פרשן קטן: עמרי מגיע לכיסא הפרשן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏10/11/06.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל ברור לך שבקישור המרכזי אין לך כסף לחזור לרמה של אמרסון-ויירה, מגן ברמה לא יהיה כמו זמברוטה (בימיו ביובה כמובן), ושני בלמים בתקציב הנוכחי לא יוכלו לשחזר את התרומה של תוראם וקנבארו. בטח לא תוך עונה אחת. זו הנקודה שניסיתי להראות.



    רק רוצה להוסיף לגבי מה שכתבו פה על מילאן שסיימה את תור הזהב שלה- לפני כמה עונות דיברתי עם ג'סי על זה שמילאן על סף גמירת הסוס, שנינו הסכמנו על כך שבקבוצה צריכה להערך מהפכה, כולל על הקוים, אבל השינויים היו מעטים מאוד ולא מספיק יעילים, איכשהו הקבוצה סחבה עוד עונה בצמרת הגבוהה ועכשיו היא מקרטעת מאוד. אני עדיין חושב שהיא תתאפס על עצמה ותטפס במעלה הטבלה אבל לא חושב שהיא תוכל לאיים על יריבתה העירונית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/06
  2. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    הקבוצה ההיא דרסה את הליגה כאילו הייתה חתול שנקלע מתחת להאמר צבאי.
    אתה לא חייב לדרוס את הליגה כדי לקחת אליפות,בטח ובטח שהרמה של הליגה יורדת.מגן כמו זברוטה אין בעולם,בשום מקום וגם לא בלם כמו קנאברו אבל זה לא אומר שבלי תחיליפים אחרים לא נוכל לזכות באליפות.ברזאלי ופליפה יספיקו.בקישור יש שמועות על מאסצ'רנו שאם יגיע הוא ופארו/זאנטי/ג'יאנקידה וטקינארדי שיחזור מהשאלה יספקו את ההמצב.לעומת זאת חומר שחקנים משובח בקישור השאמלי זה משהו שאנחנו חייבים לעצמנו ועדיף להסתדר שנה עם מרקיוני בשמאל ואז למצוא מחליף הולם באמת ולא למהר יותר מדיי.
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    רומא כרגע לא יכולה לאיים על האליפות,מה שצריך שם זה מספר חיזוקים מה שבטוח לא כולל את מכירת פרנצ'סקו טוטי,דבר שבשום צורה לא יעשה לרומא טוב.
     
  4. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    הייתי מסכים איתך אילו היית אומר שכל הקבוצות, כולל יובה, יצאו בזול.
    לא ייתכן, שגנואה אשר הואשמה במכירת משחק יחיד הורדה עד לליגה השלישית, ואילו יובנטוס אשר שלטה בכל הנעשה בליגה האיטלקית(וזה לא משנה לרגע אם יובנטוס יכלה לקחת אליפות בלי עזרת השופטים והשליטה בשוק השחקנים או לא) תרד ליגה אחת בלבד ועוד תחזיק את דייני בית המשפט בביצים.
    לדעתי בכל אופן, העונש הראשון(-30) היה צודק מאוד וההקלה שבאה לאחר מכן הייתה בגדר הסביר, אך ההקלה האחרונה מראה לדעתי ששום דבר לא השתנה באיטליה.

    זבינה היה טוב בעמדת הבלם ברומא כאשר זו שיחקה במערך ה3-5-2, כאשר רומא החליפה מערך ועברה לשחק עם 4 שחקנים בהגנה זבינה היה שחקן ספסל.
    גם בימיו ביובנטוס, זבינה היה גרוע בתור בלם כאשר שיחק בעמדה הזאת(ולמזלנו, הוא לא שיחק יותר מדיי. את צמד המשחקים בגביע איטליה מול רומא אתה זוכר?).
    אם קאפלו ירצה את זבינה בינואר-יובה תהיה חייבת לשחרר אותו, אנחנו לא זקוקים לו.

    בכל מקרה, גם לי יש שאלה מעצמי:
    1.למה לעזאזל יובנטוס הביאו את דשאן ובכלל, מה אתה חושב עליו ועל צורת המשחק של יובנטוס העונה(במידה ואתה משועמם כמוני ומוריד משחקים מלאים שלה)?
     
  5. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    הייתי מקבל עד העונש הראשוני,אפילו את ההורדה לליגה השלישית עם כל שאר הקבוצות היו נענשות באותה מידה,אבל זה לא ככה ופה הבעיה.מה העונש של מילאן כשהיא משחקת בליגת האלופות למשל? זה פשוט פטתי.

    לגבי זבינה,לנוכח הסגל שלנו זבינה הוא בלם סביר כשהאלטרנטיבות שלנו הם לגרוטלייה קובאץ' או בומסונג אם קאפלו יירצה אותו שייקח רק שישלם לעשות עליו כסף יעשה טוב למועדון.אבל אז זה אומר שחייבים להגיע שני בלמים חדשים ברמה וקובאץ' ובומוסונג יראו רק ספסל ולא יותר מזה.

    יובה הביאה אותו כי ראתה בוא המאמן הכי סביר לנוכח הארועים שהיה אפשר להביא.סך הכל הוא עשה חיל יפה מאוד עם מונאקו ובוא לא נשכח את זה.אבל אי אפשר עוד לשפוט אותו אסור לשכוח שהוא נמצא בליגה שנחותה מיובנטוס בהרבה ולכן זה לא מבחן אמיתי.הייתי רוצה לראות אותו נותן יותר הזדמנויות בעיקר לפאלדינו.אני מאוד מרוצה מזה שפארו ברוטציה באופן קבוע ומרקיזיו גם משתתף מדי פעם זה בהחלט תורם.אבל בחייאת יש לשחקן בית מקום אצלנו,לפחות לרוטציה,לפחות לפני זלאייטה.
    לגבי צורת המשחק,סך הכל זה בגדול אותו 4-4-2 עם אותה שיטה של שני קשרים שמחיזקים תאמצע ושני קשרים בצדדים שנכנסים לאמצע ובזמנים יפים יותר גם מחליפים מקומות.יובה לא משחקת כדורגל מלהיב של עקבים והקפצות אבל היא משחקת כדורגל נכון,את זה שיביא אותה לסריה אה.הבעיות שיש הם בעיקר בהגנה(טוב נו אבל עם קובאץ ובומונסג אין יותר מדי מה לעשות) הדבר שכן יפה הוא דל-פיירו,הוא פשוט לוקח דברים ביידים ועושה המון דברים למען הקבוצה(לא לדבר על זה שהוא מלך השערים שלנו העונה).
     
  6. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    למה שיענשו באותה מידה אם יובנטוס פשעה יותר?

    לגבי עונה הבאה? אם כן, בארזאלי כמעט ובטוח במועדון ואני מאמין שפליפה יחבור אליו וישלים לנו את ההגנה, אם לא, מצבנו יהיה בכי רע.



    לגבי דשאן, אני חושב שהיה אפשר להביא מאמן טוב יותר ממנו(נובליניו בעיקרון) ולבינתיים אני לא חושב שהוא מרשים יתר על המידה.
    יובנטוס מאוד חשופה בהגנה ורק הודות לבופון היא סופגת מעט, ההתקפה מקרטעת וכובשת בעיקר ממצבים נייחים ובעיקרון, אנחנו תלויים יתר על המידה בדל פיירו(שאגב, נפצע היום).
     
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    שוב,ההגנה מקרטעת בגלל שהיא חלשה,וכמו שאמרת עם בעונה הבאה נהיה עם בומוסונג וקובאץ' המצב יהיה רע מאוד.אני חושב שההתקפה לא נראית כלכך רע,זה נכון שאנחנו תלויים באלכס(ראיתי את רוב המשחק ולדעתי זה משהו עוד מנאפולי שרק התחזק.) אבל זה עוד סביר וניתן לחיזוק,המקום הבעייתי הוא ההגנה שבלי בופון היינו יוצאים מלפחות 3 משחקים עם תיקו או אפילו ידיים ריקות.
     
  8. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אני רוצה להודות לעומרי על שהקדיש לנו את זמנו בסוף השבוע וענה על שאלות אנשי הקהילה. האירוח היה סיפור הצלחה לא קטן והיה מהנה מאוד. אנחנו ניפגש שוב עם פרשן חדש בחודש הבא.
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    תודה לך על התרומה לפורום,אני נהנתי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx :aaa15: