סיכום עונת 2009/2010

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏9/5/10.

  1. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה עונה , ואפשר לומר נפל דבר , והטופ 4 מתפרק והופך לטופ 6-7

    שחקן העונה - רוני
    מנגר העונה- לא יודע רדנאפ,הודסון,אנצלוטי
    משתפר- מתקדם איך שתרצו גיימס מילנר
    מאכזב- גרארד,איירלנד,ברבטוב ,כמה קטגוריות שליליות בחרתם ?
    רכש מוצלח- טבס וגונסון ללא ספק
    רכש כושל - קרוז
    משחק העונה - סיטי-ארסנל מדהים
    שער העונה - הראשון של בלאמי ברפש ב3-3 טיל לחיבור ענק!
    רגע זכור העונה- לקחתי 2 במיוחד , הגול של אדביור במחזור הראשון בבלאקברן ,טיל שסיים התקפה מבריקה ,שסימלה עידן חדש ,אין כמו מחזור תחילת העונה
    הרגע השני - הדקה ה6 בטרפ מור ואנחנו ביתרון 3-0 ! לא זוכר דבר כזה בתולדות המשחק , בחיים לא ראיתי אוהדים שיוצאים בדקה 7 מהמגרש , מחצית מרגשת !


     
  2. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי שזו הזדמנות לא רעה לכתוב על העונה שהסתיימה (בשעה טובה). יש כאן כמה אנשים שמכירים / זוכרים אותי, אני מניח, אז קודם כל- שלום לכולכם.
    ברשותכם, אני אחלק את הסיכום לשני חלקים: סיכום על הקבוצה שאני אוהד וסיכום לשאר הליגה.

    ארסנל
    לפני הכל, קשה לומר שציפיתי ליותר מדי מהעונה הזו, בטח שלא לאליפות. עד לפני חודש עוד חשבתי שלקבוצה הייתה עונה בסה"כ טובה, כזו שאפשר לבנות עליה משהו לעתיד, בעיקר ברמה המנטלית (כי כדורגל טוב הפסקנו להציג אחרי ההפסדים ליונייטד וצ'לסי והיה ברור שמצבורי הדלק שלה כבר מידלדלים בתחילת מרץ). אבל השבועות האחרונים פשוט מחקו כל רושם חיובי או מסקנה מעודדת שאפשר היה לקחת מהעונה הזו. הקבוצה צריכה ריענון אמיתי, בעיקר ריענון בחשיבה, ואני לא מאמין שהוא יגיע או שארסן ונגר יהיה מסוגל לעשות אותו.
    שחקן העונה: לא צריך להיות גאון גדול כדי לתת את התואר לססק פברגאס. ראינו בדיוק את ההבדל בין הקבוצה איתו לקבוצה בלעדיו ועד שנפצע, הייתה לו עונה גדולה.
    השחקן המשתפר: אלכס סונג זכה ביושר בחולצת ההרכב והפך לקשר האחורי של הקבוצה, הראה שהוא גרזן בכלל לא רע במהלך השנה והציג שיפור גם בקריאת המשחק. זה נותן לו את התואר מבחינתי. עדיין, אני חייב לסייג את זה בכך שלא הייתה לו שום תחרות על המקום שלו (או כיסוי, ולכן כל פעם כשנעדר זה נראה כאילו הקבוצה בדרך להתפורר). אני עדיין חושב שהוא לא ברמה הגבוהה ביותר וארסנל יכולה להשיג מישהו יותר טוב ממנו. או לפחות מישהו שייתן לו פייט ולא ליצן כמו דנילסון.
    השחקן המאכזב: ביחס לציפיות, זה חייב להיות ארשבין, למרות שאני לא חושב שהוא היה כזה גרוע ולא תמיד ההופעות החלשות שלו היו רק באשמתו. גם אדוארדו נתן עונה מזעזעת.
    הרכש המוצלח / הכושל של העונה: שיטת ונגר- If you don't buy, you don't fail.
    משחק העונה: הניצחון בדרבי, 3:0. רגע אמיתי של אושר.
    שער העונה: השער של פברגאס באותו משחק. אקסטזה.
    הרגע הזכור שלכם מהעונה: הרגע שסימל בעיניי את העונה הזו לא היה בליגה: ארסנל עולה למשחק גביע נגד סטוק בחוץ עם הרכב שערורייתי שכמובן מפסיד ללא תנאים, וארסן ונגר יורד כמעט מאושר אחרי ההדחה, כי הרי זה "רק הגביע" ומותר לזלזל. זה לא היה רק עצבים או כאב על עוד הדחה, אלא עלבון. ידעתי גם שמשם הקארמה הרעה תמשיך ותרדוף אותנו. יותר מכל זה היה הרגע שבו הבנתי שאני והמנג'ר של הקבוצה שאני אוהד כבר לא באותו ראש.

