סודאמריקנו 2015 - אליפות דרא"מ לנבחרות עד גיל 20

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏12/1/15.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כמובן שמקרים כאלו ניתן למצוא בכל מקום בעולם עם שיטת בתים דומה או סתם משחק עם אינטרס משותף חופף.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כמובן שהתגובה שלי היתה בציניות, ראה ערך יורו 2004 במשחק של שבדיה ודנמרק :)
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    http://i57.tinypic.com/116uweg.Xxx

    סרחיו דיאס רק בן 16, השחקן הכי צעיר או השני הכי צעיר בטורניר אני לא זוכר, אבל חוצפה וביצים של שחקן בכיר כבר יש לו.

    במשחק הראשון החלוץ המצוין של פאראגוואי פתח וכבש מול בוליביה, בהמשך מול ארגנטינה ירד לספסל ולא שותף, בעוד מול אקואדור הוא נכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה. הילד כנראה חי בסרט ואחרי המשחק אמר בתקשורת "שלשחקנים שהמאמן מכיר יותר זמן יש יתרון בדקות משחק...שהוא לא מבין למה שיחק מעט כל כך אחרי בוליביה...ושהמאמן היה יכול לפחות להגיד לו משהו לפי שהוריד אותו לספסל". המאמן פירש את הדברים אחרת כנראה, תמימות של שחקן צעיר שלא יודע עם מי לדבר ועל מה, אז אולי הילד לא חי בסרט. כי במשחק הבא (מול פרו) הוא כבר חזר להרכב וסיים 90 דקות.

    רלוונטי או לא, למרות גילו הצעיר הוא דווקא שחקן עם ניסיון לא קטן (יחסית לטורניר הזה) ברמת הבוגרים עם כ-23 הופעות ו-8 שערים ב-2014.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שלב הבתים מגיע לסיומו עם ניצחון של ונסואלה על המארחת אורוגוואי (הרכב שני ממה שראיתי) במשחק שלא שינה מבחינת ההעפלה לשלב הבא. דרמה גדולה בסיום אחרי שהשופט ביטל שער שוויון (חוקי למהדרין בעיני) של התכולים בהתקפה האחרונה. השופט ביטל את השער כמה דקות אחרי שנכבש בזמן המקומיים חוגגים והאורחים מתלוננים לשופט. מזל שהמשחק לא קבע דבר. לפני כן ברזיל ניצחה את קולומביה 2-1, במשחק בו ב-60 דקות שראיתי קולומביה לא נראתה טוב בכלל.

    הקבוצה שהעפילו הן ארגנטינה, פאראגוואי ופרו מבית A. אורוגוואי, ברזיל וקולומביה מבית B. בוליביה סיימה את שלב הבתים עם 0 נק', שזה הגיוני אם לוקחים בחשבון שהניצחון האחרון שלה במסגרת זו היה לפני כמעט עשור.

    שלב שש הקבוצות המכריע ייפתח ביום שני עם מפגש בין ארגנטינה לפרו.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    למעט אנדרס טייו, כל הקבוצה היתה של מחליפים, כולל השוער.
     
  6. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    כמו באנדר 17 לפני כמה שנים, לא מובן לי איך מישהו כמו ליאנדרו סוארז לא באנקר בהרכב. היכולת שלו לפרקים כמה רמות מעל השאר עם הכדור.

    שחקן נפלא, רק לגדול עוד קצת פיזית בשנים הבאות ולא להשאר כה דקיק.
     
