ספרדית + איטלקית - מחזור 7 - משחקי יום שבת !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏17/10/08.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img519.imageshack.us/img519/3355/espitakm2.Xxx


    * אחרי פגרת הנבחרות, אנחנו חוזרים לליגות האירופאיות, ולמחזור ה-7 בליגה הספרדית והאיטלקית.
    בליגה הספרדית יעמוד במרכז המחזור הדרבי הגדול של מדריד אותו תארח אתלטיקו. הקבוצה האדומה של מדריד תגיע אחרי התבוסה הקשה לברצלונה, ותנסה לשקם את כבודה. ריאל תגיע אחרי תיקו ביתי מול אספניול, ותנסה לחזור למסלול הניצחונות.
    בקרב צמרת נוסף תארח אספניול את ויאריאל. בליגה האיטלקית נאפולי תארח את יובנטוס למשחק מעניין. מה הולך לקרות ?



    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !


    * קרדיט לאתר המועצה על הטבלה.
     
  2. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    67. אני הולך פה על הקבוצה שלי. ריאל מדריד ניצחה בקדלרון גם בעונה שעברה ולמרות שהעונה זה יהיה צמוד יותר אני מאמין שכך יהיה גם הפעם. ריאל מדריד ללא דיארה, גוטי ורובן הפצועים כאשר סניידר או גאגו שרק חזרו מפציעות יפתח בהרכב. ריאל מדריד מרבה לכבוש ולהראות אופי גם תחת לחץ ובפיגור, אתלטיקו מדריד ידועה בלוזיות שלה ובקריסה תחת לחץ. מה גם שלא מעט שחקנים רק חוזרים מפציעות וסביר להניח שיראו חלודים.

    68. פה זה כבר יוקל מורכב וההתלבטות שלי היא בין 2 ל-X.

    69. אני הייתי שם X, המשחקים בין הקבוצות תמיד מלאים בשערים ולמרות שיש פה פוטנציאל גם ל-2 כיוון שמרבים ליפול שערים במשחקים של הקבוצות העונה, זה בכל זאת דרבי ויש פה הרבה מאוד היסוס וכבוד בין הקבוצות.

    70. סרחיו אגווארו לא עלה כשיר לחלוטין בהפסד של ארגנטינה באמצע השבוע ולמרות זאת שיחק 90 דקות. הוא התאמן כרגיל עם אתלטיקו כשחזר אבל סביר להניח שהוא יראה עייף. ראינו אותו נעלם במשחק נגד ברצלונה והוא עוד צריך להוכיח את היכולת שלו גם במשחקים באמת גדולים במדי אתלטיקו. רוד ואן ניסטלרוי מנגד פתח את העונה מצוין מבחינת כיבוש שערים והפרישה מנבחרת הולנד סידרה לו מנוחה חשובה מאוד בפגרה האחרונה. אני הייתי שם 2 אך גם X זאת אופצייה.

    78. אספניול לא ניצחה כבר חודש אך נראתה טוב מאוד נגד ריאל מדריד במחזור שעבר. ויאריאל לא מציגה כדורגל גדול אך מצליחה לקחת את הנקודות. 2 הקבוצו עם הרבה מאוד פצועים, ויאריאל תשחק בליגת האלופות ביום שלישי ובסוף השבוע נגד אתלטיקו מדריד - היא צריכה לשמור שחקנים ולא לעייף אותם. X

    79. אני שם פה 1. ויאריאל לא מרבה לנצח בהפרשים גבוהים ואספניול לא נוהגת לקבל בראש.

    80. X. המשחקים של אספניול נוטים להיות צמודים ואך קבוצה לא מצליחה לכבוש הרבה נגד השנייה. ויאריאל לא מנצחת עם 3 או יותר שערים לרוב. גם 2 זאת אופציה.

     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתלטיקו - ריאל מדריד: אני מסכים עם קודמי וגם חושב שריאל כרגיל הולכת לנצח את הדרבי הזה. אתלטיקו הוכיחה כל כך הרבה פעמים שהיא קורסת תחת לחץ וברגעי האמת שלה. כל הלחץ על אתלטיקו שחוזרת הביתה אחרי שחטפה בראש חזק מברצלונה והיא יודעת שהפסד נוסף שלה לריאל בדרבי שוב כמו בכל עונה ירחיק אותה ממאבק האליפות ושוב יגידו שהעונה היתה פיספוס. אומרים שלדרבי חוקים משלו, אבל בדרבי של מדריד החוקים אומרים שריאל בדרך כלל מנצחת. ב-13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות הללו אתלטיקו לא ניצחה ובדרך כלל הובסה, כולל תבוסות ביתיות כמו ה-3:0 בעונת 2005/06, ו-4:0 לפני שמונה שנים.

