עושים צחוק מעבודה - כל שישי ב-9 או כל חמישי בר"ג?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏1/5/09.

  1. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    אתה בטוח? אם אינני טועה העונה מול בני יהודה (נראה לי) אוהדי בית"ר שרפו מספר כיסאות ביציע,
    בל נשכח את ההפסד שלכם 1:0 בקריית שמונה ואוהדי בית"ר בתגובה, בסיום המשחק, זרקו אבנים אל עבר האוטובוס של הקבוצה.
    עונה שעברה שאוהדי בית"ר היכו אוהד של הפועל כפר סבא ... אז להגיד שלא עשיתם בעיות פרט לקריאות הגזעניות זה די לא נכון.
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,219
    לייקים שהתקבלו:
    936
    מה שמחוץ למגרש(האוהד של כפר סבא והאוטובוס של בית"ר) לא קשור לעניין בשום צורה.
    שריפת הכיסאות זה מעשה ברוטאלי ומכוער אבל גם הוא לא קשור כי זה נעשה בתחילת ובסיום המשחק.

    אם זה נקקרא בשבילך בעיות בוא נביא לך כמה בעיות של קהלים אחרים
    מכבי נתניה - אוהדי הקבוצה זורקים מבחוץ אבנים על אוהדי בית"ר ירושלים, התוצאה: 2 פצועים קל
    הפועל ת"א - זריקת רימון הלם לכיוונו של שמעון גרשון, הכאת אוהד של מכבי ת"א בצורה ברוטאלית, זריקת פצצת תאורה שכמעט וגבתה את חייו של אדהם שביטה.
    בני סכנין - פריצה כפולה לכר הדשא לפניי כשנתיים אחת בגביע המדינה כשהיא מלווה בתהלוכת חומרי נפץ והשנייה בליגה, הנפת דגלי פלסטין, השחתת השירותים והמזנונים ב"טדי" וכמובן את ה"מצור" על אוהדי בית"R בדוחא שכללו בין השאר זריקת אבנים וברזלים לכיוון הקהל הצהוב שחור, פריצה לכר הדשא והכאה של אוהדי בית"ר כשחלק מהמכים עם סדרנים שאמורים לאבטח את המשחק.
    מכבי חיפה - זריקות של אבוקות ביציע, זריקת כיסאות ושאר לחפצים על רוני לוי.

    וזה רק בשליפה הכי קלה מהמותן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/5/09
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    איזו הנפצה. אותה זריקת האבנים נעשתה בדקה 82 במצב של 1-0 לביתר ירושלים. אף אוהד של מכבי נתניה עוד לא עזב את המגרש, כי המשחק עוד היה בשיאו. זה לא שהיה 4-0 כבר במחצית. יכול להיות שאלה היו תושבי העיר נתניה או עוברי אורח, אבל יהלומים בטוח לא.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בבלומפילד הם שרפו כיסאות בשער 7
     
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מי זה הם? איציק קורנפיין?
    בית"ר לא יכולה לשלוט אינדבידואלית בכל אדם שמגיע למשחקים שלה, גם אם מחליטים שקבוצה אחראית לקהל שלה, לא כל מי שהולך למשחק זה או אחר הוא באמת אוהד. במיוחד אצל בית"ר שהרבה טיפוסים תופסים טרמפ על הקהל שלה כדי לקדם כל מני מטרות.

    בית"ר משלמת כל משחק סכום כסף מכובד למשטרת ישראל. היא לא יכולה להיות אחראית על עבירות פליליות שנעשות ביציע, זה תפקידה של המשטרה.

