פולהאם :: סיכום עונת 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏27/5/03.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסיכום נמחק לי משום מה, אז אני אשתדל לחזור על דבריי

    ---------------------------------------------------------------------

    אין הרבה מה לומר על פולהאם. קשה להצביע על דברים שהשתנו מהעונה הקודמת. השחקנים שהובאו היו זניחים (מישהו זוכר בכלל את סאבה, אינמוטו ווומה או דג'טו?), השחקנים שנמכרו היו זקנים, כמו קולמן (טוב לא בדיוק נמכר אבל בערך), גולדבאק, ג'ון קולינס ועוד. בעצם, השינוי היחידי בראייה לעתיד שהיה, הוא שינוי לרעה ומדובר במכירתו, שחרורו או מה שזה לא יהיה של רופוס ברווט המוכשר שעבר לרעות בשדות זרים, בווסטהאם. מעניין לאן יילך שנה הבאה.

    בסה"כ העונה התחילה לא רע, נסתיימה לא רע (עם איך שהצרפתים נראו תחת טיגאנה הגיע להם לרדת) בעזרתו האדיבה של קולמן הוולשי, ובאמצע עברו אי אלו מורדות, כשבאמצע העונה הקבוצה נראתה על סף תהום, אך המטרה שסומנה, 17 נקודות ב16 המשחקים האחרונים, התגלתה כנכונה, ולמרות שטיגאנה שהכריז עליה לא סיים אותה, הקבוצה כן, ומדי פעם נראו ניצוצות של טכניקה שמצופים מחבר'ה כמו מלברנק, סאהא ומרלה.

    בסה"כ, הקבוצה תלוייה בלעדית בתמיכתו של אל-פאייד. אם ימשיך לתמוך בה באותה רמה כספית שהוא תומך בה כעת, והקבוצה תמשיך להבנות סביב השלד הספיציפי הזה (מינוס מארלה כנראה), יש סיכוי שהקבוצה תהיה הדבר הגדול הבא. מצד שני, כולם חושבים ככה כבר יותר מדי זמן.

    רגע השיא : משחק הבכורה של קולמן כמאמן, 2-1 חשוב מאוד מול ניוקאסל...

    רגע השפל: כנראה חודש נובמבר. שלושה שערים עצמיים, 4 נקודות מתוך חמישה משחקים, וכדורגל אנמי וחלש מאוד.
     
  2. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכזבה עצומה הייתה לי העונה מפולהאם, מועדון סימפטי וקטן עם שאיפות שהצליח להרכיב סגל נחמד, לא שמות גדולים אבל הבלחות של כישרון, שאפילו דלף מידי פעם, אבל בעיקר שום מימוש של הפוטנציאל. פולהאם באופ"א היה יכול להיות דבר מעולה למועדון בעל הגב הפיננסי היציב, אבל השחקנים ובעיקר המאמן הצליחו להרוס את הכל.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ובנימה אופטימית זו :cry: נדווח שככל הנראה לאל פאיד פשוט נמאס והוא מחפש דרכים לעזוב את המועדון. בלי הכסף שלו אני לא רואה אותם הולכים לשום מקום.
    יש להם כמה צעירים מוכשרים שנראה היה שסוף סוף פורצים קדימה (שון דיוויס) אבל בשורה התחתונה אף אחד שם לא נתן עונה מספיק טובה בשביל שהקבוצה תוכל להתקדם, הורידו את כל המשקולת על טיגאנה - לדעתי, למרות שברור שיש לו חלק בדבר, הוא לא האשם העיקרי. ולכן גם לא נראה את הקבוצה משתפרת.
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יכול להיות שהוא לא האשם העיקרי, אבל בכל זאת, מאז שקולמן (לא מנג'ר על, סתם מישהו) מונה למנג'ר הקבוצה השתפרה בטור הנדסי...

    בכל מקרה, דיוויס הוא בערך הכשרון האנגלי היחידי שיש להם. זו הבעייה הגדולה. אם לא רוצים להפוך לצ'לסי 2, כלומר מועדון בלי זהות (או צ'לסי 3 אם נתעקש על בולטון כצ'לסי 2), אז כדאי לעשות רכש אנגלי/בריטי מאסיבי. זה יוסיף גם לקשר עם הקהילה שהוא בעייתי.
     
  5. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם הולכים על הקהילה בפאריז, זה לא ברור?

    וכל עוד יש כמה שחקנים מובילים מאותה ארץ (לא חייבים להיות הבה, רק מובילים) המועדון בכלל לא מאבד את הזהות.
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני באופן אישי התאכזבתי מאוד מפולהאם.... אני הייתי בטוח שההרכב הססגוני שלה יצליח להגיע לגביע אופ"א.... בשלב מסוים אפילו הייתי בהלם כשראיתי שהם בתחתית... מז'אן טיגנה ציפיתי ליותר...

    בכל מקרה עצם העובדה שרגע השיא של הקבוצה הוא לקראת סוף השנה, כשהקבוצה צוברת 3 נקודות "חשובות", מדבר בעד עצמו... נקודת השיא שלה הייתה צריכה להיות אי שם באמצע העונה, כשהיא מביסה עוד פעם איזו קבוצה סטייל סנדרלנד או ווסט ברום. באמת חבל.