פרו 2011: הגמר הגדול!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י itay7, ‏11/2/11.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא יודע מי הסתום שהביא את פאנו (לא רק באשמתו הוא לא מתפקד), וכבר ביום שישי מול צ'יקו הוא פתח על הספסל ונכנס רק לקראת הסיום. מקווה שרואידיס ייראה אחרת בשלישי.

    פאלאסיוס ללא ספק אחד הגדולים של פרו, מהשחקנים שהייתי חושש מהם כשהיו מתמודדים מול קולומביה (כבש את השיוויון מולנו בקופה 1995). עבר קצר וסביר של חצי שנה בדפורטיבו קאלי אבל מעבר לכך הוא ראוי לכל התשואות, אכן שחקן נהדר. לא הוזמנו קולומביאנים לאירוע, איתי? קצת היגיטה, קצת ואלדראמה?

    אפרופו, מארקאריאן התראיון ל"אל קומרסיו" והצהיר כי "לאחר שננצח את קולומביה, אנחנו ננצח גם את אורוגואי".... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx קיבל תיאבון מהקופה אמריקה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/12
  2. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    אני מניח שיגיעו כמה שחקנים קולומביאנים, אבל האירוע הזה זה חברים של פאלאסיוס, והיגיטה וולדראמה הם די מתקופה אחרת, מצד שני הפיבה מגיע לפרו הרבה אז אני לא אתפלא עם יהיו כמה תלתלים זהובים שם.

    לא ראיתי את מארקאריאן מדבר ככה, וזה גם לא נראה לי הגיוני. הדבר היחיד שהוא אמר זה שאם פרו תנצח את שני המשחקים הבאים היא תהיה בחזרה בעניינים (לדעתי מספיק ניצחון על קולומביה, סה"כ מספיק לשמור על הבית בשביל להיות במונדיאל).

    אגב, מארקאריאן פירסם את רשימת 13 הלגיונרים שיגיעו למשחק הידידות הקרוב בטוניסיה, שביום שישי הוא יזמן איזה 20 שחקנים מקומיים למחנה אימונים קצר, ואחריו הוא ייבחר את השחקנים שישלימו את הסגל. אחד מאותם מקומיים יהיה שוערה של אאוריץ', דייגו פני, שיחזור למדים הלאומיים בפעם הראשונה מאז שספג חמישייה באקוודור ב-2007, באותו משחק שבעקבותיו יצאה פרשת היציאות וההשעיות. מה"זרים", חוזרים לסגל קרלוס סמבראנו ולואיס רמירס אחרי היעדרות ארוכה, ומצטרפים ראול רואידיאס ואנדרה קאריו הצעירים.

    הסגל: ראול פרננדס (ניס); אלברטו רודריגס (ספורינג ליסבון), קרלוס סמבראנו (סט. פאולי), סנטיאגו אקאסייטה (אלמריה), רנסו רבורדו (אולימפיה, פראגוואי); חואן וארגאס (פיורנטינה), רינאלדו קרוסאדו (קייבו), לואיס רמירס (קורינתיאנס), ג'פרסון פארפאן (שאלקה); פאולו גררו (המבורג), קלאודיו פיסארו (ברמן), אנדרה קאריו (ספורטינג ליסבון), ראול רואידיאס (אוניברסידד דה צ'ילה).