פגרת חורף או שמירה על המסורת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rudess, ‏16/7/10.

  1. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
  2. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק עכשיו נתקלתי בדיון הזה...
    פגרה ? לעולם לא !

    הנה משהו שכתבתי שלשום על חולי הכדורגל בפגרה.

    זו לא פגרה - זהו פגע רע

    ערן אברהם




    כשמגיע חודש מאי, חולי הכדורגל מרגישים כאילו הם עומדים להרוות את צמאונם בליטרים האחרונים ממי הבאר, בדרך למדבר ריק וצחיח.

    קוראים לזה "פגרה" - והכל עומד בה.

    עונת הכדורגל, שאף פעם איננה ארוכה כלל ועיקר לחולים האמיתיים של הענף, סוחפת אותם למחוז של ריגוש, מתח לא בריא, עצבים, עצב, דיכאון, שמחה, אושר והתפרצויות של טירוף. בקיצור - בריאות.

    האמת היא שאוהדי הכדורגל השרופים בעצם סובלים רוב השנה. אז למה בעצם הם לא מסוגלים לוותר על ההרגשה הזאת, להחליף אותה בקצת רוגע ושלווה?

    התשובה נעוצה בפגרה. כשנגמר חודש מאי, נגזר על האוהדים להתנזר מהמשחק בעל כורחם, ולאפשר לשחקנים לנוח לאחר עונה מתישה ולהתכונן לעונה הבאה. מה שאומר שעד אמצע אוגוסט, השרופים על המשחק נכנסים לתהליך של הקפאה. קמים ביום ראשון לעוד שבוע של עבודה - רק שהפעם מביטים בערגה לעבר השבת הבאה - ואין שום קרן אור.

    ואז מגיע סוף השבוע - והרגשת הריקנות מתפשטת. השבת לא נקום עם שיר חדש בלב, לא נשתה לנו את הבירה ונתארגן בדרך למגרש, ולא נרגיש את הפרפרים.

    אני זוכר איך בשבתות, בדרך לאיצטדיון, בשיא הריגוש של לפני המשחק, הייתי רואה זוגות משועממים מטיילים יד ביד, מתגפפים ומתנשקים, וקוטפים יקינטון מצוי. ריחמתי עליהם. הם לעולם לא יחוו את ההרגשה הזאת.

    ממה כבר הם יקפצו באושר ויתחבקו עם אנשים לא מוכרים? מסיום תשלום המשכנתא קופצים? מתכנית יפה בטלוויזיה משתוללים? מסופשבוע במקום הכי יפה בעולם מרגישים את הטירוף? מסכנים. הנגיף לא דבק בהם.

    ולנו חם כל כך בפגרה ואין לאן לברוח. אפילו לנרקומן שמנסה להיגמל נותנים תחליפי סם. ולנו מה? שממה. אז עד שיגיע אוגוסט ונתחיל להרגיש שהחיים שבים למסלולם, אני אהיה במצב פסיבי ואמות לי משבת לשבת.

    תנו לחולים לחיות - שמישהו כבר יעשה סגירה אלכסונית!

    זה פורסם אצל מלר.
    בכלל,כנסו לקרוא אצלו כיף גדול.
     
  3. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בעד פגרה למען הנבחרת שלנו ,אבל כמובן בעד מסורת מה שאומר כריסמס לנצח הוא כדורגל , אפשר לשלב מסיימים את מחזורי החג ושולחים את החברה לשבועיים חופש מתחילת ינואר ועד לאמצע החודש וחוזרים חדשים לקרבות
    מגיע להם חופש אחרי האטרף של הכריסמס
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,246
    לייקים שהתקבלו:
    16,105
    נגד פגרה, אבל אסור שמשחקי חג המולד יהיו כמה שהיה לפני שנתיים, 4 משחקים ב-10 ימים, זה פשוט מטורף. צריך להסתכל על לוח השנה בצורה הגיונית ולראות איך מסדרים את המשחקים סביב הבוקסינג דיי וחג המולד, לא חייב להיות מחזור בשבת, אפשר להזיז אותו לחמישי וכו'.
    לגבי הגביע, אני נגד משחקים חוזרים, חלק מרכזי מהגביע זה ההגרלות שבו וחלק מההגרלה זה בית/חוץ, לגבי הטענה שכך יותר קבוצות קטנות זוכות לארח קבוצות פרמייר ליג ולעשות קופה, בשביל זה עדיין קיים מפעל גביע הליגה.