סוגרים סיבוב בליגת העל: עירוני ק"ש כובשת את הפסגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏8/12/11.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני אפילו עוד נהנה לראות את המהפך של הפועל חיפה...בתוך דקה ראינו את ההבדל בין עזריאל לאבידור. את שער השיוויון לא ראיתי כי הייתי עוד בשירותים. למרות שכיניתי את הפועל חיפה קרקס תוכלו לחשוב מה דעתי עכשיו על מכבי חיפה...

    אני רוצה לראות את שחר אחרי המשחק הזה אם הוא לא יפטר את אלישע לוי...ראיתי כבר ביציע ג' את דיוקנו של עטר...אם הקבוצה הירוקה מפסידה היום אין מנוס מלעשות צעדים דרסטיים.

    3-1 להפועל חיפה ואלישע לוי גמר את הקריירה שלו בקבוצה. אנחנו בעונה פיננסית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/11
  2. שגיא Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    304
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי כבר מה להגיד על הקבוצה הזו. שחר לא יפטר את אלישע לוי גם אם הוא יפסיד עוד שני משחקים ברציפות.

    זה לא יאומן איך בכל משחק יש לנו טעיות בהגנה שהן טעויות כלכך קריטיות. זה לא נורמלי. הקבוצה הזו מפוררת. מילא לספוג שערים בגלל טעויות כאלה ואחרות, אבל ההתפרקות הזאת אחרי שער אחד היא מבישה והיא מגיעה פעם שניה ברציפות.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    שגיא, שלא יפטר את אלישע לוי אז אנחנו עוד נדרדר. לי אין בעיה עם ההפסד הזה כי אני לא סופר את הפועל חיפה, אבל שחר יפסיד עוד הרבה כסף אם ימשיך כמו עקשן לעשות משחקי יוקרה עם יציע ג'. המוט שנשלח עכשיו יגרום לנו למשחק(ים) רדיוס ללא קהל. אולי עדיף שהחבר'ה ביציע ג' היו עוזבים את האיצטדיון לפני שעוד איזה חמום מוח יעשה משהו מטומטם. גם אני עצבני לנוכח מה שאני רואה, אבל ברגע שנזרקים מוטות למגרש יש לקהל ביציע ג' בעיה קשה.

    מקצועית שגיא, האם לא כדאי לשחר להעיף את המאמן? יש לנו 21 שערי חובה. הכי הרבה בליגה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/11
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עשור של שליטה מוחלטת בדרבים הולך להגיע לקיצו. עד כדי-כך משעמם כך שאני מקווה לגול של מכבי חיפה שיוסיף קצת מתח לקראת הסיום. מעולם לא ראיתי את מכבי חיפה כך-כך אומללה ומסכן אלישע לוי - הפרצוף שלו אומר הכל. גם קבלת ההחלטות לא נכונה - לזרוק חלוצים למעלה כאילו אין מחר. גם הקללות של הקהל לא מוסיפה - תעודדו ברגע האמת, ראבאק, מספיק, גם אם אתם רוצים לראות את אלישע בחוץ - הקבוצה יותר חשובה.
    לא היה צריך לשמוע את הנתון של מאיר איינשטיין שסיפר שההגנה של מכבי חיפה ספגה העונה כמעט הכי הרבה שערים בליגה(21) יותר מהאחרונה בטבלה, הפועל פ"ת, בשביל להגיד שמדובר בביזיון אחד גדול, הגנה על הנייר בלבד. חיפה מכל איבוד כדור מסוגלת לספוג וזה מתחיל עם הבור בקישור האחורי ונמשך עם מרכז הגנה מאוד לקוי. משומר היחיד לטעמי שנקי מביקורת כרגע.

    הפועל חיפה עם רבע שעה אדירה בפתיחת המחצית השנייה, אבידור ממש חזר מהגלות עם הצמד הזה וגם גלושצביץ' עם משחק מצויין - מנצח בכל המאבקים. טל בנין בדרך לגאול את הפועל חיפה מייסוריה ותוך שבוע הוא מנצח גם את מכבי ת"א וגם את מכבי חיפה - שאפו. בן-שמעון וקשטן גם עשו את זה העונה דרך-אגב. הפועל חיפה עולה מעל הקו האדום.

    ככה בקטנה בנוגע למכבי - מסכנים, הובילו 1:0 לקראת הסיום ועשו טעות קריטית. תקופה ששום דבר לא הולך.
    מעניין אם אייל לחמן יחזיק מעמד במכבי פ"ת. בינתיים הוא לא הביא לשינוי. ותבוסה 4:0 במשחק בית מול הפועל עכו זו מכה הרבה יותר קשה מתבוסה בבלומפילד במחזור הפתיחה נגד הפועל ת"א.
    שאפו לאשדוד שעולה למקום השני אחרי שלמדה לנצח בחוץ, כנראה שדוחא מנגד כבר לא מבצר.
    באר-שבע עם ניצחון שני ברציפות והפעם אפילו מבלי לספוג, נגד ראשל"צ העלובה. העיקר שניסן יחזקל אופטימי.
    גילי לנדאו והפועל פ"ת חייבים להתחיל לנצח, סדרה של תוצאות תיקו לא תוביל אותם לשום מקום, למרות שרמת-השרון לאחרונה נחשבת ללהיט של הליגה.
     
  5. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין דרך טובה יותר להגדיר את המשחק הזה מאשר "יותר מזל משכל" להפועל חיפה. לא שהפועל חיפה מבריקה כל כך, ההגנה של מכבי חיפה נראית על הפנים.
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    בכל שבוע מחדש כשאני רואה את התוצאות של הקבוצות שאנחנו משחקים נגדם רק שבוע אחד לפניי אני מתעצבן ואוכל את הלב כמה הקבוצה הזאת שלנו היא קבוצה מסריחה עם מאמן מסריח.
    אם מחר לא מנצחים שבוע הבא מתחת לקו האדום ואז מר נעים יתחיל להיות רטוב אבל לא ממים.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    שום קהל בעולם, גם לא של הפועל ת"א, היה הולך עכשיו לעודד את הקבוצה שלו על המגרש. יש גבול לכל תעלול.

    העונה הזאת הופכת אולי לאחת מהעונות הכי קשות בעשרים השנים האחרונות. זכות הקהל לקלל כמה שהם רוצים, כל עוד הדבר נשאר בגדר הטעם הטוב. בעיניי זריקת המוט היא דבר שאני לא מוכן לעולם לראות. השנאה לכיוונו של שחקן בינוני כמו ערן לוי גם מעולם לא היתה מובנת לי.

    בסיכומו של דבר חוץ מזריקת המוט אין דבר חריג בהתנהגות הקהל.
     
  8. שגיא Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    304
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא מזל. כשפעם אחר פעם ההגנה עושה טעויות כלכך קריטיות ומחלקת מתנות ליריב זה לא מזל. זה פשוט חוסר יכולת. החכמה היא לנצל את זה. ואת זה עשו בהפועל חיפה.
     
  9. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    זה עצוב לומר, אבל אני מרוצה מהתיקו הזה שהוצאנו נגד נתניה. קודם כל, שמנו סוף לרצף ההפסדים הזוועתי שהיה לנו. דבר שני, הבנתי שלא היה משחק גדול, אבל זה חשוב לא להפסיד בעוד משחק כדי לפחות להחזיר לשחקנים קצת מהביטחון ביכולת שלהם. השלב הבא מבחינתנו זה לחזור לנצח, ואני מאוד מקווה שהשחקנים לא ימשיכו לבזות של הסמל של מכבי ת"א בשבוע הבא מול הפועל פ"ת.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אמת.
    הפועל חיפה פשוט ניצלה את המצבים שלה מה שבית"ר ירושלים והפועל עכו לא עשו לפנייה כי ב2 המשחקים מכבי חיפה הייתה יכולה לספוג שערים לא מעטים.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מדהים מה שהלך בראשון, 1700-1800 אדומים, גאווה אדירה הקהל הזה, זה כל מה שיש לבאר שבע להציע.

    אנחנו קבוצה חלשה, וגם היום, שיחקנו די פח, מול קבוצה מסכנה לא פחות מאיתנו, אבל באמת מה שהכי חשוב זה הניצחון, חייבים להמשיך לגרד נקודות.

    מה שהולך להיות בטדי זה טירוף, שוב, לפחות אותה כמות אוהדים כמו היום, אבל אנחנו נגיע למשחק מול קבוצה יותר כישרונית מאיתנו זה בטוח, קבוצה יותר טובה, חייבים להיכנס למסלול חיובי ולהמשיך איתו, שהשחקנים ייתנו נטו התלהבות, כי יכולת אין כל כך, רק התלהבות תשאיר אותנו איכשהו בליגה.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מבחינת שחר אלישע ימשיך.
    אבל לא מגיע לאלישע את מה שרוני לוי עבר. החוזה שלו מסתיים בסוף העונה, ומה שהוא הולך לעבור עכשיו זה גהנום. גהנום מיותר מבחינתו.

    אלישע, גם אדם שיכור היה בונה קבוצה יותר טובה בקיץ, אבל סבבהף הבאת לנו המון תועלת וגאווה בשלוש שנים. ולו רק בשבילך, תסכם עם שחר על פיצויים ולך תנוח.
     
  13. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט לא להאמין, 3 שנים רצוף שאני הולך לכל דרבי ומה שראיתי זה שער אחד.
    דרבי אחד אני לא הולך,ניצחון, שלושה שערים בדרבי חוץ.
    מי צריך יותר מזה?

    טל בנין, עוזר ליצן צרפתי עם פרצוף של חבייר מסצ'ראנו?
    לא לא לא אומר מוטי, אני אומר מוררררררררררררררררררררריוניו!
     
  14. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל חיפה ניצלה גם את ההגנה העגומה של מכבי תל אביב.
    הדרבי נצבע כולו באדום וחבל, בינואר צריך לחשוב על תוכנית פעולה כדי להציל את המצב הזה שמזכיר את העונות האחרונות של רוני לוי. כנראה שאלישע לא יודע להתמודד במצבים האלה ואני כמו אוהדי מכבי חיפה חושב שצריך להחזיר את ראובן עטר הביתה, הגיע הזמן.
     
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לא נורא. פעם בעשור מותר גם להפסיד, בשנה הבאה נחזור עם מאמן טוב יותר וקבוצה מאומנת. עד אז שאוהדי הפועל חיפה יחגגו, מגיע להם כמה רגעי נחת.

    אי אפשר להאשים אותי באהדה לקטן, אני חושב שהוא נטל ומעמסה כשהוא בהרכב. אבל איך היום, כשהוא (ביחד עם בוקולי) נותן משחק מעולה, אלישע מחליף אותו כדי לזרוק עוד חלוץ? בשביל להעביר את דבאלישווילי לאגף?
    עוד ניהול משחק שערורייתי לאוסף של אלישע, ואני מדבר על החל מהנקודה שנכנסו לפיגור משערים שכל אחד מהם הזוי יותר מהשני, כשבעיקר סארי פלאח מנצח על החגיגה עם טעויות ברמה של גן ילדים. מפחיד אותי לחשוב איך נראה בחודש ינואר אחרי שלדו יחליף את חוף דדו (חה!) בחופי אנטליה.