פרו 2012: הגמר הגדול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י itay7, ‏17/2/12.

  1. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    אם סן-מרטין לא תחזור לליגה היא לא תופיע גם לסודאמריקנה שמתחילה באוגוסט, ויצטרכו להחליף אותה, כנראה שבזוכת הקופה דל אינקה העונה (הגביע הפרואני, שהטורניר הזה ייערך בין אפריל ליולי והזוכה אמורה לקבל כרטיס לסודאמריקנה 2013).
    היא למעשה תצטרך לפרוש מכל פעילות מקצוענית, ורק להפעיל מחלקות נוער, או להקים את עצמה מחדש בליגות הנמוכות.

    אם אליאנסה או אאוריץ? שמשחקות עכשיו בליברטדורס היו פורשות אז המצב היה מסובך בהרבה, אני מניח שהן היו צריכות לפרוש אם מהמפעל הבינלאומי ולהשאיר את הבתים שלהם עם שלוש קבוצות. אם איך שהן נראות בינתיים, אף אחד לא היה מרגיש בחסר. ככה זה שספורטינג קריסטל לא עולה למפעלים הבינלאומיים ומשאירה את המקום לאליאנסה, הידועה בכינוי 0 נקודות.
     
  2. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    קארמונה לדעתי פחות טוב מגיסאסולה, שאני מסכים איתך שהוא לא ברמה. כמו שאני רואה את הדברים, יש למארקאריאן שתי אופציות - לשים בתפקיד הזה את אחד הבלמים, סבמראנו או רבורדו, שיודעים לשחק כמגנים ימניים (רבורדו עשה זאת בקופה אמריקה וגם עכשיו באולימפיה), או לעבור לשחק עם שלושה בלמים, ואז להפקיד את האגפים בידי שחקנים יותר התקפיים, כמו וארגאס ואדווינקולה, שיצטרכו לעלות ולרדת הרבה. לאדווינקולה יש את הכושר והמהירות לעשות את זה, וארגאס אם יחזור לעצמו יוכל לעשות את זה מצוין, ושלישיית בלמים כמו רודריגס, סמבראנו ואקאסייאטה היא שלישייה חזקה מאוד.

    הבעיה היא שהוא עדיין לא ניסה את השיטה הזו, למרות שבתחילת הדרך הוא הכריז שהוא יישחק עם 3-4-3. יש עוד זמן עד למשחק עם קולומביה, ומצפים שני משחקי ידידות מול צ'ילה ועוד אחד מול ניגריה בדרך, אבל רק המשחק מול ניגריה במאי יהיה עם הלגיונרים, שהגדיל והודיע חורחה סמפאולי שהוא לא ישחרר את רואידאס לקלאסיקו הפסיפי, כי זה לא בתאריך רשמי. מעניין אם גם שחקני הנבחרת הצי'ליאנים של קבוצתו לא ישוחררו.

    ובליגה, הכול מצביע על-כך שסן-מרטין בדרך לחזרה, אבל לא בסגל מלא, אחרי שמייקל גווארה ויאנפרנקו אספינוסה קיבלו מכתבי פיטורים, שההנהלה רואה בהם מהאחראיים להצטרפות של השחקנים לשביתה, וכן בגלל שהם ניהלו מו"מ עם קבוצות אחרות, ועוד מדובר על הקבוצה שיצרה את הצרה הזו (אוניברסיטאריו). בינתיים ההתאחדות הודיעה על דחיית המשחק של הקבוצה מול ספורט הוואנקאיו, כך שהיא לא תפסיד הפסד טכני.

    הקרמס אגב הציגו את הסגל שלהם (כולל אלו שלא יוכלו לשחק בינתיים) אתמול, והפסידו 1-0 למנטה האקוודורית, במשחק שאולי מסמל את עתידם העונה. מכיוון שאין ל-U כסף, מי שארגן את הערב היו האוהדים, יותר נכון ארגון Solo importas t"u" שהשכיר את האצטדיון הלאומי, והאוהדים מילאו את האצטדיון ואספו 200 אלף דולר, שיעזרו לממן את משכורות החודש הקרוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/3/12
  3. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    הרבה מאוד קרה בשבוע האחרון, נתחיל בסיכום המחזור ואח"כ נעבור לאקשן האמיתי, שהיה מחוץ למגרש.

    תוצאות המחזור, הטבלה ומשחקי המחזור הבא



    ריאל גאסילאסו 2 - 1 אליאנסה לימה
    אליאנסה יצאה לקוסקו עם סגל משני, הם בגלל המשחק נגד ואסקו בליבטדורס והן בכלל הצרות הניהוליות, שמונטאניו למשל סירב להצטרף. אגב, מונטאניו צפוי להשתחרר השבוע מאליאנסה ולחתום בססאר וייחו, ואם זה אכן יקרה וייחו תהיה מועמדת אמיתית לאליפות.
    כמות נכבדת של צופים, 17,000 איש, הראו שלגארסילאסו תהיה תמיכה דומה לזו שהייתה לה במהלך ההעפלה לליגה הראשונה, וכבר בדקה השמינית רמון רודריגס הקפיץ את האוהדים שכבש בנגיחה לרשת של ליבמן. חוסה קרלוס פרננדס הראה שהוא לא שכח איך לשחק, שבדקה ה-24 השתחרר עם סיבוב נהדר ובעט כדור חזק ומדויק כדי להשוות את התוצאה, אבל בפתיחת המחצית השנייה אנדי פאנדו, שנכשל לחלוטין בקריסטל, הראה שהוא כן יכול להבקיע בקבוצה תכולה, ונתן עוד דחיפה לכיסא המתנדנד מאוד של חוסה סוטו.
    גארסילאסו עם 2 ניצחונות, והיא אחת משלוש הקבוצות היחידות עם מאזן מושלם, יחד עם קריסטל ו-וייחו. במקרה או שלא, שלושתן משחקות עם מדים תכולים.