    הפעם האחרונה שאתלטיקו ניצחה דרבי היתה אי שם לפני שש שנים. אז כפי שאמרו פה ריאל תחסר את רובן, גוטי ודיארה אבל כשיש לך את ואן ניסטלרוי, היגואין, ואן דר וארט, שניידר והכי חשוב ראול בכושר שיא אחרי צמד מול אפסניול אז אין מה לדאוג לסגל של ריאל. מנגד אתלטיקו תחסר את מקסי רודריגז הפצוע וגם את הבלם ההולנדי היינטיחה. דייגו פורלאן ומאניש הצליחו להחלים בזמן וצפויים לשחק אבל סביר להניח שייקח להם זמן להיכנס לעניינים. גם סרחיו אגוארו שרק חזר מהמשחקים שלו במוקדמות המונדיאל בוודאי יהיה עייף מאוד. לסיכום כל הלחץ על אתלטיקו מדריד וכשזה קורה היא בדרך כלל מפשלת. כך יהיה גם הפעם לדעתי. ההימור: 2, היחס 2.5. הימור מומלץ סה"כ שערים: 2!

    נאפולי - יובנטוס: הגברת הזקנה לא יכלה לבקש תזמון גרוע יותר ממשחק החוץ הכל כך קשה הזה בסאו פאולו של נאפולי. הנאפוליטנים רוצים לשחזר ימים עברו והעונה יש להם את הקבוצה הכי טובה מאז ימי דייגו העליזים. אין הרבה איצטדיונים יותר ביתיים מהסאו פאולו ויובנטוס תרגיש את זה הערב. יובה עם הגב אל הקיר, הקבוצה של ראניירי שתלו בה תקווה שאולי היא תיתן פייט לאינטר על הסקודטו, רחוקה מאוד מהצמרת ונראית פשוט רע. במחזור האחרון היא נחלה הפסד ביתי לפאלרמו והניצחון האחרון שלה היה 0:1 דחוק על קליארי החלשה. גם נאפולי מגיעה אחרי הפסד חוץ לגנואה החזקה, אבל בביתה נאפולי היא מניה בטוחה.

    נאפולי ניצחה כבר בביתה העונה קבוצות חזקות כמו פיורנטינה, פאלרמו ובנפיקה בגביע אופ"א. היא צפויה לעלות עם ההרכב החזק שלה ועם ההתקפה הקטלנית שכוללת את לבאצי הארגנטיני הנפלא, את דניס ואת חאמסיק הסלובקי המצויין. מנגד ביובנטוס מכת פציעות חמורה מאוד לקראת המשחק הזה וכאב ראש עצום לראניירי, שיצטרך להסתדר ללא בופון, קאמורנסי, אנדרדה, זאנטי, זבינה, טרזגה, לאגרוטליה, לאקווינטה ומלברג. גם ג'ובינקו ילד הפלא שכיכב מול ישראל בספק גדול למשחק הזה. יובה צריכה לגייס את כל האנרגיות והמסורת שלה כדי לא להפסיד במבצר של נאפולי. כאמור הפסד של יובה עלול לגרום לסיום עבודתו של ראניירי האיטלקי כמאמן יובה. ראניירי סובל מסגל חסר מאוד ויעלה למשחק הזה כמעט בלי ספסל. אם נאפולי תצליח לסגור את אמאורי המצויין ואת דל פיירו אין לי ספק שהיא תנצח את המשחק הזה. יובה היא שם גדול באיטליה, אבל נאפולי במצב הנוכחי ולאור החיסורים הרבים של יובה קבוצה עדיפה וטובה יותר. דבר נוסף שיובנטוס צריכה לקחת בחשבון זה שיש לה את ריאל מדריד על הראש בליגת האלופות כבר ביום שלישי כך שהסגל הקצר הופך להיות קריטי עוד יותר וראניירי יצטרך להחליט איפה הוא שם את כל הביצים שלו. לסיכום לא פשוט בכלל המצב של יובה ואם אתם שואלים אותי זה המשחק שיביא לפיטורי של האיטלקי. ההימור: 1, היחס 2.5
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/08
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בינגו
     
  5. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    סחתיין אסף, כל הכבוד על התפיסות.
     
  6. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    67. בינגו.
    68. בינגו.
    69. בינגו.
    70. בינגו.
    78. בינגו.
    79. בינגו.

    רק ב-80 טעיתי.
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד, תמשיך להמליץ על כדורגל ספרדי!