סיכום חצי עונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Dyer, ‏20/12/02.

  1. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל אחד יענה על השאלות הבאות. שימו לב, בבקשה תכתבו גם את השאלה כדי שלא נצטרך להעלות את החלון כל פעם....

    1.הקבוצה המשכנעת של החצי.
    2.הקבוצה המאכזבת של החצי
    3.השחקן המשכנע של החצי.
    4.השחקן המאכזב של החצי.
    5.הרכישה שהתגלתה כהכי טובה.
    6.הרכישה שהתגלתה כהכי גרועה.
    7.תגלית החצי.
    8.שער החצי.
    9.איך התרשמת מהקבוצה שלך (מה אהבת, מה לא, איך התרשת וכו')?
    10.איזה שחקן היית רוצה שיעזוב את אנגליה?
    11.איזה שחקן היית רוצה שיגיע לאנגליה?
    12.האם הפורום לדעתך תפקד טוב ביחס לאירועים השונים בחצי?
    13.מה היה המשחק הכי טוב בחצי?
    14.מאיזה משחק ציפית להכי הרבה, וקיבלת הכי קצת?
    15.מה דעתך על דייגו פורלאן? האם הוא מוכיח את עצמו?
    16. לסיום (לא לבנצור), האם לדעתך המנהלים תפקדו טוב, והאם יש לך הערות כלפיהם לקראת החצי הבא? (ביקורת בונה, אנא שתפו אותנו...).
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,772
    לייקים שהתקבלו:
    8,314
    הסיכום שלי: ואני ידלג על הדברים שלדעתי מיותרים...

    1. הקבוצה המשכנעת- למרות התקופה האחרונה לדעתי ארסנל היא עדיין הקבוצה שהכי שיכנעה בחצי הזה הרבה כמובן בזכות הפתיחה המדהימה שלה שבה היא שברה כמה וכמה שיאים.

    2. הקבוצה המאכזבת של החצי- לידס, אין ספק בכלל. קבוצה אם שחקנים לא רעים בכלל אבלל ממוקמת במקום ה-16 בלבד, טרי ונאבלס אחראי לכישלון הזה כי ללא ספק מסגל כמו של לידס צריך להפיק יותר.

    3. השחקן המשכנע- תיירי הנרי- בעיקרון יש לו עונה מצויינת עד עכשיו, יש לו לפעמים מהלכים אדירים והוא ממשיך להוכיח שהוא בין החלוצים הטובים בעולם.

    4. השחקן המאכזב- הארי קיוויל- תסמונת לידס... לדעתי השחקן הטוב ביותר של לידס והוא אמור לקחת את הקבוצה עליו והוא לא עושה את זה בנתיים.

    5. הרכישה הכי טובה- לדעתי זה מילאן בארוש. הרבה הרימו גבה שהוייה הביא אותו אבל לאט לאט נכנס לעניינים וכבש לא מעט שערים חשובים חשובים, שחקן יוצא מן הכלל. וגם ג'ילברטו סילבה.

    6. הרכישה הכי גרועה- ריו פרדיננד- לא כי הוא עד כדי כך גרוע... יותר בגלל המחיר המוגזם שום בלם לא שווה כזה סכום אסטרונומי, וריו פרדיננד לא עד כדי כך טוב. לדעתי מנצ'סטר הייתה יכולה בא נגיד להביא את פיליפ מקסס שהוא לא פחות טוב בהרבה הרבה הרבה פחות כסף.

    7. תגלית- ביטי- חלוץ שעושה השנה את הפריצה הגדולה שלו והוא כרגע מלך השערים של הליגה.

    9. הקבוצה שלי- צ'לסי- ציפיתי לעונה טובה למרות כל הבעיות אבל הם הפתיעו אותי לטובה ומציגים עד כה עונה טובה הרבה יותר ממה שציפיתי עדיין קרובים למוליכה, משחקת יוצא מהכלל מפתיעים הרבה אנשים ואני מקווה שימשיכו ככה. כיף לראות במיוחד את זולה הקשיש המצויין הזה.

    10. שחקן שיעזוב את אנגליה- רוי קין- שילך כמה שיותר מהר....

    11. שחקן שיבוא לאנגליה- חואקין- שחקן שלדעתי מתאימה לו הליגה הזו, מעניין יהיה לראות אותו משחק בה.

