סוגרים סיבוב בליגת העל: סטאטוס קוו בצמרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏6/3/09.

  1. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    GalB מספיק עם ההגזמות. "גועל נפש"? מאד נהניתי לראות את הלחימה של הילדים והמשחק כולו התנהל ב-16 של פ"ת, אבל אין ספק שהדיוק והקבלת החלטות חייבים להשתפר במחצית השניה. כיאל וקרופניק צריכים להתאפס על עצמם, קרופניק צריך להיות האחראי יותר במרכז ההגנה היום ולא מתאים הטעויות האלה.

    ראנספורד עם שער בכורה נהדר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/09
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד משחק גרוע,לפחות הפעם ניצחנו.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    אני לא מסכים עם שני החבר'ה שמעליי. 'גועל נפש'? לא צריך להגזים. 'משחק ברחבה של פ"ת'? גם זה מוגזם.

    מכבי חיפה ניצחה בצדק כי במשך כל המשחק הלכה קדימה, אבל הקבוצה פשוט לא הרשימה. השער המצויין של ראנספורד היה נקודת האור היחידה במשחק הזה. פ"ת עם שחקן פחות עוד בעטה למשקוף, אבל מצד שני ארבייטמן מצדיק את אלישע לוי כשלבד מול השער החטיא בשלומיאליות.

    הכרטיס האדום היה מאד גבולי, שופט אחר היה נותן פה צהוב, אבל כנראה מאיר לוי ראה את הרמת הרגל המסוכנת של שן. מאד מכובד איך המורחק התנהג ומבחינתי אפשר בקלות לתת לבחור במשחק הבא לשחק.

    חיפה מארחת בסיבוב האחרון את נתניה וכנראה גם את בית"ר. זה אולי הנחמה היחידה שלי כרגע כי הקבוצה פשוט בלחץ נוראי. לא רפאלוב, לא גולסה ולא ארבייטמן הצדיקו היום שום דבר מהקרדיט שהם קיבלו. מווסט לא ממש התרשמתי ואפילו ראנספורד צריך מדי פעם לוותר על הכדור.

    נו טוב, עכשיו כל הלחץ על הפועל ת"א ובית"ר...
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בשורה התחתונה נצחנו, אבל היו כמה דברים שלא אהבתי. שמתי לב שהקבוצה תמיד נותנת 25 דקות מצויינות, בלי קשר לתוצאה, ואז נרדמת. לא פלא שקיבלנו את שער השוויון, שבאופן לא מפתיע, זה עוד שער שנרשם לחובתו של לירן שטראובר, שאין לי מושג מה עובר עליו העונה.
    אוראל דגני ואלברטו בלאנקו רמה אחת מעל למשחק.
     
  5. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    משחק לא טוב של נתניה, לא טוב בלשון המעטה. שוב כאשר אנחנו מבקיעים גול, הקבוצה נסוגה אחורה ומאפשרת לקבוצה השנייה - לא משנה עד כמה בינונית היא, ליזום ולהבקיע. לנתניה יש אפשרות לגמור משחקים עם שלוש וארבע אפס , אבל לא כאשר הקבוצה יוזמת רק בחלק קטן מהמשחק. ראינו שכאשר יזמנו, הגענו להזדמנויות (מעטות, כל לא יזמנו הרבה), ועם עוד קצת מאמץ, היינו מבקיעים גם את השלישי.

    לחלקים הטובים:

    אוראל דגני - משחק עם ביטחון (לפעמים קצת יותר מידי). שקט, יודע ללכת עם כדור, וגם יודע להרים כדור. כאב ראש חיובי ללותר בעמדת המגן הימני.

    זאפטה - פעיל, אחראי לגול השני של נתניה (איזה ניתור יש לבחור), מנסה לשתף פעולה עם שכטר, ונראה שהוא יכול לתרום לנו. אני מעדיף אותו כרגע בהרכב על כנפו, כי מה שהיה חסר לנו זה חלוץ רחבה, והוא נראה אחד כזה.

    לחלקים הפחות טובים:

    לא ברור לי למה סיאבונגה ממשיך לקבל קרדיט. יש לבחור כדורגל, אבל הוא יותר מידי פרווה כרגע, ובהחלט יכול להיות שהוא יביא תפוקה בעתיד, אבל כרגע אנחנו צריכים תוצאות מידיות, לכן עובד או שלו צריכים לשחק במקומו. ראינו שכאשר עובד נכנס הקבוצה קמה לתחייה, וגם אם עובד לא בכושר שיא כרגע, הוא תורם יותר מסיאבונגה.

