פורטוגל קיבלה בראש; ספרד גוברת 1-0 על רוסיה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2004' פורסם ע"י Reyes, ‏11/6/04.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם בטוחים שזאת לא טעות??מה סמרטין עושה בתור בלם???

    וכדאי לשים עין על גוסייב,שחקן מצויין.
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הטקטיקה של הרוסים נראית לי אולטרא-התקפית... אולי הם רוצים לנצל את החולשה היחסית של ההגנה של ספרד ביודעין כי עם ההתקפה יהיה קשה להם להתמודד ממילא?
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולכל מי שירד על ערוץ 1... אז אולי לא הכל צבעוני במיוחד, אבל בינתיים האולפן פתיחה שלהם מאוד מעניין ומאוד אהבתי את ההבאה של אורן נהרי לאולפן. קצת תרבות לא תזיק לאף אחד.
     
  4. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    1-0 ליוון!!!!!!!!!!!
     
  5. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    לא להאמין, טעות איומה של ההגנה, ושער מפתיע ביותר ליוון...

    אוי..כמה יהיה קשה לפורטוגל עכשיו... :aaarofl:
     
  6. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aaa7:
    1-0 ליוון כבר בדקה ה- 6 משער של גיורגיס קארגוניס! שער יפה מטעות בהגנה ושער מפתיע מאוד שאני מקווה שידרבן את פורטוגל להתחיל ללחוץ ולא יהיה הסנונית הראשונה ביורו של הפתעות http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/unsure.Xxx

    בכל מקרה, גם אני אהבתי את השיחה עם אהוד נהרי. בנאדם משכיל ביותר שיכול להביא הרבה מידע מעבר לעיתונים השטחיים כמו מה שהוא דיבר היום.
     
  7. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    היוונים פשוט משחקים הרבה יותר טוב מפורטוגל. נקודה.

    מלבד בעיטה בודדת של פורטוגל ליד הקורה, יוון מניעה כדור ומגיעה להמון מצבים, בכושר הזה יוון יכולה לסיים מקום ראשון בבית.
     
  8. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשראיתי במעריב נדמה לי, את התחזית של שום לגבי בית א' (יוון עולה), חשבתי שהוא סובייקטיבי. עכשיו היוונים מוכיחים אחרת, הם משחקים יפה מאוד, ואני לא פוסל עלייה שלהם, אם כי אני עדיין מאמין בפורטוגל ובספרד.

    סה"כ משחק טוב מאוד עד עכשיו, כל הכבוד לערוץ 11 על האולפן, היה די מעניין.

    וגמרתי כבר את כל הגרעינים... :aaa031:
     
  9. יוגב אסולין Guest

    מחצית ראשונה נגמרה יוון מובילה 1-0 משער בדקה ה7 לאחר טעו ת בהגנה של פורטוגל

    המשחק של פורטוגל בהתחלה היה על הפנים... הם התחילו אותו ממש לא טוב העבירה שהיתה אחרי 10 שניות משריקת הפתיחה רק הראתה על הלחץ שבו המשחק הזה הולך ליתנהל.. ככה במשך כל הרבע שעה הראשונה פורטוגל לא הצליחה ליצר שום דאבל פס נורמלי או מהלך שיכול להראות כאילו היא הנבחרת המומעדת לעשות משהו.

    מנגד יוון בליווי של האוהדים שלה שעשו די רעש ודחפו אותה קדימה. ידעה בהתחלה לסגור כמו שצלריך מאחור וללחוץ על השחקנים של פורטוגל כאילו שלא היה עליהם מספיק לחץ של עצמם. השער הובקע לאחר טעות גדולה ועם קצת יותר ריכוז ומזל אולי יוון היתה עושה עוד שער..

    כל זה נכון ל15 דקת הראשונות. לאחר מכן פורטוגל יצאה מהלם וידעה שהדרך שלה לחזור למשחק זה קודם כל לירגע ולהניע כדור כמו שצריך וזה מה שהם עשו. לאט לאט הם ישתלטו על מרכז המגרש וככה הזדמנויות שלה הגיעו עם זה בביעטה מ18 מ' או הנגיחה של רוי קוסטה שהיה לבד.. עד סוף המחצית פורטוגל המשיכה להניע כדור מהר וטוב בעוד יוון בונה על התקפות מתפרצוטת בעיקר.

    השחקנים של פוןרטוגל מבחינה אישית הם לא במשחק טוב שלהם לא קוסטה וגם לא פיגו שהולך ומאבד את הכדור הרבה מידי... הניסיונות שלהם להרים כדור נתקלים בהגנה מאוד גבוה של יוון והם צריכים דווקא לנסות יותר בעיטות מרחוק טיפה או כניסה בדאבל פס דרך אמצע המגרש.

    לפי דעתי עם בתחילת המחציחת השניה פורטוגל תצליח לכבוש אז היא גם תוכל לנצח אתה משחק. יוון מבחינתה לא תנסה יותר מאשר מתפרצות כי כרגע התוצאה הרבה יותר מטובה מאוד מבחינתה.. וגם 1-1 היא תשמח לקנות...
     
  10. יוגב אסולין Guest

    לא מסכים איתכם. יוון בסה"כ מסתגרת טוב מאחור.. היתה לה פתיחה טובה שנוואה יותר מהלחץ שהיה על פורטוגל.. אבל אחרי זה פורטוגל שותפת את המשחק. אפשר לירואת את זה בנתונים של החזקת כדור וגם בשליטה המוחלטת שלה במרכז המגרש. אחרי ה15 דקות הראשונות כמעט ולא מרגישים את יוון בהתקפה..

    בהגנה הם עומדים טוב מאוד וזה בגלל טעות של פורטוגל בניסיון לכבוש בהרמות
     
  11. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני מאוד הופעתי לטובה. משחק מושלם של נבחרת יוון (יחסית לכלים המוגבלים שלהם, ועוד בלי דמיס ניקולאידיס), שמשחקת באופן מבוקר ונכון. הם רגועים לחלוטין. האיכויות שלהם כקבוצה מחפים על המגבלות שלהם כאינדיבידואלים.
    פורטוגל פתחה את המשחק בלחץ אטומי. אפילו לפני השער של היוונים הם ניסו להכניס את השער באופן דחוף, וראו את זה. הם משחקים מהר מדי, בגלל הלחץ והביתיות. לקראת הסוף הקצב הפך לסביר, אבל הפורטוגזים צריכים להשתמש במלוא הרפרטואר ההתקפי שלהם. פיגו צריך להשליט סדר במשחק. הוא צריך לרדת אחורנית, לקבל כדורים ולנתב אותם, הוא צריך לעשות יותר תנועה לרוחב ובעיקר למרכז. כמו כן, זה יהיה זמן מצויין להכניס את דקו.
    בינתיים, אני מבסוט מהאליפות.
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    יוון משחקת טוב מאוד, וכמו שהיא צריכה לשחק. היא לא צריכה ללכת וליזום כל הזמן אחרת היא תקבל בראש וגם היא יודעת את זה, היא בונה על העובדה שההגנה הפורטוגלית, די דלילה, הכוונה לשחקנים המרובים שבה, שהם אינם מי שציירו אותם, והם יחכו כמו במחצית הראשונה לטעויות או ינסו לנצל פה ושם התקפות מתפרצות. הם מחזיקים יפה בכדור ולא נגררים לקצב מהיר, וזה טוב מאוד. ההגנה היוונית מאוד גבוהה, כך שכדורי גובה לא צפויים להפריע להם, אני חושב שאם פורטוגל תשחק על הקרקע, ושהכדורים יעברו בחצי גובה ובין ההגנה לשוער רק כך הם יכבשו, או מבעיטות חופשיות, כי הבילבול אצל הפורטוגלים נראה מרחוק, וכל אחד מנסה לקחת את הכל על עצמו.

    למה דקו לא פתח, וכמוהו גם כריסטיאנו רונאלדו?
     
  13. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עומר שאל את השאלה הנכונה. הקישור של פורטוגל תקוע ואין לה את הכלים להחדיר את הכדורים לחוד. הנה המחצית השניה נפתחת, בואו נראה מה התשובות של סקולארי למצוקה המוקדמת והמפתיעה של הנבחרת המארחת.

    *הנה, דקו נכנס למשחק, נראה אם הוא יהיה השינוי הגדול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/04
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהבתי מאוד את ה"חשש" של וויץ וגרנט שדביזאס לא משחק... אני מבטיח לכם שאיתו יוון כבר הייתה מוציאה מינימום 3 כדורים מהרשת. ההגנה של יוון נראית נפלא בכל אופן.

    אגב, אנדראדה וקאוטו פשוט ז-ו-ו-ע-ה. ב20 דקות הראשונות היה יכול להיות גם 2-0 ו 3-0 עם קצת יותר מזל, כי הצמד בלמים הזה היה פשוט זוועתי. הכי הצחיק אותי שהמצב הכי טוב של הפורטוגזים היה בעיטה של אנדראדה אחרי הגנה של קאוטו... אם רק שני אלה היו עושים גם הגנה...
     
  15. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה, רונאלדו כבר מביא קבלות עם פנדל
    באסינס כובש :aaa7: 2 - 0 יוון!!!