    שאר הליגה
    שחקן העונה: ווין רוני. דרוגבה נתן עונה אדירה, אבל הוא לא היה מרכזי עבור צ'לסי כמו שרוני היה עבור מנצ'סטר יונייטד. זה ייאמר לזכותה של צ'לסי, שזכתה באליפות מאוד מרשימה ומוצדקת עם יותר כלים התקפיים מאשר יונייטד (מספר השערים מדבר בעד עצמו), אבל זה ייאמר לא פחות לזכותו של רוני... שרק ימשיך ככה בקיץ!
    מנג'ר העונה: זה עולה לי בהרבה עצבים לכתוב את זה, אבל רדנאפ. הוא מושחת, הוא פטפטן, הוא בוגד סדרתי, אבל הוא עשה את זה. אבל אם סוף סוף מישהו לקח את חבורת האנדראצ'יברס המטונפת הזו והפך אותם לקבוצה, התואר הזה מגיע לו. ממש כמו שמגיע לטוטנהאם להיות בליגת האלופות.
    הקבוצה המפתיעה: הטינופות לא הפתיעו אותי עד כדי כך, בכל זאת מדובר בטוטנהאם שכבר שנים יש לה סגל מוכשר והרבה אמצעים ומתישהו היה צריך להגיע חיבור עם מאמן. קשה לדבר על הפתעות גדולות, היחידה שאם לפני פתיחת העונה היו אומרים לי שתהיה בטופ-10 ולא הייתי מאמין, היא בירמינגהאם סיטי, כי התרגלנו מהם להחליף מקומות עם ווסט ברום.
    הקבוצה המאכזבת: ליברפול היא בחירה שגרתית, אני אשים דגש על ווסטהאם יונייטד שנתנה עונה ביזיונית בכל קנה מידה וניצלה רק בגלל שהשנה הליגה הכילה כמה קבוצות פח שבמקרה היו יותר גרועות ממנה. עם סגל השחקנים שעמד לרשותו, זולה היה חייב להעמיד קבוצה קצת יותר איכותית ובעיקר קצת יותר "רעה".
    השחקן המשתפר: אם הייתם שואלים אותי את השאלה הזו בינואר, הייתי אומר ארון לנון, אבל הפציעה גמרה את העונה שלו מעשית. גארת' בייל "החליף" אותו, אבל גם כאן זו תקופה יחסית קצרה, משהו כמו 10 שבועות. על פני עונה שלמה, אני חושב שהתואר הזה חייב, חייב, חייב ללכת לג'יימס מילנר ולא נראה לי שאף אחד ציין אותו כאן. זו הייתה העונה הכי טובה שלו בקריירה ואחרי שבארי עזב, לא היה פשוט לשמור את אסטון וילה באזור של הקרב על ליגת האלופות, הוא האחראי הראשי לכך. הוא מבחינתי מועמד להרכב במונדיאל.
    השחקן המאכזב: ג'רארד, וזה מאוד מדאיג לקראת המונדיאל. גם אשלי יאנג ירד קצת יותר מדי בכושר שלו ביחס לשנה שעברה.
    הרכש המוצלח של העונה: אני חושב שצריך לבחון את זה Value for money. ורמאלן, למשל, הוא רכש נכון של ונגר ואפשר להגיד שהוא "פגיעה בול", אבל עם כל הכבוד, ספגנו יותר שערים מאי פעם. גם עם טבס שהצליח מאוד בסיטי, הסיפור די דומה ולדעתי גם היו לו הרבה משחקי Off, במיוחד במאני טיים. לכן זו קטגוריה בעייתית ולדעתי צריך להסתכל על זה יחסית להשקעה. כאן יש את ג'ו הארט, שהגיע בהשאלה ופשוט היה הצלחה מסחררת בבירמינגהאם. אני חושב שגם קווין דויל היה רכש מוצלח ביותר שהשאיר את וולבס בליגה, בניגוד לכל הסיכויים. אבל אני בוחר דווקא בניקו קראנצ'ר, שהגיע תמורת סכום מגוחך של 2 מיליון פאונד וספ*ס הרוויחה תמורתו שחקן איכותי שהרחיב את הסגל שלהם ונתן עומק כששחקנים כמו מודריץ' ולנון נפצעו. נכון שאפי ארי שוב שדד את פומפי בציניות, אבל זה עדיין הרכש הכי מדויק לדעתי.
    הרכש הכושל של העונה: סנטה קרוס, לסקוט, קולו טורה... המחלקה לבזבזנות ע"ש מארק יוז באיסטלנדס. וגם כל רכש של זולה השנה. חימנז? גיז'רמו פראנקו? מה לעזאזל?
    משחק העונה: בלי תחרות, הדרבי של מנצ'סטר ב-OT. קלאסיקה.
    שער העונה: כיוון שהזיכרון שלי לא מי יודע מה, אבחר בשער שבחרתי בקטגוריית ארסנל: ססק פברגאס בדרבי.
    הרגע הזכור שלכם מהעונה: הבלון של סנדרלנד נגד ליברפול... הייתי באותו יום באנגליה וכבר אז היה ברור שמעבר לעניין הקומי, זה סמל להתרסקות של ליברפול.
    ולסיכום-דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו': עונה מצוינת. באמת. ויש למה לחכות בעונה הבאה.
     