    לא ברור למה גולן חרמון חזר להרכב. הבחור מפוחד כל פעם, מרחיק כדורים ללא כתבות, וסתם מלחיץ את כל ההגנה.

    לא ברור למה אלמוג כהן חזר להרכב, בטח אחרי המשחקים המצויינים של רביג גזל, שתורם גם בהגנה וגם בהתקפה יותר מאלמוג.

    הגיע הזמן שננצח משחקים יותר בקלות, ואנחנו מסוגלים לעשות זאת. אם נדע ללחוץ על הדוושה במשך 70 דקות(וזה אפשרי עם הכושר הגופני הטוב של השחקנים), אני בטוח שנבקיע יותר שערים ממה שאנחנו מבקיעים עכשיו. לא ייתכן שאנחנו נשחק בונקר בחלק גדול משלבי המשחק, מול קבוצה בינונית כמו קריית שמונה.

    אבל באותה נשימה אני אומר דבר כזה: לא מעט משחקים היה מגיע לנו לנצח, וזה היה תוך כדי תצוגות כדורגל טובות יותר, עם החמצות בלתי נתפסות, אבל ספגנו גולים טיפשיים שלקחו לנו שלוש נקודות. לכן, הדבר הכי חשוב זה השלוש נקודות. גם חיפה, גם הפועל וגם ביתר עושות זאת, אז אל לנו להתנצל על התצוגות שלנו. שכולם יקפצו ויתללונו, אנחנו צריכים לעשות את שלנו!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/09
  6. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,374
    לגבי קרופניק, אני כבר לא מאשים אותו, אלא רק את אלישע.
    כל הרוטציות הללו בהרכב, בלי קשר לזה שקינן מושעה, עוד לפני כן עם הבאתו של ווסט והדחתו של קרופניק מההרכב, אין ספק שזה פגע בשחקן.
    מאוד נהנתי לראות את ראנספורד, שחקן שעושה המון תנועה ורואים את הכישרון שטמון בו.
    שער בכורה של הילד הגנאי ומקווה שמעתה הוא יתחיל להבקיע עוד, לא הייתי מצפה ממנו ליותר מדי אילו היה לנו חלוץ טוב בסגל,
    אך פאנטיני מחפש את הצל של עצמו, ארבייטמן משקיע ונלחם אך לא משכיל להבקיע ואין לנו חלוץ נורמלי בסגל.

    דווקא די נהנתי מהמחצית השניה, היתה יותר טובה מהראשונה,
    שילוב מצוין של אפק עם שחקני החלק הקדמי, יותר דיוק והתוצאה היתה כפולה.

    כבר טענתי לא פעם שאפק שווה הרכב ראשון והטענה שלי מתחזקת, התרומה שלו כאשר הוא מגיע מאחור אל החלק הקדמי היא גדולה,
    הפריצות שלו קדימה והרצון שלו, זה משהו שפחות רואים אצל משומר וחרזי, למרות שמגיע את כל התשבוחות לאחרון.

    ניצחון מינימלי, רצון ורוח לחימה, הנעות כדור ותיאום, רואים שיש פוטנציאל לקבוצה, 3 נקודות וממשיכים הלאה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
  7. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,374
    במשחק נוסף שהסתיים לא מזמן ניצחה בני יהודה את סכנין בדוחא 2:0.
    את השערים כבשו: אלירן עטר 17' ותמיר כחלון 90'.
    לסכנין היו שני מורחקים לקראת תום המשחק, יא יא פטי ועבאס סואן, אני מחכה לראות את הכניסות הפרועות בראשון בשער.

    בני יהודה אט אט מתקרבת לחלק העליון, סכנין מסתבכת,
    כאשר הכח מוציאה נקודה חשובה בביתה מול אשדוד ומצמצמת את הפער.
    למזלה של סכנין, קריית שמונה הפסידה ולא ברחה.
     
  8. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    לחלאיילה מגיע מאסר על הכניסה שלו במהלך שהוביל לשער השני של בני יהודה. חבל שבני יהודה כבשו במהלך הזה וגרמו לשופט לשכוח מהכניסה הזו. ההתאחדות חייבת להשעות את חלאיילה מכמה משחקים למרות שלא ניתן לו אדום ע"י השופט.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל קבוצות הצמרת ניצחו, לא יאומן, ביש מזל(גדול) להפועל, שתיהיה חייבת לנצח בדרבי אם היא רוצה לחשוב על אליפות.

    הפתיע אותי הניצחון של בית"ר באורווה. בית"ר הוכיחה היום שהיא נכנסת חזק למאבק האליפות. היא ניצחה באחד מהמגרשים הקשים בארץ. השער היה יפה מאוד, מהלך כדורגל גדול. זה מה שקורה ששחקנים כאלו מוכשרים מגיעים לאיזורים המסוכנים. הירידה ביכולת של בית"ר העונה היא בגלל החולשה במרכז. ברוכיאן, יצחקי ובן-שושן, תמוז וזנדברג, מי שמשחק ביניהם, מקבלים פחות כדורים. בית"ר שיחקה לא רע בכלל. דווקא את התקרית של גרשון עם דריו פרננדס, פיספסתי. לא מתאים לגרשון לעשות דברים כאלו, ובהתבסס על הביקורת שהטיחו שחקנים בבית"ר על פרננדס, מגלים מי הגורם כאן.

    מכבי חיפה חזרה לנצח אחרי שני הפסדים רצופים. לדעתי אם היא הייתה מבקיעה עוד שערים, אחרי ההרחקה(לא בטוח שהייתה) של אייל שן, אז השחקנים היו מקבלים עוד ביטחון. ראנספורד לא הרשים אותי היום, אבל הוא הבקיע אז זה לא כל-כך משנה. חיפה תקפה עם הרבה שחקנים אבל הייתה חסרת יצירתיות. אף אחד בחיפה היום לא באמת לקח את המשחק על עצמו. כיאל רצה אבל לא הצליח לסכן באמת, רפאלוב המשיך בעולם משלו, בוקולי משקיע אבל הוא שווה משחק טוב פעם בחודש, כל השאר סבירים ומטה. הפועל פ"ת החמיצה מצב פה ובעיטה שם, אבל לא הגיע לה לנצח. סספדס ניסה לקחת על עצמו את המשחק אבל בלי ויסה זה קשה.

    שבוע שני רצוף שנתניה נותנת גולים רק דרך מצבים נייחים. שטראובר שבוע שני רצוף מפשל. ראיתי רק את השערים, אבל אני מתרשם שנתניה פשוט לא עשתה כלום, וחבל. גם הכניסה של ראובן עובד לא הביאה לעוד מצבי כיבוש. מק"ש אני בכלל לא מצפה למשהו.

    בני-יהודה קבוצה עם קצת יותר אופי מאשר אשדוד ולכן היא מנצחת משחקים גם כשהיא לא טובה. לדעתי אשדוד קבוצה יותר מוכשרת, אבל גם עם יותר חסרונות, כמו במרכז השדה ובהגנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/09
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    ממש יציאת מצרים הייתה מפתח תקווה ועד ירושלים אבל בסופו של דבר אני בבית מאושר אחרי ניצחון חוץ "ענק" של 0-1 משער דווקא של ברוכיאן שאני מקווה שאחרי שרוב הסיבוב הוא היה בתרדמת חוזר לכושר הטוב שבו הוא היה בתחילת העונה.
    בכל מקרה משחק מצוין של יצחקי , ברוכיאן ובן שושן בעיקר של הראשון שפשוט מנייה בטוחה חבל שקשטן וסיני לא ראו אותו היום באורווה.
    לוח המשחקים של הסיבוב השלישי מתחיל עם 2 משחקים קשים במיוחד , במחזור ה-23 המקום השני בבית ואז המקום השלישי בחוץ ובני יהודה בבית במחזור ה-26.
    אני מעדיף שהפועל ת"א תסיים שנייה מחוץ לבלומפילד זה לא אותו הדבר וראינו במחזור ה-8 בטדי שהם התקשו במיוחד אבל איכשהו ניצחו 0-2 , נתניה בחוץ זה עדיף מאשר ביקור בבלומפילד בכל מקרה אני חותם על תיקו בקופסא או בבלומפילד.
    מכבי חיפה קיבלה הגרלה קשה ויהיה לקבוצה של אלישע לוי מבחן אופי אמיתי במשחקים הבאים.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    משחק קשה מאוד, ניצחון לא קל אבל שייתן לבית"ר הרבה ביטחון, פ"ת צופפה את המגרש, ניסתה לעקוץ במתפרצות אבל כשברק יצחקי נמצא בפוקוס ונותנים לו יותר מדיי ניסיונות להראות מה הוא יודע זה בסוף מצליח לו וזה נגמר בגול של בית"ר ירושלים.
    ניצחון טוב להמשך הדרך, צריך להמשיך כך ולהמשיך ולנצח כי למרות הניצחון אנחנו עדיין נמצאים במקום הרביעי מרחק 2 משחקים מהפסגה.
     
  12. שגיא Guest

    סטטוס קוו בצמרת. שלוש מתוך ארבע קבוצות הצמרת ניצחו וכמו שזה נראה ילכו עד הסוף.

    מכבי חיפה אמנם שבה לנצח, אבל במקום לנצל את ההזדמנות ולדרוס את הפועל פתח תקווה, כמעט וחטפנו שער דווקא אחרי שאייל שן הורחק. המשחק היה צריך להיסגר במחצית הראשונה כבר, אבל כמובן שהבעיה הגדולה של הקבוצה היא ניצול מצבים. בשליש הראשון של העונה רפאלוב היה אמון על ניצול המצבים, אבל מאז סיבוב שלם שהוא לא פוגע. גם שלומי ארבייטמן שהיה לא רע, בכל זאת לא השכיל לכבוש אף אחד מההזדמנויות אליהן הגיע. אני שמח שאוסיי כבש שער, שיוסיף לו לבטחון ומקווה שנראה ממנו יותר עד סיום העונה. מה שכן אפשר לקחת חיובי מהמשחק זה שלמרות שארבעה שחקני הרכב לא שיחקו, כולל שניים חשובים מאוד (הישראלים, אם למישהו היה ספק) בכל זאת לא ספגנו והצלחנו לנצח.

    מצד אחד אני מקווה שהפועל תל אביב תסיים שניה ומצד שני לא רוצה שהיא תצבור עוד נקודות. אני מעדיף לארח את הפועל תל אביב ובית"ר ולהתארח בקופסה. מול נתניה נפסיד בכל מקרה, לא משנה איפה יערך המשחק, כך שעדיף לארח את הפועל תל אביב ובית"ר בקריית אליעזר, שם אנחנו יכולים להוציא מולם תיקו ובכך לשמור על הפער מהם. נתפשר על תיקו בדרבי.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אשר כהן טעה בגדול בשער הראשון של בני יהודה, אלירן עטר חזר מהחצי של סכנין והיה בנבדל, הקוון ראה והרים, לא מבין איך אשר כהן מבטל פסיקה כזאת, ברגע המסירה הוא היה באיזור הרחבה של בני יהודה ולא היה לו סיכוי לקבוע אחרת. וחוצמזה.. מה נאמר על סכנין, חבורה של פושעים, אני לא יודע איך אשר כהן לא הוציא לחלאיילה אדום על העבירה שלו בדקה ה-90, שסכנין יגידו תודה שקיבלו רק 2 אדומים. חוליגנים.

    כל קבוצות הצמרת ניצחו, בני יהודה מתבססת לה במקום החמישי בזכות ההפסד של מכבי פ"ת, בית"ר עדיין בתמונה, במיוחד לאור העובדה שבמחזור הבא היא מארחת או את הפועל ת"א או נתניה... עוד הזדמנות אדירה לבית"ר לשפר עמדות בצורה ניכרת.
    בתחתית יכולה להצטער שלא ניצחה, הם הגיעו למצבים אבל השוער של אשדוד עשה עבודה טובה, קרית שמונה וסכנין נורא חלשות, הכח יכולה לשרוד אבל הם חייבים לנצל מצבים, הכח גם חלשה ולא מרבה להגיע למצבים, למצבים שהיא כן מגיעה היא חייבת לנצל.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    ראיתי עכשיו את השידור של 'ראשון בשער'. אלוהים ישמור על הכניסה של חלאיילה, זאת לא היתה עבירת כדורגל אלא ניסיון אמיתי לשבור לשחקן את הרגליים. אין לי דבר נגד סכנין, אבל האלימות הזאת שלהם עובר כל גבול. לגבי השער הראשון, אפילו אם סכנין צודקת היא חטפה שער באשמתה. הנבדל היה קרוב למרכז השדה ובמהלך שאחרי זה כל ההגנה חלמה.

    הניצחון של בית"ר באורווה מרשים, גם אני לא ציפיתי לניצחון הזה. יהיה לנו סיבוב אחרון מאד מעניין!
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    על סמך מה אתה אומר את זה? מכבי חיפה מארחת את המשחקים נגד המקומות 2 ו-4 ומשחקת למשל בבית נגד מכבי פ"ת. אם מכבי ת"א לא מנצחת בדרבי אז הקבוצה שלי בכלל לא צריכה יותר להגיע לאורווה, אני בהחלט מעדיף כבר לשחק בבלומפילד נגד בני יהודה ומכבי ת"א מאשר לנסוע פעמיים לאורווה.