פרו 2011: הגמר הגדול!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י itay7, ‏11/2/11.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא יודע אם זה לינק או משהו אחר, אבל נראה לי שזה היה צריך להיות משהו שהוא לא (?)

    <object width="640" height="360"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AXCo1KLs_DA"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AXCo1KLs_DA" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="640" height="360"></embed></object
     
  2. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    איזה מצחיק אני, עברתי על כל הלינקים של הודעות הפתיחה, אבל לא שמתי לב שאתה מדבר בכלל על ההודעה של הסיכום מחזור. תיקנתי את זה, היה אמור להופיע יוטיוב של השערים.

    פאולו גררו חזר לכבוש, שכיכב עם צמד בניצחון המבורג 4-0 על ורדר ברמן.

    בחדשות הרבה פחות משמחות, אתמול נפצעו 117 אנשים, 14 מהם במצב קשה, בעקבות נפילה של יציע באצטדיון המונומנטל (וידאו וכתבה). מדובר על אחד ממגרשי האימון, שעובר שיפוצים, והוצב בו יציע מתכת זמני. במהלך טורניר נוער עלו על היציע יותר צופים מהכמות המותרת, והיציע קרס.

    עקב כך, אצטדיון המונומנטל נסגר זמנית ל-72 שעות, מה שלא ישפיע על קבוצת הבוגרים של אוניברסיטאריו. לעומת זאת, משחקה של סן-מרטין בקופה ליברטדורס לא ייערך שם אלא באצטדיון מיגל גראו בקאייאו. עדיין לא ברור איזה עונש תספוג אוניברסיטאריו, אך היא צפוייה לתביעות אזרחיות רבות.
     
  3. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    על שופטים וצרות אחרות
    המחזור השני בליגה הפרואנית שוחק בסופ"ש, ובמרכזו עמדו, שוב, השופטים, עם הרבה החלטות מאוד שנויות במחלוקת. מי שבעיקר כעסה על השיפוט היא אוניברסיטאריו, שחילצה נקודה באיקיטוס עם תשעה שחקנים. תוצאת המחזור שייכת לסיינסיאנו, שמחצה 4-0 את מלגר בקלאסיקו של הדרום, ועלתה למקום הראשון.
    הטבלה, תוצאות ומשחקי המחזור הבא

    איקיטוס 1 - 1 אוניברסיטאריו
    25,000 מילאו את היציעים באצטדיון המקס אגוסטין היפה, ולא שיערו שאיש המשחק לא יהיה אף-אחד מהשחקנים. צ'מו דל סולר פתח ויטי ומורל ביחד, וזה נראה טוב בהתחלה, ששילוב בין השניים בדקה השמינית הביא להזדמנות פז ליוהאן פאנו, שהחמיץ ממטרים ספורים. חמש דקות לאחר מכן ויטי קיבל את הכדור ברחבה והוכשל ע"י וילמר קאריו, ויוהאן פאנו דייק מהנקודה הלבנה והעלה את הקרמס ליתרון. אלא שכבר בדקה ה-16 האורחים נותרו בעשרה שחקנים, לאחר שהשופט דייגו הארו הרחיק את רנסו רבורדו, לאחר שזה כביכול קילל אותו. בהמשך גם המאמן הורחק, לאחר שגם הוא הראה חוסר כבוד מוחלט לשופט. אם זה לא הספיק, אז בדקה ה-42 אוניברסיטאריו נשארה בתשעה שחקנים, אחרי שגם יוהאן פאנו קיבל כרטיס צהוב שני על עבירה, שהיה בהחלט להימנע מההרחקה.
    במחצית השנייה המקומיים כבר עלו הרבה יותר התקפי, בשביל לנצל את היתרון המספרי, אבל ההזדמנות הטובה הייתה דווקא בצד השני, שפיירו אלבה נגח מעל השער מתוך תיבת החמש. אבל, כאמור, איש המשחק היה השופט, שבדקה ה-82 פסק לכדור עונשין מ-11 מטרים לזכותה של איקיטוס, לאחר עבירה גבולית של קרלוס גלבאן, וניקולאס סליס השווה והלך להשתיק מישהו (את הקהל שלו?). בדקה ה-89 השופט שוב במרכז העניינים, שגם איקיטוס מאבדת שחקן, לאחר שחוסה סאמורה החליט להתיישב על כריסטיאן אלבארס.
    הקרמס רק עם 2 נקודות, ובשבוע הבא (ללא רבורדו ופאנו) מחכה להם מפגש נגד האלופה, סן-מרטין. אי-ניצחון בו והאדמה תתחיל לרעוד מתחת לרגליו של צ'מו.

    אליאנסה לימה 1 - 0 אליאנסה אתלטיקו
    גם המשחק הזה נערך מול אצטדיון מלא, שהגרונס שוב באו בהמוניהם למרות יריבה לא מרשימה. המחצית הראשונה של המקומיים שוב לא הייתה טובה, אבל שוב לקראת סיומה הם השיגו הזדמנות מעולה לעלות ליתרון, שהפעם כדור הרוחב של פאולו דה לה האסה ניסה להקפיץ מעל השוער, אחרי מסירה של אלכסנדר סנצ'ס, אבל הכדור חלף מעט מעל המשקוף. כריסטופר סוטו שוב החליף במחצית את לאונדרו קאסטרו, שממשיך לאכזב, וגם הורטאדו ובאסאן, שהובילו לשינוי במשחק הקודם, נזעק למערכה במהלך המחצית השנייה, לאחר שקוסטס כבר החל להלך על הקווים בחוסר נחת. הכדור החל להלך ברחבת האורחים, אבל לקראת הסיום הם דווקא יצאו קדימה בניסיון לעקוץ, וויקטור אטוצ'ה כמעט וגנב את ההצגה עם בעיטה נהדרת שחלפה ליד הקורה. 3 דקות לסיום הגיעה הישועה, ושוב מהצעירים של אליאנסה, שחורחה באסאן השתחרר משמירה כפולה, מסר ללואיס טרוחיו, שהגביה הישר לראשו של אנדרה קאריו, והקולברה כבש את שערו השני העונה, והביא לקוסטס את שלוש הנקודות המייגעות.
    אליאנסה נמצאת עם מאה אחוזי הצלחה לאחר שני משחקי בית, ובשבוע הבא מצפה לה משחק אש, אצל קריסטל באצטדיון סן-מרטין.

    ספורט בויס 0 - 1 ספורטינג קריסטל
    בעוד משחק מרובה קהל (החלק של בויס היה מלא, קריסטל לא בגלל ההגבלות וגם פחד), יצאה קבוצתו של גיירמו ריבארולה עם ניצחון קשה אך מתוק, ששוב השיפוט עמד במרכז העניינים. השופט משבוע שעבר הושעה ע"י ההתאחדות, אחרי שהתעלם משלושה פנדלים לזכות קריסטל, וכנראה שלשופט המשחק, ג'ורג' באקלי, שבדר"כ שופט מצוין, זה עבר לא מעט בראש. המקומיים שלטו בפתיחת המשחק, שמרקו צ'ורליסה ניטב היטב את ההתקפות, אבל לא הצליחו לייצר מצבים. בדקה ה-30 החל הפיאסקו של באקלי, שהרחיק את מינסום קינה מקריסטל אחרי שהוא נתן אגרוף לשחקן יריב במלחמה על כדור. הוורודים החלו להגיע להזדמנויות והיה נדמה שזה עניין של זמן עד שהם יעלו ליתרון, אבל בדקה ה-40 הקפטן גומס גלש מסוכן לכדור, השופט החליט שהוא עשה זאת בכוונה לפגוע בצ'אבארי, וגם הוא הורחק. במחצית ריבארולה שלח את החלוץ הצעיר הקטור קרוס, והסלסטס סוף-סוף החלו להתקיף. מיגל חימנס עצר יפה הגבהה של לואיס אדווינקולה ובעט לשער, אבל קאראנסה הדף לקרן. לאחר-מכן שלח קרלוס לובאתון את הכדור השבועי לקורה, וריבארולה המיואש הכניס את לואיס אסקלאדה ורוברטו חימנס. בדקה ה-90 צ'ורי הראה שגם בגיל 37 יש לו מה לתרום, שהשתחרר משלושה שחקנים ומסר ללואיס אסקלאדה, שכבש באלגנטיות. אסלקלאדה היה בעמדת נבדל בזמן המסירה (כמו בכל שאר הדקות שהוא שיחק העונה), אבל השער אושר. שק התפו"א עוד יכל לסיים עם צמד, אחרי שקיבל כדור מקרוס והקפיץ יפה מעל השוער, אבל הכדור פגע במשקוף והלך החוצה.
    הסלסטס לוקחים שלוש נקודות חשובות מאוד, ומפצים על ההפסד בשבוע שעבר. עכשיו ריבארולה יצטרך להכין היטב את הקבוצה לקלאסיקו, שיהווה גם קלאסיקו של מאמני ראסינג לשעבר, בינו לבין גוסטבו קוסטאס.

    מלגר 0 - 4 סיינסיאנו
    המיסטיים הגיעו עם הרבה ציפיות לדרבי הביתי אחרי ניצחון החוץ על קריסטל, אבל ה"פאפא" היו נחושים להראות שהעונה זה סיפור אחר לגמרי. המארחים פתחו טוב את המשחק, ובדקה ה-23 זכו לכדור עונשין מ-11 מטרים, אחרי שמרטין הידאלגו הכשיל ברחבה את מיגל ויאלטה, אבל אנטוניו מסה קואדרה בעט החוצה. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי, שבדקה ה-60 גיירמו דיאס הבקיע שער עצמי, אחרי כדור רוחב שחיפש את הדינוזאור איברה. גם פה השופט נשאר בתמונה, עם שתי הרחקות סמוכות אחת לשנייה, הראשונה של לאונדרו ריברו ממלגר (דקה 77), והשנייה של מרטין הידאלגו מסיינסיאנו, 4 דקות מאוחר מכן. מי שניצל את המרחבים היה "אל בוריטו" מריניו, שבדקה ה-83 הבקיע בהקפצה מעל השוער, וחמש דקות לאחר-מכן השלים צמד עם שער אדיר מבעיטה חופשית. בתוספת הזמן נעץ פרננדו מאסיאס נתם את החותם על הנקמה של סיינסיאנו על ההשפלות נגד מלגר בעונה שעברה.
    הקבוצה שניצלה באורח נס בעונה שעברה פתאום מוצאת את עצמה במקום הראשון, ובקוסקו כבר מתחילים לדמיין חזרה לימים הגדולים.

    סן מרטין 2 - 1 ססאר וייחו
    בעונה שעברה ויקטור ריברה, כמאמן קריסטל, הפסיד בכל ארבעת המפגשים עם הקבוצה אותה העלה על המפה עם שתי אליפויות, וגם העונה הזו, הפעם כמאמן הקבוצה מטרוחיו. אניבל רואיס עשה מס' לא קטן של שינויים לעומת ה-11 שניצחו את אונסה קאלדאס באמצע השבוע, במחשבה על המשחק הבא בליבטדורס, מול סן-לואיס המקסיקנית. אבל גם העובדה שמרינלי החלש פתח בהרכב לא הפריעה לסנטוס לעלות ליתרון, שבדקה ה-35 כריסטיאן קואבה עשה דאבל-פס יפה עם לבארתה, ומסר לחלוץ האגנטינאי נדאז'ה, שכבש את שערו הראשון בקבוצה.
    המשוררים החלו ללחוץ כדי להשיג את שער השיוויון, שהגיע בדקה ה-56 מרגלו של הקולומביאני הקטור הורטאדו, לאחר שהגנת הסנטוס הצליחה לעצור את ויקטור רוסל ברגע האחרון, אבל הורטאדו עט על המציאה ושלח את הכדור פנימה. רואיס שלח למגרש את החלוצים אבר אריולה ומנואל טחאדה (במקומם של נדאז'ה ומרינדה-לי), שהראשון בישל לשני את שער הניצחון שבע דקות לסיום, לאחר עוד מהלך יפה של קואבה.
    האלופה עם ניצחון ראשון העונה בליגה, ונראה שהם לא מתכוונים לוותר על התואר.

    לאון דה הוואנוקו 0 - 1 קוברסול
    סגנית האלופה חוזרת למידותיה האמיתיות. לאחר ההפסד הביתי בליברטדורס לג'וניור, שפערי הרמות בו היו הרבה מעבר לתוצאה 2-1 שהמשחק הסתיים בה, בה עוד הפסד ביתי, הפעם לעולה החדשה קוברסול. 11 חודשים שלמים לאון לא הפסידה משחק בית, אבל כנראה שתסמין העונה השנייה משפיע על הקבוצה מהוואנוקו, ויותר מזאת, עזיבתם של רודאס, גוואדלופה, קלהיירה ומעל כולם לואיס פראה השאירה חלל עמוק מדי בקבוצה של פרנקו נאבארו, שפשוט לא היה מי שישים את הגול אצלה. קוברסול שלטה בפתיחה ובדקה ה-30 כבש קלאדיו "קאריוקה" ולאסקס את השער היחיד במגרש, שהשתלט על כדור תועה על-סף תיבת החמש ובעט פנימה. בדקה ה-51 הורחק מיגל יאנוס משורות המארחים בכרטיס צהוב שני מוצדק, והעולה החדשה הלכה לאחור והזמינה גלים של התקפות של הקרמס של הצפון, שהסתיימו, כאמור, בלא כלום, בגלל חוסר ברגל מסיימת.
    לאון עם אפס נקודות משני משחקים, שבמחזור הבא מצפה לה משחק חוץ קשה בטרוחיו, והיא עלולה להתחיל להסתבך בתחתית. קוברסול עם פתיחה יפה ו-4 נקודות נגד האלופה וסגניתה, שבמחזור הבא היא תנסה לנצח גם בביתה, את ספורט הוואנקאיו.

    חואן אאוריץ' 3 -2 אוניון קומרסיו
    הציקלון הפכו משחק קל לקשה, אבל בסוף קבוצתו של דייגו אומאנייה נשארו עם שלוש הנקודות. בדקה ה-20 ריקארדו סיסליאנו הקולומביאני העלה את המארחים ליתרון מהנקודה הלבנה, ושרינאלדו קרוסאדו כבש את השני בדקה ה-70, כולם היו בטוחים שהמשחק מוכרע. אלא שטקראוקו (דקה 83) ורובלדו (דקה 88) השוו מבעיטות מקרוב, והאוהדים המקומיים החלו להיכנס ללחץ. למזלם, לואיס טחאדה כבש את שער הניצחון בדקה ה-93, והביא לקבוצה מצ'יקלאיו ניצחון ראשון, בעוד העולה החדשה נשארת עם 0 נקודות במקום האחרון, למרות יכולת לא רעה בשני המשחקים.

    ספורט הוואנקאיו 2 - 2 אינטי גז
    במשחק בין שתי קבוצות שכנראה יהיו באמצע הטבלה, נפרדו שתי הקבוצות ה"הרריות" בתיקו מעניין. הילדן סאלאס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-20, אחרי שיוהאן סוטיל הוציא מהר כדור חופשי. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה חוסה מויסלה השווה מהנקודה הלבנה, וחוליו לאונדרי הפך את התוצאה בדקה ה-58, למרות שהאורחים נשארו 5 דקות לפני-כן בעשרה שחקנים. הלחץ והיתרון המספרי עשה את שלו, והמקומיים השוו בדקה ה-83, מנגיחה של החלוץ הוותיק מיגל מוסטו, שרץ לסמן משהו לא ברור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/2/11
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טוב לדעת שמרינלי ממשיך בעקביות שלו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx וממשיך להיות זוועה בכל מקום בו הוא דורך. אני לא אשכח איזה הבטחות היו כשהוא הגיע למיז'ונאריוס. בסיקור שלך אני גם נרגעתי כשלא החתמנו את לואיס אסקאלאדה לפני כשלוש שנים (נאסיונל רצו אותו, בסוף זה נפל), כנראה שלא הפסדנו הרבה.... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא ראיתי את כל התקצירים, אבל מאלו שראיתי חולשת השופטים ניכרת למדי. ביצועים יפים של מריניו, יש לבחור לא מעט כישרון, אולי סיאנסיאנו תמנף את הפתיחה הטובה לעונה שקטה במרכז הטבלה. הניגרי שיחק כבר?

    מרינלי זה בלוף מובהק, גם אם הוא יבריק פה ושם. אבל אסקלדה בכל מקום שהיה בו כמעט נתן את השערים שלו, למרות שגם קיבל ביקורת ונראה כמו שק תפ"א. אני אהמר בביטחון שגם את הקדנציה הזאתי בפרו הוא יסיים עם לא מעט ביקורת, אבל גם עם מספר שערים סביר ואולי אף יותר.

    משהו רע עבר על המגרש של מלגר בזמן המועט שעבר מהסודאמריקנו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/2/11
  6. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    הבעיה של קריסטל היא שאסקלדה וחימנס (וגם פאנדו) הם חלוצים מזן דומה - כבדים, מביקיעים כמות נאה של שערים אבל מחטיאים כמות גדולה בהרבה, ובאופן כללי לא ממש תורמים למשחק ההתקפי.
    קריסטל צריכה חלוץ מהיר, אבל כנראה שמישהו לא חשב על זה, ולכן מה שקרה כבר במשחק הקודם הוא שרק אחד מהם שיחק (חימנס פתח ואסקלדה החליף אותו), וסביר שזה מה שיקרה גם ביום שבת.

    המחזור השלישי ייפתח כבר היום בלילה, וזאת בגלל נבזיות של אוניברסיטאריו, שהחליטה לערוך את משחקה מול סן-מרטין ביום שישי, כדי לנצל את העייפות של האלופה מהמשחקים בליבטדורס.
    במרכז המחזור יעמוד ה"קלאסיקו האחר" בין ספורטינג קריסטל לאליאנסה לימה. קוראים לו ככה מכיוון שהסופר-קלאסיקו זה אוניברסיטאריו - אליאנסה, והיריבות הגדולה השנייה היא בין הקרמס לסלסטס (שהמפגש ביניהם נקרא הקלאסיקו המודרני), בעוד מפגש זה תופס מקום שלישי בחשיבות, למרות שבדר"כ הוא הרבה יותר מהנה לצפייה.

    יום שישי 25/02
    אוניברסיטאריו - סן מרטין (02:30 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)

    יום שבת 26/02
    אינטי גז - מלגר (20:30 שעון ישראל)
    ספורטינג קריסטל - אליאנסה לימה (22:30 שעון ישראל, שידור ישיר ב-DirecTV)

    יום ראשון 27/02
    קוברסול - ספורט הוואנקאיו (19:45 שעון ישראל)
    סיינסיאנו - ספורט בויס (22:00 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)
    אוניון קומרסיו - אליאנסה אתלטיקו (22:30 שעון ישראל)
    חואן אאוריץ' - איקיטוס (23:00 שעון ישראל)
    ססאר וייחו - לאון דה הוואנוקו (01:20 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)

    בכל המשחקים ניתן לצפות באתר Mill-TV ואתר GolesHD, ושל הגדולות אני מניח שגם ברוחה-דירקטה.


    הנבחרת תשחק בחודש מארס באירופה, שהכוונה היא שיהיו שני משחקים, אבל כרגע סגור רק אחד - נגד ניגריה ב-29 במלטה, בעוד ב-25 מתוכנן משחק במדריד, שהיו שמועות על דרום-קוריאה, אבל לקולומביה יש משחק מולה באותו יום. עם ההתנהלות של בורגה אני לא אתפלא אם מדובר בצפון קוריאה, או אפילו בקהילת הקוריאנים בספרד.
    סרחיו מארקאריאן זימן 23 שחקנים לאימוני הנבחרת באמצע השבוע הבא, בהם לא פחות משבעה שחקני סן-מרטין. הזימון המפתיע שבהם הוא של השוער ריקרדו פארו, שמילא בהצלחה את מקומו של לאאו בוטרון בין הקורות בחודשים האחרונים. עוד מבין הסנטוס המוזמנים ניתן למצוא את כריסטיאן קואבה הצעיר ואת ג'ון הינוסטרוסה הוותיק, שאולי יערוך סוף-סוף את הופעת הבכורה שלו בבלנקירוחה, באיחור של שנים.
    קואבה הוא לא ה-Sub20 היחידי שהוזמן, שגם אנדרה קאריו, שפתח מצוין את העונה במדי אליאנסה לימה, נדרש להראות למארקאריאן את יכולתו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/2/11
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    המועדונים יכולים לקבוע את מועד המשחק שלהם? לרוב, ממה שאני מכיר ברחבי העולם, ההתאחדות קובעת את המועדים, לעתים בהתחשבות בטלויזיה או משתנים אחרים (משטרה וכו').
     
  8. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    קבוצת הבית קובעת את יום ושעת המשחק, שכמובן הגוף שידור צריך להסכים, וזה צריך לעמוד בדרישות של ההתאחדות. כל עוד המשחק הוא לא בתווך של 48 ממשחק אחר של אחת הקבוצות אז להתאחדות אין דבר בעניין. המשטרה גם מעבירה לעיתים משחקים, והנטייה שלה היא לא לערוך שני קלאסיקואים באותו יום, אבל עדיין יום ראשון פנוי, הגם שבעונה שעברה כבר היו משחקים כאלו באותו יום.

    אגב, הנבחרת לא תשחק את משחק הידידות הראשון במארס במדריד, אלא בלונדון או באתונה, נגד נבחרת מברה"מ לשעבר, ככל הנראה אוקראינה.
    בחודש יוני הנבחרת תשתתף שוב ב"קופה קירין" ביפן, יחד עם הנבחרת המקומית וצ'כיה. הנבחרת השתתפה וזכתה פעמיים בטורניר הזה, ב-1999 ו-2005.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/2/11
  9. yocki land Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/10
    הודעות:
    488
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מוזר, זה צריך להיות החלטה של ההתאחדות בשביל למנוע מצבים כאלה בדיוק http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    החלוץ הקולומביאני אדיסון צ'ארה חוזר לכדורגל הפרואני. החלוץ בן ה-30, ששיחק בקריירה בן השאר בקבוצות של קאלי ובאונסה קאלדאס, חוזר לעולה החדשה בפרו, אוניון קומרסיו, לאחר שנה אחת שעזב את המדינה. צ'ארה הגיע לפרו בחציה השני של 2006 לסיאנסיאנו, ב-2007 עבר לספורטינג קריסטל, את החצי השני של 2008 ואת 2009 בילה בחואן אאוריץ' וב-2010 חזר למולדתו לדפורטיבו פריירה. גם צ'ארה וגם המגן הפאראגואי, הקטור וידאל סוסאל, מגיעים לקבוצה כשחקנים חופשיים.
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
  12. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    המחזור השלישי בליגה הפרואנית שוחק בסופ"ש, ובמרכזו אליאנסה הוציאה נקודה יקרה באצטדיונה של ספורטינג קריסטל, הרבה בזכות השיפוט. אוניברסיטאריו ניצחה בקושי את סן-מרטין העייפה וחזרה לחיים, ומי שפתחה פער בראשות הטבלה היא סיינסיאנו, עם עוד ניצחון גדול, הפעם על ספורט בויס המסכנה.
    שערי המחזור והטבלה

    ספורטינג קריסטל 1 - 1 אליאנסה לימה
    מול אצטדיון מלא ומאובטח היטב עלו שתי הקבוצות להילחם אחת בשנייה, אבל בעיקר בחום הלא רגיל ששורר בלימה. היו לא מעט רגעים שהמשחק התנהל די בעצלתיים, ושתי הקבוצות די פחדו לצאת קדימה בכל הכוח. המארחים עלו עם מערך הגנתי, שבו שני המגנים הם בעצם בלמים - לוחאס מימין וריברה משמאל, וסה"כ ההגנה של קריסטל נראתה כמו משהו רציני, אחרי שנתיים שהיא הייתה נראית מגוחכת למדי.
    שלוש דקות מהפתיחה לסלסטס כבר הייתה הזדמנות מצוינת לעלות ליתרון, אבל לובאתון בעט מקרוב החוצה. "לובה" המשיך להיות האיש הדומיננטי במשחק, ושלח את אדווינקולה הרבה פעמים, אבל "אוסאין בולט" לא הצליח לשלב יכולת סיבוב למהירות שלו, והריצות שלו על הקו הפכו סתמיות. הפיתרון הגיע דווקא מהאגף השני, שדייגו צ'אבארי הצעיר החליט לקחת את הכול על עצמו, התקדם והתקדם שהגנת הגרונס הולכת אחורה, שלח מפינת הרחבה כדור ענק לרשת של ליבמן, והעלה את המארחים ליתרון בדקה ה-35. דקתיים לאחר-מכן לובה שוב קיבל כדור מול ליבמן, ושוב בזבז הזדמנות פז שבעט ישר אל גופו של השוער.
    במחצית גוסטבו קוסטס החליט להוציא את ה"קולברה", אנדרה קאריו, והכניס במקומו את פאולו הורטאדו, שכבר משחק שלישי ברציפות עולה מהספסל ומביא לשינוי. אליאנסה החלה לשלוט במשחק, אבל לא ממש הגיעה למצבים ולא נראתה מאיימת מדי. בדקה ה-67 קוסטס עשה חילוף נוראי, הוציא את המגן השמאלי הצעיר טרוחיו, הכניס במקומו את הקשר ההתקפי באסאן ושלח את המגן הימני הוותיק, אמילטון פראדו, לאגף שמאל, לעמוד מול המהירות של אדווינקולה בצד השני. קריסטל באופן מיידי יצאה למתפרצת באגף הזה, ולמרות שאיבדה את הכדור נראה היה שהשער השני יגיע בקרוב. אלא שדייגו צ'אבארי איבד את הראש, בעט בפאולו הורטאדו ללא כדור, ונשלח למקלחת מוקדמת.
    בדקה ה-76 אליאנסה סוף-סוף הצליחה להיכנס לרחבה של קריסטל, ופאולו הורטאדו ניצל זאת כדי ליפול ולקבל כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו שלח פנימה הקפטן הנרי קינטרוס. שלוש דקות מאוחר יותר גם הגרונס נשארו בעשרה שחקנים, אחרי שכריסטיאן ראמוס הורחק בצהוב שני שעצר מתפרצת, אבל עד לסיום קריסטל לא הצליחה להשיג את השער המבוקש מול ההגנה המוזרה שנותרה אצל אליאנסה לאחר החילופים.
    אליאנסה יורדת למקום השני, 2 מתחת למוליכה המפתיעה סיינסיאנו, אותה היא תארח במחזור הבא. קריסטל שבמקום השביעי תצא למשחק חוץ מול האחרונה בטבלה, אליאנסה אתלטיקו.

    אוניברסיטאריו 1 - 0 סן מרטין
    הקבוצה של צ'מו דל סולר הגיעה מאוד לחוצה למשחק מול האלופה, שכן ציפו מהקרמס לדרוס את הליגה, אבל אחרי 2 מחזורים היו לה 2 נקודות בלבד. העייפות של סן-מרטין, ששיחקה באמצע השבוע בליבטדורס, נתנה את אותותיה, שבמחצית השנייה הסנטוס נראו מאוד עייפים ולא מרוכזים. בהיעדרו של יוהאן פאנו המורחק, מי שעמד בחוד ההתקפה היה ה"פולגה", ראול רואיסדיאס, שהסתדר דווקא טוב מאוד מול שני הבלמים הגבוהים של הסנטוס. מרטין מורל הראה כמה ניצוצות, ושלח שני כדורים חופשיים מאוד מסוכנים, אחד נהדף ע"י פארו והשני חלף מעט ליד הקורה. גם לצ'יליאני כריסטיאן אלבארס הייתה הזדמנות מצוינת להבקיע במחצית הראשונה, אבל הוא שלח מעל השער כדור רוחב של פיירו אלבה.
    בדקה ה-58 עוד כדור רוחב של פיירו אלבה לאלבארס, שהפעם נגח, פארו הדף לא טוב, ההגנה הסתבכה עם הכדור ומי שבעט פנימה היה רואיסדיאס הקטן. 5 דקות לאחר-מכן סן-מרטין נשארה בעשרה שחקנים, ש"מראדונה החדש"/"אני לא פאבלו ויטי" דרך על ריינר טורס והורחק. מרינלי רב עם טורס והקשר האחורי השני, אנטוניו גונסאלס, כל המשחק, ודי היה ברור שזה יקרה מתישהו. עם עשרה שחקנים המשימה הייתה גדולה על קבוצתו העייפה של מאניו רואיס, והקרמס רושמים ניצחון ראשון.
    אוניברסיטאריו עולה למקום החמישי, ושבוע הבא תתארח אצל "קופרו" אחרת, לאון דה הוואנוקו. סן-מרטין שבמקום השמיני תארח את חואן אאוריץ'.

    סיינסיאנו 3 - 0 ספורט בויס
    וואו, הקבוצה שכמעט וירדה בעונה שעברה ממשיכה להפגיז, ונראה שהעונה המאבקים שלה יהיו שונים לחלוטין. המאמן טרוביאני הזכיר לשחקנים שלו איך לנצל את יתרון הגובה, ושלוש השערים באו מבעיטות מרחוק. בדקה ה-12 היה זה אדווין רטאמוסו, ששלח כדור חזק ומדויק לפינת השער. מעט לאחר-מכן הבויס נשארו בעשרה שחקנים, אחרי שליסארבה החליט לתת אגרוף לבטנו של מסאיאס אחרי שזה חטף לו את הכדור בגליץ'. אם זה לא הספיק אז יאיר איגלסיאס חטף צהוב שני בפתיחת המחצית השנייה, והשאיר 9 שחקנים להילחם מול הגובה והקבוצה המקומית. בדקה ה-52 דייגו בוסטמאנטה כבש את מה שהיה בדר"כ נבחר לשער המחזור, שהקפיץ מ-18 מטרים באלגטניות מעל השוער. ה"פאפא" המשיכו לשלוט והיו ראויים לשערים נוספים, אבל הצליחו למצוא את הרשת רק בדקה ה-87, מעוד בעיטה נפלאה מרחק, הפעם של אוחדה.
    הקבוצה מקוסקו מתייצבת במקום הראשון, ומתחילה לחלום על עידן חדש של הצלחות. הבויס יינסו להתאושש משני הפסדים רצופים שייארחו במחזור הבא את אינטי גז.

