ענייני דיומא 09/10

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏18/8/09.

  1. Red Left Winger Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    2,702
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאמין גדול ביכולות האימון של ברוס.
    אף אחד לא מצפה מהם להיכנס ל7 הראשונות כבר היום אבל אין לי ספק שאם ברוס ממשיך שם בתהליך בנייה לאט לאט כמו שעשה בוויגאן הם יכולים לעשות משהו יפה.
    הבעיה העיקרית של סנדרלנד כרגע שאין להם מספיק שחקנים עם דמיון, יש לה חיילים טקטיים וממושמעים מאוד אבל המשחק מאוד לא מגוון ואין שחקנים יצירתיים על הדשא מלבד מלברנק והבלחות של ריצ'ארדסון.

    השאלה מה היא הצלחה בשביל סנדרלנד העונה למשל, האם מקום 11 יהיה הצלחה מבחינתם? כי זה יותר טוב מהעונה שעברה אבל זה מתחת לנניח טוטנהאם,וילה,סיטי,אברטון, ווסטהאם(5 קבוצות שבוודאות מבחינתי טובות מסנדרלנד מחוץ ל4 הגדולות), או שהצלחה מבחינתם ומבחינת ברוס תהיה רק אם יצליחו להשתחל לעשירייה הראשונה?
     
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    הדיון הקודם עסק בסנדרלנד וגם כן היה חד צדדי-רק שלושה נתנו אמון בפרויקט שנעשה שם לעומת 16 ספקנים.

    והפעם, אנחנו ננסה לעזור לפאביו קאפלו. אם בשנים עברו אנגליה הייתה מוצפת בחלוצים מוכשרים עד כדי כך שסקורר כמו אנדי קול כמעט ולא שיחק בנבחרת, בשנים האחרונות יש יובש בעומק החלוצים ממנו קאפלו צריך לבחור מישהו שישחק במונדיאל הקרוב. אני מניח שיורשה לי להתייחס לויין רוני כאל באנקר בהרכב, ולכן המועמדים לעמדת החלוץ השני הם:

    ג'רמיין דפו-דפו עבר לא מעט קשיים בשנים האחרונות, אבל העונה נראה שהוא מצא את מקומו בטוטנהאם. בשבעה משחקים דפו כבר כבש שישה שערים, כולל שלושער נגד האל ושער מספרת מרהיב נגד מנצ'סטר יונייטד, והוא נראה כרגע כחלוץ האנגלי הטוב ביותר פרט לרוני. גם בנבחרת הוא כבש במשחק הידידות מול הולנד לאחרונה, אבל במשחקים הרשמיים הוא עדיין לא מקבל הזדמנויות רבות.

    קרלטון קול-קול, תוצר מחלקת הנוער של צ'לסי שפותח את עונתו הרביעית בווסטהאם, הוא עוד מועמד לתפקיד המבוקש. גם הוא קיבל לאחרונה צ'אנסים במשחקי ידידות, ושיחק לא רע בכלל. העונה בווסטהאם יש לו רק שני שערים, אמנם אחד מהם היה שער יפהפה מול טוטנהאם אבל עדיין ניתן להתייחס לזה כפתיחת עונה חלשה שלו (עם זאת, צריך לזכור כי במשחק נגד וויגאן נפסל לו שער חוקי).

    פיטר קראוץ'-קראוץ' ורוני, הגוץ השמנמן והגבוה הרזה, שיתפו פעולה בחוד האנגלי במונדיאל 2006 והניבו בעיקר צחוקים, מבחינת כדורגל השותפות הזאת לא הצליחה. למרות זאת, לקראוץ' יש רקורד נהדר במדי אנגליה והוא לבטח אחד החלוצים האנגליים הבולטים בשנים האחרונות. קראוץ' כבש חמישה שערים העונה, חלקם בגביע הליגה ועדיין מדובר במספר יפה כשלוקחים בחשבון שרק בשלושה משחקים הוא עלה בהרכב.