    ספורט בויס 0 - 5 ספורטינג קריסטל
    הוורודים לא קיבלו אישור להשתמש בשחקני הרכש שלהם, והם עלו למשחק רק עם שחקנים שהיו בעונה שעברה ושחקנים מהרסרבה/נוער, כך שהיה ברור שהמשחק יהיה חד-צדדי עוד לפני שהוא התחיל. קריסטל לחצה ולחצה, לא קיבלה שני פנדלים שהיו מגיעים לה אחרי עבירות ברחבה על הרנן רנחיפו, עד שבדקה ה-27 קרלוס לובאתון כבש את השער הראשון מכדור חופשי.
    למחצית השנייה קריסטל עלתה משוחררת לחלוטין. בדקה ה-56 רנחיפו כבש את שערו הראשון מאז שעזב את הליגה לפני ארבע שנים, שקיבל כדור מרנסו שפוט (שהיה נהדר), התקדם לקצה הרחבה ובעט לרשת. שש דקות חלפו וג'וניור רוס, שהיה נוראי בעונה שעברה אבל כבר במשחקי קדם העונה נראה מצוין, הקפיץ מעל השוער את השער השלישי, שוב אחרי מסירת עומק נהדרת של שפוט. רוס המשיך בתצוגה הטובה ובישל את הרביעי לרנחיפו, שהיה בעמדת נבדל, אבל הקוון לא הרים דגל והשער אושר. רוס בישל גם את החמישי, הפעם למחליף חואן קרלוס מריניו, שחתם את התוצאה והראה שלקריסטל יש ארסנל התקפי מרשים מאוד העונה. לואיס יונטופ והגנת אוניברסיטאריו כבר נכנסים לכוננות ספיגה לקראת הקלאסיקו המודרני שייערך ביום שבת.

    חואן אאוריץ' 2 - 2 אוניון קומרסיו
    האלופה ממשיכה לא להרשים, וכבר יש שמועות שאומאנייה בדרך החוצה, ומי שיחליף אותו יהיה פרנקו נאבארו, מאמנה של סן-מרטין, במידה שהסנטוס אכן יתפרקו. לואיס טחאדה החלים מפציעתו ושיחק לראשונה העונה, ולקח לו 40 שניות בלבד כדי לכבוש ולהעלות את המארחים ליתרון, אלא שאחרי תשע דקות מרקו קאסאס השווה, שמי שבישל לו בעקב היה הניגרי ג'וזף אובינה, אקס הכוח ר"ג. בדקה ה-41 עוד בישול של אובינה, הפעם לחברו לחוד דניאל צ'אבס, שכמו רנחיפו, חוזר לליגה מאירופה וכובש במשחקו הראשון.
    בפתיחת המחצית השנייה לואיס טרוחיו, במשחקו הראשון באאוריץ' אחרי השחרור מאליאנסה, קפץ לכדור גובה, פגע במרפק של שחקן יריב ונפל מחוסר הכרה ואמבולנס פינה אותו לבית-חולים. טרוחיו יצא מהר מסכנה והוא כבר מתאמן כרגיל. בדקה ה-70 המגן השמאלי נליניו קינה פרץ לרחבה וכבש את השוויון, שהוציא אנחת רווחה מאומאנייה, למרות שגם הוא יודע שזה לא מספיק.

    ססאר וייחו 4 - 1 מלגר
    כמעט 20,000 היו באצטדיון בטרוחיו בסוף העונה שעברה, במשחק ההישרדות של ססאר וייחו בליגה. פחות מ-3,000 הטריחו את עצמם למשחק הבית הראשון העונה, למרות הרכש המאסיבי והמטרה לקחת אליפות. נקווה שאחרי הניצחון המרשים הזה, וההחתמה המתקרבת של ג'וניור מונטאניו, יותר אנשים יגיעו לצפות בקבוצה, למרות שהיא לא הקבוצה האהודה ביותר בעיר.
    ארבעה שחקני רכש כבשו לזכות המארחים, שהראשון היה יוהאן סוטיל, שהגיע מהוואנקאיו. רוברטו "מאלינגאס" חימנס, אקס אוניון קומרסיו, כבש את השני, ואלכנסנדר סנצ'ס, שהיה באליאנסה לימה בעונה שעברה, כבש את השלישי. אנטוניו מסה קוואדרה צימק לזכות המארחים, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת למחליף קלאדיו ולאסקס, שכבש עשרה שערים במדי קוברסול בעונה שעברה, והראה שהוא מתכוון להגדיל את הכמות העונה.

    לאון דה הוואנוקו 1 - 0 אינטי גז (ללא תקציר)
    ריימונד מאנקו פתח במדי המקומיים ודווקא שיחק טוב, אבל מי שאחראי לניצחון הוא אבר צ'אבס, שהיה עם הקבוצה עוד שהיא הייתה בקופה פרו. המשחק היה צמוד כולו, ובדקה ה-90 אינטי גז קיבלה כדור קרן ודי הפקירה את ההגנה בניסיון להשיג שלוש נקודות, אלא שהמקומיים ניצלו את החורים עם פריצה אדירה של צ'אבס שנגמרה בבעיטה לרשת, ושלוש נקודות למאניו רואיס.

    קוברסול 1 - 1 חוסה גאלבס
    במשחקי בין שתי קבוצות שלא קיבלו אישור לשחק עם שחקני רכש חולקו הנקודות, אבל הדבר המעניין ביותר במשחק היה לפני תחילתו, ששחקני קוברסול עלו עם חולצות שכתוב עליהם שחברות כריית המכרות לא נותנות כספים לקבוצה. זה בא כקונטרה לקריאות נגד הקבוצה שבאה מהמחוז העשיר בפרו בזכות כספי המכרות, שלא מובן איך הקבוצה לא מצליחה לשלם לשחקנים בעוד ייצוא הזהב והנחושת ממשיך לגדול. חשוב להגיד שבניגוד למה שניתן לחשוב, המקומיים ממש לא נעשקים ע"י חברות זרות אלא השקעה גדולה בתשתיות ובחינוך, וגם המשכורות גבוהות. אבל כאמור, הכספים האלו לא מגיעים לקבוצה של מוקגוואה.

