עוקבים אחרי הרכש בספרד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י the_secand, ‏15/10/02.

  1. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.marca.com/futbol/altasbajas06/

    בבקשה. בימים הקרובים אני יפתח דיון חדש של ההעברות בגלל פתיחת עונה חדשה, וגם כדי לעשות לכולם קצת סדר בראש, למי שלא הכי מעודכן.

    ואגב, דל הורנו כבר חתם, הוא שחקנה החדש של ולנסיה.

    עריכה: וכמעט שכחתי לרשום, פטצי איזקו הכחיש בכלל מו"מ עם ולנסיה או כל קבוצה אחרת על ראול גרסיה. בנוסף, צ'וצ'ו זיגנדה רוצה את סולדאדו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/06
  2. John Boyle Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/06
    הודעות:
    160
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתוך כך נודע כי האלופה האנגלית הסכימה למכור את מגנה השמאלי, אסייר דל הורנו לולנסיה. צ′לסי לא חשפה את סכום ההעברה, אך השחקן כבר טס לספרד וחתם ל-6 שנים בשורות הקבוצה הספרדית.
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,623
    לייקים שהתקבלו:
    2,369
    מין:
    זכר
    רכש מצויין של וולנסיה,הוא מגן שמאלי מוכשר מאוד,באנגליה הוא לא כ"כ היתאקלם אבל אני בטוח שבוולנסיה עוד יהנו מימנו,הוא מגן שמאלי ניפלא יש לו פריצות מסחררות באגף שמאל.
    הוא גם היה אמור להיות המגן הפותחשל ספד במונדיאל,אבל רק פציע מנעה מימנו לשחק.
     
  4. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לולנסיה יש איזשהו קטע עם פורטוגלים כנראה. סימאו סברוסה שווה 15 מיליון אירו + מרקו די ואיו ? התקשורת בספרד ובפורטוגל מדווחות שהצ'ה הציעו את העיסקה הזו לבנפיקה, והמועדון הפורטוגל קיבל אותה.

    לא יודע, לא הלהבתי ממנו מי יודע מה במונדיאל.
     
  5. inter111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/06
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה תחליט

    בכל מקרה, זה רק המחשה ליכולת האדירה של השחקן שכונה בעבר- ''היורש של לואיס פיגו''. מדובר בשחקן אדיר, לדעת רבים טוב יותר מקוארסמה ורונאלדו, לא פלא שבניטז עשה מאמצים רבים להביא אותו, וגם מוריניו שם עליו עיין. דווקא היה לו מונדיאל מעולה, במיוחד במשחק נגד מקסיקו הוא היה פנטסטי, והוא הסיבה שלא זומן ריקרדו קוארסמה, פליפה סקולארי מאוד מעריך אותו. כבר כמה שנים שסימאו הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה הפורטוגלית, הפלוס שלו שהוא יכול לשחק גם כקשר שמאלי כשצריך. ולנסיה מחפשת קשר ימני כבר הרבה זמן, אחרי שבשנים האחרונות הסתפקה באנגולו וברופטה, סימאו זה ליגה אחרת מדובר באחד הקיצוניים הימנים הטובים בעולם, וביחד עם מיגל חברו לנבחרת לולנסיה ייהיה אגף ימין אמטני. שלא נדבר על אגף שמאל עם דל הורנו וויסנטה.

    שווה כל אגורה.


     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,623
    לייקים שהתקבלו:
    2,369
    מין:
    זכר
    פורטסמות הצטרפה לבולטון ולאינטר במרדף אחר קשרה של ויאריאל, חואן פאבלו סורין. למרות שלארגנטיני יש עוד שנתיים בחוזהו בויאריאל, הקבוצה הספרדית תסכים לשחררו תמורת המחיר הנכון, שמוערך ב-2.5 מיליון ליש"ט.


    הארי רדנאפ, מנג'ר פומפי, אמר כי "סורין היה אחד השחקנים הטובים במונדיאל", והודה: "אני רוצה אותו כבר שלוש שנים".

     
  7. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,098
    לייקים שהתקבלו:
    489
    inter111, סימאו זומן לסגל הנבחרת הבוגרת בגלל שקוארסמה {השחקן הטוב ביותר בליגה הפורטוגלית, כן?} בחר ליצג את הנבחרת הצעירה וחירבן לעצמו את הזימון למונדיאל. אתה בהחלט מגזים בהייפ עם סימאו, במיוחד אחרי עונה שבה הוא ספג המון ביקורות ושריקות בוז מאוהדי בנפיקה בעצמם. סקולארי ממשיך לתת לו הזדמנויות בנבחרת פורטוגל, בדיוק מאותה סיבה שהוא נתן לקוסטינה - שלא שיחק כדורגל עונה שלמה - לשחק בהרכב הראשון. אין לו ברירה, או כוח לעקוב אחרי שחקנים פורטוגלים {מישהו פה בכלל מכיר את נאני!?}.

    בסך הכל מדובר בשחקן עם פוטנציאל טוב, אבל כמו כל פורטוגלי אחר הוא אוברייטד ברמות ואף פעם לא הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות. הוא בשום פנים ואופן לא יותר טוב מרונאלדו וקוארסמה, אבל בשיאו הוא בהחלט ברמתם. קשה לי להאמין שהוא יעבור לולנסיה בשביל לשחק באגף ימין שהוא כל כך מתעב, בעיקר בגלל שבמשך כל העונה האחרונה הוא התלונן על זה יותר טוב בשמאל מאשר בימין או במרכז. לעומת זאת, אני כן חושב שהוא יחתום בליברפול שכבר ניסתה להחתימו בעבר.

    ואם אנחנו כבר בעניין העברות של ולנסיה, למישהו יש את השער שחסוס נאבס הבקיע בעזרתו של ''אחד המגנים הטובים בליגה האנגלית'' ? לי יש! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laughing7.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/7/06
  8. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דברים דומים הוא עשה לאנדרדה, ר.ק ועוד רבים וטובים. גם הם, כמו דל הורנו, שחקני סוג ז', נכון ?