סיקור מלא כל הקבוצות ליקראת פתיחת העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏1/8/02.

  1. יוגב אסולין Guest

    שחר מזוהה עם מכבי חיפה וזה כולל את העסק שלו גם שהוא לא יהיה בחיפה כל מה שקורה בחיפה זה המוניטין שלו... לכן הוא ירצה ישיה שמה טוב.. במידה וחיפה לא תיכנס לליגת האלופות זאת תיהיה שוב עונה לא טובת מבחינת פינססית לקבוצה והם אוטומטית יחפשו מקום שלישי רביעי כדי שיהיה פחות פרימיות ופחות הוצאות... אבל במידה והם נכנסים לליגת האלופות זה ישנה את כל התמונה..
     
  2. רני פרידמן Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    414
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליגת האלופות לא תהיה כל כך רווחית בעונה הבאה ואני גם עשיתי שיעורי בית בנושא...אני אפרט את מה שהעליתי בחכתי בנושא מחר..
    לילה טוב..!
     
  3. chaos Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    928
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם ממש גרועים. רואים שראיתם אולי משחק וחצי של מכבי חיפה עונה שעברה...
    1. בקשר לעזיבת יעקובו ובניון:
    יוסי בניון לא שיחק שנה שעברה. ב80 אחוז מהמשחקים הוא פשוט היה על קו שמאל, והסתכל על המשחק, בדרך כלל לא היה לו כוח לרוץ להתקפה או להגנה ונשאר על קו האמצע. כשהוא היה מקבל כדור, אז הוא היה רץ 20 מטר איתו ואז נופל מחוסר כוח. זה היה ממש עלוב להסתכל עליו העונה. הוא לא יחסר לנו בכלל.
    יעקובו. החלוץ המדהים הזה, יחסר לנו השנה. אבל, השחקן הזה כל כך גדול, כך שהוא נתן לנו תפוקה יותר ממה שהיינו צריכים בליגה, לכן רפי כהן ויניב קטן יכולים למלא את מקומו בליגה, בגלל שביחד הם חוד מהיר שיכול לעורר צרות רבות. וכמובן אי אפשר לשכוח את שוגי שהיום אף הבקיע שער... אני לא דואג

    2. ישראלביץ', אג'יפור, שוגי (אולושיגון)
    ישראלביץ' אני לא ממש מבין למה הביאו אותו, כי הוא משחק בתור קשר עושה משחק, ובאזור הזה של המגרש יש לנו 4 שחקנים (ז'וטא המלך, פראליה, באדיר, אלמושנינו). נראה לי הוא הובא כדי לגרום לעוד מאבק על ההרכב ולהוסיף ברק וניצוץ לקבוצה...
    אג'יפור הוא רכש מצוין, ממלא את החור שאוסטרובסקי השאיר בדרך כלל וגם מרענן קצת את החוליה האחורית המזדקנת.... היום במשך הוא חיפה על טעויות ועצר מסירות אך הוא גם ביציע לא מעט טעויות ולא נמצא בתיאום עדיין עם האחרים...
    שוגי הוא חלוץ בעל פוטנציאל, ואני מקווה שהוא יוכל להכנס לנעליו הגדולות של יעקובו........

    3. התמוטטות כלכלית???
    שטויות. מכבי חיפה קיצצה במשכורות של השחקנים בצורה מאוווד משמעותית, מה שימנע גרעון כלכלי מזכיה באליפותת...... ובקשר לזה ששחר אמר שמכבי חיפה בגרעון של 90 מליון שקל, זה לא נכון. הוא אמר שהוא הפסיד מאז כניסתו לכדורגל 90 מיליון שקל. זה לא אומר שהקבוצה בגרעון של 90 מיליון שקל. זה קשור ליעקב שחר לא למכבי חיפה.
    השנה הוא העלה מחירי מנויים בסכומים של בין 5 אחוז ל10 אחוז, וגם הוא פתח את יציעים 13-14 למנויים ירוקים, וגם אחרי שנתיים מוצלחות יזרמו יותר מנויים למכבי חיפה מה שיבטיח יותר כסף...