    אוניברסיטאריו 1 - 1 סיינסיאנו
    במשחק שנערך ביום שני ללא קהל, זכר לעונש על אוניברסיטאריו בעקבות רצח אוהד אליאנסה באמצע העונה שעברה באצטדיון המונומנטל, הקבוצה שבמרכז הבלאגן הניהולי הצליחה להוציא נקודה מקבוצה אחרת שבבלאגן.
    במשך 80 דקות המפגש היה מאופס, ששני שחקנים בלטו, המגן השמאלי אלבארו אמפוארו באוניברסיטאריו, והקשר ההתקפי דמיאן איסמודס (אקס אוניברסיטאריו) בסיינסיאנו. אלא שדווקא אחרי שאיסמודס יצא, כבש המחליף שלו קרלוס אליאס את שער היתרון לזכות הפאפא, מבישול נהדר של הג'ירפה חואן חומינחס. שלוש דקות חלפו וה-U השוו, שמיגל חימנס השתלט על כדור ברחבה ובעט פנימה. חימנס, כמו גם קאלקטרה ואולאסקגוואה, בכלל לא חשב שיישחק, אחרי שלא היה אישור מההתאחדות לקרמס לשחק עם שחקני הרכש. אלא שבמהלך היום הגיע אישור כזה מהנהלת הליגה, ושלושתם נכנסו במחצית השנייה. בינתיים נשיא ההתאחדות לא מבין מאיפה הגיע האישור הזה, אמר שתהיה בדיקה ויכול מאוד להיות שיורדו לאוניבסיטאריו 2 נקודות, אם אכן הם לא אושר להם לשחק. בקיצור, הבלאגן חוגג כתמיד.
     
  4. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    טוב ועכשיו לדברים המעניינים באמת. ביום שני הוציא הממשל תקנת חירום שנועדה לסדר את מצבן של הקבוצות שחייבות כספים, שהוא משהו בין חבל הצלה לחבל תלייה. החוק נתן זמן של 60 יום לנושים או לקבוצה עצמה לפנות ל-INDECOPI (נראה לי שזה המפקח על החברות אצלנו) ולהתחיל בתהליך של בנייה מחדש וניקוי חובות. אם אחד מהנושים יפנה, והקבוצות יסרבו להתחיל בתהליך ולא ישלמו את החובות עד תום השישים יום, הן יפורקו וייעלמו, ככה שאין להם ברירה אלא להצטרף למהלך.
    יום בלבד אחרי שהתקנה פורסמה, רשויות המס כבר שלחו פנייה להתחלת תהליך לגבי חמש קבוצות - אוניברסיטאריו, אליאנסה לימה, ספורט בויס, סיינסיאנו ומלגר. ההימצאות של מלגר ברשימה מפתיעה, כי בשנים האחרונות מלגר מנוהלת טוב מאוד, אין לה חובות לשחקנים או לגופים אחרים, וגם החוב לרשויות המס קטן בשנים האחרונות, בניגוד לנעשה בארבע הקבוצות האחרות ברשימה. אלא שהחוב של מלגר לרשויות המס עומד על 1.33 מיליון דולר, יותר מהחוב של סיינסיאנו, שעומד על 830,000 דולר (אבל היא חייבת גם לארגון השחקנים וגופים שונים).
    עוד קבוצות שחייבות כספים לרשויות המס הן קוברסול וחוסה גאלבס, אבל שם מדובר על סכומים קטנים ולפחות נכון לעכשיו, רשויות המס לא פנו לעשות הליך דומה לגביהם. קוברסול חייבת כמעט חצי מיליון דולר לארגון השחקנים, אז ייתכן מאוד שארגון השחקנים יחליט לפנות למפקח וגם הקבוצה ממוקגוואה תעבור תהליך דומה. שאר הקבוצות חייבות סכומים מאוד קטנים, ש-6 לא חייבות כספים בכלל.

    אז מה בעצם התהליך? כעת על המפקח על החברות למנות מנהלים זמניים לקבוצות, שמדובר באנשים שרשומים את רשם החברות כמנהלים זמניים ולא יכולים להיות אנשים שקשורים לאחד מהנושים או לקבוצה עצמה, מה שאומר שההנהלות המושחתות של הקבוצות בדרך החוצה מהמועדון, שהרשויות כבר הודיעו שבסןף מארס הקבוצות ייצאו מידיהם. אגב, הם יצטרכו להגיש את כל הרשומות הפיננסיות של המועדון, ויהיה גם מעקב פלילי, ויצאו מס' קולות שאומרים שייתכן מאוד שאנשים מסויימים ייכנסו לכלא, אם אכן החשדות יאוששו.
    אחרי שימונה מנהל זמני, לשאר הנושים יהיו 15 ימים להגיש את האישורים שלהם לסכום החוב, והקבוצות יצטרכו להגיב תוך 5 ימים לגבי אמיתות החובות. במידה והם יכחישו, המפקח על החברות יצטרך להכריע. הצעד הבא יהיו 30 יום שהמנהל הזמני יצטרך להגיע עם הנושים על הסדר על ניקוי החובות ודרך העבודה. תקנת החירום לא מאפשרת לפרק את הקבוצות, אבל כן יכולים למכור את הנכסים שלהן, למשכן את ההכנסות של הקבוצות ממחירת כרטיסים/שחקנים ועוד.

    וקצת מספרים לסיום:

