עונשי רדיוס וקנסות על פירוטכניקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏15/8/16.

  1. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    איזה שנאה? מה אכפת לי מבית"ר?
    תאמין לי שאני שונא את מכבי הרבה יותר מאת בית"ר אין שום קשר לשנאה, איך אפשר להשוות בין המאמצים שמכבי עושה כדי לתפוס את המתפרעים לבין מה שהנהלת בית"ר עושה? בית"ר שוכרת חברות אבטחה שיצלמו את הקהל במשחקי חוץ? בית"ר ניסתה פעם לאתר מדליקי אבוקות ולמסור אותם למשטרה?
    אם בית"ר יעשו את כל הדברים האלה הם לא יקבלו רדיוסים גם אם הקהל שלהם מתנהג בצורה הכי מגעילה בליגה, אבל הרבה יותר נוח לבכות ולחשוב שמענישים את בית"ר כי זאת בית"ר והם מקופחים. ביום שתשחררו מהרגשות האלה הכול יעבוד במועדון הזה הרבה יותר טוב.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אני מכיר אותך כאן ככותב לא יום ולא יומיים, ההודעות שלך תמיד נגועות בשנאה לבית"ר, לא שיש לי בעיה עם זה כי עדיף שתוציא את האגרסיות שלך על המקלדת ולא בחיים האמיתיים וגם בניגוד אלייך ולכמה כותבים כאן שאוהדים את אותה קבוצה כמוך אני לא נעלב עד עמקי נשמתי שלא כותבים רק דברי הלל על הקבוצה שלי(אפרופו רגשות קיפוח ובכי, שוב הצלחת לשעשע אותי). אבל שאתה כותב דברים לא נכונים אני יכול להסיק שמדובר בשנאה או בורות, תבחר אתה.

    כל מה שכתבת כאן על הפעולות של מכבי הנהלת בית"ר עשתה ואפילו יותר, גם בתקופת קורנפיין וגם בתקופת טביב ואני אחד שמבקר לא פעם את ההנהלה שלנו. לפני שאתה שולח אותי לתקן את המועדון שאני אוהד תשתה כוס מים ותריץ חיפוש קטן בגוגל.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני לא יודע איך אני נתפס בעינייך ולא אכפת לי אם יש כאן אוהדים אחרים של באר שבע שיש להם רגשות קיפוח או בכי מיותר, אני לא חושב שאני כזה וזה עדיין לא משנה את העובדה שבית"ר זה מועדון וקהל שפועל מתוך רגשות קיפוח ותחושה שרק אותו דופקים.
    בוא נעזוב לרגע את העובדה שהיקף ההתפרעויות וגילויי הגזענות בבית"ר הוא הגבוה ביותר ובפער גדול משאר הקבוצות, אני לא זוכר שמישהו ממש יצא נגד האלימות והגזענות ששולטת בבית"ר וגם מי שכן לא נמצא שם היום ע"ע הרוש וקורנפיין. אם מענישים אתכם זה לא כי שונאים אתכם אלא בגלל הדברים שהזכרתי, וזה מצחיק כי הרבה אוהדי בית"ר כאן איבדו בעצמם את התקווה לשנות את הקהל שלכם.
    אני לא מדבר משנאה ולהבדיל ממך אני לא לוקח אישית כל דבר רע שאומרים על הקבוצה שאני אוהד (ואומרים הרבה דברים, זכותם), זאת המציאות וחבל שיש כמה מכם שמתכחשים אליה. כשהקהל של בית"ר יפסיק להיות מזוהה עם הסטיגמות שנדבקו אליו (והם לא נדבקו במקרה) וההנהלה של בית"ר תתחיל להעיף אנשים מהמגרשים אתם גם תקבלו את אותם עונשים כמו מכבי וכמו כל קבוצה שמשתפת פעולה עם ההתאחדות וכל גורמי האכיפה.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כשהנהלת בית"ר החליטו לצאת כנגד הקהל והביאו שחקן מוסלמי, בית"ר קיבלה רדיוסים.
     
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    הבעיות של בית"ר כל כך תהומיות ומושרשות כל כך חזק במועדון הזה שאתם חושבים שלהביא שחקן מוסלמי זה לצאת נגד הקהל.
    בוא נזרום אתכם, אם בית"ר יוצאת נגד המתפרעים במועדון אז איזה סיבה יש להתאחדות להעניש אתכם בצורה חמורה יותר מהשאר בכוונה תחילה? אני רוצה לשמוע אתכם אומרים את זה כדי להיות בטוח שיש עוד אנשים שחושבים שמישהו פועל מתוך שנאה אישית לבית"ר.
    שונא שאוהדי כדורגל חושבים שעושים להם דווקא בכל דבר, ולפני שאתם שוב מזכירים את נושא רגשות הקיפוח המאוס אז כן! גם בבאר שבע יש כאלה.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יותר קל לבית הדין להעניש את בית"ר מאשר קבוצות אחרות. ממכבי הם מעדיפים לחלוב כספים.
    בתרבות העסקנים הבינויים שקוראים לה הכדורגל הישראלי, יותר חשוב מאשר השינוי והתיקון של העוולה זה הרושם כאילו עושים משהו כלפי חוץ, רדיוסים זה אמא של הלטאטא את הבעיה מתחת לשטיח. רק שבסוף מה שקורה זה שאוהדים נורמלים לא קונים מנויים והריכוז של הלה-פמיליה והטמבלים במשחקים רק עולה.
     
    Drama2 ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    לא יודע איך הגעת לזה שבית"ר זה מועדון וקהל שפועל מתוך רגשות קיפוח ותחושה שרק אותו דופקים, נו מילא, תסביר לי בהזדמנות כי אנחנו סוטים מהנושא.

    והנה אתה כן אומר שקורנפיין יצא נגד האלימות של אוהדי בית"ר(ויש כזאת, מי אמר שאין) ואחת הסיבות שהוא לא נמצא איתנו היום כמו שציינת זה שהוא קיבל 0 גב מההתאחדות, בית הדין והמשטרה. זה גם הדיון בינינו כי האלימות והגזענות של אוהדי בית"ר כאן וקיימת, אני לא מכחיש אותה או תומך בה, אנחנו דיברנו על הפעולות של הנהלת בית"ר נגד האוהדים, אתה טענת שלא היו למרות שהעובדות בשטח מוכיחות שהיו. לפרוטקול אני אחזור שוב שבית"ר לא צריכה להיענש גם במקרה קיצוני של אוהד בית"ר רוצח מחר אוהד הפועל מחוץ לטדי, בשביל זה יש משטרה. הקבוצות הן לא משרד חקירות ואני לא מצפה מגולדהאר או מטביב לעשות למשטרה את העבודה.

    אני לא לוקח אישית שום דבר אל תדאג לי, מבחינתי תסיים כל הודעה שלך בכל דיון עם 'בית"ר זונה' זה לא מזיז לי.
    הבעיה היא שאתה לוקח את השנאה/אנטי שלך כלפי קבוצה מסוימת וכותב דברים לא נכונים בתור עובדות, אז אנשים שלא מכירים את העובדות האמיתיות בניגוד אליי למשל(כי אני אוהד בית"ר שעוקב אחרי הקבוצה) עלולים להאמין לך ולחשוב שמה שאתה כותב זה אמת.
     
  8. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    אני חושב שכן אוהבים לחלוב מבית"ר כספים יש בזה משהו, אבל כמו שאמרו לפני הבעיה שם מושרשת עמוק, האידאולוגיה של לא להביא שחקן בגלל הדת שלו גם עם הוא טוב זו גזענות, וזה כבר לא קומץ בבית"ר שהוא גזעני אלה כבר הרבה אוהדים
     
  9. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    קורנפיין ניסה לצאת נגד האלימות ונבעט משם באותה מהירות שבה ניסה ללא הצלחה למגר את האלימות והגזענות בבית"ר, הוא עדיין לא החיל מדיניות של לחימה חסרת פשרות במתפרעים ולא עשה אפילו חצי ממה שהנהלת מכבי עושה כדי למגר את האלימות והגזענות בתוכה. מספיק לראות איך היא פועלת מיוזמתה האישית נגד אותם אנשים שקיללו את ראדי לעומת מה שבית"ר עשתה כשהביאה את הצ'צ'נים (ולזה אתם קוראים לצאת נגד הקהל).
    אני אמרתי את זה למשתמש השני שהגיב ואומר זאת שוב, אם אתם חושבים שבית הדין מגזים אתכם למרות שההנהלה שלכם עושה הכול כדי למגר את התופעה אז איזה אינטרס יש לו להכנס בכם ככה? אתה באמת מאמין ששונאים אתכם או מקפחים אתכם? שטויות.
    לא רציתי להכנס לדיון הזה מלכתחילה אני פשוט לא אוהב שאנשים מכניסים לי מילים לפה ומנסים לייחס לי כל מיני דברים שאין לי קשר אליהם, לא כתבתי שום דבר מתוך שנאה לבית"ר אלא מתוך ראייה אובייקטיבית שגורמת לי לחשוב שבית"ר נענשת בחומרה בגלל, אתה אולי תתפלא לשמוע, שהם הקהל הכי מופרע בליגת העל (לא כולו כמובן) וההנהלה שלה לא עושה שום דבר נגד זה. את מכבי אני שונא פי כמה מהסלידה שיש לי מבית"ר (שלא משפיעה ולו בקצת על שיקול הדעת שלי ואני לא צריך שתאשר או תכחיש את זה כדי לדעת שזה נכון) ואני עדיין חושב שהם מתנהלים הכי טוב בכל הקשור למלחמה באלימות וגזענות והם מראים נכונות למגר את התופעות האלה אצלם ולכן אין סיבה להעניש אותם באותה חומרה כמו קבוצות שלא עושות כלום נגד גלי האלימות והגזענות שמתפשטים ורק גדלים אצלם משנה לשנה.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עדיף שכבר יחלבו כספים, לפחות ייכנס כסף שילך למקום אחר. בצורה שבה ההתאחדות נלחמת בבית"ר, זה פשוט לשרוף כסף ולזרוק לפח, באיזה סדר שאתה רוצה. כשאפשר להביא 20 אלף אוהדים ובסוף מגיעים רק 10, זה 10 אלף כרטיסים שיכלו להמכר ולא נמכרו, זה כסף שיכל להכנס לכדורגל ולא נכנס.
     
    Drama2 ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    קורנפיין נלחם באלימות מ-2010 ברגע שבו יצא נגד הקהל בפרשת הכאת עובדי הנקיון בטדי עד העזיבה שלו בקיץ 2013, קצת יותר מ-3 שנים אז לא הייתי אומר שהוא נבעט באותה המהירות כי 3 שנים האיש שהיה סמל ענק בבית"ר קיבל קללות נוראיות וחבורה של עבריינים ירדו לו ולמשפחה שלו לחיים. בין 2010 ל-2013 בית"ר נענשה הכי הרבה, רדיוסים, משחקים ללא קהל, הורדת נקודות למרות כל מה שקורנפיין עשה, והוא תבע אוהדים אישית, השכיר חברות אבטחה שיסתובבו ביציעים, נתן למשטרה את כל השמות של האוהדים הבעייתים שנעצרו לפני משחקים, יזם כל פעולה של המועדון נגד אלימות וגזענות ועוד.

    לבית הדין זה לא הזיז, אתה שואל למה? לא יודע, אפשר לקרוא לזה קיפוח ואפשר לקרוא לזה אטימות או עצלנות.
    בית"ר ירושלים הולכת כבר הרבה מאוד שנים עם סטיגמה של מועדון ימני עם קהל אלים וגזעני, אז שזה קורה משהו קטן זה תופס יותר נפח בתקשורת מאשר מאשר מקרה דומה של קבוצה אחרת(סכנין לדוגמא). בית הדין רוצה להראות שהוא פועל, יש לו את הגב מהתקשורת אז הוא נותן רדיוס או הפחתת נקודות והוא מבחינתו נלחם באלימות למרות שזה לא משנה דבר.

    בית"ר אמנם אחד המועדונים הגדולים בארץ אבל כבר שנים אין לנו איש חזק בתוך ההתאחדות, אולי העונה זה ישתנה עם דמאיו.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    בתקופת קורנפיין הגוף המטומטם הזה שנקרא בית הדין של ההתאחדות באופן כללי לא "התחשב" בכלום. בשנה האחרונה בערך הצהירו שיקלו על מועדונים שפועלים נגד אלימות האוהדים.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    נו והנה כצפוי מכבי תל אביב מקבלת קנס של 3000 שקל על אובוקות ורימוני עשן בדרבי.

    זה הפך לריטואל קבוע כבר.
    כל משחק כמעט הם מדליקים אבוקות, מספרים לעולם סיפורים שעצרו אוהדים, להוא שללו את המנוי, ההוא לא יכול ללבוש יותר צהוב וההוא הוגלה לבנגלדש, אבל אבוקות הם ימשיכו "איכשהו" להדליק כל משחק.
     
  14. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מכבי תובעים את האוהדים על 100 אלף ש"ח, הרחיקו 2 אוהדים ל-5 שנים ועוד אחד לצמיתות.

    באמת, מה אתה רוצה?
     
  15. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    בנושא של פירו וגם בנושא של תחרות הירייה בדיסקוס באולימפיאדה -

    איך מדינה שיש לה יחידה מדהימה כמו הנדסה קרבית ושלא נדבר על יהל"ם, לא יכולים למנות אוהד מטעם הקבוצה או צד ג' שיהיה אחראי על הפירו ? אם אני לא טועה המודל הזה פועל בצ'כיה או מדינה מזרח אירופאית אחרת. יש לנו את כוח האדם הנדרש (שלרוב לא עובד במקצוע שלו מהצבא כי אין בזה מספיק עבודה!), יכול לעלות את חווית המשחק פי XXXX, אז למה לא ?

    ובקשר לירייה בדיסקוס - מדינה שהמציאה את התבור לא יכולה לנצח בתחרות הזאת. אפילו שהרובה שהם יורים בו לא מזכיר במהומה את התבור, עדיין איך אין לנו נציג בולט - קטונתי.