    15. פורלאן- ללא ספק מתחיל לפרוע שטרות אחרי פתיחה איומה ונוראה, מתחיל להראות מה פרגי מצא בו.
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1.הקבוצה המשכנעת של החצי - כמובן שארסנל. איזה משחקים ואיזה תצוגות. קבוצה שכל כך הגעילה אותי תמיד השנה משחקת כדורגל שהוא פשוט תענוג לעיניים.
    2.הקבוצה המאכזבת של החצי - לידס, ברור. הקבוצה עם מעט מאוד נקודות במקום ה-16. איזו אכזבה... אמנם פאולר לא שיחק, וכל ההגנה נפצעה כך שדיוברי שיחק, אבל עדיין אי אפשר לתרץ כזאת הופעה עלובה.
    3.השחקן המשכנע של החצי - ג'יימס ביטי. כובש בצרורות, מלך השערים כרגע.
    4.השחקן המאכזב של החצי - קיירון דייר. אמנם הוא נותן פה ושם הופעות טובות, אבל אני יודע שהוא יכול להרבה הרבה יותר. עדיין לא כבש שער ליגה העונה, אמנם זה לא התפקיד שלו אבל עדיין אני מצפה ממנו לכבוש מספר שערים.
    5.הרכישה שהתגלתה כהכי טובה - ז'ילברטו סילבה. איזה שחקן, איזו טכניקה.
    6.הרכישה שהתגלתה כהכי גרועה - טיטוס בראמבל. יותר מדיי כסף על שחקן שלא עשה כלום בינתיים.
    7.תגלית החצי - ויין רוני. כל מילה מיותרת...
    8.שער החצי - שירר נגד אברטון. שולה הגדול מוריד לו אחורית, ומ-25 מטר הוא מפציץ לחיבורים. יופי של שער.
    9.איך התרשמת מהקבוצה שלך - ציפיתי באופן אישי להרבה יותר, בעיקר מבלאמי ודייר. באופן עקרוני לא היו נפילות מול קבוצות קטנות, אבל הגיע הזמן לצבור נקודות גם מול הגדולות.
    10.איזה שחקן היית רוצה שיעזוב את אנגליה - אלן סמית'. אני פשוט שונא לראות אותו.
    11.איזה שחקן היית רוצה שיגיע לאנגליה - ג'ון הרטסון... כמה שהוא חסר....
    13.מה היה המשחק הכי טוב בחצי - ליברפול 2 - ניוקאסל 2. איזה משחק, איזה קמבאק...
    14.מאיזה משחק ציפית להכי הרבה, וקיבלת הכי קצת - כל משחק שסנדרלנד לא מפסידה בו...
    15.מה דעתך על דייגו פורלאן? האם הוא מוכיח את עצמו? - ממש לא. שער פה ושער שם לא עושים אותו חלוץ טוב. הוא בקושי יודע לחבר מסירה, וכמעט כל הבעיטות שלו הולכות החוצה.
    16. מבחינתי, אני מזמין יותר כותבים לכתוב באמת את מה שהם חושבים, ואם אין לכם איפה אין לי שום בעיה שתפתחו נושאים חדשים, ויפה שעה אחת קודם (כמובן מה שקשור לכדורגל האנגלי). כמובן שהכל צריך להיות בשפה יפה....
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. הקבוצה המשכנעת - ארסנל, כמובן. הגאנרס ממשיכים עם עונה נהדרת, כששברו כל כך הרבה שיאים, ובאמת זה יהיה פשע אם אדם כלשהו (כמו משה אוחיון למשל, סתם תחושת בטן שהתואר אצלו ילך למנצ'סטר) ישלול ממנו את התואר הצודק שמגיע לנו. צ'לסי הייתה הפתעה נעימה גם כן וגם אברטון הרשימה, אבל אלה תגליות, כאמור.

    2. הקבוצה המאכזבת - תגידו לי, יש לכם ספק בכלל שאני עומד להגיד שזוהי לידס? רק בגלל שאני לא רוצה להישמע צפוי ומשעמם כמו בוני גינצבורג אז אני אבחר בווסהאם יונייטד. מדהים כיצד מועדון כל כך מוכשר נמצא כעת במקום האחרון, עם 3 נצחונות בלבד ומאזן בית של 0 נצחונות. אומנם מלידס ציפו ליותר וכעת היא במקום ה-16, אבל מקום אחרון הוא קצת יותר טראגי, לא?

    3. השחקן המשכנע של החצי - תיירי הנרי ללא ספק היה איש החצי (ויהיה איש השנה!), מלך הבישולים של הליגה יחד עם ג'רמי (7 בישולים) ומקום שלישי בכיבוש השערים יחד עם ג'יאפרנקו זולה (9 שערים). האחרון במקום השני אצלי, 5 בישולים ו-9 שערים בגיל כה מופלג והוא ממשיך להוביל את צ'לסי. גם דיוויד ביטי עשה סיבוב מצוין.

