פרו 2011: הגמר הגדול!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י itay7, ‏11/2/11.

  1. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    הסגל של סיינסיאנו רחוק מלהרשים, ומתישהו הם יתחילו ליפול. מה שכן, יש שינוי אחד גדול מהעונה שעברה, ובגלל זה אני חושב שהם לא יסתבכו בתחתית ואולי אפילו יאבקו על גביע בינלאומי - משחקי הבית.
    הקהל חזר ואחרי עונות שהאצטדיון היה כמעט ריק לחלוטין, פתאום מגיעה כמות גדולה מאוד גם למפגשים לא מושכי קהל במיוחד. אני בטוח שנגד אוניברסיטאריו למשל האצטדיון יהיה מלא. אבל זה לא רק הקהל, אלא גם הקבוצה, שסוף-סוף הזכירו לה שהיא משחקת בגבהים של קוסקו וצריכה לשחק בהתאם, כלומר עם הרבה בעיטות מרחוק באוויר הדליל. צ'צ'ו איברה ייתן את הגולים שלו, אבל מרכז השדה הוא זה שצריך לספק את עיקר השערים, ולפחות כרגע נראה שזה קורה.

    לגבי המראדונה הבא/מסי הקודם, גם פאבלו ויטי צריך להוכיח הרבה, שבינתיים באוניברסיטאריו הוא לא הראה יותר מדי, וגם נפצע ולא שיחק במשחק האחרון. אמרתי לא פעם שקל מאוד להצליח בקבוצה חסרת קהל ולחצים כמו סן-מרטין, אבל באוניברסיטאריו זה סיפור אחר לגמרי. בינתיים מרינלי מראה שגם בלי לחץ אבל להיכנס לעצבים, למרות שעד להרחקה הוא שיחק טוב מאוד, ונראה שמתפתח שילוב יפה בינו לבין כריסטיאן קואבה. מצד שני, קואביטה נהיה דומיננטי יותר ויותר במשחקה של סן-מרטין, ככה שגם אם מרינלי ייכשל, סן-מרטין עדיין תהיה קבוצה חזקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/11
  2. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    בנוסף לחלוץ הקולומביאני והמגן הפראגוואי מגיע עוד דמות מרכזית לעולה החדשה - רוברטו מרינו, שחקן הנבחרת בעבר, שהתדרדר עד הליגה השלישית באיטליה. כעת מרינו רוצה לשקם את שמו ולחזור להיות ה-"10" של הנבחרת, קרוב לעיניו של מארקאריאן.

    מרינו גדל במחלקות הנוער של בארסה, עבר למאיורקה, לאחר מכן למלאגה ולמרידה, אבל לא הצליח להשתקע, ולאחר-מכן עבר גם בשוויץ, יוון, וסלרניטאנה האיטלקית. הקשר שיחק בנבחרת הצעירה של ספרד בתשעה משחקים רשמיים, בהם כבש 3 שערים, אבל החליט לשחק עבור ארץ הולדתו בבוגרים.

    נראה שקומרסיו מתחזקים באופן רציני, ובהחלט מסוגלים להיות הפתעת העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/3/11
  3. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    אחרי שמשחקי הידידות של קולומביה בוטלו, המנהלים האימבסלים של ההתאחדות הפרואנית לא יכלו להישאר מאחור, ומשחקי הידידות של הנבחרת נגד ניגריה ואוזבקיסטן בוטלו. פרו הייתה אמורה להיפגש ב-25 מול אוזבקיסטן ביוון וב-29 מול ניגריה במלטה, שב-20 במארס תתאחד הנבחרת במדריד ותתאמן שם.

    כרגע נראה שהנבחרת בכל זאת תטוס למדריד, ובמקביל יחפשו יריבות שישחקו נגד הנבחרת בספרד, או שהנבחרת רק תתאמן.
     
  4. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    המחזור הרביעי ייפתח הלילה, ששוב סן-מרטין תשחק ביום שבת, הפעם באצטדיון מיגל גראו בקאייאו נגד חואן אאוריץ'. במוקד יעמוד המשחק בין השנייה בטבלה, אליאנסה לימה, לראשונה, סיינסיאנו, בעוד שאוניברסיטאריו תתארח בהוואנוקו ביום שני, אבל יוהאן פאנו המורחק לא יוכל לשחק נגד קבוצת נעוריו.

