סיכום עונת 2009/2010

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏9/5/10.

  1. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    שחקן העונה
    דרוגבה דרוגבה דרוגבה. גם בשנים קודמות שהוא לא סבל מפציעות הוא תמיד היה קטלני, הפעם הוא השלים עונה מלאה- התוצאות בהתאם. עונת שיא שלו, בלתי ניתן לעצירה ועשה היום דאבל, וכנראה ישלים משולש בשבוע הבא. רוני, מי יודע מה היה קורה אם היה כשיר למשחק העונה מול צ'לסי, מספר 2 והפך לסופר וורלד קלאס העונה. תרשו לי לציין את ססק פאברגס, שאילמלא הפציעות היה נמצא גם חזק חזק במאבק הזה, אבל הפציעות הרגו אותו. ואותנו. הוא עדיין נתן עונה נהדרת ומספר 3 שלי.

    מנג'ר העונה
    הארי רדנאפ, לצערי הרב. הצליח להפוך את המשלשלים לקבוצה שרחוקה מהאופי הרגיל של המועדון הגועלי הזה. קרלו אנצ'לוטי ואלכס מקליש ראויים לאזכור כל אחד מסיבותיו. הודג'סון? אמרנו שזה רק פרמייר ליג? ההישג שלו עם פולהאם פשוט מדהים!

    מפתיעה
    ובהמשך לסעיף הקודם, ברמינגהאם. אמנם סיימה את העונה עם רצף משחקים רע, גם בבית שהיה ברובו מבצר- אבל בסופו של דבר, עשתה ריצה יפה והייתה לה גם השפעה ענקית על מאבק האליפות במהלך העונה.

    מאכזבת
    ליברפול וללא מתחרות.

    שחקן מאכזב
    אם ניקח את השחקנים שנחשבים לטופ(או קרוב לטופ של הטופ)- אז זה חייב להיות השלישייה-ג'רארד-ברבאטוב-ארשבין- ג'רארד כנראה בעונה החלשה והמאכזבת בקריירה שלו, לפחות מאז שהפך לסטאר. יכול לקרות ואני מאמין שבשנה הבאה יחזור לעצמו. ברבטוב שחקן גדול שלא מתאים למנצ'סטר יונייטד. אנדריי ארשבין שחקן עם כישרון באותה שורה של מסי, קאקא, רונאלדו וכו'- אבל הוא פרימדונה, הוא הגיע לחלקים קטנים מדי של העונה והיה אכזבה רצינית. מקווה שהוא ייתעלה על עצמו בשנה הבאה, כי הוא שחקן מעולה- רק שלא יעזוב.


    רכש
    טבז, ורמאלן, ג'ו הארט גם כן כסוג של 'רכש' כמו שהוזכר פה. ורמאלן עשה כמה טעויות העונה, אבל אם לגבי טבז היה ברור שמדובר בשחקן מעולה- העונה הראשונה של ורמאלן בכדורגל האנגלי הייתה ענקית מבחינתו. הבאנקר היחידי שלנו במרכז ההגנה ולהרבה שנים, אני מקווה. ורמינייטור! מרכז ההגנה שלנו פח ברובו, אבל ורמאלן נקודת אור.

    משחק העונה
    הדרבי הראשון של מנצ'סטר. משחק שלא יישכח! פרגי טיים...


    רגע זכור
    סיינט אנדרוז אול אובר פאקינג אגיין! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/let_it_all_out.Xxx הקבוצה שלנו כ"כ שבירה שכל תוצאה רעה גוררת אחריה כמה תוצאות רעות(וזה תסמין קבוע. בתחילת העונה הפסד ביונייטד ומיד אח"כ בסיטי. אח"כ שני ההפסדים הרצופים לסנדרלנד וצ'לסי, וכן הלאה מברמינגהאם), באמת שהיינו ברצף במצויין וחזק במאבק האליפות...ואז אלמוניה עשה את שלו.

    אז מילה אחרונה על הצמרת:
    צ'לסי אלופה ראוייה וברכות לזבל, עם כל הכאב(מה שכן, עדיף על אליפות רביעית של יונייטד, יש גבול). הם הציגו כדורגל התקפי ודורסני במשך כל העונה, הם עשו בית ספר פעם אחר פעם לגדולות האחרות, זה באמת מגיע להם. לגמרי. יונייטד לא היו מבריקים אבל יעילים כהרגלם, לא הציגו כדורגל גדול לרוב אבל האופי היה שם כרגיל, אני לא חושב שהעונה הזאת כישלון מבחינתם, ממש לא ולכו תדעו מה היה קורה עם רוני 100 אחוז בשלבים המכריעים של העונה. להגיע למחזור האחרון עם כל מכת הפציעות שהייתה אצלם, למרות יכולת לא טובה- הם איבדו את האליפות אבל עשו עונה טובה. ואנחנו? עניין של תקופות, פעמיים היינו כבר בפור רציני מצ'לסי ואז הצלחנו ליצור ריצה של ניצחונות, ואז להרוס הכל באיבודי נקודות מפגרים ואיך לא, פשוט לא היינו מספיק טובים ופצועים מדי. אתה לא יכול לאבד שחקנים כ"כ חשובים כמו ארשבין, ססק, גאלאס רובין וכל שאר הפצועים ולהישאר אותה קבוצה. זה היה יותר מדי. כמובן שאתה לא יכול לזכות באליפות עם שוערי פח כמו שהיו לנו השנה- 7-8 נקודות הם עלו לנו השנה. יש לנו עדיין כמה דברים טובים לקחת מהעונה הזאת, היה שיפור מסויים באופי למרות הכל ואני חושב שזה עניין יותר מקצועי מאשר אופי, במקרה הזה. אתה לא יכול לזכות באליפות בלי שוער והגנה, לא מעט שחקנים עשו אצלנו התקדמות ויש דברים טובים לקחת מהעונה הזאת. רק כמה שיפוצים קטנים, 2-3 שחקנים בנוסף להחתמה של צ'מאח שכבר הגיעה, לא יותר מזה.
    וטוטנהאם? ראויים, הם עשו את זה באימא של ה'מאני-טיים' מול ארסנל וצ'לסי וכמובן בסיטי.
     
