סאגת האיטלקים של אינטר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Bianconeri, ‏7/11/07.

  1. mrwhat Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/07
    הודעות:
    741
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין מה הקטע שלכם בזמן האחרון נגד אינטר פתחתם שני נושאים , האחד נגד אינטר בצורה משמעותית והשני נגד אינטר בצורה חלקית.
    כרגע , ודגש על כרגע , אין שחקנים איטלקיים טובים שיכולים להיות בהרכב הראשון של אינטר(למעט רוסינה ופסקוול , היחידים שאני תופס מהם). בכלל כל הכדורגל האיטלקי חולה , מהליגה, השחקנים ,הבעלים ועד לאוהדים.
    קבוצה שרצה ב-3 מפעלים ובכולם היא שואפת לתואר , לא יכולה להרשות לעצמה לשחק עם שחקנים שהם לא מספיק טובים כדי לקחת את התואר , מה גם שחוץ משנה שעברה(נו ונגיד עונה לפני זה) אינטר לא טעמה טעם של אליפות מזה זמן רב.
    אני מבקש ממכם לא לתת לי דוגמאות של ברצלונה ו"למה ברסה כן יכול לשתף את דוס סנטוס ובוז'אן ואינטר לא יכולה לשתף איטלקי אחד , למה ליון יכולה לשתף את בנז'ומה ואינטר לא יכולה לשתף איטלקי אחד" כי אף אחד מהאיטלקים שהם בהשג יד לא חצי מהרמה של השחקנים הנ"ל.
    אינטר היו חייבים את קיבו והם עשו הכל כדי להשיג אותו ,גם אם זה היה כלול בלמכור 50% מכרטיסו של אנדרולי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/11/07
  2. LEO Member

    הצטרף ב:
    ‏11/11/07
    הודעות:
    60
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הטענות הם לגיטימיות ובהחלט במקום אתה צריך להבין שרוב אם לא כל משתתפי הפורום הם אוהדי קבוצות איטלקיות ונבחרת איטליה, כולם פה רוצים בהתפתחות הכדורגל האיטלקי ושחקנים איטלקיים כדאי שהנבחרת תציג איכויות ראויות במיוחד בתקופה כזאת של חילופי דורות בנבחרת ובכלל בכדורגל האיטלקי, אומנם יש קבוצות כמו רומא פארמה והויולה שמאוד עוזרות לפיתוח שחקנים איטלקים תראה דוגמאות כמו פאציני, מונטוליבו, אקווילאני, דה רוסי ,פסקוואל וברצאלי ולעומת זה אתה יכול לראות את מילאן, אינטר ויובנטוס של לפני פיצוץ הפרשה שלא נוקפות אצבע בזה ומנסות רק להנות מהמוכן ראה מקרה ג'ילארדינו לדוגמא והמדיניות הזאת מאוד מאוד עוצרת את הכדורגל האיטלקי ואת הנבחרת בפרט.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/11/07
  3. mrwhat Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/07
    הודעות:
    741
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצד אחד , אני ממש אבל ממש לא מאמין שהאיטלקיות הגדולות אינן נוקפות אצבע בשביל ל"ייצר" שחקנים איטלקיים , בכל זאת איטליה הייתה ותמיד תישאר מעצמה.
    מצד שני, אם תסתכל על מכלול הכדורגל האיטלקי אתה תבין שהכדורגל האיטלקי בשנים האחרונות חולה מאוד!
    כמו שלירן אמר קודם לכן התשובה טמונה בנוער , אני מאמין שגם אינטר , יובה ,רומא ומילאן יודעות את זה.
     
  4. LEO Member

    הצטרף ב:
    ‏11/11/07
    הודעות:
    60
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן אז תראה לי שחקן ו שתיים מהמובילים באיטליה שהם תוצר מחלקת הנוער של יובה מילאן או אינטר למשל ובבקשה אל תנסה לתת דוגמאות של פירלו וגאטוסו הפכו לסופרסטארים במילאן רוב השחקנים המובילים ביותר של איטליה הם בדרך כלל תוצרת מחלקת הנוער של הקבוצות הקטנות סטייל אטאלנטה פיאצנזה וכאלה אבל זה לא חדש זה עוד מהדור הקודם זה ככה כך למשל את כוכבי העבר שלנו כמו פיפו ויירי דל פיירו ועוד כאלה הם היו פרי תוצרת מחלקות הנוער של קבוצות קטנות שבצעירותם הגיעו לקבוצות הגדולות היום אפילו המצב יותר גרוע פעם הרכב הנבחרת היה מורכב אך ורק משחקניי הקבוצות הגדולות אינטר יובה מילאן לאציו או פארמה שהיו באמת גדולות ומובילות אבל היום המצב הפוך יש רוב גדול יותר בנבחרת של שחקני קבוצות דרג ב כמו רומא פיורנטינה ופלארמו מאשר שחקני שלושת הגדולות אז נכון שיש מחסור מסויים בכשרונות בהשוואה לדור הקודם למשל ונכון שהכדורגל האיטלקי חולה מאוד מאוד בשנים האחרונות יותר מבעבר אבל רק יזכיר לך שמהחרא צומחים הפרחים היפים ביותר
     
  5. mrwhat Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/07
    הודעות:
    741
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק , אבל אני חושב שהקבוצות הגדולות באיטליה יודעות על מה אתה מדבר.
    והם ינסו\מנסים לגדל שחקנים צעירים שיוכלו להיות הכוכבים הבאים של איטליה.