    חוץ מזה, מי אמר שבאמת היו קריאות בכזה סדר גודל שמצדיק פגיעה בספורטיביות של הליגה? השופט הוא לא סמכות. הוא לא אמור בכלל להתעסק בקהל. כנראה זאת הסיבה שהשיפוט בארץ נראה ככה.
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,353
    לייקים שהתקבלו:
    4,709
    פיפ"א סבורה שכן. tough.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    בויכוח שכזה כל אוהד מנסה להוציא את קבוצתו הכי נקייה והכי מסכנה. אני חושב ואני אומר את זה כאוהד מכבי חיפה, ההתאחדות בסופו של דבר 'בעדנו', אבל אני מזכיר שלפחות לכל הנושא של אלימות נטו החוליגנים של מכבי חיפה עוד נחמדים. מבחינתי שתי הקבוצות שאיתן יש לי את 'החשבון הכי פתוח' הן בית"ר והפועל ת"א. מבחינתי לשניהן יש בשנים האחרונות מספיק במה להתבייש ולשתיהן היה מגיע אולי עונש הרבה יותר חמור מאשר קיבלו. להתחיל עכשיו לדבר על שופטים לא רלוונטי כי מדברים פה על האלימות של האוהדים. עם כל הכבוד הדברים הקשים שאני אכתב בסוף התגובה מאד ארוכה הזו לא קשורים למאיר לוי או לכל שופט אחר אלא להתנהגות מחפירה של חלק מקהל הצופים בארץ.

    מכבי חיפה:
    בשביל לא להיות צבוע אתחיל דווקא בקבוצה שלי, מכבי חיפה. מבחינתי הקהל לא הוענש כראוי על המקרה עם אמיר רנד. אני לחלוטין מסכים שלא צריך להוריד נקודות אלא לפגוע במקור הבעיה, הפורעים. מה שראיתי בקרית אליעזר הזכיר לי את האסונות של הייזל והילסבורו. ההתאחדות שהיא חבורה של מושחתים לא פחות קטנים מהאוהדים הכי מגעילים במגרשים היתה מיד להורות על סגירת יציע ג' לפחות לעונה אחת מלאה! בשביל לא לפגוע בהכנסות של יעקב שחר הייתי מצפה ששהתאחדות היתה יושבת עם ראשי מכבי חיפה והיתה נותנת פיצוי הולם לסגירת היציע. שוב פעם, גם עכשיו עם בית"ר, לא השחקנים צריכים לסבול בגלל שחלק מהקהל לא יודע להתנהג.

    ההתאחדות היתה מיד אחרי המקרה הטראגי לדאוג שבעונה שאחרי זה שום אוהד לא יחשוב על דריכה על הדשא במשחק האליפות.

    מכבי ת"א, סכנין, וקבוצות אחרות
    אני זוכר מקרה של משחק אימון של מכבי ת"א שיצאה לגמרי משליטה ונגמר עם זריקות אבנים מצד אוהדי מכבי ת"א. אני לא זוכר שמישהו נענש כתוצאה מהעניין הזה, אם כן תתקנו אותי! לדעתי החבר'ה במכבי קצת יותר רגועים כי הם יותר מדי עסוקים עם הקבוצה שלהן...

    עניין הדגלים בסכנין. אחמד טיבי יכול לצעוק עד מחר, אבל שלא יהיה צבוע. להביא למגרש בתוך קוי הקו הירוק דגלים של החמאס ולחשוב שהדבר לא יעורר סערה אז לדעתי האדון הנכבד לא חי במדינת ישראל אלא על הירח...הוא כועס בצדק על הבעיות בבית"ר, אבל דווקא איש שבעבר לבטח כבר נפגש עם מחבלים ושונאי יהודים באשר הן, כדאי להוריד פרופיל.

    אני לא יודע למה, אבל אני מבין השנה שבני יהודה כבר לא משחקת בשכונה. אני עוד זוכר בימים שגרתי בארץ שנזרקו מחוץ לאיצטדיון אבנים לתוך היציע של מכבי חיפה. לכל הדיעות טוב שכבר לא משחקים שם ולכל הדיעות כדאי להתחיל להפסיק לשחק במקומות נוספים (נתניה והאורווה בפ"ת בראש הרשימה).

    בית"ר ירושלים והפועל ת"א
    בשביל לא להפוך את התגובה הזאת למעין מגילת עצמאות חדשה אני אקצר פה.