  3. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה - ווין רוני. סחב את יונייטד על גבו השעיר ברוב שלבי העונה וכבש בלי הפסקה. השחקן האנגלי השלם ביותר שראיתי.
    מנג'ר העונה - הארי רדנאפ. מעבר לעובדה שהוא הוביל את הספרס לליגת האלופות סוף-כל-סוף, הוא קידם שחקנים בצורה משמעותית (בייל, לנון, דוסון ועוד). מזה זמן רב הספרס לא עשו במכנסים ברגעי ההכרעה, ויש לו כמובן חלק גדול בכך.
    הקבוצה המפתיעה - בירמינגהאם. עם מעט מאוד משאבים מקליש בנה קבוצה לוחמת שמשחקת כדורגל חיובי ומיקם אותה במקום התשיעי המכובד.
    הקבוצה המאכזבת - ליברפול. למרות העונה החלשה, אין לי ספק שאם ג'רארד וטורס היו כשירים יותר, ליברפול הייתה מסיימת בין ארבעת הגדולות. שום דבר לא הלך להם העונה.
    השחקן המשתפר - גארת' בייל. עשה התקדמות מדהימה העונה. אחת הסיבות המרכזיות לקפיצת המדרגה של הספרס. כבר עכשיו הוא שחקן גדול ומפחיד לחשוב איזה שחקן הוא הולך להיות.
    השחקן המאכזב - סטיבן ג'רארד. עונה חלשה מאוד בהתחשב בסטנדרטים שלו.
    הרכש המוצלח של העונה - תומאס ורמאלן. כבר עכשיו הוא בלם מצויין, ויש לו פוטנציאל אדיר. רכש גדול של ונגר.
    הרכש הכושל של העונה - רוקה סנטה פלופ. אף פעם לא החזקתי ממנו (גם כשהוא קרע רשתות בבלקבורן ובתקופתו בבאיירן), ולא הבנתי מלכתחילה למה סיטי שילמו עליו כל-כך הרבה..
    משחק העונה - יונייטד-סיטי (3-4). קצב מהיר, מתח, הרבה שערים, מה עוד אפשר לבקש?
    שער העונה - ססק פברגאס נגד טוטנהאם. שער סולו מדהים.
    הרגע הזכור שלכם מהעונה - ג'ק ווילשר נכנס באבי-אביו של גארי נוויל. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/multi.Xxx