  2. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,340
    לייקים שהתקבלו:
    795
    שחקן העונה - הקרב הוא בין רוני לדרוגבה. לרוני היו משחקים ענקיים, לדרוגבה היו משחקים ענקיים לא פחות. אני אלך על דרוגבה כי הוא כבש יותר בפחות הופעות בסה"כ.

    מנג'ר העונה - אנצ'לוטי או רדנאפ. מכיוון שלעבור את ליברפול ולהיכנס לטופ 4, זה פחות סביר מאשר אליפות של צ'לסי, אני הולך עם רדנאפ העונה ולו רק בגלל ההישג האדיר, אלא גם בגלל העבודה שלו עם השחקנים (דוסון, בייל, לנון, האלדסטון, דפו, כולם בשלב מסויים כונו 'בינוניים') והרכש המעולה והספציפי שהוא עשה.

    הקבוצה המפתיעה - הפעם לא טוטנהאם. אלכס מקליש וחניכיו עלו השנה לפרמיירליג ונתנו עונה מהסרטים בשביל עולה חדשה. בירמינגהאם הפכה את הסנט. אנדרוז למבצר שבו הרבה מאוד קבוצות השמיטו נקודות, תוך כדי הפגנת לחימה ומוטיבציה בלתי פוסקה בהנהגתו של המנג'ר הסקוטי. ההפתעה הכי גדולה.

    הקבוצה המאכזבת - ווסט האם התמודדה יפה על התואר הזה עם העונה הנאיבית ומרובת הפציעות שלה (כרגיל), גם פורתסמות' שפשוט התפרקה לה לאיטה תחת גרנט אכזבה מאוד בעיקר את אוהדיה המסורים והנפלאים, אבל הבחירה שלי שמורה לליברפול יקירת לבי. איזו עונה מזעזעת, לא זוכר עונה שהיינו כל כך חלשים מקצועית במשחקי החוץ ובכלל. בבית ההבדל בין שנה שעברה להשנה הוא נקודה בסה"כ, אבל בחוץ זה פשוט היה שערוריה. הפציעות לא עזרו, אני זוכר שלמשחק שהיה אחרי פולהאם בחוץ הגענו ללא 13 שחקני סגל, 11 פצועים ו2 מורחקים. היו פעמים שהכל הלך נגדנו כמו מול סנדרלנד עם השער הלא חוקי של כדור הים, איך שופט יכול לאשר שער כזה? ובסוף נשרנו גם מהטופ 4. בניטז יצא ליצן, כנ"ל הבעלים (מזל שהחליטו למכור), לרוב השחקנים כבר לא היה אכפת יותר באזור דצמבר, כל כך לא ליברפול. שנה קשה מאוד.

    השחקן המשתפר - דוסון, בייל, אסו-אקוטו, מאלודה, כולם ראויים. לכל אחד יש לי סיבה למה כן ולמה לא, לא יכול להחליט על אחד.

    השחקן המאכזב - גם כאן יש מועמדים ראויים, אבל לדעתי היה אחד יותר גרוע מבחירה הצפוייה- ג'רארד. השחקן הכי מאכזב של עונת 2009/2010 הוא ג'וליאון לסקוט. באברטון הוא היה שחקן מצויין, בלם, מגן שמאלי, מה שמויס ביקש ממנו הוא עשה, אפילו קאפלו כבר לא יכל להתעלם. היה שחקן מפחיד ואחד הטובים בתפקידו בליגה. כשהיה תורו להחזיר טובה למאמן שגילה והביא אותו לאברטון מוולבס ולדחות את ההצעה מסיטי העשירה, הוא הפך כפוי טובה ועזב את העיר לטובת העושר. עושר אולי, אבל ממש לא אושר, לסקוט בילה פצוע חלקים גדולים מהעונה וגם ככשיחק לא הזכיר במעט את השחקן המפחיד של אברטון. עכשיו הוא מחמם את הישבן על הספסל במנצ'סטר (כשהוא כשיר לשבת שם) וכנראה שהוא לא יסע לדרום אפריקה בקיץ.