  7. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ואגב סרחיו דיאס באמת כישרון יוצא מגדר הרגיל. וואו. מאוד מאוד מרשים - עוד יותר ביחס לגילו, אבל אפילו אם היה בן 19-20.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מהשמחקים המתסכלים ביותר שחוויתי. שליטה כמעט מוחלטת שלנו מול פאראגואי במשחק שגם ניצחון 2-6 היה מצדיק את מה שהלך במגרש, ועדיין לא הצלחנו לכבוש ולו שער אחד וסיימנו ב-0-0 שכנראה נשלם עליו ביוקר...
    כל כך הרבה מצבים שסאנטוס בורה, קיניונס, לוקומי ומורלוס החמיצו בשלומיאליות וכשלא החמצנו, אז נפלנו במהלך האחרון - עוד דריבל מיותר, עוד מסירה במקום לבעוט ממצב קורץ או להיפך. פשוט משחק כל כך מתסכל ופיסיס ממשיך לקבל ביקורות צודקות על ההחלטות שלו. מורלוס לא פוגע כל הטורניר, למה לא להעלות חלוץ אחר? למה לא לפתוח עם סאפאטה? עם ג'ארלאן באררה? ז'ואאו נראה כמו הצל של עצמו ועדיין היה האופציה הראשונה לחילוף במקום בורה, שהוא החלוץ הטוב בנבחרת עד כה. לא ברור בכלל, נקווה שנצליח לתפוס 1-4.

    ארגנטינה מנצחת את פרו 0-2 וברזיל מסיימת ב-0-0 מול אורוגואי. אני מעריך שמלבד פרו שאני לא רואה אותה מסיימת מעבר למקום 5 במקרה הטוב (למרות שהחלק הקדמי לא רע, אבל ההגנה לא במיטבה), לכל שאר הנבחרות יש סיכוי להעפיל, כאשר מבחינתי ארגנטינה ואורוגואי הן הפייבוריטיות לתואר. אני מהמר שבסוף אנחנו נעפיל למונדיאל יחד עם אורוגואי, ברזיל וארגנטינה.
     
  9. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    דווקא הייתי אומר הפוך, ההגנה של פרו לא רעה בכלל והסתדרה גם מול ארגנטינה, הבעיה היא שאין מחץ בהתקפה וגם פרייטו לא משרה יותר מדי ביטחון (שוער בגובה 1.92 חוטף שער שמקפיצים מעליו מ-30 מטר זה לא סימן טוב...). פרו פתחו מול ארגנטינה עם שלושה חלוצים שדי נכנסו אחד ברגליים של השני, ורק אחרי ההכנסה של קאראנסה וסיוצ'ו שמשחקים באגפים המשחק נפתח, אבל שוב אין לנבחרת הזו חוד גדול.
    אני גם מעריך שלפרו אין יותר מדי מה למכור בשלב הזה, החיסרון של טאפיה מאוד מורגש גם במעבר בין הגנה להתקפה וגם במנהיגות וסביר שהפסד מול אורוגוואי יביא להתפרקות.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    איזה טאץ׳ נהדר בכדור יש לסרחיו דיאס, זה לא ילד זה. המשחק עצמו מרדים למדי כשבמחצית 0-0 בין פאראגוואי לברזיל.
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ברזיל הרבה יותר טובה במחצית השנייה ואחרי כמה ניסיונות ממש קרובים מוצאת את הרשת ומוליכה כבר 2-0 כמה דקות לסיום המשחק. ג׳רסון נכנס כמחליף במקום גביגול ובאחת מהנגיעות הראשונות שלו נותן בישול נהדר לגול השני. לא ראיתי את ברזיל הרבה לאורך הטורניר, אבל ג׳רסון הזה בלט כל פעם שראיתי, קצת שכונתי אבל נראה כמו שחקן מוכשר מאוד שצומח בפלומיננזה למרות שלא ממש התחיל לשחק בבוגרים. אם כבר הזכרתי את גבריאל, די אכזבה לאור רמת שחקני ההגנה שהוא מתמודד איתם בורניר.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בניגוד למשחק המוקדם, ארגנטינה וקולומביה סיפקו משחק מהנה מאוד לדעתי, בשקט יכלו להיות פה עוד כמה גולים.