    הרמה העונה הייתה גבוהה, הליגה הייתה מרתקת כתמיד, ולהערכתי - הליגה רק תשתבח בטווח הנראה לעין, כיוון שהכסף הגדול נמצא באנגליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/10
  4. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ArsenalFan

    תענוג לקרוא,חבל שאתה לא כותב לעיתים קרובות יותר.


    שחקן העונה - רוני,לא בגלל שהוא "סחב" את יונייטד על הגב,
    האם גם דרוגבה "סחב" את צ'לסי על הגב שלו?
    רוני אמר רק לפני כמה ימים שבלי התרומה של ולנסיה העונה הוא לא היה מגיע למספר כיבושים גבוה שכזה.
    בוודאי שהוא היה הבולט והטוב ביותר ביונייטד ובליגה,
    שידרג את עצמו,בעיקר בכל הנוגע לעניין של לשחק כחלוץ בודד,עם הגב לשער,גם את משחק הראש
    וזה בתוספת לכל אותם הדברים האחרים שיש לו שמאפשרים לו לשחק בעצם בכל מקום ובכל תפקיד ולהצטיין.
    אנחנו לפני גביע העולם,אם לא הפעם וכשהוא מנגן כינור ראשון אז אני באמת כבר לא יודע מתי.

    מנג'ר העונה - רדנהאפ המשיך את התנופה עם טוטנהאם מהעונה שעברה,התקדם עוד יותר וסוף סוף פנים חדשות ב 4 הראשונות,טוטנהאם שלו עם כדורגל נהדר,הוא עצמו לא התבייש להביא רכש נוסף ופגע בינגו.
    אנצ'לוטי,עונה ראשונה וכבר אליפות,אולי דאבל,כל מילה מיותרת.
    רוי הודגסון שעם סגל מצומצם פולהאם נלחמה בכמה חזיתות,כדורגל רומנטי ותוצאות יפות.
    המנצח...רדנהאפ.

    הקבוצה המפתיעה - הופתעתי לראות את בלקבורן מסיימים בסופו של דבר במקום העשירי!!!
    מסנדרלנד ציפיתי לעונה מוצלחת משהו עם החוד שתפור למידות שלה,
    בסופו של דבר,וולבס,אני חושב שהסיכויים שלה להישאר היו קטנים עוד יותר מאלו של סטוק בעונה שעברה.

    הקבוצה המאכזבת - ליברפול ובגדול,לא פקטור על מאבק האליפות,גם לא בגביעים,אפילו ב 2 טורנירים באירופה הם נפלו.מועדון גדול,הקבוצה בקנטים.

    השחקן המשתפר,מילנר בלט מעל כולם ובמשך רוב העונה,מאחוריו היו את בייל שנתן חצי עונה מדהימה,נאני שנתן שליש עונה שסוף סוף יצא מהקליפה והוכיח שהוא יודע לשחק גם כדורגל ולא מסתמך רק על הכשרון שיש לו.

    השחקן המאכזב - גרארד,ביכולת ובגישה.אם לא השם והעבר שלו אני לא יודע אם היה נוסע לדרום אפריקה.

    הרכש המוצלח - טבז היה אדיר אבל אני אבחר בורמאלן כי זו היתה עונת בכורה שלו בליגה.

    הרכש הכושל - מממ...לא עולה לי מישהו יוצא דופן באמת.

    משחק העונה - גביע הליגה,חצי גמר,אולד -טראפורד,יונייטד נגד שיטי,אפילו גדול יותר מה 4-3 בתחילת העונה,כי שיטי באו ביתרון מהמשחק הקודם,הם כבר הריחו את וומבלי,ראש בראש והם קיבלו בראש מהראש של רוני.

    הרגע הזכור מהעונה - פרגוסון ויוז,מטר אחד מהשני,בוס ושחקן לשעבר,דרבי מקומי,אחרי השער הדרמטי של אואן,פרגי מריץ בדיחה עם השופט הרביעי,יוז מת להתפוצץ אבל הגנטלמניות הבריטית שלו עצרה אותו.

    עונה מצויינת,צמודה יותר,קשה יותר,מפתיעה לא פחות,
    הליגה האנגלית,בכמה דרגות מעל כל השאר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/10
  5. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/10
  6. Red Left Winger Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    2,702
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה- ויין רוני ללא ספק היה מדהים העונה והתואר מוענק לו בזכות. גם דרוגבה ולמפרד נתנו עונה גדולה וגם קרלוס טבז ראוי לאיזכור. אבל אני אתן תקול שלי לרוני, נקווה לטוב ממנו במונדיאל.
    מנג'ר העונה-קרלו אנצ'לוטי החזיר את צ'לסי להיות אימתנית ודורסת ואני אתן את קולי דווקא לו, אפילו שהארי רדנאפ הביא את טוטנהאם למקום ה4, הישג עצום אך ליברפול הייתה חלשה וסיטי,וילה וטוטנהאם בערך באותה רמה, ככה שהיו יכולים לקרות כמה תסריטים, זה לא שטוטנהאם בסערה גדולה עלתה לצ'מפיונס.
    הקבוצה המפתיעה- בירמינגהאם ללא ספק, משום מקום, פשוט נאחזה בשיניים בחלק העליון של הטבלה, עונה פנטסטית של ג'ו הארט ושל כל חוליית ההגנה, יש 2 קבוצות מעולות בבירמינגהאם.
    הקבוצה המאכזבת-ליברפול ולא צריך להוסיף מילה.
    השחקן המשתפר- אארון לנון וגארת' בייל, שני שחקנים בטוטנהאם שמצעירים מוכשרים אך לא יוצלחים הפכו לשני שחקנים חמים חמים, לנון בחצי הראשון של העונה ובייל פשוט היה מדהים ביישורת האחרונה.
    השחקן המאכזב- ברבטוב בעונה שנייה מאכזבת ביונייטד, וגם סטיבן ג'ררד בעונה איומה מבחינתו.
    הרכש המוצלח של העונה-אנטוניו ולנסיה ביונייטד נתן עונה מצויינת לדעתי, גם תומאס ורמלאן של ארסנל וכמובן קרלוס טבז בסיטי.....
    משחק העונה-הדרבי של מנצ'סטר. הסקאוזר שהכריע את הדרבי של מנצ'סטר...רומנטי.
    שער העונה- אין לי שמץ, הפרמיירליג נפלאה ויש המון שערים יפים מדי עונה.
    הרגע הזכור שלכם מהעונה-נוויל דופק צרפתית לסקולס אחרי הדרבי ה2.
    ולסיכום-דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו'- עונה מעצבנת, עם הרבה עליות וירידות, נהניתי מיונייטד מאוד למרות שיצאנו בידיים ריקות סה''כ, אבל הצגנו כדורגל מעולה, חבל על השבועיים ההם באפריל שפשוט הרסו לנו את כל העבודה, אבל יהיה בסדר.
     
  7. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה - רוני. צריך רק להסתכל על הסגל של מנצ'סטר, בלי טבז וכריסטיאנו, בשביל להבין איזה עונה ענקית הוא נתן, איך הוא הצליח להשאיר את הקבוצה הזו במאבק עד הרגע האחרון. בסופו של דבר את האליפות הם הפסידו לא מזמן בבלקבורן - אותו משחק ממנו נעדר רוני.
    מנג'ר העונה - אני דווקא הולך על אנצ'לוטי. יש שיגידו שזו לא חוכמה לעשות עם צ'לסי את מה שהוא עשה, אבל זה גם לא באמת קל. הוא הצליח להשתלט על הקבוצה הזו, לעשות שם סדר ולהוביל אותה קדימה בצורה משכנעת מאוד. הוא הצליח במקום שבו אחרים לא הצליחו, ועוד עשה את זה בסטייל. לפי דעתי גם צ'לסי של השנה הבאה תהיה הרבה יותר קטלנית מהעונה הזו, והיא אפילו תכבוש יותר שערים (בערך 10% מהם יגיעו מול ניוקאסל).
    הקבוצה המפתיעה - טוטנהאם.
    הקבוצה המאכזבת - ליברפול. למרות שלהגיד שהם מאכזבים זו לא חוכמה גדולה, כי אם מסתכלים על הסגל רואים שני כוכבים, עוד כמה שחקנים טובים, וחוץ מזה ערימה אחת גדולה של חרא.אבל בכל זאת מרפא ציפינו ליותר, והקבוצה פשוט נראתה רע. אין ספק, צריך לעשות שם ניקוי אורוות רציני.
    השחקן המשתפר - טוב פה אני חושב שיש תמימות דעים בנוגע לבייל, פשוט שחקן נהדר.
    השחקן המאכזב - האמת היא שאני מאוד התאכזבתי מסקוט פארקר.
    הרכש המוצלח - קרליטוס נחת בסיטי ולא הפסיק לעשות שמות בהגנות הליגה. באמת אחלה של שחקן, אחלה של רכש.
    הרכש המאכזב - נשארים בצד התכול של מנצ'סטר, והפעם אני הולך על אדבאיור. נכון, הוא כבש לא מעט שערים, אבל לא יודע, כל פעם שראיתי אותם משחקים הוא ממש עיצבן אותי, והוא לא סיפק את הסחורה. לא כ"כ הזכיר את השחקן הגדול מארסנל.
    משחק העונה - כנראה שהדרבי הראשון של מנצ'סטר עונה על כל הקרטיריונים של השאלה הזו...
    שער העונה - ארשאבין מהמם את האולד טראפורד. זה לא הספיק.
    הרגע הזכור - עוד כמה שנים, כשאני אסתכל אחורה ואנסה לראות אם אני זוכר משהו מהעונה הזו, קשה לי להאמין שהכדור שפגע בבלון בסנדרלד יפרח מזכרוני...
     
  8. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
  9. GiladG2 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/12/09
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה - וויין רוני מקדים את דרוגבה בקצת. עונה 'כמעט' מושלמת. שיפר את כל האספקטים במשחק שלו שהוא נדרש לשפר, מה שאיפשר לו לשחק כחלוץ בודד מחצית מהעונה. עשה הכל על המגרש - הגנה, נלחם, הנהיג, חילק כדורים, וכמובן סיים עם 26 שערים.

    מנג'ר העונה - הארי רדנאפ. לטוטנהאם כמעט תמיד הייתה קבוצה מוכשרת בשנים האחרונות, וכמעט תמיד הם סיימו את העונה והלכו לים בפברואר. מה שהיה חסר זה איש על הקווים שיידע לחבר. בהצלחה בצ'מפיונס.

    הקבוצה המפתיעה - ברמינגהאם סיטי, חזרה לפרמייר ליג ובגדול, מקליש עשה שיעורי בית מלפני שנתיים. יש לו קבוצת אמצע טבלה חזקה שיכולה לבלות שם בכמה שנים הקרובות.