    הרכש המוצלח של העונה - ורמאלן בשבילי. הגיע כפחות או יותר אלמוני שאפילו האנשים שראו אותו בפורום לא התלהבו והפך לשחקן הגנה מלהיב בארסנל. כובש לא מעט ובעל טכניקה מצויינת, משחק ראש טוב. אז הוא לא הפך את ההגנה של ארסנל להרבה פחות חדירה, אבל הוא הוסיף להם המון. גם טבז ראוי לציון, אחד הפייטרים הגדולים בפרמיירליג.

    הרכש הכושל של העונה - לסקוט, לסקוט, לסקוט.

    משחק העונה - קשה, קשה מאוד. אני לא אהיה אובייקטיבי פה, שני המשחקים הכי טובים של ליברפול השנה היו בבית מול פורתסמות' וסנדרלנד. נראינו מעולה, עם כדורגל איכותי מאוד והיה תענוג לראות. אפילו גוארדיולה היה מתגאה בנו.

    שער העונה - הרבה יפים וטובים. דרוגבה מול בולטון בריבוק (מהלך קבוצתי נדיר), טורס מול ווסט האם באפטון פארק (הראשון שהוא מסבסב את טומקינס), פיגרואה מול סטוק (חצי מגרש), פברגאס מול טוטנהאם באמירויות (איזה מהלך) ובטח היו עוד גם של ארסנל ושאר הקבוצות.

    הרגע הזכור שלכם מהעונה - יונייטד מפסידה לצ'לסי בבית ומאבדת את האליפות, שואוקרוס שובר לראמזי את הרגל לא בכוונה. את מה שקשור לליברפול אני מעדיף לשכוח.

    ולסיכום - מתח ועניין באנגליה תמיד יש יותר מבכל ליגה אחרת. הרמה השנה ירדה, בעיקר של הגדולות שהפסידו הרבה יותר מבעונות קודמות. זה עשה את העונה יותר צמודה וגם יותר פורייה מבשנה שעברה. כמות הפציעות המשוגעת השנה לי אישית די הרסה ברגעים מסויימים וחבל שצריך לאבד כל כך הרבה שחקנים מעולים מכל הקבוצות לפציעות. נקווה לעונה טובה לא פחות שנה הבאה (וטובה הרבה יותר מבינה אישית).

    קיץ נעים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/10
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    שחקן העונה - רוני. כבש המון, החזיק קבוצה הרבה פחות מוכשרת ואיכותית מצ'לסי חזק בתמונת האליפות עד למחזור הסיום וכמו שנאמר, מה היה קורה אם הוא היה כשיר למשחק נגד צ'לסי? אי אפשר לדעת אבל שחקן שהחזיק קבוצה פחות טובה עד להפרש נקודות בודדות על התואר תוך כדי מספרים אדירים ויכולת מנהיגות, נמצא אצלי בעדיפות על פני דרוגבה שיש לו איתו קבוצה יותר מוכשרת(כמובן שאני לא מוריד מערכו והוא מ3 החלוצים הטובים בעולם). אגב, הקרב הזה הוא אחד לאחד הקרב בין מסי לרונאלדו - אחד לקח אליפות עם קבוצה יותר טובה, גם עד למחזור האחרון עם מספרים גדולים והשני החזיק די לבדו קבוצה פחות טובה.
    מנג'ר העונה - הודג'סון אם מחשיבים את אירופה. אם לא, רדנאפ.
    הקבוצה המפתיעה - טוטנהאם
    הקבוצה המאכזבת - ליברפול
    השחקן המשתפר - גארת' בייל האדיר. איך טוטנהאם תצליח להחזיק אותו?
    השחקן המאכזב - ג'רארד בלי תחרות. אחד הקשרים הטובים בעולם כבר שנים בעונה אנמית כזאת. זה לא הג'רארד שאני מכיר.
    הרכש המוצלח של העונה - טבז
    הרכש הכושל של העונה - את אקווילאני אני לא מאשים, אם אני לא טועה זה בגלל פציעות, אין לי ספק שהוא יהיה מצוין ויוכיח את עצמו בעונה הבאה, עם ז'ירקוב אני לא יודע מה הלך, אז אני מוותר.
    משחק העונה - הדרבי של מנצ'סטר נקודה.
    שער העונה - לא ראיתי את כל הגולים אבל השער של טורס זה משהו נדיר.
    הרגע הזכור שלכם מהעונה - ההבסה של סיטי בצ'לסי
    ולסיכום-דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו'
    לא רמה גבוהה - ליברפול בעונה עלובה, ארסנל שוב פעם שוקעת בבינוניות, סף שבירה נמוך מדי לקבוצות בליגה, לא סתם צ'לסי חגגה עם שביעיות ושמיניות.
     