    ססאר וייחו 0 - 1 לאון דה הוואנוקו
    ניצחון בכורה ונקודות ראשונות לחניכיו של פרנקו נאבארו, שהציג בשער את האורוגוואי קואדו, במקום השוער הראשון הפצוע חואן פלורס. למרות התוצאה המינימלית זה היה משחק התקפי ורב מצבים, אבל קוארדו בהופעה טובה והחלוצים של וייחו בהופעה לא טובה גרמו לכך שהמשוררים לא כבשו. עשר דקות לסיום נראה היה שהמארחים כן ייקחו את שלוש הנקודות, שחורחה אראוחו הכשיל את קאסולו ברחבה, אלא שלי אדוניירה החליט להפציץ את השלט שליד השער. וייחו המשיכה ללחוץ, אבל לאון יצאה להתקפה מתפרצת, והחלוץ הנשכח חורחה לייבה, שלא ראה מגרש כמעט בעונה שעברה במדי קריסטל ואליאנסה לימה, שלח קדימה את הרגל ודחק פנימה את שער הניצחון.

    קוברסול 0 - 0 ספורט הוואנקאיו
    עוד תוצאת תיקו מאופסת לעולה החדשה בביתה במוקגוואה, לאחר שגם מול האלופה סן-מרטין המשחק הסתיים ללא שערים. ושוב, הזהובים שלטו במשחק, בעיקר במחצית השנייה, אבל לא הצליחו להכריע אותו, שהחוד שלהם נראה לא ממש מרשים, שחוץ מקלאודיו ולאסקס אין עוד מישהו שיכול לשים גולים.

    אינטי גז 2 - 0 מלגר
    גם אינטי-גז ממשיכה לנצח בביתה, בעזרת צמד של פרנקו מנדוסה. הראשון הגיע בדקה ה-62 מפנדל, אבל השני, אוי השני. גולאסו אדיר של מנדוסה כמעט מקו מחצית המגרש, שמצא את השוער מחוץ לשער ולא מוכן, והבקיע את שער המחזור בדקה ה-67. מלגר עם הפסד שני רצוף, אחרי שבמחזור הפתיחה נראה היה שהיא בדרך למעלה.

    חואן אאוריץ' 2 - 2 איקיטוס (ללא תקציר)
    הקבוצה מצי'קלאיו, שוב, כמו בשבוע שעבר, מאבדת יתרון של שני שערים, אלא שהשבוע היא לא הצליחה להתאושש ולנצח, ואיבדה נקודות חשובות בבית. הפנמי לואיס טחאדה העלה את הציקלון בדקה ה-28, ובישל מצוין לפדרו אסקוי את השני בדקה ה-41, אלא שאוסנר נורונייה, שאכזב מאוד בסודאמריקנו, הראה שבכל זאת יש לו מה למכור, והשווה עם צמד בדקות ה-42 וה-76.
    איקיטוס היא אחת משלוש הקבוצות היחידות שעדיין מחפשות ניצחון בכורה, ובשבוע הבא בביתה מול אוניון קומרסיו היא אמורה להשיג אותו.

    אוניון קומרסיו 2 - 0 אליאנסה אתלטיקו
    הקבוצה מנפת סן-מרטין שיחקה את משחק הבית הראשון שלה אי-פעם בליגה, באצטדיון בטאראפוטו מול מעל 10,000 צופים, ולא אכזבה. אלדו אולצ'סה הוותיק העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-32, והוראסיו קאלקטרה שוב הבקיע, הפעם בדקה ה-63 בשביל לחתום את תוצאת המשחק. הצ'ורס הם הקבוצה היחידה עם אפס נקודות, ונראה שאחרי שנתיים שהם ניצלו במחזור האחרון, הפעם הם עלולים לרדת קודם לכן.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מרינלי - http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx ברגע ששחקן שזכה להשוואות למראדונה בגיל 17, באופן לא מוצדק לחלוטין וממקור עלם שם שכנראה יעדיף להשאר כזה, מגיע לתאר את עצמו דרך היותו שונה מפאבלו ויטי...ובכן, זה אומר הרבה.

    שבוע הבא משחק קשה לסיאנסיאנו, מקווה שהם ימשיכו להפתיע.
     
  14. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    זה לא במקרה פבלו "מסי היה המחליף שלי בצעירה" ויטי?
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    סי סניור, רק שהיום הוא יכול להוסיף לרזומה גם אליפות ועונה מצוינת בפרו. מה שרחוק מאוד ממרינלי עושה רושם.