    הקבוצה המאכזבת - ליברפול כמובן, זוכה כמעט בטוחה באליפות עפ"י רוב הסקרים בתחילת העונה התרסקה. אבל אכזבה אצל אחד יכולה להיות גם שמחה אצל אחר... (מיד אחריה - פורטסמות'. איך לעזאזל היא הצליחה לרדת ליגה כשאברם הקוסם על הקווים. היו צריכים להישאר גם עם הורדה של עוד 10 נקודות.)

    השחקן המשתפר - פלורן מאלודה. אחרי תקופה ארוכה וחשוכה, הוא חזר להציג את היכולת שלו מליון. הערך המוסף באליפות של צ'לסי, השחקן הכי טוב שלהם העונה אחרי דרוגבה.

    השחקן המאכזב - יש רשימה לא קטנה, אבל מעל כולם, סטיבן ג'רארד בעונה מחרידה שירצה לשכוח. עדיף לפני ה 11.6.

    הרכש המוצלח של העונה - בהיעדר רכישות גדולות של הקבוצות הגדולות (חוץ מאנטוניו ולנסיה ותומאס ורמאלן ששווים איזכור), אני אלך עם שני שחקנים של הפתעת העונה שלי. ג'ו הארט בהשאלה כמובן שעשה עונה גדולה, והבלם שלו רוג'ר ג'ונסון שהגיע מקארדיף, לא פיספס אף משחק העונה וייצב את ההגנה הקשוחה של ברמינגהאם. איזכור גם לטבס ובנט שהחליטו להפציץ.

    הרכש הכושל של העונה - כשמודדים כסף ששולם לעומת תפוקה על המגרש, שתי רכישות של הסיטי, סנטה קרוז וג'ולאון לסקוט. הם בילו הרבה זמן פצועים אומנם, ובכל זאת. כל כך הרבה כסף שולם, גם כשהם שיחקו הם לא הצדיקו את זה.

    משחק העונה - 4-3 בדרבי של מנצ'סטר. טירוף.

    שער העונה - דני רוז והחתול בדרבי של צפון לונדון.

    הרגע הזכור שלכם מהעונה - 20.9.2009, אולד טראפורד, בדקה כלשהי בתוספת הזמן (סיטיזנס? כמה זה היה? 96:20?), אי שם במרומי היציע הצפוני, אני מוצא את עצמי מחבק אדם שפגשתי רק שעה וחצי קודם לכן ונכנס למצב של אי שפיות זמנית לכמה ימים טובים. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx
    במקום השני והמכובד - וויין ברידג' מייבש את ג'ון טרי חברו במשחק בברידג'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/5/10
  10. שלו Guest

    שחקן העונה - דידיה דרוגבה
    מנג'ר העונה - אברם גרנט, למרות שלא הצליח להשאיר את פומפי בליגה מגיע לו המון קרדיט על רוח הלחימה, השאתנות והעובדה שהוא אף-פעם לא מותר. אה כן - וגם על זה שהביא את קבוצתו לגמר הגביע האנגלי.
    הקבוצה המפתיעה - טוטנהאם
    הקבוצה המאכזבת - מי אם לא - ליברפול http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
    השחקן המשתפר - סטיוארט דאונינג
    השחקן המאכזב - אנלקה
    הרכש המוצלח של העונה - אין לי אחד כזה
    הרכש הכושל של העונה - אקווילני ולא מהסיבה שהוא לא טוב, אלא מהסיבה שנזרקו כמה מיליונים עליו בשביל לחמם את הספסל לטובתו של לוקאס.
    משחק העונה - ליברפול מנצחת את המאנקס 0-2 באנפילד.
    שער העונה - השער של אינסואה נגד ארסנל בגביע הליגה, באיצטדיון האמיורויות
    הרגע הזכור שלכם מהעונה - הריצה המטורפת של ריינה לעבר דוד אנגוג לאחר השער שלו נגד המאנקס
    ולסיכום-דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו'
    עונה סבירה בסה"כ, טוטנהאם הפתיעה אותי מאוד ביחד עם הוילה, עונה כושלת של ליברפול בניגוד לכל הציפיות. צ'לסי - שהייתה הטובה ביותר העונה והשיגה 18 נקודות על חשבון קבוצות הטופ פור זכתה באליפות ביושר.
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אברם גרנט? לא מדובר על מנג'ר העונה בגביע האנגלי, מדובר אך ורק על הפרמיירליג. מה הוא עשה שמגיע לו התואר הזה מעל רדנאפ, מקליש ואנצ'לוטי? מה, זה בצחוק?
     
