סינגל מומלץ ליום שני !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י zloof1, ‏30/11/09.

  1. zloof1 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    71
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גלבוע/גליל - הפועל חולון‎ (+13) ‎ =הסימון 1



    משחק הנועל את מחזור מספר 6 בליגת ווינר בכדורסל.גלבוע\גליל של עודד קטש וליאור ליובין יארחו בביתם בגן נר את הפועל חולון החלשה למשחק מעניין מאוד.
    גלבוע\גליל שנתנה עונה מדהימה בעונה שעברה שהגיעה עד לפיינל פור,גם השנה מכוונת גבוה מאוד ורואים את זה בתוצאות מפתיחת העונה,ויותר מזה ביכולת הנהדרת של הקבוצה.גלבוע מראה לנו מפתיחת העונה כדורסל איכותי מאוד,יש לה קבוצה איכותית מאוד,זרים יוצאים מהכלל,ישראלים פשוט נהדרים וצוות אימון פשוט מצויין שסוחף את הגלבוע לאחת מהקבוצות הטובות בכדורסל בליגה שלנו.
    גלבוע גליל מגיעה למשחק שהיא במאזן של חמישה ניצחונות והפסד אחד,והיא מדורגת במקום השני בטבלה.ההפסד היחיד העונה של גלבוע היה לקבוצה החזקה בליגה,מכבי תל אביב,במחזור האחרון,וגם זה היה בקושי.גלבוע נתנה פייט מדהים וכמעט הצליחה לנצח את האלופה מת'א,בהחלט גלבוע קבוצה פנטסטית השנה.
    זה מתחיל מפארגו הרכז שמגלה יכולת בלתי רגילה,שחקן אתלטי מאוד,קלעי,מוסר פשוט שחקן יוצא מהכלל.
    בראיין רנדל שהמשיך לעוד עונה בגלבוע,זר בין הטובים בליגה שהיו פה בשנים האחרונות.דיוון דוואל ואייזיאה סוואן משלימים את הזרים האיכותיים של הקבוצה.
    אסור לשכוח את הסנטר שהצטרף לגלבוע בדקה ה-90.טוני גפני,שנבחן בלייקרס והצטרף בסופו של דבר לקבוצה,הוא שחקן נהדר,אבל הגיע פצוע היישר מהמחנה בלייקרס.גפני ייעדר שלושה שבועות עקב פציעה ולא יישחק במשחק הקרוב הזה.
    בישראלים לגלבוע יש ישראלים טובים מאוד.גוני יזרעאלי,אבישי גורדון,וכמובן אלישי כדיר הפנסטי שהופך לשחקן ענק והוא שולט מתחת לסלים בצורה מדהימה.
    נעבור להפועל חולון.הקבוצה הזאת,שבשנתיים האחרונות הייתה קבוצת צמרת בכדורסל הישראלי,לא דומה לקבוצה מהשנים האחרונות העונה.בסגל מהעונה שעברה נשאר רק ליאור ליפשיץ' הרכז,וגם הוא מגלה יכולת מאכזבת.
    חולון שעל הקווים שלה נמצא אמיר עוזי,פתחה את העונה בצורה איומה.ובחולון לא רגילים לראות דברים כאלה,למרות הסגל חלש.לאחר חמישה מחזורים חולון עדיין ללא ניצחון,שלושה הפסדי בית,ומשחק חוץ בגלבוע מול אחת מהקבוצות החזקות בליגה וודאי לא יוסיף לחולון.
    הפועל חולון מציגה השנה סגל חלש מאוד.הקוו האחורי ממש לא דומה לשנים האחרונות,הקוו הקדמי לא תורם כלום והקבוצה גם קצרה מאוד ויש לה ישראלים חלשים מאוד.
    בנוסף לצרות הפועל חולון תיאלץ להסתדר במשחק הזה ובתקופה הקרובה ללא הרכז שלה,אולי השחקן הכי חשוב במערך,ליאור ליפשיץ'.ליפשיץ' נפצע באימון האחרון וייעדר במשך שבועיים לפחות.כמובן את המשחק הזה הוא יחמיץ וזה מכה להפועל חולון.