    משחקי יום שישי 04/03
    סן מרטין - חואן אאוריץ' (02:00 שעון ישראל, שידור ישיר ב-DirecTV)

    יום שבת 05/03
    אליאנסה אתלטיקו - ספורטינג קריסטל (23:00 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)
    אליאנסה לימה - סיינסיאנו (01:10 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)
    ספורט בויס - אינטי גז (03:20 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)

    יום ראשון 06/03
    ספורט הוואנקאיו - ססאר וייחו (20:15 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)
    מלגר - קוברסול (22:30 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)
    איקיטוס - אוניון קומרסיו (01:20 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)

    יום שני 07/03
    לאון דה הוואנוקו - אוניברסיטאריו (22:30 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לאון מראים שהם לא תופעה חולפת ככל הנראה, הצטרפתי רק לסיום המשחק אבל מעבר לתוצאה הם פשוט לא פחות טובים מה-U והסגל המרשים שלה.

    איזה שמן גאלבאן...
     
  6. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    המחזור הרביעי שוחק בארבעת הימים האחרונים, ובמרכזו כבשה אליאנסה לימה את הפסגה עם ניצחון על סיינסיאנו, בעוד במשחק שנעל את המחזור הפתיעה לאון את אוניברסיטאריו, שממשיכה להעלות סימני שאלה. מי שלא מעלה סימני שאלה אלא קריאה היא קריסטל, ששוב הפסידה, והאוהדים כבר קוראים למאמן ריבארולה להתפטר.
    תוצאות המחזור, הטבלה ומשחקי המחזור הבא



    אליאנסה לימה 2 - 0 סיינסיאנו
    זה אמנם מוקדם מאוד בעונה, אבל מבחינת הקהל והאווירה זה היה משחק עונה לכל דבר. הגרונס מילאו את היציעים, ה"פאפא" היו המומים, וכבר אחרי 29 שניות פאולו הורטאדו (שסוף-סוף פתח) שם את הראשון בשער של האורחים, אחרי מהלך נהדר של אלכסנדר סנצ'ס. אליאנסה המשיכה לשלוט והגיעה לעוד מספר מצבים, אבל היתרון נשאר מינימלי, וסיינסיאנו חזרה קצת למשחק, אבל ליבמן זינק ועצר מס' בעיטות מרחוק (נהיה המומחיות של סיינסיאנו הבעיטות הללו).
    עם פתיחת המחצית השנייה הנרי קינטרוס הדביק את הכדור למשקוף מבעיטה חופשית, ואליאנסה המשיכה להגיע למצבים מול נורייגה, שהציל את קבוצתו מתבוסה. בדקה ה-85 נורייגה כבר לא יכל לעצור את אנדרה קאריו, שהקפיץ מעליו למרות שהיה על הרצפה. קאריו כובש בשלושה מתוך ארבעת המחזורים העונה, וכבר עקף את מספריו של ג'פרסון פארפאן, עוד שחקן שכיכב באליאנסה בצעירותו. סביר שגם קאריו ייצא לאירופה בקרוב, שמחירו עומד כרגע על שלושה מיליון דולר.
    אגב, הניגרי של סיינסיאנו היה אמור לערוך הופעת בכורה במדי סיינסיאנו אחרי שסוף-סוף אושר לו לשחק, אבל לא עשה זאת.