    4. השחקן המאכזב של הסיבוב - סימן. דיוויד סימן. השוער הקשיש מצליח לשבור שיאים חדשים שוב ושוב בארסנל ובנבחרת אנגליה כששוב ושוב סופג שערים מגוחכים שהוא חייב לעצור (והוא הסיבה שהפסדנו לאברטון ואוקזר, מה שהכניס אותנו למשברון מקולל). שוער אומלל. גם דייגו פורלאן העניק תחרות עזה.

    5. הרכישה הכי טובה - ג'רמי ממידלסבורו מציג יכולת מצויינת מאז מעברו אליה. לג'רמי יש כבר 5 בישולים, והקבוצה שלו מרשימה מאד, די הרבה בזכותו.גם ג'ילברטו סילבה היה רכש מצוין, אבל עדיין הוא לא ממש התיר את חותמו על הקבוצה, ולכן הוא לא במקום הראשון.

    6. הרכישה הגרועה ביותר - השנה לא היו רכישות גרועות במיוחד, ולכן אני נמנע מלענות על השאלה. אבל מאז ומתמיד האחים נוויל עונה לאחר עונה זכו בקטגוריה הזאת, אז למה לשלול את התואר מהם?(-:

    7. תגלית החצי - ווין רוני. רק בן 16, וכבר שם שער ניצחון מדהים לזכות אברטון מול ארסנל (תקולל!). הוא גם הספיק לקבל זימון מנבחרת אנגליה ולמנות לו סוכן חדש - תגלית גדולה.

    8. שער החצי - הגעגועים לברקגאמפ. כל פעם שהוא כובש שער בגאוניות שלו הוא מצליח לכבוש בקלות את המשבצת הזאת, אבל לצערי השער יתחלק בן אלן שירר לדיטמר האמאן, עם שתי בעיטות חופשיות יפהפיות, מול מנצ'סטר ופולהאם בהתאמה.

    9. כיצד התרשמתי מהקבוצה שלי? שאני אוהד את הקבוצה הכי אטרקטיבית בעולם. אני מצטער, אבל למרות התצוגות של הרוסונרי של מילאן והאלגנטיות הפשוטה של ריאל מדריד (והווינריות של בית"ר (-;), קבוצה כזאת מעולם לא זכיתי לראות. כל מהלך היה יותר מרשים מקודמו, פשוט תענוג לכדורגל.

    10. איזה שחקן הייתי רוצה שיעזוב את אנגליה - ואן-ניסטלרוי נדחף לנו לפריימר ליג ושבוע לאחר שבוע מעורר בנו חלחלה - מתאים כמו כפפה ליד לקבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד - יהיר, שחצן, מתנשא ועליון. לך מכאן, ואל תחזור.

    11. איזה שחקן היית רוצה שיגיע לאנגליה -היה מעניין אות מאז לראות כיצד זינדין זידאן יתפקד בליגה האנגלית. הרבה מאד צרפתים מצליחים באנגליה, ומעניין מה הצרפתי מספר 1 מסוגל לעשות על מגרשי אנגליה בסופי השבוע (במדי ארסנל כמובן, תודה לאל).

    12. האם הפורום לדעתך תפקד טוב ביחס לאירועים השונים - בכלל לא. אני מצטער, אבל לא היו תגובות ברמה, לא הייתה מספיק חשיפה לקבוצות היותר קטנות ובמשחקי עונה פשוט אפשר היה לרשום בכותרות הדיונים לא להיכנס. אני לא יודע אם המנהלים צריכים לטפל בזה, אבל משהו חייב להיעשות. למרות שהפורום הזה עדיין מספר 1 מבחינת רמה.

    13. המשחק הטוב ביותר בחצי - אני לא יכול לענות על השאלה הזאת לצערי...

    14. מאיזה משחק ציפית להכי הרבה וקיבלת הכי קצת - ללא ספק, ארסנל-ניוקאסל. שתי קבוצות אטרקטיביות, חוד פורח, הגנה קצת דלילה, סגנון משחק התקפי ביותר וקיצוני, ארסנל במשברון וניוקאסל בעליה - שווה לפחות 5 שערים. אבל קיבלנו 1:0 קטן (לטובת ארסנל כמובן) ולמען האמת, קצת משעמם. תשתדלו יותר. גם המשחק באולד טראפורד היה אכזבה עצומה.

    15. מה אני חושב על דייגו פורלאן - חלוץ כושל ביותר, אחד השחקנים הגרועים באירופה. שחקן כה תמהוני, כה גמלוני, משחק על המגרש ללא מטרה, מקבל כדור ובועט אותו לעזאזל. הבן אדם למד בבית ספר מקצועי להחטאות כנראה, ורק בגללו חיפה קיבלה רק חמישיה באולד טראפורד. פרגוסון הראה כמה טוב הוא במציאת שחקנים אלמוניים בהצהרה שלו על פורלאן.

