סוגרים סיבוב בליגת העל: מכבי חיפה אלופת החורף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏17/12/10.

  1. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    במלא שוער לעונה הבאה צריך להביא , ורביבו מסיים השאלה והגיל עושה את שלא , ומגן ימני אין לנו וחלוץ אין לנו וקשר אחורי טוב מז'אן ופרננדז אין לנו זה כבר חצי קבוצה שיעשו שינויים בעונה הבאה אז עדיף כבר עם מאמן אחר.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכבי תל אביב הייתה לא רעה, אבל לא משהו שבגללו הפועל באר שבע הייתה צריכה להיכנע. חבל לראות שגם השנה, למרות התקציב הגבוה, הפועל באר שבע נשארה קבוצה בינונית. כשמכבי נתניה השקיעה פחות או יותר את אותם הסכומים, הייתה קבוצה שרצה גבוה בצמרת וניצחה משחקים מהסוג הזה. משהו לא דופק בהפועל באר שבע בקטע הזה. או שיותר מדי כסף מבוזבז לריק או שמנטלית המועדון לא מוכן לעשות את השינוי בחשיבה.
     
  3. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא חושב שזה עניין מנטלי.
    רק תראה את הזרים שלהם. מלבד הבלם שלהם סוארס אחד יותר פח מהשני. לא יודע מה העלות שלהם אבל אין ספק שלזרים כאלה אין מקום בקבוצה כמו ב"ש.

    מכבי בעיקר הראו משחק הקרבה היום עם הרבה רצון. סידיבה אחד מהשחקנים היותר טובים שלנו העונה, מגיע לו השער היפה שהוא כבש.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    אין פה קשר למנטליות, מדובר בבניית קבוצה נטו, מאמנים שלא עושים בחירות נכונות. לכם היה את אלי גוטמן (אם אני לא טועה) שידע לבנות בסיס לקבוצה טובה. פה העניין הוא מאוד ברור להבנה, מאמנים שבאים ומביאים עובדתית שחקנים בינוניים מינוס, במיוחד זרים, אין מה לעשות, כמה שלא תשקיע, הכל תלוי במאמן.


    מכבי ת"א קבוצה שרחוקה מלהיות מפחידה, לא סתם, ולא במקרה, הקבוצה היחידה שמכבי ת"א ניצחה מ-8 הראשונות היא הפועל באר שבע, מכבי ת"א לא מראה עליונות מול קבוצות סבירות מבחינה התקפית, ואנחנו פשוט עלובים מבחינה התקפית לכן לא כבשנו הערב, אבל ללא ספק, למכבי חיפה והפועל ת"א אין מה לדאוג. למכבי ת"א יש איכות וכישרון כיחידים על מנת להכניע את הקבוצות הנחותות, ועובדה, שמול הקבוצות הטובות יותר בליגה זה לא עובד.

    בנוגע אלינו, פלייאוף אמצע זה מקומנו, קלינגר נכשל בגדול עם בניית ההתקפה, פרננדס זה לא השחקן שעושה את ההבדל יותר מדי, בהתקפה אין אופציות, אסולין מצויין ונקודת אור אבל המסכן בודד, אין מחליפים, אשמה מקצועית כבירה של קלינגר. לא יודע איך וויתרנו על בדש, טמטום של אלונה. לא יודע מה כבר אפשר להפוך בינואר, אבל חלוץ הוא מאסט.
    סוארז שחקן ענק.
     
  5. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,479
    לייקים שהתקבלו:
    3,868
    מכבי באמת לא היו משהו, אבל בקבוצה כמו שלנו אי אפשר לנצל את זה ואין שום גורם הפתעה. אי אפשר לא ללחוץ את היריב ולתת לו להניע כדור חופשי כל הזמן בלי בכלל לנסות להפריע.

    שחקנים כמו שיש לקרית שמונה, עכו, נתניה, גם אם הם כביכול פחות כשרוניים יכולים להפתיע עם ההקרבה וההשקעה שלהם. אצלנו לצערי עם כל כך הרבה גריאטריים אין מאיפה להביא את זה.

    ברננדו לא ממש התאקלם (כנראה הגיל עושה את שלו), אבל אני עדיין חושב ובמיוחד אחרי היום שרואים עד כמה פרננדש שחקן איכותי, ואם היה לו את החופש פעולה במגרש שרביבו מקבל ובעיקר את המצבים הנייחים שרביבו לוקח המצב שלנו היה הרבה יותר טוב.
     