  12. Three Lions Member

    הצטרף ב:
    ‏23/11/09
    הודעות:
    77
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/hahaha.Xxx גרנט...

    שחקן העונה: למרות שרוני נראה כמו הטוב ביותר בעולם בשלבים מסוימים ופברגאס נתן את העונה הכי טובה שלו בקריירה, אני בוחר בדרוגבה. הוא נתן עונה כמו שרונאלדו והנרי נתנו בימים הגדולים שלהם בליגה והמספרים לא מהעולם הזה. ומספרים זה לא הכל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
    מנג'ר העונה: מצטער שאני חורג מהחוקים- רוי הודג'סון. נכון שההצלחה הגדולה שלו היא אירופה, אבל לקבוצה כמו פולהאם לשחק 60 משחקים שהתחיל ביולי, עם קמפיין אירופי ארוך ראשון בהיסטוריה וסגל מצומצם יחסית, רק להישאר במרחק מאוד גדול ממאבקי הירידה זה הישג. נכון שבסוף פולהאם סיימה "רק" במקום ה-12 וזו ירידה לעומת השנה שעברה, אבל הרבה קבוצות בסדר הגודל הזה היו קורסות מזמן.
    הקבוצה המפתיעה: בירמינגהם.
    הקבוצה המאכזבת: ליברפול.
    השחקן המשתפר: בובי זמורה, ג'יימס מילנר וארון לנון. כולם צריכים להיות על המטוס לדרום אפריקה, חלקם אפילו בהרכב. בטח לנון.
    השחקן המאכזב: ג'רארד... אם זה לא היה ג'רארד, קאפלו לא היה מזמן אותו אפילו.
    הרכש המוצלח של העונה: ורמאלן. עוד כמה שחקנים כאלה לארסנל והיא קבוצה לאליפות.
    הרכש הכושל של העונה: לסקוט... אברטון עשו עסקה כלכלית ענקית, חבל רק שזה הרס להם את פתיחת העונה.
    משחק העונה: מנצ'סטר יונייטד 4- מנצ'סטר סיטי 3, וואו. גם השישייה של ארסנל בגודיסון פארק הייתה משהו שלא רואים כל יום עם קבוצות ברמות האלה.
    שער העונה:לא זוכר מי זה היה מוויגאן (רודייגה?) נגד סטוק מחצי מגרש.
    הרגע הזכור שלכם מהעונה: אני אזכור בעיקר את ה-4:1 המדהים של פולהאם על יובנטוס ואת התשיעייה של טוטנהם, כי הייתי בשני המשחקים.
    ולסיכום-דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו': העונה הכי מרתקת שאני זוכר בשנים האחרונות. היה כיף גדול לחכות לשבתות, במיוחד באמצע העונה כשהיו המון הפתעות וגם בפורום הזה נהנתי העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/5/10
  13. ארסנל ונגר Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/08
    הודעות:
    913
    לייקים שהתקבלו:
    0
  14. שלו Guest

    ---
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    זה סיכום עונה רק של הליגה בלי קשר לגביעים או אירופה ועדיין אם הוא לא היה ישראלי ספק אם היית חושב עליו בכלל כשכתבת את הקטגוריה הזאת.