    16. לדעתי דייר היה טוב מאד, גם פולדאש (למרות שלא השתתף מספיק), אבל הטענות הבודדות שלי הן לאואן (ובגלל שאני יודע שיש לו מזג חם ועצבני אני מבקש ממך לא להשתגע). קודם כל, הדיון המפגר שלך "בלה בלה בלה". למה פתחת אותו? כדי לשתף אותנו במשהו מיוחד?
    גם כל מיני טענו מוזרות לגבי האטרקטיביות של ליברפול לעומת ארסנל, גביעי אנגליה (אם אינני טועה) והטענה שלך שהמשחק של ליברפול-ארסנל יותר גדול ממנצ'סטר-ארסנל (אעלק) לא כל כך מוסיפים לך.
    ולסיום, תכניס קצת פסיקים ונקודות להודעות שלך, תוריד סימני קריאה ותכניס קצת אוצר מילים. פשוט קשה לי לקרוא את ההודעה שלך עד הסוף.

    אני מקווה שלא נעלבת, זה כוונות טובות בלבד.
     
  5. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב קודם כל לטענות של וידוקה כמובן ברור שאני מתעצבן! כנראה שאם כותבים פחות לא באים אליך בטענות מקרה פולדש ודאייר אז אולי גם כדאי שאני גם אבוא רק פעם בשבוע ואכתוב וככה לא יהיו שום טענות.... עכשיו לטענות הדיון בלה בלה נמחק אחרי שתי דקות... והוא היה רק בשביל להראות משהו לדאייר עזוב את זה... ודיברתי על אטרקטיביות? סליחה אבל אל תכניס מילים לפי דיברתי על אפקטיביות וגם זה היה בתקופה שליברפול שיחקה טוב וארסנל לא... ולגבי הטענה במשחק העונה אתה פשוט דפוק כי מה לעשות לא לכולם יש אותם דעות ואם זה הייתי רק אני שאמרתי את זה אז בסדר אבל עוד הרבה בחרו כמוני אז שתוק בבקשה... על אוצר המילים והפסיקים אני אפילו לא אגיב כי זה טענה פשוט טפשית במיוחד אפילו בשבילך.
    ולסיום כנראה שאני אפרוש מההנהלה כי אנשים לא שבעי רצון מהתפקוד שלי אז אני אפרוש כנראה זהו.
     
  6. arsenal the champions Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    295
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1.אברטון-משחקים כדורגל יפה ובצדק היתברגו בין 4 הראשונות.

    2.לידס- אין הרבה מה להגיד רק מדרדרים ממחזור למחזור (אגב אני הייתי בעד שאולירי ישאר למרות
    שאני לא אוהד לידס).

    3.אם היה כזה אז הנרי עם כמה תצוגות נפלאות.

    4.דייגו, נכון הוא שם כמה גולים אבל אני עדיין חושב שהוא אכזבה גדולה.

    5.ג'רמי מידלסברו הצליחו להביא אותו והוא הצליח להחזיר להם אפילו יותר משהם ציפו.

    6.פרדיננד הוא לא כזה גרוע אבל עם כל הכסף הזה אני לא רואה סיבה להביא מישהו עם בערך חצי מהסגום שיכול לשחק לא פחות טוב.

    7.ויין רוני הוא לא שיחק הרבה אבל הראה ניצוצות של געונות.

    8.השער של הנרי נגד טוטנהאם.

    9. יכולת טובה אבל, משחקים על הרבה מידי החמצות וחוסר יכולת לנצח במשחק שארסנל פחות טובה מהיריבה.

    10.רועי קין סתם מכער את הכדורגל ולא דופק חשבון.

    11.אואן הגרייבס אני מאוד אוהב את המשחק שלו והוא נראה לי שחקן מצויין.

    13.מנצ'סטר-ליברפול

    14.מנצ'סטר-ארסנל אולי מנצ'סטר לא שיחקה גרוע אבל ארסנל שיחקה את המשחק כמעט הכי
    חלש שלה העונה.

    15. בכלל לא להפך יכול חלשה שלו מאוד.
     