  4. דקו Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/04
    הודעות:
    1,551
    לייקים שהתקבלו:
    8
    שחקן העונה מלודה ללא ספק עשה את התקדמות הכי גדולה שלו השנה והזכיר למה צ'לסי הביא אותו מליון
    מנג'ר העונה קרלו אנצ'לוטי הוא הבחירה שלי.עונה ראשונה בליגה הכי טובה לבוא ולשחק את הכדורגל הכי טוב שלו עם המערך שבול מתאים לצ'לסי חוץ מהפאשלה מול אינטר עונה משולמת מבחינתו .
    הקבוצה המפתיעה התרנגולים ! קבוצה כל כך טובה אבל אף פעם לא מתחברת .השנה סוף סוף רדנאפ הצליח לעשות מהקבוצה הזאתי ווינרית ולקח אותה למקום הרביעי הגדול בשבילה.
    הקבוצה המאכזבת ליברפול ! אחרי המקום השני שנה שעברה חשבתי שאולי סוף סוף רפא הבין את המנטליות של הליגה האנגלית אבל חלומות לחוד מציאות לחוד ליברפול בעונה הכי גרועה שאני זוכר אותה.
    השחקן המשתפר בייל שעשה התקדמות גדולה ונהיה סוף סוף בולט לעין בקבוצה של רדנאפ
    השחקן המאכזב ברבטוב אולי החלוץ הכי פורה שהיה בטוטנאהם אבל איפה הוא אצל פרגי? אדיש בצורה לא נורמלית ולא עוזר לקבוצה אלה יותר הורס אותה.
    הרכש המוצלח של העונה קרלוס טבס השחקן אולי שהיה חסר לפרגי לאליפות רביעית .
    הרכש הכושל של העונה אקוואלני הגיע כמחליף של צ'אבי אלונסו וגמר את השנה כמחליף של לוקאס .
    משחק העונה הדרבי בOT שנגמר ב 4-3 סופר דרמטי.
    שער העונה אחד הגולים של טורס (כל גול שני שלו יפה)
    הרגע הזכור שלכם מהעונה הגול של סקולס דקה אחרונה מול סיטי .דווקא סקולס בתקופה רעה הוציא וכמה סמלי זה היה.
    ולסיכום-דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו'
    עונה בין החלשות שהיו בליגה כאשר ארסנל בכושר רע ליברפול בכלל לא הייתה פקטור
    ויונטייד למרות עונה רע נלחמה על אליפות עד השניה אחרונה .נקווה ששנה הבאה היה יותר טובה.
     
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,032
    לייקים שהתקבלו:
    6,741
    רק לשם הבהרה -
    אני לא חושב שז'ירקוב וגם לא אקווילאני הם שחקנים חלשים/לא מתאימים לפרמיירליג, אבל הסכומים ששולמו עליהם לעומת כמות המשחקים שהם שיחקו והתפוקה שלהם במשך כל העונה זה מה שגרם לי לבחור בשניהם כרכשים הכושלים של העונה. כשחקנים, אקווילאני אם יקבל קרדיט בעונה הבאה יכול להיות אחד הקשרים הטובים בפרמיירליג ובאמת כוכב אמיתי לדעתי, ז'ירקוב בקבוצה שאין בה את מאלודה וקול גם כן יכול להפוך לקיצוני/מגן תוקף טוב מאוד.
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,226
    לייקים שהתקבלו:
    16,076
    שניהם בהחלט נתנו תפוקה נמוכה בשביל המחיר הגדול ששמו עליהם, אבל מה זה לעומת סנטה קרוז...18 מ' פאונד על מה בדיוק? one season wonder.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,032
    לייקים שהתקבלו:
    6,741
    אכן שכחתי ממנו... בקושי שיחק העונה גם כן. בחירה יותר ראויה משניהם.
     
  8. Gnus Avenue Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/08
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה-רוני ללא ספק בכלל. כובש שערים, לוקח את יונייטד על הגב, כל הכבוד לו ונקווה שבמונדיאל הקרוב הוא גם יעשה כך.
    מנג'ר העונה- פה די היתלבטתי. או אנצ'לוטי, או אלכס מקליש. בחרתי בסקוטי, בגלל שהוא לקח קבוצה שמועדמת לירידה והפך אותה ליופי של קבוצה. כל הכבוד. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
    הקבוצה המפתיעה-הספרס. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/mad.Xxx
    הקבוצה המאכזבת-ליברפול לל ספק. ג'רארד בעונה זוועתית, טורס לא מפסיק להיפצע, אקווילאני זה לא אלונסו, בניטז במספר הרכבים רעים,ויש עוד מיליון ואחד סיבות לכך שליברפול סיימה שביעית.
    השחקן המשתפר- אלכס סונג, גארת' בייל, אקוטו ומאלודה נתנו עונות מדהימות, אבל לדעתי סונג היה הטוב מכולם.
    השחקן המאכזב- השחקן המאכזב היה ג'רארד לדעתי. הוא היה צריל העונה להוביל את ליברפול אל האליפות, אבל כשל ברגע האמת מה שגרם לו להיות רע ממשחק למשחק.
    הרכש המוצלח- תומאס ורמלאן ללא ספק. איפה אותם אנשים שביקרו את ונגר על הרכישה שלו? בלם אדיר, בין הטובים בליגה, ואני בטוח שאם איזה בלם גבוה קומה טוב לידו ההגנה של ארסנל תהיה מאוד חזקה.
    הרכש הכושל- אי אפשר להגיד אקווליאני כי הוא הגיע חצי פצוע, וגם לא ז'ירקוב כי השד יודע איפה הוא, אז אני בוחר בלסקוט שהיה נוראי.
    שער העונה-ססק נגד בלקבורן באימירויות. איזה שער. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
    משחק העונה- ה4-3 של בדרבי של מנצ'סטר.
    רגע זכור-הרגע שהכדור החופשי של ססק ניכנס לרשת של אסטון וילה בדצמבר בניצחון 3-0באימירויות. איזה גע של אושר זה היה.
    לסיכום, אני מקווה העונה הבאה תהיה טובה (בעיקר לארסנל). ולמרות שזאת הייתה עונה די חלשה של הליגה, אני מאמין שעונת 10\11 תהיה הרבה יותר טובה.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    תומי, אל תשכח שאקווילני נרכש ל5 שנים בידיעה שהוא פצוע והיה אמור להחמיץ קרוב לחצי שנה. בשביל שחקן שהעביר כל כך הרבה זמן מחוץ למגרשים ועבר ניתוח מסובך ואינספור טיפולים כדי לחזור לעצמו, שער ו6 בישולים זה מאזן מצויין ואני בטוח שזה רק פרומו קטנטן למה שתראו ממנו בשנים הקרובות. אם גם בעונה הבאה הוא יפצע לתקופה או לא ירשים מספיק מקצועית, אז יהיה אפשר לקבוע שהוא רכש מאכזב.
     