    4. ביחס לקבוצות אחרות
    הפועל ת"א מאוד נחלשה, מכבי ת"א איבדה את המגן הימני/קשר אחורי שמילא אצלה תפקיד חשוב והיא רצתה אותו אצלה עונה הבאה, והביאה בסה"כ את פרוחננקוס. וגם זה עוד לא בטוח.
    החלוץ הזה הוא לא כזה גדול... מצטער לאכזב... הבקיע כמה שערים... זה לא הופך אותו למלך העולם.... מכבי ת"א קבוצה מאוד חלשה עם סגל צעיר ולא טוב פשוט. השחקנים פשוט לא טובים.



    לסיכום, אני רואה את מכבי חיפה דורסת את הליגה העונה.
     
  4. יוגב אסולין Guest

    קאוס ידידי היקר... אתה לא צודק ברוב מה שאמרת והנה לך נימוקי

    1. יוסי בניון ויעקובו - אוקי בקשר ליוסי בניון אמרת הוא לא תרם כלום רץ 20 מטר עם הכדור ונופל? אני ממש לא זוכר כזה אני יודע יש לו מעל 12 בישולים העונה כל משחק שהוא שיחק ברעים שלחיפה היה קשה הוא היה זה שלקח על עצמו את המשחק. וגם שהוא לא עשה כלום ועמד במקום הוא לקח על עצמו 2 שחקנים של הקבוצה השניה מה שנתן למכבי חיפה היתרון גדול. השנה הוא פחות הבקיע מעונות קודמות אבל היתה לו תמורה גדולה בניהול מרכז השדה של מכבי חיפה.
    בקשר ליעקובו - יעקובו ישאר חור גדול שאותו חיפה צריכה למלאות ולהביא שחקן ברמה שלו. אולי בעצם לפני זה אתה צריך לדעת מה המטרה של חיפה השנה? אליפות גביע... אוקי הסגל שיש לה מספיק. עם המטרה היא כניסה לליגת האלופות ולייצג אותנו שמה בכבדו אז מכבי חיפה חייבת להביא חלוץ ברמה גבוה יותר מרפי כהן ויניב קטן. הם חלוצים מאוד מהירים אבל לא טכניים בכלל ולהגנות של הקבוצות הגדולות באירופה לא צפיה להיות כל בעיה איתם.

    2. מערכך המשחק ההתחלתי שיהה לחיפה שנה שעברה היה 3-5-2 שזה אומר ביסוס על הקישור הגדול של הקבוצה כאשר ז'אוטטס היה מאחורה. אלמושנינו צד ימין בניון צד שמאל פארליה ורוסו באמצע. המערך הזה לפי הסגל ישאר פחות או יותר אותו דבר. רק במקום בניון בצד שמאל ישחק שמה ישראלוביץ שזה העמדה הבטעית שלו ככה שלמעשה הוא בא להשלים בדיוק את המשבצת הזאת. היתה הכוונה להביא את זנדברג לקבוצה כדי שרוסו או אחד אחר מהקשירוק יעלה לשחק בתור עוזר חלוץ או חלוץ אחורי (תיקרא לזה איך שבא לך)... אבל עכשיו שזנברג לא הגיע חיפה נשארת עם אותו מערך משחק שהוא מאוד התקפי.

    3. ברור למכבי חיפה אין חוב של 90 מיליון שקל או במילים אחרות 18 מיליון דולר... זה ממש לא ראלי שיהיה לה דבר כזה... מה שכן במידה והיא זוכה שוב באליפות היא משלמת הרבה פרימיות (וכבר דיברתי על זה בדיון אחר). השנה החוזים עם שחקני מכבי חיפה בנוים על פרימיות על הצלחה באירופה שזה אומר כניסה לליגת האלופות דברק שיכניס כסף למועדון (ומי שפה אמר שזה לא יכניס הרבה אז הוא טועה).. ההצלחה בלי השחקנים יקבלו הרבה פחות כסף.