  6. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    גדול! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני ממש לא מבין את התגובות של אוהדי ב"ש פה, בואנה אתם בכלל ראיתם את המשחק? בתור אחד שהיה במשחק, וגם ראה אותו כשחזר הביתה, אתם לא הגעתם למצב עד לדקה 93!, כדור אחד מסוכן לא נבעט לשער של שטראובר, אחד! אנחנו מצד שני היינו צריכים להוביל 3:0 אחרי 15 דקות, אם לא אוהד כהן, מה שקרה בשנה שעברה, היה חוזר על עצמו ב-15 דקות יותר מוקדם. סה"כ ניצחנו משחק שהיינו צריכים לנצח אותו כי גם במחצית השניה הגענו לכמה מצבים טובים פרט לגול, נכון שלא הברקנו התקפית אבל מי כן מבריקה התקפית? הפועל? זה שהיא כבשה 33 שערים זה טוב ויפה (ספגה חצי מהכמות) אבל 17 מהשערים שלהם היו נגד ארבעת האחרונות. חיפה? אם היא מרשימה התקפית אז זה אומר משהו על הליגה שלנו, והיא ממש לא מרשימה התקפית. בליגה שלנו, עם השיטה של לוזון, אין שום צורך להיות מרשים, בשום מחזור לאורך 30 המשחקים, רק ב-5 המשחקים של הפלייאוף! רק בהם צריך באמת לתת את כל מה שיש, "הצגה" מה שנקרא, ב-30 המשחקים, פשוט צריך לנצח, במגעיל, ביפה, לא משנה באיך, פשוט לנצח ולאגור את הנקודות, למה? כי השיטה רקובה מהיסוד! לא יודע איזה משחק קלינגר ראה שהוא דיבר על המשחק, אבל על המשחק הזה בתאכלס היה צריך להיות כתוב: 3:0 למכבי ת"א, ובמחצית הראשונה, למזלה של ב"ש זה לא היה ככה, אם מכבי היתה כובשת (יכולת אדירה של אוהד כהן) במחצית הראשונה זה גם היה נגמר ב-3:0. מה שכן? בוסרמיל לאף קבוצה לא קל לשחק, העובדה שניצחנו שם זה טוב בשבילנו, והעובדה שב"ש לא בעטה בעיטה אחת לשער, זה עוד יותר טוב לביטחון שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/12/10
  8. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    הא ואם היו רק 2 סיבובים בלי קיזוז, אז ניצחון יפה היה מעניק לך 2 נקודות בונוס?

    הבנתי את הנקודה שלך, אבל בכל מצב בכל ליגה בכל שיטה, ניצחון מגעיל עדיף על תיקו/הפסד בצורה יפה.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה מה שאמרתי...שאין מה להגיד שמכבי לא מרשימה ולא מפחידה ולא מאיימת, בינינו מי כן מפחידה ומאיימת בליגה? אף קבוצה. השיטה של לוזון גורמת לכך שלא צריך להיות קבוצה באמת מפחידה, פשוט צריך להיות במומנטום. הרי אם מכבי ת"א תנצח בקרית אליעזר ותחזור לתמונה, זה עניין של מומנטום, לא באמת בגלל יכולת מבריקה, ומכבי חיפה שמובילה בבטחה יכולה להיכנס למומנטום שלישי כי אחרי זה יש לה מכבי פ"ת בחוץ שזה לא קל גם אם זה באיצטדיון ר"ג וגם ב"ש ומשחקים לא קלים.
     
  10. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    שוב, זה לא קשור לשיטה, בכל שיטה כל קבוצה יכולה לשחק גרוע ולנצח, וגם בחמשת משחקי הפלייאוף מכבי חיפה יכולה (יכולה, לא אומר שזה יקרה, אבל אפשרי) להמשיך לשחק חרא ולנצח. אין לשיטת המשחק של הקבוצות קשר לשיטה, אם היו 2 סיבובים של 30 מחזורים ללא קיזוז וללא פלייאוף, רמת המשחק לא הייתה עולה פלאים.

    אגב, ממתי ב"ש זה משחק בית קשה לאחת הגדולות?
     
  11. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ערן, אוהדי חיפה - הדבר הראשון שאתה צריך לצפות לו זה קיצוניות.(סליחה על ההכללה אבל לפחות אלו שאני ראיתי ומכיר)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/12/10
  12. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ב"ש קשה לגדולות זה משהו ששייך לנוסטלגיה. פעם, לפני שנים, אמרו שהקבוצות שמגיעות לשחק בב"ש משאירות את הנקודות כבר בצומת פלוגות. היום זו ב"ש אחרת, לא מאיימת, חלבית ואפילו לא מעניינת כמו פעם (למי שאינו אוהד ב"ש אני מניח שהעניין ברור יותר).