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,032
    לייקים שהתקבלו:
    6,741
    הפציעה שלו שגרמה לו להיות מושבת עד נובמבר היא חלק מהעניין. כשיש לך 17 מיליון פאונד ביד ואתה שם אותם על שחקן שמחמיץ כמעט חצי עונה בגלל פציעה, ואז גם כשהוא כשיר אתה מייבש אותו לא מעט על הספסל - זה לא בדיוק הVALUE FOR MONEY שאתה רוצה לראות מרכש כל כך יקר, וזאת אשמתו של בניטז יותר מאקווילאני לדעתי. זאת לא לגמרי אשמתו של אקווה אבל הוא בהחלט רכש כושל כשמתייחסים לעונת 09/10. ושים לב שגם אני כתבתי 4 הודעות מעליך שאם הוא ישחק בקביעות בעונה הבאה הוא יכול להפוך לשחקן באמת יוצא מן הכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/10
  11. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה: ווין רוני,גם אני חשבתי שיוניטד השנה יפלו ולא יהיו פקטור על האליפות,אבל בזכות רוני עם עונה מדהימה וכנראה עונה שהופכת אותו לאחד החלוצים הטובים בעולם אני טעיתי.
    מנג'ר העונה: אנצ'לוטי,רק הגיע לצ'לסי וכבר אליפות וכנראה גם דאבל.
    הקבוצה המפתיעה : טוטנאהם http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
    הקבוצה המאכזבת : ליברפוול,כולם חשבו שיאבקו על התואר אחרי הגעתם של אקווילאני,ג'ונסון ועוד רבים..אבל טעינו.
    השחקן המשתפר : מלודה,עד לפני העונה הזאתי לא הייתי בטוח מה הוא עושה בצ'לסי,אבל עונה נפלאה שלו בצ'לסי הופכת אותו לאחד השחקנים הטובים בעולם..גם נאני שחקן "משתפר"
    השחקן המאכזב: סטיבי ג',עונה חלשה שלו,שאיתה סחף את כל ליברפול לעונה נוראית.
    הרכש המוצלח של העונה : תומאס ורמלאן,הרבה לא הבינו מה פשר הקנייה של ונגר,גם אני לא הבנתי מי זה הבלם הזה מאיאקס אבל לשמחתי קיבלנו בלם מצויין לשנים הבאות.
    הרכש הכושל של העונה : אקווילאני,למרות שהיה פצוע בחלק גדול מהעונה,הוא היה אמור להחליף את צ'אבי אלונסו הגדול ולא נכנס אפילו לרבע מהנעליים שלו.
    משחק העונה הדרבי של מנצ'סטר , 4-3.
    שער העונה : ססק כובש נגד טוטנאהם,אחרי גול של ארסנל הוא לוקח את הכדור לטוטנאהם במחצית המגרש והטלויזיה לא הספיקה אפילו להראות את זה,שער מדהים.
    הרגע הזכור שלכם מהעונה : הבלון המפורסם שנזרק למגרש נגד ליברפול.
    ולסיכום-דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו'
    עונה טובה בסה"כ,חבל שארסנל לא הוותה פקטור עד סוף העונה ונפלה ברגעים מכריעים אבל אני מאמין שונגר יכניס את היד עמוק לכיס ויביא רכש ושחקנים חדשים שיעזרו לקבוצה להיאבק בתארים שנה הבאה.
     
  12. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    בחיי אנשים פה ליצנים ...

    איך אפשר להגיד שאקוויאלני וז'רקוב היו רכש כושל כאשר חצי עונה הם לא שיחקו בגלל פציעות !

    אקווילאני שותף ב18 משחקים העונה, ב9 מהם הוא פתח והפסדנו רק פעם אחת (נגד צ'לסי בבית) , 7 נצחונות ועוד תיקו . זה נראה לכם כמו רכש כושל ?
    ז'רקוב ממה שראיתי היה בסדר גמור. פעם אחת מצליחים לעבור אותו, אז זהו .. הוא רכש כושל. get a fucking a grip ....

    שחקן העונה - ווין רוני. אומנם דרוגבה הוא מלך השערים אך רוני הבריק הרבה יותר בביצועים שלו.

    מנג'ר העונה - הארי רדנאפ. הצליח להתגבר על ליברפול ועל המזוודות הכסף של סיטי כדאי לתפוס את המקום הרביעי. כל הכבוד לו.

    הקבוצה המפתיעה - בירמינגהאם. הצליחה יפה לתסכל את הגדולות בסנט אנדרוז. ובכלל היא הצליחה להימנע ממאבק הירידה.

    הקבוצה המאכזבת - ליברפול. בדיעבד זה לא מפתיע, הרי היאנקס לא השקיעו פני אחד על הקבוצה. המכירות של אלונסו, ארבלואה ולטו כיסו את ההוצאות. סטוק וסנדרלנד בזבזו יותר מכסף מאיתנו בקיץ.

    השחקן המשתפר - דארן בנט. סוף סוף חזר לחורר רשתות כמו בימים הטובים שלו בצ'רלטון. גם נעזר בכדור ים על הדרך. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    השחקן המאכזב - סטיבן ג'רארד. הבן-אדם פשוט נעלם העונה. אני מאוד מקווה שזה משהו חד-פעמי.

    הרכש המוצלח של העונה - אדם ג'ונסון, ורמלאן ודונאבן .

    הרכש הכושל של העונה - לסקוט. לא עמד בתג המחיר (24 מיליון פאונד!)

    משחק העונה - הדרבי של מנצ'סטר 4-3. מה לא היה שם ?

    שער העונה - השער של בויס (?) מחצי מגרש. או שזה היה פיגורואה ? לא זוכר בדיוק.

    הרגע הזכור שלכם מהעונה - הריצה של פפה ריינה משערו לחגוג עם דוויד אנגוג את שער הנצחון נגד מנ' יונייטד.


    ולסיכום-דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו'

    אני אפרט בהמשך הטופיק....
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/10
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,032
    לייקים שהתקבלו:
    6,741
    חבל שאתה קורא חצי משפט ואז מסיק מסקנות, כשתקרא את כל ההודעה אולי תהיה לך זכות לקרוא לאנשים ליצנים.
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    שחקן העונה

    וויין רוני נתן באמת עונה מדהימה והחזיק יפה את החוד של יונייטד אבל שחקן העונה צריך לבוא מהאלופה ובמקרה גם למאפרד וגם דרוגבה נתנו עונה לא פחות גדולה מזה של רוני, אני הולך על דידייה דרוגבה שניצח את יונייטד באולד טראפורד(ולא משנה שהיה נבדל באורך של ואן-דר סאר) ופירק את ארסנל פעמים ובכלל היה מפלצתי העונה, וצריך לזכור שהוא היה גם באליפות אפריקה בערך חודש, שחקן נדיר.

    מנג'ר העונה

    ההתלבטות שלי היא בין רדנאפ למקליש ואני יילך עם הארי רדנאפ, קודם כל מהקיץ השקט שעבר על טוטנהאם בניגוד לשנים האחרונות, הרכש שהוא הביא היה מדויק מאוד כמו קראנצ'אר, קראוץ' ובאסונג וגם ההחזרה של קאבול בינואר, כמו גם השידרוג של שחקנים כמו בייל, האדלסטון ואסו-אקוטו והפלוס הכי גדול כמובן אחרי חצי הגמר נגד פומפי שהייתי בטוח שהם יתפרקו נגד ארסנל וצ'לסי אבל ניצחונות גדולים ובנוסף הניצחון באיסטלאנדס במאני טיים והמקום הרביעי.

    הקבוצה המפתיעה

    הייתי כאן מבין הבודדים שהימר על בירמינגהאם כהפתעה הפוטנציאלית ולמרות זאת גם אותי הם די הפתיעו(הימרתי על 10 והם סיימו 9), מקבוצת יו-יו טיפוסית הם עברו עונה שקטה באמצע הטבלה ואפילו היו קרובים בשלב מסוים למקום שמוביל לאירופה, בנוסף הסנט אנדרוז היה מבצר של ממש כאשר צ'לסי, יונייטד, ארסנל, ליברפול, טוטנהאם וסיטי לא מנצחות שם ולי זכורה מאוד ההופעה האדירה של גיבן שם שחילצה עבור סיטי נקודה.

    הקבוצה המאכזבת

    2 הקבוצות של העיר ליברפול איכזבו אותי במידה מסוימת, אבל כמובן שאני יילך עם ליברפול ובאמת שכל מילה נוספת מיותרת אחרי העונה הכל-כך חלשה שלהם.

    השחקן המשתפר

    פלורן מאלודה ביי פאר, משחקן רוטציה נחמד הוא הפך למפלצת של ממש, הפריצה שלו באולד טראפורד עם הבישול לג'וי קול הייתה נהדרת וגם המספרים שלו והעובדה שהפך לשחקן משמעותי בצ'לסי וצריך לזכור שבחלק נכבד מהעונה לא היה לו את אשלי קול על קו שמאל.