    4. ביסח לקבוצות אחרות באופן כללי כולם נחלשו והסדר של הקבוצות לפי הסגלים כרגע הוא פחות או יותר ככה: מכבי חיפה, בית"ר, מכבי ת"א, הפועל ת"א. אבל תגובות יותר מורכבות אני יעשה שיגיע זמן הקבוצות האלה
     
  5. רני פרידמן Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    414
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר?..לבית"ר יש סגל יותר טוב מאשר למכבי ת"א?...נו מילא.
    מכבי לא נחלשה בכלל. החסרון של ונג'יזסקי לא צריך להיות מורגש מכיוון שבעמדות שלו גם ככה יש ריבוי שחקנים. בעמדת המגן הימני חולצת ההרכב גם ככה הייתה אמרוה ללכת לאבי סטרול או לקובי מוסא הצעיר המאוד מבטיח שלנו. ובעמדה של הקשר האחורי ישנה עדיפות לטל בנין לגל פיליאן ולאורן זיתוני לפני ונג'ינסקי. וגם אייל שן שחקן כשרוני וטוב מאוד שאני מאוד אוהב אותו מבחינה אישית.
    כאוס...על מה אתה מדבר?....אתה רוצה להגיד לי שאם מכבי חיפה תיקח אלפות היא לא תפסיד כסף?...מכבי חיפה עצמה לא תפסיד אבל שחר כן. ושחר לפני הכל הוא ביזנסמן ואם תשים לב הוא כבר מזמן התחל להבין שמכבי חיפה היא כנראה לא ביזנס טוב. אם הוא ימשיך להפסיד כסף הוא יעזוב..!
     
  6. מקסים לנגו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר אחד יכול למנוע את האליפות השלישית של מכבי חיפה ברציפות.

    והוא עלייה לליגת האלופות. כמות המשחקים הרבה בשנה אחת יכולה להכריע את הקבוצה
     
  7. יוגב אסולין Guest

    קודם כל רני... מכבי ת"א זה לא עכשיו התור לדבר אלייה אז אל תכניסו אותה כל שניה...

    בקשר למעדכן הירוק מה שאמרת שרק במידה וחיפה תיכנס לליגת האלופות היא לא תיקח אליפות זה בדיוק הפוך. למכבי חיפה יש סגל שחקנים עמוק שיכול להתמודד עם כל הלחץ הזה של המשחקים וראינו שנה שעברה שהלחץ של המשחקים שהיה להפועל לא הפריע לה ושלא היה לחץ דווקא אז הם לא הצליחו....

    במידה וחיפה לא תעלה לליגת האלופות וכן תיזכה באליפות השנה הזאת תיהיה שנה ממש לא טובה מבחינה כלכלית למועדון כבר אחרי המשחק השני נגד שטרום גראץ יהיה אפשר לדעת עם חיפה הולכת על עונה לאליפות או על עונה למקום 3 על מנת לא לשלום פרימיות והבטחות... שיהיה לה קשה לעמוד בהם...
     
  8. chaos Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    928
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יוגב, אתה טועה לחלוטין.
    יוסי בניון נתן עונה מזוויעה, הוא לא ניהל שום מרכז מגרש, לא הוציא שום קבוצה ממצב רע, וגם לא הבריק. רק בסוף העונה כשהקבוצה שמה חמישיות הוא נכנס לכושר והתחיל לשחק. כל העונה לפני זה לא יודע למה, אולי פציעה, הוא לא עשה כלום. בטלוויזיה לא מראים את זה כנראה, אבל הוא היה מאוד חלש.
    יעקובו יחסר לנו באירופה בליגה לא.

    2. שנה שעברה, איך הגעת לזה ששיחקנו 3-5-2???
    שיחקנו 4-5-1
    היו לנו 4 שחקנים בהגנה, 5 בקישור, וחלוץ בודד.
    היה את ז'וטא קשר אחורי, מרכזיים קצת לפניו פראליה ובאדיר, בצד שמאל בניון ובצד ימין רוסו.
    אתמול, שיחקנו ב4-4-2, אבל בלי מישהו שממש שיחק על צד שמאל. ואני מדגיש, ישראלביץ' הוא לא שחקן של צד שמאל. אייל ברקוביץ' הוא שחקן של צד שמאל? לא. ישראלביץ' הוא שחקן בעמדה של פראליה או באדיר. עמדה מאויישת היטב.

    3. אני לא דואג לכסף. שחר עשה מספיק בשביל להעלות את ההכנסות להקטין את ההוצאות.

    4. הקבוצות האחרות נחלשו אנחנו התחזקנו.
     
  9. דל-פיירו המלך Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    172
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התפקיד של ישראלביץ' מאד פשוט-הוא בדיוק במשבצת של פראליה!!
    קשר מרכזי!!! הוא לא כמו באדיר,ז'וטה,אלמושנינו וברקוביץ'!!
    באדיר הוא קשר אחורי שיודע לשחק גם בלם(שיחק בצעירותו בהפועל פתח תיקווה)
    ז'וטה הוא קשר מרכזי גם כמו פראליה וישראלביץ' אבל למאמנים יש נטייה לשחק איתו כקשר אחורי ולשים דווקא את באדיר מקדימה-שלטעמי זאת טעות!!

    אלמושנינו הוא קשר אחורי לכל דבר!!

    אייל ברקוביץ' הוא פליימייקר-קשר התקפי-קשר תוקף-איך שלא תירצו להגיד!!!

    ישראלביץ' לא בא כמחליף לבניון הוא בא כעוד שחקן ספסל-הרכב שלמקרה שפראליה המזדקן ירד בכושר או ז'וטה יהיה פצוע הוא יחליף אותם!!

    ואם אתם יכולים להסביר לי אז למה לעזעזל תמיד מאמנים מעדיפים את ז'אנו שהוא או מגן ימני או קשר ימני מאשר אלמושנינו שהוא בעמדה של באדיר יותר כקשר אחורי באמצע!!!

    בקשר להתקפה בחיפה-לדעתי יהיה מאבק מאד מעניין בין חמישה חלוצים טובים-
    ערן לוי הצעיר שיהיה עוד כוכב,אושליגון הניגרי הצעיר שאין לאף אחד מושג ממנו,סביליה המזדקן שיכול תמיד לחזור לכושר טוב,רפי כהן המהיר שנראה שמתחיל את העונה ברגל ימין,וקטן שתוילים בו את כל התקוות במשחק הראשון איכזב!!

    וכמו שכאוס אמר-
    חיפה שיחקה לפני שנה- 4:5:1 והשנה תשחק או 4-4-2 או שוב 4-5-1!!
    תלוי בשום!!
    וביינתים אני רואה ששום כמו גרנט הוא קצת פחדן ומעדיף לא להסתכן ותמיד לשחק הגנתי ובטוח!!

    ואם אתם שואלים אותי-חיפה לא תעבור את שטורם גארץ-ובגביע אופא היא תגיע עד השמינית ששם היא תיפול!!
    בליגה היא תיקח שוב אליפות ושוב תפסיד את הגביע בפנדלים הפעם בחצי גמר!!!
     
  10. רני פרידמן Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    414
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר אחד יכול לעצור את מכבי חיפה וזה רק כמות משחקים?
    גם אם מכבי חיםה תגיע לליגת האלופות, וזו משימה קשה יותר ממה שאוהדי מכבי חיפה המאוד אנמים ואופטימים חושבים, היא תעוף אחרי השלב הראשון מכיוון שהיא תהיה בקבוצת הדירוג הנמוכה ביותר ויכולה לקבל בית בסגנון, מנצ'סטר ריאל סלטיק והיא עצמה...סתם דוגמה.
    ככה שעוד שישה משחקים בעונה זה לא כזה נורא. והרי אתם מתגאים כל הזמן בסגל שלכם ככה שזה לא יכול לשמש לכם תירוץ.