  7. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1.הקבוצה המשכנעת של החצי- קשה לומר בפתיחת הסבוב ארנסל אחר כך ליברפול ועכשיו מנצ'סטר זה משתנה עם מומנטום.
    2.הקבוצה המאכזבת של החצי-ללא ספק בכלל חד משמעי לידס.
    3.השחקן המשכנע של החצי-טיירי הנרי ממשיך לתת הצגות בארסנל והוא הכי משכנע כרגע אותי.
    4.השחקן המאכזב של החצי- אני חייב לומר יז'י דודק למרות שהוא רק סיים את הסיבוב גרוע זה אולי הרס עונה שלמה.
    5.הרכישה שהתגלתה כהכי טובה- מילאן בארוש הגיע בעונה הקודמת, ולדעתי טוטנהאם עשו שתי רכישות גדולות ג'יימי רדנאפ בחינם מליברפול ורובי קין מלידס גם בזול.
    6.הרכישה שהתגלתה כהכי גרועה- אל חאדג'י דיוף עלה 11 מליון פאונד ולא מצדיק בינתיים אפילו מליון.
    7.תגלית החצי- ווין רוני כבר אמרו?
    8.שער החצי- היו כמה יפים אבל אני במיוחד אהבתי את השער של דיטמאר המאן מול פולהאם בכדור חופשי מדהים לחיבורים, היו עוד שתי שערים יפים מאוד של שירר שתפסו את עיניי.
    9.איך התרשמת מהקבוצה שלך (מה אהבת, מה לא, איך התרשת וכו')- תחילת עונה מגמגת עם 3 משחקים רצופים של איבוד נקודות בדקה האחרונה וסיום חלש מאוד עם נקודה מ-16 האחרונות אבל בינייהם עונה טובה מאוד.
    10.איזה שחקן היית רוצה שיעזוב את אנגליה- אין מישהו מיוחד.
    11.איזה שחקן היית רוצה שיגיע לאנגליה- סטיב מקמאנמאן שנרקב על הספסל של ריאל דובר כבר בכמה מועדונים כאופציה, אני הייתי שמח אם הוא היה בא לאנפילד.
    12.האם הפורום לדעתך תפקד טוב ביחס לאירועים השונים בחצי- לא יכול לענות ממש.
    13.מה היה המשחק הכי טוב בחצי? היו כמה גם אני אהבתי את ליברפול ניוקאסל אבל איבוד הנקודות גם פה בדקה ה-89 לא מביא לזה את יוקרה, לדעתי דווקא משחק הגביע בין ליברפול לוילה היה משחק גדול.
    14.מאיזה משחק ציפית להכי הרבה, וקיבלת הכי קצת- ליברפול מנצ'סטר הביא הרבה אבל כלום לקבוצה שלי...
    15.מה דעתך על דייגו פורלאן? האם הוא מוכיח את עצמו- פתח גרוע את העונה אבל הייתה לי הרגשה שהוא יחזור לעצמו עדיין סר אלכס יודע מה הוא עושה...
    16. לסיום (לא לבנצור), האם לדעתך המנהלים תפקדו טוב, והאם יש לך הערות כלפיהם לקראת החצי הבא? (ביקורת בונה, אנא שתפו אותנו...).
     