    השחקן המאכזב

    כל ליברפול העונה הייתה זוועה ככה שלהפיל הכל על ג'רארד לא נראה הוגן, אני יבחר דווקא בדימיטר ברבאטוב שלא היה שם מתי שיונייטד הייתה צריכה אותו בפיניש של העונה, וכל זה אחרי העזיבה של טבז ורונאלדו, למרות שיש את התירוץ שהוא לא מתאים לשיטה זה עדיין שחקן ששילמו עליו 30 מיליון פאונד.

    הרכש המוצלח של העונה

    היו כמה אבל ספק אם מישהו הפך לשחקן כ"כ משמעותי כמו קרלוס טבז שבשלבים מסוימים אחרי העזיבה של יוז(גם קצת לפני) ועם כל הפציעות ומה שעבר על אדבאיור לקח על עצמו את הקבוצה והיה לו רצף של כמה משחקים שהוא ניצח לבדו, גם המספרים שלו כמובן נהדרים - 23 גולים, 6 בישולים ועוד הרבה תרומה למשחק ההתקפה, כמו כן זכור לי המשחק בגשר שהוא פשוט החזיר אותנו לתמונה לבד עם שער סולו גדול ומשחק פנטסטי.

    הרכש הכושל של העונה

    רוקה סנטה-קרוז או יותר נכון רוקה סנטה-פלופ, הובא ב-19 מיליון פאונד אחרי חיזורים של יותר מחצי שנה מצד מארק יוז והביא איתו תרומה אפסית במלוא מובן המילה, היה פצוע לא מעט ולא הביא אף גול חשוב וברגעים מסוימים גרם לבנג'אני וקאייצ'דו להיראות שחקני כדורגל לא רעים, גם לסקוט ואקווילאני איכזבו מאוד ביחס למחיר והציפיה מהם.

    משחק העונה

    הדרבי הראשון היה באמת משחק נהדר אבל הוא הוכרע 2 וחצי דקות לאחר סיום תוספת הזמן ככה שאני לא רואה סיבה לבחור בו, אם כבר אז המשחק בין מנצ'סטר סיטי לארסנל בתחילת העונה עם ה2-4 הגדול שכלל את הבליץ' האדיר של בלאמי, אדבאיור ורייט-פיליפס וכמובן הריצה של אדבאיור לעבר היציע של אוהדי ארסנל וזריקת הכיסאות עליו וגם הדריכה על הראש של ואן-פרסי.

    שער העונה

    השער של פברגאס נגד טוטנהאם עם החטיפת כדור באמצע המגרש תוך כדי שהוא עובד 4 שחקנים ולרשת.

    הרגע הזכור שלכם מהעונה

    בתוך תוספת הזמן באיצטדיון האור אדם ג'ונסון מסובב כדור אדיר לחיבורים של קרייג גורדון(שנתן משחק גדול) ומקפיץ אותי מהכיסא שהכל היה נראה גמור, הייתי בטוח שזה השער שייקח אותנו למקום הרביעי אבל אז הגיעו סקולס וקראוץ' ונתנו סיומת מרה לעונה טובה שלנו.

    מבחינת מתח ועניין היה בשפע העונה, בסופו של דבר צ'לסי הוכיחה שהיא אלופה ראויה וגם אם הייתה משחקת בעונה שעברה או זאת שקדמה לה היא הייתה זוכה באליפות, עוד הוכח השנה שאין נקודות קלות והקבוצות החזקות מעדו במשחקים קלים על הנייר כמו ההפסד של יונייטד לברנלי או ההפסד של צ'לסי לוויגאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/10
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתחיל את סיכום העונה עם כמה משפטים - סרק או לא - תחליטו אתם. צ'לסי הציגה את הסגל הכי מרשים ובתחילת העונה לא מעט הימרו עליה כזוכה בכתר, כך שהיא עמדה בציפיות. יונייטד עשתה עונה יפה מאוד אולם הפעם זה לא הספיק. היה ברור שארסנל לא תחזיק מעמד עד לישורת האחרונה והיא תצא ממאבק האליפות. לטעמי השנה חלה עלייה במספר הפציעות של שחקני המפתח בפריימרליג וגם ראינו הרבה יותר שערים - שילוב של התקפות נחמדות + הגנות רעות. צ'לסי למשל הציגה מספר משחקים הגנתיים מבישיים כמו מול טוטנהאם בחוץ, כמו מול סיטי פעמיים ועוד. כמוכן היא כבשה מאה שערי ליגה וזה מספר עצום, עם כל הכבוד לכישרון שלה בהתקפה. המאבק על המקום הרביעי היה מאוד מעניין.

    1. שחקן העונה הוא וויין רוני שהצליח להשכיח את עזיבתו של רונאלדו. כל ההתקפה עברה דרכו והוא היה נפלא. רוני שיפר את החברים שלו והשיג תפוקה נאה. מעניין מה היה קורה לולא הפציעה שלו. רוני גורם לאופטימיות רחבה בקרב אוהדי אנגליה לקראת המונדיאל. במקום השני: דרוגבה שהציג משחקים נפלאים ושערים וירטואוזים וגם הסטט' שלו מדברת בעד עצמה.