    לבית"ר יש היסטוריה ארוכה של בעיות חוליגניזם. העניין הגזעני מוכר ולדעתי שום גורם רציני בבית"ר עשה מאמץ אמיתי להרחיק את הגרעין הקשה של המתפרעים מחוץ לאיצטדיון. אם דדש במשך השנים לא עשה דבר אז לדעתי גאיידמק עוד אימץ את החבר'ה האלימים ולדעתי השתמש בהם כדי להגיע לכנסת ישראל. רצה הגורל והאדון גאיידמק לשמחתי כבר לא פקטור בנוף הישראלי.
    לסיכום, ההתאחדות מטפלת 'בבעיית בית"ר' לא בצורה הנכונה. סגירת יציעים או רדיוסים מבחינתי הרבה יותר כשרים מאשר הורדת נקודות. שנאת הערבים ואי כיבוד מינימלי של דקת דומייה היא בעיה נפוצה בארץ ולא רק בעיה של אוהדי בית"ר. בשביל זה לא צריכים להוריד נקודות לשחקנים עצמם אלא להעניש בחומרה את אותם מתפרעים.

    עכשיו לדעתי האלימות בהפועל ת"א כבר עברה בשנים האחרונות לפסים חדשים. על המאבק האלים בהריסת אוסישקין אני כרגע בכלל לא מדבר (חילול הקבר של אימו של חולדאי מראה על שפלות שלא כדוגמתה), אבל אני עוד זוכר היטב את אותה בובה ידועה שהיתה כאמור מעין בדיחה לטרגדיה של שורה אובארוב. למי שלא זוכר השוער של מכבי ת"א נפלה בתו הקטנה מחוץ לחלון דירתם ולדעתי נפצעה אז קשה. אוהדי הפועל ת"א הרגישו אז צורך אדיר להביא בובת משחק ונדמה לי אפילו להצית אותה לבסוף באש. התקרית הזאת היתה מבחינתי פס אדום גדול.

    אם כל זה כבר לא מספיק נורא מגיעים הדיווחים על חזרה שנתית על המשפטים הנחמדים "שתהיה למכבי שואה" או מילות גנאי לאנשי מכבי ת"א עם המלה 'נאצי'. אני פה מבהיר חד וחלק החבר'ה בטדי ובסכנין כבר מזמן היו צריכים לקבל שיעור רציני בכבוד האדם, אבל להשוות יהודי אחר במלה נאצי זה בשבילי ההשפלה הכי גדולה שבן לניצולת שואה יכול לשמוע. אני לא נכנס בכלל לויכוח פה אם מתכוונים לזה או לא, אבל מישהו היה חייב לשים לזה סוף. אני בכיף הייתי מציע לאותם החבר'ה שצועקים את זה בשביל 'הכיף' ללכת לשבוע לאושוויץ ולחיות כמה ימים בתנאים שמשפחתי חיה שם לפני שסיימו את חייהם בתאי הגזים. אני חושב שכל מי שקיבל את העונש הזה כבר יבין לבד למה המשפטים שהוא צועק במגרש ספורט לא שייכים לא לכדורגל ולבטח לא למדינת ישראל.

    בשביל לסכם את העניין, אני לא נכנס לעניינים פוליטיים, אבל המלים הנוראיות האלו נשמעות גם בקרב המחנה הלאומי. אני לא מתבייש להגיד שבגלל חלק מהדברים האלה עזבתי את ישראל.

    --------------------------

    לדעתי ההתאחדות היתה כבר מזמן לדרוש מהפוליטיקה הישראלית לטפל בעניין ולסדר חוק שיחייב מתפרעים להופיע בזמן המשחקים בתחנות המשטרה. היות שאני מודה שהדבר גם לא נעשה בהולנד לא פלא שגם בהולנד אנחנו רואים בעייה קשה של אלימות פיזית ומילולית בתוך ומחוץ למגרשים. חבל לי שבשתי המדינות לפחות מדי אנשים יש ביצים לטפל בבעיה הזו כי בסה"כ כדורגל משחק מאד נחמד ולא צריך להרגיש כאילו נמצאים במלחמת עולם...
     
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,219
    לייקים שהתקבלו:
    936
    שאלת מישהו בפיפ"א אם הוא חושב כך? אני בטוח שלא.

    אבירם, יהלומים או לא יהלומים זה לא משנה, לשיטה של GALB אם זה קורה באיצטדיון של אותה קבוצה זה אומר התפרעות אז לשיטתו גם אתם התפרעתם, לא שאכפת לי כי הכי חשוב שאנשים לא נפגעו בצורה קשה אבל את המסר הייתי חייב להעביר.
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,353
    לייקים שהתקבלו:
    4,709
    על מה אנחנו מתדיינים? על השאלה אם בפיפ"א החליטו להיכנס בגזענות, או אם "מוחמד מת" זו קריאה על רקע גזעני?
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אתם יכולים להגיד הרבה דברים על הקריאות 'נאצי' ביציעים של הפועל, אבל גזעני זה ממש לא. אני גם כן מגנה את הקריאות האלה, וגם בשנתיים האחרונות אפשר לשמוע אותם הרבה פחות, שכשמתי שמגיעה המילה 'נאצי' אז המון אנשים(אני ביניהם) מדלגים על זה. קריאות מוחמד מת הם גזעניות, וזה משהו שפיפ"א מאוד מקפידה עליו בשנים האחרונות.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    Don Joan Roman - איזה אחריות שילוחית יש למכבי נתניה אם נזרקות אבנים בזמן משחק מחוץ לאצטדיון? אם היה נופל טיל במגרש תוצרת חסן נאסראללה זו גם הייתה האחריות של מכבי נתניה?
     
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,219
    לייקים שהתקבלו:
    936
    איזו אחריות שילוחית יש לבית"ר ירושלים אם איזה אוהד מזופת בא ונותן מכות לאוהד של קבוצה אחרת?
    איזו אחריות שילוחית יש לבית"ר אם איזה ילד עם חסך שורף כיסאות בבלומפילד?
    אין לה והוא מכניס את זה לסעיפי בעיות אוהדים, זה בדיוק על אותו משקל, לא צריך לתת על זה עונש וגם על הצעדים הללו לא צריך לתת עונש, בכל מקרה זו סטייה חריפה מהדיון.

    אמיר אנחנו לא מתדיינים לא על זה ולא על זה(כי ברור שמי ששר את השיר מתכוון לנביא הערבים ולא לאיזה סתם פועל בניין שמתפרנס למחייתו כמו גם שברור שפיפ"א נגד הגזענות), אלא האם קריאות מוחמד מת הם פחות גרועים מכך שיהודי קורא ליהודים אחרים "נאצים" ומאחל להם סבל כמו בשואה וזו לא בעיה של פיפ"א אלא של הכדורגל המעוות שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/5/09
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    על אותו משקל אני יכול להגיד מה הקשר של הפועל לריסוס על הקבר של חולדאי(מעשה מבזה גם כן), או מה הקשר שאיזה אוהד זרק כוס קולה שנחתה כמה מטר מהשופט והוא החליט לתת לנו על זה רדיוס. זריקת כוס קולה זה משהו שקורה כל משחק בערך, אבל מאיר לוי הנכבד(שאני בטוח שיש לו משהו נגדנו דרך אגב, לא סתם כל ההחלטות הבזויות שלו נגדנו) החליט לתת המלצה להתאחדות לתת לנו רדיוס.
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,219
    לייקים שהתקבלו:
    936
    אין קשר אבל אם בית"ר נענשת על דברים לא קשורים, שגם הפועל תיענש, בנוגע למנאיר לוי, הוא כבר עזר לכם הרבה יותר מפעם אחת גם בעונה הזאת ושוב פעם: זה לא נושא של טעויות שיפוט, מספיק לנסות ולדחוף את הנושא הזה כל רגע, טעויות שיפוט נחשבות כחלק מהמשחק הספורטיבי, הורדת נקודות ליגה בגלל קריאות גזעניות זה דבר אחר לגמריי, במיוחד כשיש עשרות מקרים חמורים מזה כמו למשל השיר המגעיל "נה נה נה נה נה נה שמעון גרשון ניאו נאצי בן זונה" שזה הדבר הכי חמור שיהודי יכול להגיד על יהודי.
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אני לא מנסה לדחוף כלום, רק אמרתי וציינתי. בית"ר נענשת בגלל גזענות, מתי בדיוק ראית את הפועל אומרת משהו גזעני? אני ואתה יכולים לגנות עד מחר את הקריאות כמו להגיד נאצי, אבל זה לא גזענות, מה לא מובן פה?
    וזה לא חמור להגיד נאצי מאשר מחבל על אנשים חפים מפשע שלא עשו שום דבר רע בחיים שלהם, אל תיהיה צבוע.