  8. juva Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    944
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. אברטון- קבוצה שלא ראתה צמרת כבר תריסר שנים ובניגוד מוחלט לצפיות ממוקמת במקום הרביעי, קבוצה שאפילו השחקנים עצמם לא חשבו שתצליח, די מרענן לראות קבוצה כלשהי בצמרת האנגלית שהיא לא ארסנל-מנצ'סטר-ליברפול וכל מי שטוען ארסנל, למה?! הרי כולם ציפו שארסנל תהיה במקום הראשון עם כדורגל אטרקטיבי
    2. פה יש לנו מאבק קשה בין ווסטהאם ללידס, שתיהן סיימו במקומות גבוהים בעונה שעברה(7,5 בהתאמה) והעונה, לא קורה כלום, אני חושב שאני אבחר בכל זאת בלידס כי עם חומר השחקנים היותר משובח שלה(משל ווסטהאם, למרות שיש להם את א.קול ודי קאניו) הם היו חייבים להיות לפחות! במקום ה10, ומה שהם מציגים, זה לא כדורגל, אבל זה מעניין בערך כמו אופרה
    3. ג'פרנקו זולה- בגיל 36 אחרי שבמשך כמה עונות נחשב לסוס מת, חוזר זולה לחיים, עם 9 גולים ו6 אסיסטים, גם צ'לסי נראת אחרת לגמרי, מקום שלישי לקבוצה שבשנים האחרונות לא עוברת את המקום ה6(ווידוקה, הנרי אולי נתן אסיסט אחד יותר, אבל הוא גם צעיר ממנו ב10 שנים)
    4. יש הרבה מאוד שחקנים מאכזבים וכנראה שהשנה זו בחירה קלה מתמיד אבל בגלל המבחר הגדול זה כ"כ קשה, אבל אני חושב שזה ורון, 2 גולים ואסיסט למי שכבר עונה וחצי הוא הצל של עצמו, עצוב, אבל הוא הביא את זה על עצמו, ורון, בבקשה תעזוב את אנגליה ומהר, עוד יש לך מוניטין
    5. ללא ספק ג'רמי, מידלסברו קבוצה שידועה בכרש הנוראי שלה אבל עם ג'רמי הם לשם שינוי הצליחו לפגוע, השחקן שלא ראה מגרש כמה שנים בריאל מדריד בא מאוד רעב לשחק, מידלסברו מאוד נהנת מזה
    6. אתם יודעים אמרתי על מידלסברו שיש להם כישרון לכרוש שחקנים גרועים, אבל זה מקרה מאוד עצוב מבחינתם, כן בטח ז'וניניו, שחקן שחודשיים הם ניסו להביא, בא ערך אימון וחצי וגמר את העונה, נכון היו גרועים ממנו, אבל העם כל המאמצים שלהם(והכסף שנשפך) זאת ללא ספק הרכישה הגרועה ביותר העונה
    7. ויין רוני כל מילה מיותרת
    8. יש לי זיכרון גרוע לשערים, סורי
    9. אני לא אוהד שום קבוצה
    10. ורון!!! פשוט כ"כ חבל לי לראות פלימיקר שלא נופל מהגדולים ביותר בשום פרמטר(אם לעשות השוואה "על הנייר" בינו לבין זידן מודל 98, ורון לוקח) מהגדולים ביותר נהרס בקבוצה הזאת, כמה פעמים ראיתם אותו מציג כדורגל איכותי בשנה וחצי האחרונות?! פעמיים- שלוש, זה הכל ניצוצת ובאמת הייתי רוצה לראות אותו משחק כדורגל יפה שוב(ביובה, לשחזר את ימי נדבד-סאלאס-ורון העליזים)
    11. בטיסטוטה, הוא זקן= הוא הולך לאנגליה, לא רציני הוא מדבר על מעבר לאנגליה וזה יכול לעשות רק טוב לליגה הוא יצירתי אבל הוא זקן מידי להגנות הקשוחות של איטליה, אז אני משער שבאנגליה הוא יוכל שוב להציג כדורגל איכותי
    12.
    13. ארסנל- אברטון, גם ניצחון בדקה ה90, גם לקטוע את שרשרת הנצחונות וגם בעוד 10 שנים כשיבקשו מאיתנו להגיד מתי התחילה האגדה ושמה ויין רוני נוכל להגיד "פה"
    14. ניוקאסל- לידס ציפיתי לו רק בגלל המאבק בין פולדאש לדייר, מה קיבלתי אולי 2-0 אבל משחק כ"כ משעמם עם 2 פעולות מצד לידס, ושוער שתפס יום ומנע כמה מהשערים שהיו יכולים להיות בקטגוריה של שער החצי
    15. דייגו פורלאן, תראו הכל יחסי, ביחס לשנה שעברה, כן הוא כבש פי מבעונה שעברה(אי אפשר לכפול מספר ב0) אבל בכללית הוא חלוץ בינוני פלוס, מנצ'סטר עשתה למידלסברו טובה, פורלאן לא מתאים לליגה האנגלית כי אם הוא לא מצליח להבקיע כשמאחוריו משחקים סקולס, גיגס, בקהאם ועוד, אני לא חושב שהוא היה מצליח לעשות משהו בקבוצה עם קישור נחות מזה
    16. נכון שאני לא הבן אדם הכי מתאים להעביר ביקורת על תפקוד של מנהלים אבל ככה, אואן ממש ניסה לדחוף את הפורום והכל, דייר די עזר לו אבל פולדאש קצת נעלם בכל הסיפור הזה, לא ראיתי יותר מידי הודעות שלו וחבל כי יש לו ידע עצום והוא היה יכול להוסיף הרבה לפורום, בתחילתו של הפורום החדש הוא כתב הרבה והפורום נראה פשוט מצוין, ואז הוא הפסיד לכתוב הרמה די ירדה(הוא הרי כתב באותה תקופה 95% מההודעות :twisted: ) עכשיו אואן ודייר עושים עבודה יפה מבחינת פתיחת דיונים והכל רק צריך שיתוף פעולה מלא של פולדאש
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק שתדע, זהו לא פרס על הקבוצה המפתיעה, אלא על זאת שהרשימה.
    לידס נמצאים במקום ה-13, לא ה-10.

    וחבל שלא הקשבת לדייר ובמקום לעשות עם סעיפים היית רושם "הקבוצה המרשימה ביותר - (הבחירה שלך)". עכשיו כולם יצטרכו לעלות למעלה כדי לראות לאילו סעיפים התכוונת.