    2. מנג'ר העונה הוא הארי רדנאפ שהצליח לדחוף את התרנגולים למקום הרביעי כנגד לציפיות. טוטנהאם התרפסה יותר מידי מול הקבוצות הגדולות בשנים עברו, אולם השנה חל שינוי לטובה. טוטנהאם ניצחה את ליברפול, את ארסנל בדרבי מזה עשור(!) וגם את צ'לסי. בניגוד למה שקרה לפני 4 שנים - טוטנהאם לא קרסה ברגע האחרון. במקום השני: קרלו אנצ'לוטי שהחזיר לצ'לסי את צלחת האליפות אחרי תקופת יובש.

    3. הקבוצה המאכזבת זו קטגורייה קלה מאוד לבחירה - ליברפול כמובן. הקבוצה של בניטס הציגה כדורגל מביש לאורך כל העונה וכמעט לא זכתה לרגעי נחת - אולי רק הניצחון על יונייטד באנפילד בתחילת העונה. כבר הרבה זמן שליברפול לא הידרדרה עד למקום השביעי. היו טעויות גסות בקיץ ואני לא מדבר על מכירתו של אלנוסו כי את זה לא ניתן היה למנוע. יש לליברפול הרבה מזל שבעונה הבאה היא תשחק באירופה בכל-זאת. במקום השני: ארסנל איכזבה אותי כלא השיגה אפילו לא נקודה מ-4 משחקים מול יונייטד וצ'לסי. הבעיות שלה היו צפויות מראש ו-ונגר התעלם מהן. ארסנל כבר שלוש עונות פותחת עונה כשהיא מתעלמת מהסדקים שלה.

    4. השחקן המשתפר לטעמי זהו איבאנוביץ שלא פעם הצליח לסגור את החורים שחבריו יצרו בהגנה. הוא כמעט ולא ידע ירידות, אלא הציג עונה יציבה מאוד. הוא גבוה, חזק, מהיר וזריז וקשה מאוד לעבור אותו. הוא מילא כמו שצריך את החור שיצרה הפציעה של בוסינגווה. גם בהתקפה לדעתי הוא לא רע. במקום השני: מאלודה הציג את הכדורגל הטוב ביותר שלו בצ'לסי דווקא בחצי השנה האחרונה. הוא פרץ מעולה על הקו ובישל הרבה שערים.

    5. השחקן המאכזב הוא סטיבן ג'ררארד שהעונה היה חיוור מאוד. הבישול לדרוגבה ממחיש את העונה הזוועתית שעברה עליו. ג'ררארד מיעט להשתחרר משחקנים ולבעוט מרחוק. ליברפול חסרה את התנופה והאמביצייה שלו. הוא כבש העונה תשעה שערים ומבחינה מספרית זו עונה סבירה אולי, אבל הסטט' היא לא הכל. נדמה לי שמול ברנלי הוא כבש שער אדיר בבעיטה מסובבת ממרחק. ראינו מעט מאוד דברים כאלה העונה. במקום השני: דימיטאר ברבאטוב שהראה מעט מאוד מוטיבצייה ומעט מאוד כדורגל.

    6. הרכש המוצלח של העונה הוא קרלוס טבז שבלעדיו סיטי הייתה הרחק מאחור. כשהכדור אצלו ברגליים אתה יודע שהולך לקרות משהו טוב. הוא כל-כך זריז וחכם. טבז היה שם גם מול הגדולות וזה מה שחשוב. בדרבי עוד לא יצא לו להוכיח את עצמו, אבל יהיו עוד משחקים. במקום השני: ורמאלן הציג עונה טובה ביחס לשנת התאקלמות. כמובן שזה מרהיב שבלם כובש שערים והוא סיפק תפוקה נאה, אבל אני חושב שיש לו גם כדורגל. הוא צריך להיות טיפה יותר מרוכז וגם פרטנר טוב יותר לבדו.

    7. משחק העונה נערך כמובן באולד-טראפורד, הדרבי הראשון של מנצ'סטר. שבעה שערים(חלקם יפים מאוד כמו אחד של בלאמי וגם הבישול של גיגס לאואן היה מבריק), כדורגל התקפי, דרמות, מהפכים, יריבות. כמעט והכל היה שם. זה היה הכדורגל במיטבו. במקום השני: הניצחון של סיטי על ארסנל בסיבוב הראשון. היה משחק קיצבי ופתוח וארסנל היו שווים קצת יותר.

    8. נבחרת העונה: גיבן; איבאנוביץ, ורמאלן, טרי, אברה; פלטשר, פברגאס, לאמפרד; מאלודה, רוני ודרוגבה

    * בחרתי בטרי כי אני חושב שפרט לחודש לא טוב, הקפטן של צ'לסי הציג יכולת סבירה ומעלה. וידיץ ופרדיננד למשל סבלו העונה מפציעות רבות.
    * פלטשר הציג יכולת טובה מאוד במרכז השדה, הן הגנתית והן התקפית.
    * אפשרי שיש ליקווים בהרכב, אני הרי בכל-זאת לא צופה בפריימרליג באופן הדוק כמוכם.