    קולומביה שיחקה נכון מאוד במחצית הראשונה כשהתגוננה עם כל הקבוצה ולא נתנה להתקפה המוכשרת של ארגנטינה לייצר את אותה כמות מצבים שייצרו במשחקים קודמים, בפעמים שארגנטינה כן הצליחה להגיע למצבים הקולומביאנים הביאו כמה הצלות הירואיות מקו השער או קרוב. בצד השני למרות ההתגוננות עם כל הקבוצה קולומביה ידעה לצאת מהר עם לא מעט שחקנים (יחסית לסגנון ההגנתי) ולהביך את ההגנה הדלילה מאוד של הקבוצה של גרונדונה. היה חסר שם רק את השפיץ של נעל וטיפה יותר מהירות בפעולה האחרונה, כשגם הופעה טובה של באטאז׳ה בשער הפריעה.

    במחצית השנייה קולומביה כבר החלה גם להשתלט על מרכז השדה ולא רק לצאת להתקפות מעבר מהירות, ארגנטינה נראתה רע יחסית למשחקים קודמים וקולומביה כבשה ראשונה והייתה צריכה להגדיל את הפער. בסיום הקולומביאנים הלכו אחורה וארגנטינה הצליחה להשוות דווקא בזכות גול של השחקן החלש בנבחרת הזו (מאלו שמשחקים קבוע לפחות) קומפאנוצ׳י שפשוט לא מצליח להחזיק את מרכז השדה מול אף יריבה.

    אנחל קוראה נראה טוב מאוד ואני כבר מחכה לראות אותו בראיו (?) בחודשים הקרובים כי נראה שהוא חוזר לעצמו ויש למה לצפות מהכישרון הזה.

    עוד רגע אורוגוואי תעלה למשחק מול פרו ככה שהיציעים מתמלאים באוהדים המקומיים, בכלל הרעיון של ההצגה המשולשת נחמד מאוד. לא יודע איך זה משפיע על הדשא, אבל במשחק השני כבר היה לא מעט קהל יחסית לטורניר בזכות העובדה שאורוגוואי עולה בהמשך. ואולי זה גם קשור לסיום חופשת הקיץ ומעבר המשחקים למונטבידאו. איך שלא יהיה, קצת אווירה ביציעים בטורניר כזה זה תמיד בונוס על רקע המשחקים חסרי הקהל של השלב הראשון.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אורוגוואי חוזרת להציג יכולת טובה וגוברת על פרו 3-1.

    גאסטון פריירו של נאסיונאל עם הופעה מצוינת נוספת בטורניר, כל נגיעה בכדור חושפת את האיכות של השחקן הזה שמסיים עם שער יפה ובישול מצוין. גם אמראל, שייך למחזור צעיר יותר, מראה ניצוצות והבטחה לעתיד, אך מוחלף אחרי שכבר מהדקה ה-60 נראה עייף למדי. עם כל המחמאות לחלק הקדמי של אורוגוואי, המנוע האמיתי של הנבחרת הוא מרכז השדה עם הקפטן נאנדס (משחק כמו שחקן בוגר עם שנים של ניסיון) וחברו אראמבארי ששוב כובש (3 כבר).
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אליאס, אמרת הכל על המשחק של ארגנטינה וקולומביה. בסופו של דבר היינו צריכים להיות היום עם 6 נקודות ובמקום זה אנחנו עם שתיים באשמתנו הבלעדית. חארלאן היה לטעמי איש המשחק ורק לחשוב מה היה קורה אילו פיסיס רסטרפו לא היה חמור והיה משתף אותו מול פאראגואי. לוקומי גם המשיך ביכולת הטובה מהטורניר ורק סאנטוס בורה, שמראה שיש לו פוטנציאל וגדול, ממשיך לשחק אנוכי מדי ומילא זה, אלא ממשיך בסיומת הגרועה שלו מול השער. המשחק היה בשליטה כמעט מוחלטת שלנו ובקום לגמור את הסיפור עם 3 חתיכות, אכלנו שער שיוויון בדקה ה-85. חבל.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יובנטוס אישרה את רכישתו של אנדרס טייו המצויין ומן הסתם תחפש להשאיל אותו.