    אואן - יואו פשוט מדהים אתה בן אדם פשוט מעוצבן. פתיל כל כך קצר בחיים שלי לא ראיתי...
     
  10. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יובה, היה עוזר אם היית כותב את השאלות ביחד עם התשובות.
    ולקול של ווסטהאם קוראים ג'ו קול, לא א. קול.
     
  11. juva Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    944
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כתבתי את זה ברבע לאחת כבר מתתי מעיפות, אחרי זה קראתי את זה וזה יצא די זוועה, התבלבלתי בין ג'ו קול לאשלי קול, שחכתי מילות חיבור חשובות, וכו' וכו'
     
  12. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני תמיד שמח לשמוע ביקורת, גם אם היא שלילית. אני יודע שהייתה תקופה, בעצם אנחנו עדיין בה, שלא כתבתי מספיק בפורום, והיו לזה 1000 ואחת סיבות. בכל מקרה, אני מקווה שעכשיו יהיה לי קצת יותר זמן לכתוב ולהשקיע בפורום...

    1. צ'לסי. קבוצה שאני אישית ציפיתי שתדדרדר (כמו שלידס התדרדרה), ואיכשהו, באמת לא ברור לי איך, במקום השלישי. הפריחה המחודשת של זולה...
    2. אין מה לעשות, הלבנים מאכזבים. מישהו צריך ללכת הביתה (ונבלס או רידסדייל, לא ממש קריטי מי), ויפה שעה אחת קודם.
    3. ג'אנפרנקו זולה, פשוט לא ייאמן. נראה כמו גוויה, וממשיך לכבוש, לבשל ולשחק כאילו הוא עדיין בפארמה, באמצע שנות התשעים, והוא לא בן 36 כבר... וואוו!
    4. לי בוייאר. איזה אפס מאופס! עשה פעולה אחת חיובית (שער, דווקא די יפה בתחילת השנה) ומאז, נאדה! כלום! NOTHING! פשוט בושה ללידס.
    5. זה יישמע קצת דבילי, אבל טדי לוסיץ'. הבלם השבדי המצויין, שמשרה את הבטחון על שאר הקבוצה. רק חבל שבאירופה הוא לא שיחק, ושהוא לא שיחק מספיק בליגה. נקווה שלפחות עד שדום יחזור, הוא יקבל כמה שיותר דקות.
    6. טיטוס בראמבל. ציפו ממנו שיהיה טוב לפחות כמו קיירון דאייר, הרכישה הקודמת של ניוקאסל מאיפסוויץ'. אך מה גדולה הייתה האכזבה, כשהתגלה שאפילו סטיבי קלדוול יותר טוב ממנו (אתם!!!). אוי אוי אוי...
    7. כדי לא להיות יותר מדי מיינסטרימי, אז אני לא אבחר ברוני, אלא בג'יימס ביטי, שאמנם משחק כבר שנים רבות בסאות'המפטון, גם בהרכב הפותח, אבל רק השנה עשה את הפריצה הגדולה. כל הכבוד!.
    8. אני מאמין שהשער שהכיי יזכר מהעונה הזאת הוא השער העלוב שמרקוס אנקלמן ספג מבירמינגהאם. כדור חוץ, ישר לבפנים. אנבליוואבל.
    9. איך התרשמתי מהקבוצה שלי...? ההתחלה הייתה מבטיחה, עם ארבעה ניצחונות בששת המשחקים הראשונים, אבל אחרי זה... הקבוצה פשוט לא תפקדה, והיחידים שראויים לשבח על כך שניסו הם הארי קיואל, אלן סמית', פול רובינסון, ולאחרונה גם טדי לוסיץ'. השאר או שנפצעו כל הזמן או שפשוט שיחקו כמו לי בוייאר. 0 מ 10 בסולם נייג'ל.
    10. הייתי מת שלי בוייאר יעזוב. אני כל כך מתעב אותו, שאני כבר לא מסוגל לתאר כמה. אתם הוא!!!
    11. הייתי מאוד רוצה לראות את מאורו סילבה. השחקן אולי הכי אהוב עליי. כל כך הרבה בשחקן אחד. גם תיקול, גם נחישות, גם טכניקה, גם בטחון, גם נסיון, פשוט מלך!.
    12. כמו לידס, הפורום התחיל טוב, המשיך רע, ולאחרונה אני מרגיש שהוא מתאושש. נקווה לטוב.
    13. בשבילי, לידס מול מנצ'סטר, כל כך שמחתי אחרי זה... אבל אם אני צריך להיות אובייקטיבי... ליברפול מול ניוקאסל.
    14. לידס ליברפול. ציפיתי למלחמה מצד לידס, וקיבלתי שער עלוב של סאליף דיאאו והפסד 1-0, עלוב.
    15. אני אישית לא ציפיתי ממנו לכלום, לא עונה קודמת, ולא העונה. אבל הוא בהחלט משתפר, גם אם הגולים שלו עלובים, גם בשביל להבקיע כאלה צריך משהו (מיקום), תשאלו את מזרחי.
    16. הייתי שמח אם אואן היה לומד לקבל ביקורת, ואם דאייר היה מקבל את העובדה שדאייר זה עם אל"ף.