    אוניברסיטאריו חייבת 54.5 מיליון דולר לרשויות המס ו-1.5 מיליון דולר לארגון השחקנים. מצד שני, יש לה נכסים בשווי 40 מיליון דולר - אצטדיון המונומנטל, אצטדיון לולו פרנננדס הישן ומגרש האימונים שם, ומתחם ה-Campo Mar.
    אליאנסה לימה חייבת 11 מיליון דולר לרשויות המס ו-570 אלף דולר לארגון השחקנים. הנכסים שלה יכולים לממן את כל החובות, ומוערכים ב-25 מיליון דולר, שהנכס העיקרי הוא כמובן אצטדיון אלחנדרו ויינואבה.
    ספורט בויס חייבת 3.4 מיליון דולר לרשויות המס ו-470 אלף דולר לארגון השחקנים. מצד שני, יש לה נכסים בשווי 400 אלף דולר בלבד, וההכנסות שלה קטנות בהרבה מההכנסות של שתי הגדולות, ככה שהמצב של הוורודים מסובך מאוד.
    סיינסיאנו חייבת 830 אלף דולר לרשויות המס ו-600 אלף דולר לארגון השחקנים, ואין לה שום נכס בבעלותה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/3/12
  5. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    המחזור השלישי שוחק בסופ"ש, ובמרכזו עמד התיקו "ההרואי" של אוניברסיטאריו המוחלשת נגד קריסטל בקלאסיקו המודרני. גם שתי המושלמות האחרות ערב המחזור, ריאל גארסילאסו וססאר וייחו, הפסידו נקודות וקריסטל נשארה במקום הראשון, בעוד האלופה אאוריץ' ממשיכה לחפש ניצחון ראשון העונה.
    בגזרת סן-מרטין, ביום רביעי המועדונים יחליטו האם לקבל את הקבוצה חזרה לליגה, שצריך שלפחות עשרה מועדונים יאשרו את הבקשה, כדי שהסנטוס יחזרו לפעילות ויקבעו תאריכים לשני משחקי הליגה האחרונים (המחזור הראשון נפסק כבר כניצחון טכני למלגר).

    הטבלה, תוצאות המחזור ומשחקי המחזור הבא



    ספורטינג קריסטל 1 - 1 אוניברסיטאריו
    37,000 איש מילאו את מה שהותר למכירה באצטדיון הלאומי, רובם כמובן אוהדי קריסטל אבל אם נוכחות גדולה מאוד של אוהדי אוניברסיטאריו למרות המצב הקשה. הרבה דיברו בקריסטל לפני המשחק, על חמישיות, שישיות, צייד תרנגולות וכו', אבל ה-U הוציאו את ה-Garra Crema הידועה, והצליחו להוציא נקודה כנגד כל הסיכויים, בלי שחקני הרכש ועם 10 שחקנים רוב המחצית השנייה.
    המשחק היה בשליטה מוחלטת של קריסטל, שכבר בהתחלה הגיעה למספר מצבים, ואירבן אבילה הבקיע שער שנפסל בטענת נבדל מוצדקת. רנסו שפוט ניהל את המשחק והביא כמה מסירות עומק יפות, שהרנן רנחיפו לא הפסיק להטריד את ההגנה וניצח את ג'ון "טייסון" גאליקיו בקרבות הפיזיים. לאוניברסיטאריו נותר רק לצאת להתקפות מתפרצות, עם אנדי פולו ומעל כולם, אדיסון "אורחאס" פלורס, שפתח נהדר את העונה וכבר מכין את הקרקע לעזיבה לפאלרמו או נאפולי ביולי, אחרי שימלאו לו 18 שנים.
    האקשן האמיתי החל במחצית השנייה, שכבר נראה יותר כמו קלאסיקו, עם הרבה עבירות וגם כדורגל מהיר וטוב. בדקה ה-57 סוף-סוף הגיע השער של קריסטל, אחרי שרנחיפו נגח לשער, יונטופ הצליח להדוף אבל ה"צ'אראפה" התעקש והתמתח בשביל לדחוק פנימה את הכדור החוזר, ולכבוש את שערו השלישי בשני משחקים, מה שמציב אותו בראש טבלת מלך השערים. צ'מו שלח למערכה את החלוץ חאבייר צ'ירינוס בן ה-23, להופעת בכורה שלו בליגה הראשונה, והקרמס החלו לתקוף. אדיסון פלורס הספיק להדביק כדור למשקוף, ומהצד השני ג'וניור רוס קיבל כדור אדיר משפוט אבל החטיא באחד על אחד מול יונטופ. בדקה ה-67 קריסטל יצאה למתפרצת שנעצרה בעבירה של נסטור דוארטה, שראה צהוב שני והורחק.
    הסלסטס החלו לזלזל, הקהל התחיל לעשות אולה על כל מסירה בין הבלמים, מוסקרה החליט להוציא את המצטיין שפוט, ואז ניקולס אייר נפצע והוחלף. בלעדיו, ההגנה נראתה פגיעה, וצ'ירינוס, שגם הוא צ'אראפה (כלומר מאזור הג'ונגלים), סיבסב את וולטר וילצ'ס ובעט לפינה את שער השוויון המפתיע.
    עד לסיום קריטל ישבה על השער של האורחים, אבל יונטופ התעופף והציל את הקרמס, וגם נעזר בהחטאות של אבילה ורוס כדי לשמור על השוויון. לאדיסון פלורס הייתה הזדמנות להביא ניצחון לקרמס אבל הוא בעט מקרוב החוצה, והמשחק הסתיים בשוויון, לא לפני שגם לקריסטל הורחק שחקן, שיושימר יוטון ראה צהוב שני.

    חואן אאוריץ' 1 - 2 קוברסול
    האלופה ממשיכה לקרטע, וביום שישי הפסידה בבית לקוברסול, שבעצמה השיגה ניצחון ראשון העונה. ההתחלה דווקא הייתה טובה עבור הציקלון, שעלתה ליתרון בדקה ה-22 משער של ישראל סונייגה, אחרי בישול של טחאדה, אבל כמו שקרה במשחק הביתי הקודם של הקבוצה, היא איבדה את היתרון וחטפה שני שערים, שאנטוניו סראנו השווה בדקה ה-76. שתי דקות לאחר-מכן אאוריץ' קיבלה פנדל, אבל טחאדה החמיץ, או יותר נכון השוער סוטייו הביא הצלה אדירה. לא חלפו שתי דקות והאלופה קיבלה עוד מכה, שנליניו קינה ניסה לשלוח כדור קדימה, שפגע בברכו של סבראנו ומ-30 מטר נכנס הישר לרשת של דייגו פני ההמום.
    אאוריץ' ממשיכה מסורת של אלופות שמתחילות רע את העונה, כפי שסן-מרטין ואוניברסיטאריו עשו בעונות לפני-כן. שתיהן התאוששו לאחר-מכן אבל זה הספיק להן רק למקום רביעי, מישהו מהמר שזה יקרה גם לציקלון?

    סיינסיאנו 2 - 3 לאון דה הוואנוקו
    שני מאמנים אורוגוואים מאוד וותיקים נפגשו בעיר האימפריאלית, ומאניו רואיס יצא שידו על העליונה, אחרי שלאון הצליחה להוציא ניצחון ממשחק שכמעט חמק לה מבין האצבעות. סידני פייפר העלה את האורחים ליתרון בדקה השמינית עם בעיטה אדירה מרחוק. לא חלפו שלוש דקות וקרלוס סגארה כבש את השני, והקרמס של הצפון נראו בדרך הבטוחה לניצחון. אלא שהמשחק המשיך להיות מטורף, וכבר בדקה ה-13 מיגל מוסטו כבש את השער השלישי המשחק, והראשון לזכות ה"פאפא", והאוהדים המקומיים יצאו מההלם.
    סיינסיאנו לחצה בשביל להשיג את השוויון, ובסופו של דבר הוא הגיע בדקה ה-72, שקרלוס אליאס כבש שבוע שני ברציפות. אלא שהמילה האחרונה הייתה שייכת לפרננדו מסיאס, ששלוש דקות לסיום כבש את שער הניצחון וזכה להתעללות מצד חבריו לקבוצה השמחים.
    לאון נדבקת לצמד המוליכות, גארסילאסו וקריסטל, ונראה שהיא בדרך לעוד עונה בצמרת. סיינסיאנו סופגת הפסד ביתי ראשון כבר במשחקה השני, בניגוד לתוכניות של חוראדו להפוך את הבית למבצר וההכנות המאומצות בגבהים.

    אינטי גז 2 - 2 ריאל גארסילאסו
    העולה החדשה ממשיכה להיראות כמו קבוצה שהולכת לדבר בצמרת, אחרי תיקו במגרש המסובך של אייקוצ'ו, שהם לא היו רחוקים מלצאת גם עם מלוא הנקודות. רמון רודריגס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-24 בנגיחה את שערו השני העונה, שזו הפעם הראשונה מאז 2007 שהוא כובש בשני משחקים ברציפות. הקולומביאני אוסקר מוביל השווה דקה למחצית, אבל בדקה ה-47 אנדי פאנדו כבש גם הוא שבוע שני ברציפות (וגם באותה דקה בדיוק כמו במחזור הקודם), וכמו מול אליאנסה, שוב העלה את גארסילאסו ל-2-1, אלא שהפעם המשחק לא נגמר ככה, שחמש דקות לסיום קולאן השווה בהגבהה מעל דייגו קאראנסה, שיצא והרחיק כדור עומק.
    בשבוע הבא קלאסיקו בקוסקו, שגארסילאסו תארח את סיינסיאנו, מישהו רוצה להמר שרודריגס ופאנדו לא יבקיעו?

    מלגר 3 - 0 אוניון קומרסיו
    ניצחון מרשים מאוד למלגר מול היציעים הריקים בארקיפה. למעשה, אם מחשיבים את הניצחון הטכני על סן-מרטין, הרי שבשני משחקים הבית שלה היא ניצחה 3-0, בעוד שבמשחק החוץ היחיד עד כה הדומינו הפסידו 4-1. בקיצור, גולים לא חסרים במשחקים של מלגר.
    הארגנטינאי חוליאן די קוסמו היה כוכב הניצחון עם צמד, הראשון בדקה ה-26, והשני בדקה ה-61, שאנטוניו מסה קוואדרה כבש את השלישי שתי דקות לסיום, ונראה שתהיה תחרות רצינית למלך השערים של הקבוצה.

    ספורט הוואנקאיו 2 - 0 ססאר וייחו
    ניצחון ראשון להוואנקאיו, והפסד ראשון לססאר וייחו, במשחק ששוחק בתנאים לא פשוטים, אחרי גשמים חזקים מאוד שירדו באזור הוואנקאיו. אנג'לו קרוסאדו הוותיק כבש פעמיים תוך חמש דקות (37 ו-42), והעניק נקודות ראשונות למיגל קומפני.

    חוסה גאלבס 1 - 1 ספורט בויס
    שתי הקבוצות יכלו לשתף לראשונה העונה את שחקני הרכש, אחרי שאושרו להם התקציבים, מה שלא הביא להתלהבות אצל הקהל שממשיך להצביע ברגליים בעקבות הבעיות הניהוליות. הוורודים עלו ליתרון בדקה ה-20 משער של מנואל טחאדה. בדקה ה-72 ארדילס כבש את מה שאמור היה להיות השער השני של הבויס, אבל הוא נפסל בטענת נפסל לא מוצדקת. בדקה ה-88 המארחים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים אחרי שהכדור פגע בידו של סנטיאגו סאלאסאר, ומרטין "אל טורו" ארסואגה כבש את שער השוויון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/3/12
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כמה אנדי פולו יש בליגה? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    פספסתי את החזרה של אל טורו ארסואגה לפרו בין כל המתכונים של סיקור הפתיחה כנראה, אבל הוא לא פספס ארוחות לאחרונה עושה רושם (כרגיל אצלו).

    יכול להיות שהייתה זו עוזרת שופט שטעתה, קשות יש לציין, בפסילת הגול היפה של הוורודים?
     
  7. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    כן, יש הרבה קווניות בפרו, נראה לי אפילו יותר מקוונים. יש גם שופטות אבל רק אחת שפטה בליגה הבכירה עד עכשיו, ואפילו יש מאמנת לקבוצת איחוס דה אסקובינצ'וס מהליגה השנייה. עכשיו רק מחכים ל-2016 כדי שתהיה גם נשיאה (למרות שאומרים שכבר עכשיו היא הנשיאה בפועל).

    לחלוץ של גאסילאסו קוראים אנדי פאנדו ולא פולו, מבלבל, מה אני אעשה...

    ארסואגה הגיע לגאלבס אחרי הסיקור פתיחה, בהחתמה די מאוחרת, אחרי שהוא עשה את טרום העונה באוניאאוטונומה הקולומביאנית, אבל כנראה קיבל איזו הצעה מפתה מהקבוצה מצ'ימבוטה, או שהוא נזכר באוכל המצויין בצפון מימיו באאוריץ' והבטן אמרה לו לחתום.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    את הסיפור של המאמנת\"נשיאה" נראה לי שקראתי בעבר, אבל משום מה בזיכרוני הדבקתי את זה למקסיקו. האמת, שזה נשמע יותר הגיוני בפרו.

    ארסואגה, גם שהוא ממש לא בשיאו, יכול להיות חיזוק לא רע בכלל ואני גם זוכר שהלך לו טוב באוניברסיטה.
     
  9. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אז לא, זה מקרה שונה, כנראה שיש גם מאמנת בליגה השנייה או השלישית של מקסיקו שהיא גם הנשיאה של הקבוצה (לא קראתי את התגובה הקודמת שלך נכון).
     
  11. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    הסדר מתחיל להגיע לכדורגל הפרואני. 13 קבוצות הצביעו בעד חזרתה של סן-מרטין לליגה, שספורט הוואנקאיו וסיינסיאנו היו היחידות שהתנגדו. סיינסיאנו חמדה בכרטיס לסודאמריקנה כנראה, הגם שהיחסים בין המועדונים תמיד היו עכורים, בעוד שהוואנקאיו אומרת שהיא קבוצה שלא נמצאת בחובות ואם היא הייתה פורשת לא היה נעשה כזה טררם כמו של סן-מרטין. כנראה שהם צודקים, אבל בכל זאת מדובר בקבוצה שלקחה שלוש אליפויות בשנים האחרונות, בוודאי שהיא תמשוך יותר תשומת לב.
    סן-מרטין תחזור לפעולה לא בסופ"ש הזה אלא אחריו, ויקבעו תאריכים חדשים למשחקים שלא נערכו, חוץ מהמשחק הראשון מול מלגר שנפסק כהפסד טכני, כי נקבעה לו שעה וסן-מרטין לא הופיעו עליו.

    סן-מרטין שינתה את דעתה וחזרה הרבה בגלל ההתערבות של הממשל, אבל לא רק, אחרי שבתי-הדין סוף-סוף החליטו לפעול נגד הגדולות הפושעות (קל לעשות את זה עכשיו שדעת הקהל נגדן). הראשון שנפל הוא נשיא אוניברסיטאריו חוליו פאצ'קו, שהושעה לשנתיים באשמת החתימות השקריות על תשלומי השכר בעונה שעברה. אגב, משכורות חודש פברואר שולמו לשחקנים, לא ע"י הקבוצה חלילה, אלא ע"י ארגון האוהדים שארגן את ערב הצגת הקבוצה ואסף את דמי הכרטיסים ועוד תרומות.

    גם ביומו האחרון פאצ'קו המשיך בקרקס שלו, שהודיע שאוניברסיטאריו מסכימה לתהליך הפירוק והוא מתחיל ברגע זה, מה שאומר שתשלום החובות מוקפא, כולל התשלום לארגון השחקנים שהיה צריך להיעשות עד אתמול בערב.
    הגוף האחראי, Indecopi, הודיע מהר מאוד ש-(1) רק הוא יכול להחליט על הקפאת התשלומים ולא אוניברסיטאריו. (2) הקפאת תשלומי החובות נעשית רק בשלב מאוחר יותר, שקודם צריך למנות מפרק, אח"כ כל הנושים צריכים להודיע על החובות וכו'. (3) פאצ'קו מושעה מפעילות ולכן לא יכול להחליט שום דבר בשמה של אוניברסיטאריו, ולכן הליך הארגון מחדש עדיין לא מתחיל.
    בגלל שאוניברסיטאריו לא שילמו את החוב בזמן, יורדו להם 2 נקודות מהמאזן. ההורדה בפועל תהיה רק בסוף החודש אבל זה עניין פורמלי בלבד, ולמעשה ל-U יש 0 נקודות כרגע.

    הבאה בתור היא אליאנסה ונשיאה אלארקון, שדווח שהתפטר מתפקידו, אבל לא יצאה הודעה רשמית על-כך. בכל מקרה עד סוף החודש חמש הקבוצות יחלו בהליך הארגון מחדש בין אם ירצו ובין אם לא, והנשיאים שלהם ייפרדו מתפקידם.

    ועכשיו לכדורגל נטו. המחזור הרביעי יחל היום, שאוניברסיטאריו תארח ללא קהל את חוסה גאלבס, ובכך תסיים לרצות את עונשה מהעונה שעברה. שלושה מפגשים מעניינים מאוד צפויים, בשבת בין ססאר וייחו לאליאנסה (אולי בין הקבוצה הבאה של מונטאניו לזו הנוכחית), קריסטל שיוצאת למפגש צמרת בהוואנוקו שם הולך לה רע מאוד באופן מסורתי, והמפגש שיחתום את המחזור, הדרבי של קוסקו.

    משחקי המחזור
    אוניברסיטאריו - חוסה גאלבס (בין שישי לשבת, 01:00)
    ספורט בויס - חואן אאוריץ' (בין שבת לראשון, 00:00)
    ססאר וייחו - אליאנסה לימה (בין שבת לראשון, 03:00)
    אוניון קומרסיו - ספורט הוואנקאיו (ראשון, 19:00)
    לאון דה הוואנוקו - ספורטינג קריסטל (ראשון, 20:15)
    קוברסול - מלגר (ראשון, 22:30)
    ריאל גארסילאסו - סיינסיאנו (ראשון, 22:30)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/3/12
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    רציתי לפרסם את הסיפור אתמול, הקדמת אותי אליאס.. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  14. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    המחזור הרביעי שוחק בסופ"ש, ובמרכזו עמד המשחק הטוב ביותר העונה, שקריסטל ניצחה 3-2 בהוואנוקו. גם התכולה האחרת, ריאל גארסילאסו, רשמה ניצחון גדול, על סיינסיאנו בקלאסיקו של קוסקו, והן חולקות את ראש הטבלה. הצרות באליאנסה משפיעות גם על המגרש, והאינטימוס הפסידו בטרוחיו, בעוד האלופה חואן אאוריץ' רשמה סוף-סוף ניצחון ראשון.

    תוצאות המחזור והטבלה



    לאון דה הוואנוקו 2 - 3 ספורטינג קריסטל
    איזה משחק אדיר בהוואנוקו. המשחק הכי טוב עד כה העונה ללא ספק, ששוחק באינטנסיביות שמתאימה יותר לגמר מאשר למחזור הרביעי. לפני שנתיים, באותו אצטדיון, חטפה קריסטל את התבוסה הכי גדולה בהיסטוריה שלה, 6-0, וכבר 15 שנים שקריסטל לא מנצחת שם. אבל קריסטל של העונה עשוייה מחומר אחר, ואחרי התיקו עם טעם של הפסד בקלאסיקו הסלסטס (בכחול כהה דומה לעונות 79/80) יצאו לתקוף מפתיחת המשחק. כבר בדקה השביעית הגיע השער הראשון, אחרי שקרלוס סגארה, אקס קריסטל, דחף את וילצ'ס ברחבה, ורנסו שפוט בעט לפינה את הפנדל.
    לאון יצאה מההלם והלכה קדימה, מה שרק עזר לקריסטל שהחלה לצאת להתקפות מתפרצות, שפעם אחת רנסו שפוט החליק והרס מתפרצת של 4 על 2, ופעם אחרת רנחיפו הבקיע שער שנפסל בטענת נבדל גבולית. בדקה ה-43 המקומיים דרשו פנדל, אחרי שבעיטה של קמבינדו לטענתם פגעה בידו המונפת של רנחיפו, אבל השופט גאמבטה סימן שזה פגע בבטן. אחרי דקה הגיע השער השני, שקרלוס לובאתון החזיר דאבל-פס לאירבן אבילה, שכבש בעיר הולדתו ולא חגג מול קבוצת נעוריו.
    המחצית השנייה הייתה אפילו יותר חמה, שתשע דקות מפתיחתה ריימונד מאנקו פרץ לרחבה, בעט לשער, אבל אריק דלגדו הדף. מאנקו, הטוב בשורות לאון, לא ויתר, פירפר את דאייר רייס, ונפל שקאסולו שם עליו יד. אריק דלגדו התעצבן קיבל כרטיס צהוב על ויכוחים, וקרלוס סגארה גרם לו להתעצבן עוד יותר, שהקפיץ את הפנדל וכן חגג מול קבוצתו לשעבר. פחות מחמש דקות לאחר-מכן, הקהל זרק איזה לחם או תפוח על דלגדו, שנפל באיחור והחזיק את הראש (למרות שזה פגע לו בכתף). סגארה כמובן עט על המציאה וניגש להציק לו, ובתגובה דלגדו הרים והפיל אותו. דלגדו הורחק ומוסקרה נאלץ לעשות חילוף ולהכניס את השוער המחליף אראוחו.
    דווקא שנראה שהמשחק עומד לחמוק מהידיים של קריסטל, באה התקפה מתפרצת קטלנית, שרנסו שפוט מוסר לג'וניור רוס, שבעט לקורה הרחוקה ופנימה, והעלה את קריסטל ליתרון 3-1 בדקה ה-66. בדקה ה-81 המקומיים הצליחו לצמק, ששוב שער של אקס, שמינסום קינה הכניע מקרוב את אראוחו. בדקה ה-92 כדור קרן של לאון הגיע לרגליו של השוער צ'יקיטו פלורס שעלה להתקפה, אבל הבעיטה שלו פגעה בקורה. המתפרצת של קריסטל הייתה צריכה להיגמר בשער, אבל רוס בעט החוצה מול שער ריק.
    קריסטל במקום הראשון עם 10 נקודות, שבשבוע הבא היא תארח את השנייה גארסילאסו. לאון החמישית נראית טוב למרות ההפסד, וצפויה להתאושש במשחק החוץ שלה בשבוע הבא מול חוסה גאלבס.

    ריאל גארסילאסו 1 - 0 סיינסיאנו
    אצטדיון גארסילאסו דה לה ווגה התמלא עד אפס מקום לכבוד הקלאסיקו הראשון אי-פעם של קוסקו בליגה הראשונה, שהתחלקו די שווה בשווה בין המועדון שזכה בסודאמריקנה וברקופה, והמועדון שרק הוקם ב-2009.
    אחרי מחצית דיסקרטית, שבה כנראה הצדדים חששו מהמעמד, ההזדמנויות החלו להגיע במחצית השנייה. דמיאן איסמודס שוב היה פעיל מאוד אצל הפאפא, ושוב היה לא יעיל, שפספס הזדמנות גדולה בפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-55 הגיע העונש, שחורחה צ'אבס פרץ משמאל והרים לפאביו ראמוס, והפראגוואי נגח פנימה את שערו הראשון בפרו. התכולים היו צריכים להגדיל את התוצאה במס' התקפות מתפרצות מול סיינסיאנו שהפקירה את ההגנה, אבל לא עשו זאת. למזלם, חואן חומינחס פיספס הזדמנות אדירה להשוות קרוב לסיום, וגארסילאסו תהיה חרוטה לעד בתור המנצחת של הקלאסיקו הראשון.
    חוץ מהכבוד, גארסילאסו גם הרוויחה שלוש נקודות שמצמידות אותה לקריסטל בראש הטבלה, לקראת המפגש ביניהן. סיינסיאנו השמינית תארח את סן-מרטין, שתשחק לראשונה העונה.

    ססאר וייחו 2 - 0 אליאנסה לימה
    בעוד משחק מסקרן שמשך הרבה קהל, המשוררים הראו שהם הולכים לדבר חזק בצמרת העונה, עם ניצחון חלק על אליאנסה, שהצרות מפוררות אותה. רק 15 שחקנים יצאו לטרוחיו, ששבעת שחקני החיזוק טרם קיבלו אישור לשחק מהבקרה התקציבית (וכנראה ישוחררו מהקבוצה בקרוב), ועוד מספר שחקנים סירבו לסוע וביקשו להשתחרר מהמועדון בעקבותיו של ג'וניור מונטאניו, ביניהם הקשר האחורי הפראגוואי אדגר גונסאלס, הבלם כריסטיאן ראמוס והקשר הנשכח ג'וניור ויסה. אגב, השמועות מדברות על-כך שראמוס ומונטאניו יגיעו לסן-מרטין, שאיבדה מס' שחקני מפתח בזמן היעדרותה.
    המצטיין במשחק היה יוהאן סוטיל, שהזכיר קצת את אביו הוגו עם עקבים וסיבובים שדי עצבנו את שחקני אליאנסה. בדקה ה-62 הגיע השער, שסוטיל בכדור חופשי מבריק הכניע את ליבמן ההמום. העצבבים המשיכו לדבר אצל האורחים, וז'ואזיניו ארואה דרך על שחקן יריב בדקה ה-72 וראה את האדום.
    בדקה ה-91 הגיע השני השני, שפאולו דה לה האסה הקפיץ מעל ליבמן, שבהחלט יכל להדוף את הכדור אבל ניסה לקלוט וחטף.
    המשוררים מתייצבים במקום הרביעי, נקודה מתחת למוליכות, ובשבוע הבא ייצאו למשחק חוץ קשה באייקוצ'ו, בעוד אליאנסה שבמקום ה-14 עם נקודה בלבד, תנסה להשיג ניצחון ראשון שתארח את אוניון קומרסיו.

    ספורט בויס 0 - 1 חואן אאוריץ'
    בפעם הקודמת שאאוריץ' הגיע לקאייאו הם המטירו חמישייה על המקומיים האומללים. העונה אאוריץ' נראית הרבה פחות טוב, אבל זה עדיין הספיק לה לניצחון מינימלי על הוורודים, שסיימו את המשחק בתשעה שחקנים.
    האורחים שיחקו במחצית הראשונה פשוט זוועתי, מה שגרם לאומאנייה לעשות חילוף כבר בדקה ה-35, ועוד אחד במחצית, שהקורבנות היו אסבדו הצעיר והקולומביאני אראוחו. בכלל, שחקני הרכש של אומאנייה נראים רע מאוד. אנדרסון קואטו ולואיס טחאדה שנכנסו די שינו את הפנים של הציקלון, אבל השיפור האמיתי הגיע בדקה ה-58, שהבויס נותרו בעשרה שחקנים אחרי כניסה חזקה מאוד של יאיר איגלסיאס, ולא בפעם הראשונה במשחק. ארבע דקות לאחר-מכן הגיע השער, שלואיס טחאדה בעט ישר אל גופו של השוער מוראלס, אבל קואטו היה שם בשביל לבעוט פנימה את הכדור החוזר. בדקה ה-82 המארחים נשארו בעשרה שחקנים, אחרי עוד אדום ישיר, הפעם לסנטיאגו סאלאסאר.
    האלופה עם ניצחון ראשון עולה למקום התשיעי, בעוד הבויס עמוק במקום ה-15 עם נקודה אחת בלבד, ומקדימים רק את סן-מרטין שטרם שיחקה העונה.
    במחזור הבא אאוריץ' תארח את אוניברסיטאריו, בזמן שספורט בויס יתארחו אצל קוברסול.

    אוניברסיטאריו 0 - 0 חוסה גאלבס
    הקרמס אירחו את הקבוצה מצ'ימבוטה כבר ביום שישי, מול יציעים ריקים במונמנטל, במשחק האחרון שנותר מהעונש של העונה שעברה. הקרמס עדיין לא יכלו לשתף את שלושת שחקני הרכש, ולמיגל חימנס די נמאס מהמצב וייתכן שהוא יחתום בג'וניור הקולומביאנית. בלעדיהם, המשימה ההתקפית הוטלה על חאבייר צ'ירינוס, שלא הצליח לשחזר את היכולת משבוע שעבר והחטיא לא מעט. אנדי פולו די נעלם מהמשחק, ובכלל לא נראה טוב העונה, מה שדי מדאיג את גנואה. אדיסון פלורס היה, כרגיל העונה, נקודת האור אצל הקרמס, בעוד אצל גאלבס בלט הבלם קאלדרון, שלעומתו ארסואגה לקח לא טוב את המחמאות של אליאנס ושיחק רע מאוד.
    אוניברסיטאריו עם שלוש נקודות, אבל בקרוב יירדו לה שתיים אחרי שהיא לא שילמה בזמן את חובותיה לארגון השחקנים. גאלבס עם שש במקום השישי.

    קוברסול 0 - 2 מלגר (ללא תקציר)
    ניצחון חשוב מאוד למלגר בדרבי הדרומי, מה שמעלה אותה למקום השלישי המפתיע. אנטוניו מסה קוואדרה כבש את שערו השלישי העונה בדקה ה-46, וחסוס צ'אבס חתם את התוצאה חמש דקות לסיום.
    מלגר תשחק שוב בחוץ במשחק הבא, הפעם בהוואנקאיו, בעוד קוברסול שוב תשחק בביתה, הפעם מול ספורט בויס.

    אוניון קומרסיו 2 - 0 ספורט הוואנקאיו (ללא תקציר)
    ניצחון ראשון לקומרסיו, שדניאל צ'אבס כבש את הראשון בדקה ה-12, ואלדו אלצ'סה הוותיק השלים בדקה ה-56.


    חדשות חוץ
    ראול רואידיאס שוב הציל את אוניברסידד דה צ'ילה, שנכנס במחצית בפיגור 2-1, הכניס דינמיקה וכמובן כבש את שער הניצחון בדקה ה-83. זה השער החמישי שלו והוא בראש טבלה מלך השערים בצ'ילה, שהוא עושה זאת בשישה משחקים שכולם לא מלאים, מה שמעמיד את הממוצע שלו על שער בכל 55 דקות.
    גם ג'פרסון פארפאן כובש, בניצחון 4-1 של שאלקה, ונראה שהפוקיטה חוזר לכושר.
    ווילמר אגירה כבש ונתן ניצחון ראשון מזה שמונה מחזורים לסן-לואיס המקסיקנית, שגם נמצאת בבעיות כלכליות קשות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/3/12
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    די משפיל ההפסד הזה מבחינת סיאנסיאנו אני משער, למרות שלפי מה שאני קורא כאן יחסי הכוחות המקצועיים נוטים לטובת האחות הצעירה, היא עדיין האחות הצעירה.

    רק שיהיה ברור, אני לא חושב שארסואגה הוא כזה שחקן טוב, אבל כן חלוץ יעיל יחסית שיביא את הגולים שלו בסופו של דבר.