    לדעתי האלמנט הפסיכולוגי הוא שמשחק תפקיד ועוזר להוריד את רמת המשחק, גם אם אינו האחראי היחידי. כשקבוצות מפסידות השחקנים וגם המאמן יודעים שזו רק נקודה וחצי שהם הפסידו. כשהפער בצמרת גדול כולם יודעים שגם לקראת סיום הסיבוב השני בעונה שעברה הוא היה גדול לטובת חיפה ואת הסוף כולם יודעים. אי אפשר לנתק את השחקן מהאדם, הוא לא רובוט, הוא יודע שיסלחו לו הרבה יותר עכשיו מאשר בעונה של שני סיבובים בלבד. חוץ מזה אני עדיין בדעה ששש עשרה קבוצות זה יותר מדי לליגה. אפשר לדבר מהיום ועד מחר על עכו ואיך שהם השתנו לטובה, אבל זה היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל. יש את סכנין ור"ג, ברוך השם, קבוצות חלשות להחריד. יש את הפועל פ"ת, שאם ביטון אכן יעבור לשרלראוה היא תצטרך לבנות על שערים עצמיים של היריבות כדי לשפר את מאזן השערים שלה, שלא לדבר על זה שאדם כמו יובל נעים מאמן אותה. ויש את הפועל אשקלון, עוד קבוצה חלשה ולא מעניינת. אי אפשר לעלות ברמה יותר מדי עם קבוצות כגון אלו.
     
  13. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,479
    לייקים שהתקבלו:
    3,868
    עומר, מכבי לחצה ברבע שעה הראשונה והגיעה למצבים מסוכנים, אבל אחרי זה לא ממש. תאמין לי שאחרי 4 שנים בליגה הלאומית אנחנו יודעים כמה באמת שווה 80% החזקת כדור ושליטה אופטית. עובדה שעם כל זה שלא שיחקנו נגמר 1-0 (וגם התקפה שהתחילה באגף שמאל שלנו בזמן שדוידזאדה שכב בחוץ פצוע) שכמעט נהיה 1-1 עם עוד מילימטר בכדור של מליקסון בסיום.

    בגלל זה אני מאוד מאוכזב מהתגובות של השחקנים היום, "עמדנו טוב" וכל מיני כאלה, כל מה שעשיתם זה לתת למכבי ת"א ביטחון ולא להפריע להם, כל מי שראה קצת את מכבי העונה יודע שטיפה ללחוץ אותה והשחקנים שם מתבלבלי, וראינו את זה בדקות (והיו כאלה קצת במחצית הראשונה ובסוף) ששיחקנו קצת כדורגל.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה טיל של סידיבה מ-30 מטר! הוא כמעט קרע את הרשת של אוהד כהן!
    במשחק חוץ נגד יריב עיקש שמסתגר - לא צריך לתת הצגות. מכבי ניצחה אתמול בצדק והיא שיחקה טוב כמעט בכל שלבי המשחק. כבר מפתיחת המשחק אפשר היה לראות שמכבי באה נחושה ומפוקסת בניגוד לבאר-שבע שלא מצאה את עצמה על המגרש. לא הייתי אומר שהיה שיפור גדול במכבי אבל דבר אחד בטוח - השחקנים הפסיקו עם הנגיעות המיותרות בכדור והתחילו לבעוט מרחוק ועובדה שזה הצליח. מכבי מסיימת את הסיבוב עם פער מזערי מהפועל ת"א ומכבי חיפה אבל כדאי לה מאוד לשפר את החלק הקידמי כי 20 שערי זכות בחצי עונה זה מאזן עלוב, בטח עם סגל כזה. ואולי הסיבה לכך היא החולשה של רוברטו קולאוטי. בוזגלו צריך לשחק במקומו.
    לפני המשחק היה ברור דבר אחד: במידה ובאר-שבע תכבוש ראשונה - יהיה מותח. במידה ומכבי תעלה ליתרון - אפשר לסגור את הבאסטה. באר-שבע אומנם חזרה העונה כבר מפיגור, אבל זה באמת לא זה, היא לא יודעת ליזום כשצריך. יש לה ספסל קצר. באר-שבע מאוד איכזבה אתמול ואיך סתיו אלימלך כתב בעיתון היום? מכבי באה לווסרמיל ופגשה את באר-שב רחוקה מלשאוג. נקודת אור יחידה בבאר-שבע - אוהד כהן שהציג משחק מצוין.

    אבל עזבו אתכם מכדורגל, בטח אחרי מה שקרה אתמול: מחזיק אצבעות לאבי כהן שייצא מהמצב האנוש הזה וינצח כמו שניצח במגרש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/12/10
  15. JackSparrow Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/10
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ככה זה אוהדי באר שבע...