    אליאנסה אתלטיקו 2 - 1 ספורטינג קריסטל
    ואיזה מסכנים האוהדים. אלפי אוהדי קריסטל מה"פלג הצפוני" הגיעו לאצטדיון בפיורה בשביל להפוך את משחק החוץ למשחק בית, אבל הם כנראה שכחו שקריסטל בבית על הפנים...
    המחצית הראשונה הייתה די דלה, חוץ מטעות השיפוט השבועית נגד הסלסטס, שהפעם נפסל שער חוקי של אסקלאדה, אחרי מסירה של אדווינקולה, שהיה בעמדה יותר קדמית מכובש השער.
    המחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר לגמרי, עם קצב נהדר לאחר שהחום הכבד ירד קצת, ששתי הקבוצות חיפשו את הניצחון עד הרגע האחרון. אחרי הדיון על האפריקאים, הגיע תורו של אפריקאי לא רע בכלל, הגנאי דרק דברה, שכבש בדקה ה-55 אחרי שחואן לוחאס חזר לא טוב והשאיר חור בצד ימין. לא חלפו שתי דקות ולוחאס החזיר לקבוצתו, שכבש מקרוב אחרי כדור קרן ונגיחה של אספינולה. זה השער השני של לוחאס העונה, והוא כרגע מלך השערים של קריסטל, ושהמגן הימני (שהוא בעצם בלם) הוא מלך השערים שלך, זה אומר שיש לך בעיה גדולה מאוד בחוד. צ'ינו חימנס המשיך להראות למה הוא הבעיה, עם מס' החטאות מזעזעות של מישהו שכנראה לא רוצה לשחק, ובדקה ה-70 הגיעה עוד שטות, של עוד בעיה שלא עוזבת את קריסטל, שחוסה גראנדה הצעיר חטף כרטיס אדום ישיר אחרי מרפק לשחקן יריב. עד עכשיו, בכל משחק שחקן קריסטל הורחק באדום ישיר, מה שכנראה זה שיא שלילי כלשהו. למרות זאת הסלסטס המשיכו ללחוץ, אבל שוער המארחים, דניאל רייס, המשיך להצטיין. עמוק בתוספת הזמן, 5 שניות לסיום 4 הדקות שנתן השופט ליתר דיוק, הכניע חסוס ריי את אריק דלגדו אחרי מסירה ענקית של ויידארס, והצ'ורס זכו בנקודות ראשונות וניצחון ראשון.
    אז קריסטל רק עם 4 נקודות ובמקום ה-11, וכנראה ששוב מחכה עונה קשה לנו האוהדים. המנהל הספורטיבי אובליטאס זוכה למירב הביקורת, כרגיל, אבל גם ריבארולה לא יוצא זכאי, אבל לצערי לא נראה שיהיה שינוי כלשהו בקרוב.

    לאון דה הוואנוקו 2 - 0 אוניברסיטאריו
    הקלאסיקו בין "הקרמס של הצפון" לקרמס המקוריים נגמר עם ניצחון שני ברציפות של המארחים, סגנית האלופה למי ששכח. יוהאן פאנו, שגדל בהוואנוקו, לא יכל להשתתף במשחק, ובמקום פתח ראול רואיסדיאס לבד בחוד ההתקפה. אגב, הולכות וגוברות הידיעות שאודינזה, שהייתה מעוניינת ב"פרעוש" עוד בקיץ הקודם, עומדת להחתים אותו ביולי הקרוב.
    בדקה השביעית עלו האורחים ליתרון, לאחר שרנסו רבורדו נגח לשערו-הוא הגבהה של קרלוס סגארה. לואיס יונטופ המשיך להראות לא בטוח בין הקורות, ועם ראול פרננדס שהתאושש מפציעה וישב לראשונה העונה על הספסל, סביר ש"סופרמן" ידיח את מחליפו הנצחי מההרכב במחזור הקרוב. בדקה ה-25 הגיע השני, שצ'אק נוריס הפרואני, חואן דייגו גונסאלס-ויחיל (שאיכשהו תמיד קוראים לו בשמו המלא) דחק מקרוב לאחר עוד טעות של יונטופ. אוניברסיטאריו המשיכה לא להראות טוב, ולמעשה הסכנות היחידות הגיעו מהבעיטות החופשיות של מרטין מורל, אבל הארגנטינאי עדיין לא איפס את הרגל לגמרי, ועוד כמה מצבים של רואיסדיאס, שנראה בודד מדי למעלה. גם ההגנה, שנחשבה לטובה בליגה בשתי העונות האחרונות, נראית לא טוב, שכפי שאליאס אמר, גלבאן העלה משקל ונראה שהיה צריך לפרוש בתום העונה שעברה ולא בתום הנוכחית.
    אוניברסיטאריו עם פתיחת עונה שונה לחלוטין מהמצופה, במקום העשירי ועם 5 נקודות בלבד. הקבוצה של פרנקו נאבארו מתאוששת משני הפסדי הפתיחה, ועולה למקום השישי.

    סן מרטין 1 - 1 חואן אאוריץ'
    האלופה לא ממש מוצאת את עצמה עד עכשיו, ובמשחק שפתח את המחזור הפסידה נקודות נגד הציקלון. הסנטוס התחילו טוב, ובדקה ה-12 גולאסו אדיר של הארגנטינאי דייגו נדאז'ה, שפרץ נהדר באגף ימין ושלח שמאלית מסובבת אל הפינה. אלא שאז הסנטוס הפקירו את מרכז המגרש לאורחים, שהתחילו ללחוץ, עד שהשיגו את השוויון בדקה ה-42, שהחלוץ הפנמי, לואיס טחאדה, כבש מהנקודה הלבנה.
    המחצית השנייה התנהלה די על מי מנוחות, שכנראה סן-מרטין נחה לקראת המשחק המכריע בקופה ליברטדורס, נגד ליברטאד בפראגוואי.

    מלגר 1 - 2 קוברסול
    לא רק המגרש ממשיך להראות לא טוב בארקיפה, אלא גם הקבוצה, שהיו ממנה לא מעט ציפיות, ובינתיים היא סופגת הפסד שלישי ברציפות, הפעם בדרבי דרומי נגד העולה החדשה המפתיעה, קוברסול. הקבוצה המקומית דווקא פתחה טוב, ועלתה ליתרון כבר בדקה השביעית משער של אדסון אאוברט, אבל קלאודיו "קאריוקה" ולאסקס השווה בדקה ה-53, וקרלוס פלורס השלים את המהפך בדקה ה-73, עבור הקבוצה המפתיעה ממוקגוואה, שניצחה בשני משחקי החוץ שלה עד כה.
    קוברסול מתמקמת במקום השלישי, בעוד מלגר יורדת למקום האחרון.

    ספורט בויס 3 - 1 אינטי גז
    הבויס חוזרים לנצח אחרי שני הפסדים רצופים, בעוד אינטי-גז סופגת את הפסדה הראשון. חוליו לאנדאורי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-15, אבל המצבים הנייחים הרגו את הקבוצה מאייקוצ'ו, שספגה את שער השוויון חמש דקות לאחר-מכן, מראשו של הקולומביאני מרטין גארסיה. בדקה ה-26 פרננדו איוקו הפך את התוצאה מעוד מצב נייח, ומייקל גווארה חתם את התוצאה מהנקודה הלבנה במחצית השנייה.

    ספורט הוואנקאיו 3 - 0 ססאר וייחו
    גם הקבוצה מהוואנקאיו רושמת ניצחון בכורה, ועוד איזה ניצחון. אחרי מחצית ראשונה מאופסת העלה רפאל פארפאן את המקומיים ליתרון בדקה ה-67, ובתוספת הזמן הפכה הוואנקאיו את הניצחון לחגיגה, שיאיר רייס בן ה-18, בהופעת הבכורה שלו, כבש גולאסו שחתך את כל ההגנה וגלגל בין רגליו של ה"קנגרו", דניאל פריירה. שלוש דקות לאחר מכן אירבן אבילה חתם את התוצאה עם שער "א-לה ראול".
    הקבוצה של צ'ינו ריברה עם הפסד שלישי רצוף, ונראה שיהיה לה קשה מאוד להיאבק בצמרת העונה. הוואנקאיו מצדה תשמח להפוך את הבית למבצר בשביל להתמקם שוב במרכז.

    איקיטוס 0 - 0 אוניון קומרסיו
    הדרבי של האמזונאס, או כפי שהמקומיים אומרים, De la selva su clasico, נגמר ללא שערים, ולמרות שאיקיטוס שלטה במשחק והייתה ראוייה לניצחון ראשון, היא צריכה להגיד תודה שהיא לא הפסידה, שלקראת הסיום נפסל לאורחים שער חוקי. איקיטוס נשארת הקבוצה היחידה בליגה ללא ניצחון, בעוד קומרסיו נראית לא רע, למרות שעדיין לא שיחקו בשורותיה שלושת שחקני הרכש החדשים.