    נ.ב. מישהו אמר שקיואל הוא המאכזב בחצי... אני פשוט לא מבין מאיפה הבאת את זה...
     
  13. Chelsea FANATIC Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/02
    הודעות:
    27
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1.הקבוצה המשכנעת של החצי- צ'לסי כמובן!!! לכל הגדולות הייתה תקופת משבר...צ'לסי היחידה שהייתה יציבה עד כה (בלי עיין הרע...) ואני עדיין לא מבין איך זה שאנחנו עדיין לא מקום ראשון, כי למרות כל מה שתגידו, לצ'לסי מגיע להוביל את הטבלה האנגלית (זו דעתי).

    2.הקבוצה המאכזבת של החצי- ללא ספק לידס יונייטד!

    3.השחקן המשכנע של החצי- בחירה קשה... אבל אני חושב שווין רוני המוכשר של אברטון הוא השחקן המשנע של החצי.

    4.השחקן המאכזב של החצי- ו י ד ו ק ה ! איפה הבנאדם מסתובב???

    5.הרכישה שהתגלתה כהכי טובה- בהתחלה ציפיתי שזה יהיה הוגו ויאנה אך בקטגוריה הזו אני נאלץ לבחור במילאן בארוש של ליברפול.

    6.הרכישה שהתגלתה כהכי גרועה- רוצח סידרתי עלק... אל חג'י דיוף!

    7.תגלית החצי- ווין רוני.

    8.שער החצי- אין לי 5+ וגם לא מראים את כל הגולים של הליגה בחדשות הספורט...אולי הגול של זנדן מול יונייטד בתחילת העונה???

    9.איך התרשמת מהקבוצה שלך (מה אהבת, מה לא, איך התרשת וכו')? מה אני אגיד לכם חברים??? אין מאושר יותר מאוהד צ'לסי העונה...להזכיר לכם למה ציפו מאיתנו??? משהו כמו המיקום של לידס...אהבתי את הקבוצתיות, התיאום בין השחקנים הרבה יותר טוב משנים קודמות...בעונה שעברה שיחקנו על הסלביינק כחלוץ מטרה...היום לא תראו את זה בצ'לסי.

    10.איזה שחקן היית רוצה שיעזוב את אנגליה- ג'ררד הויה!!! שיקח את הכדורגל המסריח שלו למקום אחר!!!

    11.איזה שחקן היית רוצה שיגיע לאנגליה- מיכאל באלאק לצ'לסי!!! בדיוק מה שחסר לנו...

    12.האם הפורום לדעתך תפקד טוב ביחס לאירועים השונים בחצי- את השאלה הזאת אני משאיר לחברים שביקרו כאן יותר ממני.

    13.מה היה המשחק הכי טוב בחצי- צ'לסי 2-2 מנצ'סטר יונייטד(יונייטד חזרה פעמיים מפיגור)

    14.מאיזה משחק ציפית להכי הרבה, וקיבלת הכי קצת- מנצ'סטר יונייטד - ארסנל

    15.מה דעתך על דייגו פורלאן? האם הוא מוכיח את עצמו? שחקן מהאשפתות!!! שיחזור לחור ממנו בא. ליונייטד מגיע חלוץ הרבה יותר טוב...אבל מה איכפת לי מהם שימותו!

    16. לסיום (לא לבנצור), האם לדעתך המנהלים תפקדו טוב, והאם יש לך הערות כלפיהם לקראת החצי הבא? (ביקורת בונה, אנא שתפו אותנו...)- סחטיין על הדיון!!! מהטובים שראיתי...
     
  14. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרתי לכם בארוש נקנה בשנה שעברה באותו זמן שניקולס אנלקה הגיע לליברפול אז הוא לא נחשב לרכישה של השנה...
    ואני לא מבין איך ווין רוני יכול להיות השחקן המשכנע של הסיבוב... אם כבר הוא התגלית אבל המשכנע מה הוא עשה שיגיע לו הכבוד הזה?
     
  15. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי הוא שכנע שהוא התגלית? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx