבלה בעונה שעברה.
     
  9. Magpie22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/5/08
    הודעות:
    540
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/7/08
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    רכש נכון כמו למשל?

    אם השחקן הלגיטימי היחידי שאתה מוצא בסגל של ניוקאסל הוא אומפה לומפה אז לא נגיע רחוק כי אנחנו לא מסכימים. לדעתי אפשר עם 4 שחקני רכש להביא את ניוקאסל למצב שהיא עומדת שווה מול שווה מול כל קבוצה בליגה להוציא את ארבע הגדולות והספרס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/08
  11. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר להסתכל על העונה האחרונה של ניוקאסל כדי לראות שגם אם מתחילים עם סגל מבטיח, זה לא אומר שכבר במרץ לא ישבו בים ויאכלו אבטיח.
    ברמת השחקנים הקיימת המקסימום שאפשר להשיג מהקבוצה הוא מקום עשירי. צריך להבין שגם קבוצות שסיימו מתחת לניוקאסל כמו בורו לדוגמא, מתחזקות וגם להן יש שאיפות להתברג בעשיריה הראשונה. זה כמובן בלי לדבר בכלל על ההתקדמות של טוטנהאם, החזרה של הפצועים של ווסטהאם ועוד רכשים שעתידים לפקוד את הצד התכול של מנצ'סטר.
    לא חושב שהעונה הקרובה הולכת להיות בניוקאסל קבוצה אטרקטיבית במיוחד, אבל מכיוון שאינני נביא , לא הייתי ממהר להמר שהיא לא יכולה להפתיע. לבוא קטנים ולצאת גדולים זה נהדר, אבל לבוא חודש לפני שהעונה מתחילה עם המצב הקיים בסגל ולדבר על צמרת, קצת יומרני לא?
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    להתחיל את העונה עם שאיפות למקום האחד עשר זה הרבה יותר גרוע.
     
  13. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אף אחד לא ביקש שיתחילו את העונה עם שאיפות למקום ה11, אבל לדבר על צמרת, זה נראה כאילו מישהו כאן משקר את עצמו . שאיפות זה טוב, אבל אם אתה מכוון לצמרת תוכיח את זה על פני השטח. אל תאבד את מודריץ', אל תרדם בשמירה ותראה את כל יריבותיך מתחזקות בשחקנים שהיו יכולים לשדרג את הקבוצה שלך. כי אם אתה מכוון לצמרת, להשאר עם מה שיש לך והספיק לך בקושי למקום 12 בעונה שהייתה גרועה ללא מעט קבוצות בzone של ניוקאסל ולצפות לצמרת... אני מניח שעדיף להיות ריאלי ולא לשכוח אפילו להציץ מדי פעם אחורה לראות שלא עוקפים אותך יותר מדי.
     
  14. Claret&Blue Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/06
    הודעות:
    4,149
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים אבל הם צריכים להיות שחקנים מוכשרים שייתנו תפוקה בעמדות שלהם. אני מדבר על הסגל הנוכחי שלהם כרגע שלא שווה אפילו טופ 10.
     
  15. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    להביא רכש של ארבעה שחקנים לפגוע בכולם ועוד כשהמטרה היא שהם ייכנסו להרכב זה ממש לא דבר של מה בכך.
    אם הם אכן יביאו ארבעה שחקנים ויפגעו עם כולם יש להם סיכוי להתחרות על מקום באופ"א. אבל אתה באמת רואה את זה קורה?

    מעבר לאובאפמי שחקנים לגיטימיים לרמה של הרכב בקבוצה שמתחרה גביע אופ"א בסגל של הטונס לפי איך שאני רואה את זה הם: אואן כשהוא כשיר ומראה מה שהוא הראה בסוף העונה, נזגובייה, מילנר, גיבן ואולי סטיבן טיילור וג'רמי.
    ארבעה שחקנים שיגיעו: שני קשרים, מגן שמאלי במקום אנריקה, ובלם לצדו של טיילור.
    מבחינת עומק הם יהיו בסדר אם לא יעזבו שחקנים.
    ועדיין - הסיכוי שזה יקרה פשוט לא גבוה.