    הנבחרת
    הנבחרת ככל הנראה כן תקיים שני משחקי ידידות בסופו של דבר בסוף החודש, לפי מארקאריאן הם יהיו ב-26 וב-29. מאמן הנבחרת אמר שכבר יש יריבות, אבל הוא לא יגיד מי הן עד שההתאחדות הספרדית תאשר את קיום המשחקים, שהראשון ייערך במדריד והשני בברצלונה. ההתאחדות האקוודורית כבר הודיעה שב-29 היא תפגוש את פרו, ככה שהמיסתורין נשאר רק לגבי המשחק הראשון, שהשמות הן של צ'ילה, קולומביה ואוקראינה.
    בינתיים מארקאריאן פירסם את רשימת הלגיונרים שיגיעו, שכוללת שמונה שחקנים. קלאודיו פיסארו, שכבש בניצחון ברמן, ייעשה סוף-סוף הופעת בכורה מחודשת, שגם פאולו גררו ישתתף לראשונה בעידן מארקאריאן. שתי דמויות בולטות נעדרות מהרשימה, הראשון הוא ג'פרסון פארפאן, שממשיך להיות מושעה, והשני הוא בלמה של סט. פאולי, קרלוס סמבראנו. סמבראנו הצעיר נפצע בפתיחת משחק קבוצתו בסוף השבוע, והוא יחמיץ את כל יתר העונה, מה שמעמיד את יכולתו להגיע לקופה אמריקה בסימן שאלה. חבל מאוד כי סמבראנו שיחק טוב מאוד בתקופה האחרונה, והיה לו חלק גדול בהתאוששות של פאולי, שלא ברור איך תסתדר בלעדיו. אגב, את אותו משחק הם הפסידו 5-0.
    גם צמד השחקנים בליגה המקסיקנית, ווילמר אגירה וריימונד מאנקו, לא בסגל, הראשון בגלל משחקיה של סן-לואיס בקופה ליברטדורס, והשני בגלל אותו לילה בקזינו בפנמה.
    הרשימה המלאה - סנטי אקסייאטה (בלם, אלמריה), אלברטו רודריגס (בלם, בראגה), יאנקרלו קרמונה (מגן ימני, סן-לורנסו), יוספמיר באיון (קשר אחורי, ריבר פלייט, אמור להחלים מפציעה), חואן ורגאס (קשר שמאלי, פיורנטינה), פאולו גררו (חלוץ, המבורג), קלאודיו פיזארו (חלוץ, ורדר ברמן), הרנן רנחיפו (חלוץ, אומוניה ניקוסיה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/11
  7. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    ג'פרסון פארפאן העלה את שאלקה לשמינית הגמר עם צמד מול ולנסיה, והצית מחדש את הדיון על אי-זימונו לנבחרת. קלאדיו פיסארו כבר אמר שהוויתור עליו לוקסוס שפרו לא יכולה להרשות לעצמה, וסוכנו של פארפאן, שבאירוניה קוראים לו ראול גונסאלס, מתכנן להגיע עם השחקן למחנה האימונים בספרד, וכבר תכנן פגישת פסגה, בין ה"פוקיטה", סרחיו מארקאריאן, והשחקנים המשמעותיים בסגל שתומכים בהחזרתו - פיסארו, וארגאס וגררו.
    עם זאת, ברור שפארפאן לא יישחק בשני משחקי הידידות הקרובים נגד אוזבקיסטן ואקוודור, ששניהם ייערכו בברצלונה.

    עוד לגיונר שלא הוזמן במפתיע הוא לואיס "קאצ'יטו" רמירס, אבל שנשאל על-כך ענה מארקריאן שהוא מעריך מאוד את רמירס, ולמעשה מקומו מובטח בסגל, וכעת הוא רוצה לראות שחקנים אחרים באותה עמדה בקישור. הוא הוסיף ואמר שרמירס צריך זמן להתאקלם בקורינתיאנס ויהיה לא נכון לקחת אותו משם כרגע.

    אגב, אחרי שנמצאו סוף-סוף יריבות לחודש מרץ, מסתבר שדווקא בחודש יוני הנבחרת מבוקשת יותר מדי, שאחרי שכבר אושרה רשמית ההשתתפות ב"קופה קירין" ביפן בתחילת יוני (בהשתתפות הנבחרת המקומית וצ'כיה), גורם בהתחאדות המקסיקנית הודיע שבאחד ביוני נבחרת האצטקה תפגוש את פרו. בבית הנבחרת, ה-VIDENA, הכחישו זאת ואמרו שזה לא מתאים ללו"ז. פרו תשחק עם מקסיקו באותו בית בקופה אמריקה.


    ובינתיים בליגה, חרושת שמועות בקריסטל על-כך שהמאמן ריבארולה צפוי ללכת הביתה בקרוב, ובמקומו יתמנה מאמנה של אוניברסיטאריו וחואן אאוריץ' בעונה הקודמת, חואן ריינוסו.

    בצד הכחול-לבן של העיר גם חוגגות שמועות, הפעם על חזרתו של האיש והכרס, ג'וניור מונטאניו, שמסיים את השאלתו ביוני, וקוסטאס רוצה להחזירו לקבוצה לאחר-מכן. מי שנפרד השבוע מהקבוצה הוא אקס בית"ר ירושלים, פאולו דה לה האסה, שחתם בג'ינגסו הסינית.

    ואיך אפשר לסיים בלי קצת אוניברסיטאריו - צ'מו דל סולר קיבל גיבוי די מפוקפק מההנהלה, שאומרת שהיא סומכת שהוא יוכל להגיע עם הקבוצה להישגים, בו בזמן שחברי ההנהלה הביעו באופן פומבי אכזבה מהקבוצה עד כה. כפי שצפיתי בעקבות ההפסד בלאון, ראול פרננדס יחזור כנראה לעמוד בין קורות השער, אחרי שלואיס יונטופ לא עומד בציפיות, והקרמס כבר מתחילים לחפש שוער ליוני, אז פרננדס יעבור לבעלת כרטיסו, ניס הצרפתית.
    עוד שחקן על הכוונת הוא קרלוס גאלבאן, אותו מעוניינים גורמים בהנהלה "להפריש" אותו ולהכניסו לצוות המקצועי, שכן הקהל (והתקציב) לא ייראה יפה שחרור של מי שהפך לסמל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/11
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    איתי, קולומביה סגורה מול אקואדור וצ'ילה לתאריכים הללו, ככה, שאת הקפטרוס אתה יכול להוריד מהרשימה של משחקי הידידות.
     
  9. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    יש כבר משחקים סגורים רשמית, מול אוזבקיסטן ב-26 ומול אקוודור ב-29, שניהם יהיו בספרד.

    המחזור החמישי יישוחק בשלושת הימים הקרובים, שבמרכזו תנסה אליאנסה לנצח סוף-סוף באייקוצ'ו אחרי 4 הפסדים.

    יום שישי 11/03
    איקיטוס - סן מרטין (03:00 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)

    יום שבת 12/03
    אינטי גז - אליאנסה לימה (20:15 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)
    ספורטינג קריסטל - אוניון קומרסיו (22:30 שעון ישראל, שידור ישיר ב-DirecTV)
    חואן אאוריץ' - לאון דה הוואנוקו (23:00 שעון ישראל)
    ססאר וייחו - מלגר (00:15 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)
    אוניברסיטאריו - ספורט הוואנקאיו (02:30 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)

    יום ראשון 13/03
    קוברסול - ספורט בויס (19:00 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)
    סיינסיאנו - אליאנסה אתלטיקו (22:30 שעון ישראל, שידור ישיר ב-CMD)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/11
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גול יפה של נאדאז'ה, שלמרות שנחשב לכשרוני במידה מסויימת לא פרץ בארגנטינה. איך הולך לו עד כה בפרו ממה שאתה רואה וקורא?

    פראפאן של ספורט הוואנקאיו קשור לג'פרסון? אהבתי את הסיומת של הילד בגול השני, שפיץ אבל עם כוונה ומחשבה.

    מעניין כמה זמן צ'מו יחזיק עוד באוניברסיטאריו, אם הוא עדיין שם בזמן שאני כותב, לאור כל הרכש והתוצאות המאכזבות הייתי מצפה שכבר יתלו אותו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/3/11
  11. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    אל תדאג, בקרוב מאוד ייתלו אותו, רק צריך עוד הפסד וזה יקרה. אני מקווה שייתלו את ריבארולה ואובליטאס קודם ושגארקה יגיע אלינו, אבל ברור לי שזה לא יקרה, אובליטאס האוכל חינם ימשיך להרוס את המועדון, ויביא עוד מאמן בובה.

    לא ידוע לי שפארפאן של הוואנקאיו הוא קרוב משפחה של ג'פרסון, זה שם משפחה די נפוץ בפרו, אפילו זה שם משפחה שני של ידידה שלה שגרה פה, ואין לה מושג מי זה בכלל...

    לגבי נאדאז'ה, נראה שהוא התאקלם טוב והוא משחק בסדר בזמן שמאניו נותן לו. עם זאת צריך לקחת בחשבון שהוא שם רק בשביל לחזק את הסגל, בליבטדורס הוא עוד לא שותף בכלל, ואלמלא הגביע הבינלאומי סביר שהוא לא היה משחק בליגה. השאלה מה יהיה איתו בהמשך הליגה, שסן-מרטין כבר לא יתחרו בשתי מסגרות.


    ולפינת השערוריות, שלא פוסקות בפרו. ריימונד מאנקו הועף ממועדונו המקסיקני אטלאנטה וחזר לפרו, לאחר שהגיע שיכור ובאיחור לאימון, והודיע שחטפו, סיממו והיכו אותו. מאנקו ממשיך לטעון שזו האמת לאמיתה, במועדון לא מאמינים לו, וגם רשויות החוק במקסיקו חושבות להגיש תלונה נגדו.
    "ריי" דווקא פתח טוב את העונה, ונראה שהכישרון הבעייתי משקם את עצמו קצת, אבל עכשיו נראה שהקריירה שלו גמורה, ולא ברור איזו קבוצה תסתכן ותיקח אותו. הפסד עצום לכדורגל הפרואני, שהשחקן הכי כשרוני שגדל שם בעשור האחרון מתבזבז וכבר בגיל 20 נראה שחקן גמור.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שאלתי כי משהו בתווי פנים הזכיר לי את המוצלח יותר

    --------------

    אני אעשה אוף טופיק קטן על בסיס "הערגה" שלך לגארקה - בלתי יאמן איך המאמנים הארגנטינאים כל כך מוערכים בכדורגל של אמריקה (מדרום לארה"ב), כמו גם ביבשות אחרות במקרים מסויימים, בעוד להערכתי מדובר באחת מנקודות התורפה הכי גדולות של הליגה המקומית שמתבטאת גם בנבחרת.

    ובכיוון של פרו יותר, לא ברור לי איך ממשיכים לתת לקוסטאס קבוצות. אני יודע שהיו לו הצלחות פה ושם, בעיקר שם, אבל ראיתי את הצורה עבודה שלו והיא פשוט מיושנת על סף החובבנית.

    מבחינת גארקה - הוא עוד לא עזב את ולס, ניצחון על ריבר בראשון יתן לו פוש הלאה (ככה או ככה הוא יעזוב בסיום העונה כנראה בגלל "עייפות החומר"), ככה שלא צריך לבנות עליו בהגזמה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    -------------

    הכדורגל הפרואני יודע לספק לנו סיפורים צבעוניים פעם אחר פעם...
     
  13. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    קבוצות לקוסטס? זה אותה קבוצה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx... ושתי הקדנציות שלו באליאנסה לימה די מוצלחות, שתי אליפויות ב-2003-2004, סגנות ב-2009, ומקום שלישי והופעה מכובדת בליברטדורס בעונה שעברה. יש לא מעט ביקורת עליו, ואני אישית לא חושב שהוא מאמן טוב, בטח עם כל השטות של רוטציית שוערים ב-2009 ובתחילת 2010, אבל אין ספק שיש לו חיבור מצויין לאליאנסה, שמוציא ממנו הרבה יותר ממה שהוא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/3/11
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx אותה קבוצה בפרו, אבל 4-5 בקריירה, שזה 3-4 יותר מדי לדעתי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  15. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    אני חושב שאתה קצת מגזים בביקורת לקוסטס, נכון שהוא לא הצליח בראסינג, ואפילו המאמן-בובה הנוכחי של קריסטל "הצליח" יותר ממנו שם, אבל מי כן הצליח בראסינג בעשור האחרון?

    האמת שיותר מארגנטינאים, מעריכים מאמנים אורוגוואים. הזה שבתמונה שלי במיוחד, שברור שתחתיו קריסטל הייתה בשיאה (בעיקר נגד ראסינג http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx), אבל גם מאניו רואיס, חרארדו פלוסו, ואם נלך יותר אחורה, סקארונה והוברג, שבכלל נקשר לפרו ופרו אליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/3/11