    אמיל הסקי-הכדורגלן הפחות מוכשר מבין החמישה הוא דווקא זה שנראה כמו הפייבוריט של קאפלו. הוא זה שפותח במרבית המשחקים הרשמיים לצד רוני, כמעט ולא כובש אבל לזכותו ייאמר שהוא כן תורם בדברים כמו הורדת כדור וכו'. הסיפור של הסקי ידוע-הוא היה שחקן מבטיח בלסטר, קיבל מקום בנבחרת, נכשל בליברפול, ירד מהבמה לכמה שנים עד שב-2007 סטיב מקלארן הזמין אותו למשחק מול ישראל בוומבלי. בינתיים את הקאמבק הזה הוא מושך שנתיים, במהלכן עבר לאסטון וילה.

    מייקל אואן-ויש עוד שם. מי שעד לא מזמן היה הבאנקר הגדול בהרכב הנבחרת, כיום זו תהייה הפתעה אם יוזמן לסגל המונדיאל. אחרי ארבע שנים קטסטרופליות בניוקאסל, אואן חתם במפתיע בקיץ במנצ'סטר יונייטד כשהוא מצהיר שהמטרה היא להיות בסגל אנגליה במונדיאל. בינתיים אואן כבש שני שערים-אחד חסר חשיבות מול וויגאן, את השני כולם ראו בראשון האחרון. קאפלו עדיין לא השתכנע, אבל אמר שהוא לא פוסל את אופציית אואן.

    הסקר והדיון פתוחים ואתם מוזמנים להצביע ולהגיב. כמובן שאם יש לכם מועמד אחר ניתן להזכיר אותו.
     
  3. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמובן שמוקדם מאוד לקבוע והקריטריון הכי טוב לטעמי לבחירת הפרטנר של רוני בחוד במונדיאל הוא כושר המשחק. אבל אני מאוד הייתי רוצה לראות את השילוב בין קול ורוני. אנחנו צריכים את הפיזיות שלו, את המשחק עם הגב לשער ואת משחק הראש שלו - פרטמרים שאין לדפו למרות שהוא פיתח לעצמו יכולת שמירה על הכדור לא רעה בכלל עם הגב לשער. בכל מקרה, אני חושב שדפו הוא השחקן ה-12 המושלם ושילוב של קול ורוני יכול מאוד להצליח.

    אבל שוב, השאלה הגדולה היא באיזה כושר יגיע כל אחד מהם למונדיאל.

    עריכה: שכחתי לגמרי את קראוץ' שצריך לקחת אותו בחשבון. אני חושב שהוא הוכיח לכולם וגם לקירק שהוא לא רק סולם עם משחק ראש אדיר, יש לו טכניקה נהדרת יחסית ל-2.01 ולי לפחות הוא גם נראה יותר קליל ופחות גמלוני עם הכדור. אופציה מעניינת קראוצ'י למרות שאני חושב שבנבחרת הזאת שפחות בנוייה על הרמות ומשחק ראש, אנחנו צריכים שחקן עם יותר טכניקה ושליטה בכדור. בפרמטר הזה עדיפים גם דפו וגם קול. קראוץ' יכול להיות אחלה אופציה מהספסל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/9/09
  4. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,317
    לייקים שהתקבלו:
    387
    סיכמת את זה הכי טוב. לפי הכושר הנוכחי ג'רמיין דפו הוא הראוי ביותר.
     
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,208
    לייקים שהתקבלו:
    407
    הבעיה היא שהוא ורוני יחד זה סוג של בעיה - אני מעדיף חלוץ חזק, שמשחק עם הגב לשער ומוריד כדורים לצד רוני, בעוד דפו יהיה הג'וקר על הספסל. אני מאד תופס מקרלטון קול, הוא חלוץ מאד דומיננטי, והסיוט של כל בלם, אבל קשה לי להחליט בינו לבין קראוץ'. בכל מקרה שניהם ראויים למקום בהרכב.

    אין שום סיבה שאמיל הסקי או מייקל אואן יתקרבו בכלל לסגל.
     
  6. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קול יודע להוריד כדורים והוא טכני מהסקי. לדעתי זה צריך להיות קול או קראוץ', כיוון שבכל זאת נראה שקאפלו רוצה חלוץ פיזי שמטריד את ההגנה היריבה זה צריך להיות קול.