    ואני חושב על עוד משהו שיכול לעצור את מכבי חיפה בדרך לאליפות...!
     
  11. chaos Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    928
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת ליגת האלופות לא תפריע
    הדבר היחיד שיכול להפריע למכבי חיפה זה מכבי חיפה
     
  12. שגיא Guest

    אוי דל פיירו, בהודעה שלך אין הרבה חכמה.....

    קודם כל באדיר וזוטא....
    באדיר הוא ללא ספק הקשר ההגנתי הישראלי (ערבי.....) עם יכולות התקפיות הטובות הביותר!!
    ולזוטא יש יכולות הגנתיות יותר טובות! הטוב בליגה!!
    אז מה לא ברור?!
    שיש לך קישור הגנתי שמורכב משחקן אחד, באדיר, בעד יכולות התקפיות נהדרות, אז למה לא להציב אותו קצת יותר קדימה, או למה לא לתת לשחק קצת חופשי יותר ולתת לו רשות לעלות....
    ושחקן שני, ז'ואט, קשר הגנתי נהדר! קורא מהלכים, מחלץ כדורים, ומוסר קדימה!
    משהו בסגנון ויירה הליטאי!
    אולי קצת מוגזם ההשוואה אבל בכל זאת....

    בקשר להתקפה, אתה יכול להוציא כבר עכשיו את ערן לוי מהרשימה!
    ערן לוי לא ישחק!
    הוא שחקן צעיר ואם הוא יקבל הזדמנות העונה, אז זה יהיה בגארבג' טיים, וגם זה בספק

    "ובינתיים אני רואה ששום כמן גרנט קצת פחדן ומעדיף לא להסתכן"
    שטויות!!
    דבר ראשון - גרנט פחדן? הגנתי? כנראה שאתה לא מדבר על אותה מכבי חיפה שאני מדבר!
    שנה שעברה למכבי חיפה הייתה את הקבוצה ההתקפית בליגה!! איך אתה יכול להגיד ששיחקנו הגנתי?!
    דבר שני - על פי משחק אחד אתה שופט את שום?
    אמנם לא ראיתי את המשחק מול בלשינה, אבל לפי מה ששמעתי ברדיו אז שמעתי שליטה מוחלטת של חיפה וכל פעם התקפות על שער היריב!
    איך אתה יכול להגיד ששום משחק הגנתי?!
    והיא מצחיק, שאמרת "בינתיים", כאילו, כמה כבר עבר?!
    רק משחק!!! המשחק הראשון של שום!!!
    ואם באמת חיפה שחקה הגנתי מול בלשינה (לא נראה לי....) אז זה בגלל שזה משחק ראשון שלו, ומן הסתם הוא יפתח במערך זהיר....
    אוי, כמה שטויות!

    ז'אנו מועדף על פני אלמושנינו, כנראה בגלל הנסיון, יש לו יותר נסיון מלאלמושנינו
    או שפשוט יותר קל למאמנים להושיב את אייל על הספסל מאשר את אבישי, שהוא שחקן מוערך יותר, ותיק יותר....

    מקווה שעברתי על הכל..... :shock:
     
  13. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתי נעבור קבוצה?
     
  14. יוגב אסולין Guest

    נעבור קבוצה החל ממחר אז כל מה שיש לכם לכתוב על חיפה לעשות עוד הלילה..
     
  15. chaos Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    928
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גרנט שיחק במערך פחדני והגנתי
    לא איכפת לי מה תגידו אני יודע מה היה
    ושום דווקא פתח בדרך חדשה עם הרכב יותר פתוח והתקפי וזה מוצא חן בעיניי