    לסיכום : הבדלי הרמות ברורים כאן.גם שתי הקבוצות פתחו בפורמה שונה לחלוטין את העונה.גלבוע עם חמישה ניצחונות והפסד אחד,חולון עם חמישה הפסדים וניראת פשוט רע.בנוסף לכל הצרות חולון תשחק במשחק הערב ללא ליאור ליפשיץ' הרכז שלה שהוא פצוע.
    גלבוע גליל בבית קבוצה חזקה מאוד,נתנה פייט מדהים למכבי וכמעט ניצחה אותה.הסגל של גלבוע מצויין,הקבוצה שומרת נהדר,משחקת התקפה מצוינת ובהחלט בבית היא בילתי ניתנת לעצירה,כולל תבוסה למכבי חיפה בתחילת העונה.
    גלבוע גליל תנסה לחזור למסלול הניצחונות,חולון תנסה להפתיע,אבל אני לא חושב שיש לה את הכלים לעשות זאת.כל הדברים מראים על ניצחון חד וחלק לקטש וחניכיו,אפילו מעל הליין הגבוה.1 חזק.



    שיהיה בהצלחה
     
  2. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    במשחק שגליל פתחו את חיפה 40 הפרש, מישהו ציפה?
    הבדלי הרמות בין גליל וחיפה כמעט ואין, שתי קבוצות חזקות ואמורות להיות קרובות אחת לשניה ביכולת ובפוטנציאל.
    אבל פתאום הגיע משחק ובום 40 הבדל.
    כמו שאסף אמר, חולון לא הובסה העונה בליגה לא נגד הפועל ולא נגד חיפה...
    לא רואה שום סיבה שזה יגמר מעל 13 לגליל.

    סטטיסטיקה נוספת שכדאי לקחת בחשבון - בשבועות האחרונים סינגל כדורסל מסתיים בX ויעידו על כך חבר'ה שנופלים שבוע אחרי שבוע על זה.
    בגלל זה אני ממליץ להתרחק מהימור על המשחק הזה, אבל אם כבר אז 2.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צריך לקחת בחשבון שחולון תבוא כמו חיה פצועה למשחק הזה. הקבוצה עדיין לא ניצחה אבל אי אפשר להגיד שאין לחימה ורצון עבור עמיר עוזי. גליל פתחה את העונה מעל הגובה שלה, אבל ברור שקבוצות יתמקדו יותר בפארגו וגליל באופן טבעי תהיה עכשיו בקו ירידה כי אי אפשר להמשיך את הכושר הזה לאורך כל העונה. לדעתי חולון לא תובס. מה שבטוח באנקר זה לא
     
  4. roee10 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/10/09
    הודעות:
    64
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאסף אמר באנקר זה לא כי הווינר אף פעם לא פראיירים ולא סתם הם נותנים פלוס מסוים הפעם 13. אני אישית חושב שהגליל ינצחו מעל הליין, אבל משחק קשה להימור כי אם לדוגמא 2 דקות לסיום יהיה כבר 15 הפרש אז גליל יורידו הילוך וחולון יוכלו לקחת את הליין, ככה שאני לא נוגע במשחק הזה במיוחד שהטוטו הראו כישרון יוצא לנחש בדיוק כמה ייגמר
     
  5. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    נראה לי הקבוצות התאמצו מאד לסיים בתיקו... הפעם זה נגמר נקודה יותר
     
  6. zloof1 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    71
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כןן חח נתפס בקושי =] אבל היה שליטה במשחק של גלבוע
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה פשוט מדהים איך המועצה מצליחים לפגוע כל כך קרוב לליין כל הזמן, במיוחד במשחקי סינגל. גם כדיר היה אנדר אובר 13 והוא קלע 14. בכל מקרה נפלתי על חולון, אמא שלהם
     
  8. zloof1 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    71
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק בהרבה משחקי סינגלים אני שם לב שהמועצה כמעט תמיד פוגעת בהפרשים של שתיים שלוש נקודות מהפלוס או בול .. יש משהו מוזר בכל הסיפור הזה ..
     
  9. roee10 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/10/09
    הודעות:
    64
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמעו זה לא עד כדי כך מוזר תהיו בטוחים שגליל וחולון לא מכרו את המשחק, הם נותנים פלוס הגיוני ולפעמים תופסים ולפעמים קרובים. הרי תחשבו זה לא כזה בשמיים שהם יהיו קרובים אם הם תופסים בדיוק כולנו אומרים כמה הם גאונים, אם זה שתי נקודות לכל צד זאת אומרת רחוקים בשתי נקודות אז גם אומרים שהם קרובים ככה שזה לא כזה בשמיים, אבל באמת סחטיין עלייהם הכלבים הקטנים שלוקחים לנו את הכסף עם ה X המעצבן הזה חח.

    בריקמן חולם בלילה על התיקו של הX ויושן כל כך טוב איזה כיף לו