ענייני דיומא - כמה מכל זה באמת על המנג׳רים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏1/10/17.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,515
    לייקים שהתקבלו:
    18,429
    זה כל כך לא שחור ולבן אבל.
    קודם כל, היינו צריכים גם עוד קשר. תתווכח אם זה היה צריך להיות צ'מברליין, אבל היינו צריכים.

    מעבר לכך, כמובן שהיינו חייבים בלם (יותר מאחד). אני עדיין ממש לא משוכנע שקלופ קיבל כסף עבור זה ואני לא משוכנע שבכסף של צ'מברליין קלופ יכול היה לעשות מה שהוא רוצה.

    הרבה כסף יש בליברפול אבל זה לא אומר שהכסף זמין לשימושו של המנג'ר, בטח שלא כראות עיניו. בשורה התחתונה ליברפול לא ממש מוציאה כסף כבר תחת 3 מנג'רים שונים (תחת הבעלים הנוכחיים). אני באופן אישי לא מאמין שכל המנג'רים שלנו סתם לא רוצים להוציא כסף.

    יש המון גורמים ומאוד קשה לקבוע איכות של מנג'רים. טוני פוליס עושה את אותו דבר בדיוק בכל מועדון שמגיע אליו. ההשפעה שלו גדולה וטביעת האצבע ברורה לחלוטין. הוא מסוגל לעשות את זה במועדון קצת יותר גדול כדוגמאת אברטון? ספק רב.
    פפ יודע לקחת סגל מעולה, תקציב ענק ויסודות לקבוצה מאוד אטרקטיבית ולהפוך אותם לקבוצה מאוד משומנת עם טביעת אצבע ברורה. האם הוא מסוגל לעשות זאת במועדון שלא בשל לחלוטין לכך? לא יודע. גם ברצלונה, גם באיירן וגם סיטי היו קבוצות עם שחקנים מאוד טכניים שדוגלים בהנעת כדור מהירה ומשחק לחץ כשהוא הגיע אליהן. הוא עשה מהלכים טובים אבל האם הוא מסוגל לעשות עבודה טובה יותר מפוטצ'ינו בטוטנהאם? אני בספק.
    אגב, פפ בעצמו לפני כמה ימים כשנשאל מה הופך מנג'ר למנג'ר טוב ענה "שחקנים טובים".

    לדעתי, כיום לתמהיל כולו של מועדון יש השפעה אדירה על הצלחת המנג'ר. כמה כסף יש לו, כמה מחלקת הסקאוטינג חזקה, כמה המנהלים יודעים להוציא לפועל את העיסקאות שהוא רוצה, כמה המחלקה הפיזיולוגית מסוגלת להחזיק את הסגל כשיר, כמה מחלקת המדיה\ניהול שחקנים יכולה לנטרל בעיות מבעוד מועד...

    אני מסכים עם מי שרשם שבסופו של דבר מנג'ר צריך להיבחן בשאלה - כמה הוא מנצל מהפוטנציאל של המועדון שלו. אפשר להרחיב את זה גם לכמה הוא מסוגל להגדיל את הפוטנציאל של המועדון (מה שמוריניו עשה בצ'לסי למשל בקדנציה הראשונה או קלופ בדורטמונד). זה כבר משהו שנדיר לראות מנג'ר עושה (לטעמי) וזה גם דורש יותר משנה\שנתיים.
     
    סולשאאאר אוהב/ת את זה.
  2. סולשאאאר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/17
    הודעות:
    668
    לייקים שהתקבלו:
    231
    מין:
    זכר
    אם להוסיף על מה שכתבת- זה נדיר בדיוק בגלל שזה לוקח יותר משנה/שנתיים [ואגב, אם כבר הזכרנו את קלופ בדורטמונד, אז גם כאשר אתה באמת מצליח להגיע לשיא של התהליך- זה כל כך, כל כך קשה לשמור עליו לאורך זמן. וכשאתה לא שומר על זה לאורך זמן, אתה מוצא את עצמך בחוץ, אפילו שהדרישה לשמור על המעמד שלך בפסגה לאורך זמן זה משהו כמעט בלתי מתקבל על הדעת לבקש ממאמן, אלא אם יש לו סגל פי 100000 יותר טוב משאר הקבוצות בליגה]
    כיום כמעט לאף אחד- בין אם זה אוהדים או בעלי קבוצות- אין סבלנות לתהליכים שאת הפירות שלהם לא קוצרים באופן מיידי.

    אם מנג'ר/מאמן X יגיד בראיון עבודה "תוך 4 שנים אני בונה כאן קבוצה נהדרת", סביר להניח שברוב המקרים הוא לא יקבל את המשרה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,542
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    טוב אחרי דיון ארוך השופטים פוסקים שמנג'ר זה דבר חשוב. פנדל לבאר שבע.