"פעם הכדורגל פה היה יותר טוב"

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Rosner, ‏3/2/07.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מיכל אם אני לא טועה אז הדיון היה בקשר לעונה שעברה ולא בקשר לתקופה לפני 10 שנים
    חוץ מזה שמבחינת מתח עכשיו הליגה מאוד צמודה ויש הרבה קבוצות שמבחינת ניקוד יכולות לקחת אליפות,מבחינת רמה המצב פה על הפנים.
     
  2. mr.shmactics Member

    הצטרף ב:
    ‏6/2/06
    הודעות:
    591
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט מאוד הזרים מורידים פה את הרמה וגם לראות אותם יותר מדי זרים על מגרש אחד זה מבחיל זה ליגה ישראלית למען השם. חייבים לעצור את הטירוף פה ולהוריד ל-3 זרים איכותיים ומהר ככה אולי הרמה לא תעלה אבל יגדלו פה כוכבים..
     
  3. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה נעוצה בשינוי שיטת המשחק . היום המשחק בארץ נהיה טקטי , קודם כל חושבים על טקטיקה על חזרה לעמדות במקום לשחק פתוח ומהיר . פעם לכל המשחקים היה קצב רצחני ומשחקים פתוחים , היום המטרה העליונה היא הטקטיקה ולכן הכדורגל נראה כמו שנראה .
    עם מאמנים כמו ראובן עטר , אוחנה , חזן רואים כדורגל יפה כמו בשנים עברו בגלל שהם בדיוק ההיפך מקשטן , רוני לוי , אלי כהן וגוטמן . זה הכל תלוי בשיטת המשחק.

    אני לא מסכים שהרמה ירדה , מביאים היום שחקנים בכספים גדולים , יש המון כשרונות , הקהל לאט לאט חוזר למגרשים , הכסף הגדול נכנס לעסק מה שלא היה פעם . 2 נציגות בגביע אופ"א ועוד שעברו את שלב הבתים זה לא הולך ברגל. זה שיטת המשחק הפחדנית שמשעממת אותנו .

     
  4. yossi_shl Member

    הצטרף ב:
    ‏11/12/06
    הודעות:
    58
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שהתקופה של שנות ה-90 של הכרודגל הישראלי לא רואה ממטר את התקופה של שנות ה-2000..את שנות ה-80 אני זוכר בערפול אבל ממש שאני זוכר גם היה טוב.