צ'אמפיונס:: שמינית הגמר יוצאת לדרך!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏16/2/16.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,656
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    יותר מדי נתפסתם על ה-2.5 הזה , שיותר נאמר בתור חצי הלצה(שלא ממש הצחיקה כנראה). הכוונה שלי היתה שפסז פיבוריטית ברורה לעלות. לא שהפערים הם כמו הפערים בין צ'לסי למכבי, האמת שזה יותר נכתב כדי להביע את התסכול שלי, צ'לסי זאת קבוצה ששנה שעברה באמת אהדתי(בגלל מוריניו) ועכשיו אני אפילו לא רואה את המשחקים שלה.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    וראן פנטסטי עד עכשיו, מנע 2 שערים בטוחים.
     
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אלא אם ריאל תשתפר משמעותית (ואני לא רואה סיבה שזה יקרה, אפילו עם חזרה של בייל) - אין לה מה למכור מול ברצלונה/באיירן/יובה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    הם משתפרים ממשחק למשחק, זיז׳ו הבין שאין לו סיכוי בליגה אז הוא שם את כל הכוחות שלו על הליגת אלופות, הקבוצה חוזרת לעצמה תחת זיז׳ו לאט ובטוח, לדעתי לחצי גמר הם יגיעו אם לא יפגשו את ברצלונה בדרך.
     
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    גם מול אתלטיקו, סיטי או פסז' הם יהיו נחותים. תחת זידאן הקבוצה אמנם משחקת יותר משוחרר אבל אני לא רואה איזה יתרון איכותי חד משמעי. הפרסונל של הקבוצה הזה מדהים ביחס לבינוניות שרואים על המגרש. ההגנה בקלות יכלה להיות מובכת אתמול אם אלשרעוואי וסלאח היו קצת יותר מפוקסים. הקישור לא הראה שום עליונות (אם כי מול פיאניץ' ונאיינגולן זה כמעט לגיטימי) ובסופו של דבר הברקה של רונאלדו ופדיחה של דין גמרו את המשחק.
    רונאלדו ניצח את סלאח אבל ספאלטי הביס את זידאן. אני מחכה לראות מה זידאן יעשה במשחקים קשים יותר, כי ללכת על 'ניתן ל11 שחקנים מעולים לשחק ונקווה לטוב' יעבוד רק מול קבוצות נחותות משמעותית (כמו רומא, וגם זה בקושי).
     
  6. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    זה לא נכון שהדברים האלה עובדים רק מול קבוצות כמו רומא, וזאת בדיוק הבעיה. הכישרון של השחקנים של ריאל כל כך גדול שבעזרת הברקות הם מסוגלים לנצח כל אחד (אולי חוץ מברצלונה). לוקה מודריץ, חאמס רודריגז, בנזמה, איסקו וכמובן בייל ורונאלדו- כל אחד מהם יכול ברגע נתון לתת איזושהי הברקה שתסיים משחק (במיוחד במתפרצות, שם ריאל כנראה הקבוצה הכי מסוכנת בעולם).
    להזכיר לך שריאל (של בניטז) כבר ניצחה העונה את פריז בשיטה הזאת?

    זה כיף שיש לך כל כך הרבה כישרון אבל זה גם מייצר בעיה כי הקבוצה מסתמכת יותר מידי על היכולת האישית הזאת ולפעמים מנצחת גם כשהיא משחקת גרוע.
    נכון שזה לא מציאותי לצפות שמאמן חדש יעשה שינוי כל כך דרסטי באמצע העונה אבל אם מסתכלים על העבודה לקראת העונה הבאה אני חושב שזאת המטרה העיקרית של זידאן- להפוך את ריאל מדריד מ-11 חברה נורא מוכשרים לקבוצה אחת (בהנעת כדור, במשחק לחץ, בעמידה בהגנה וכו').

    תמיד כתבתי כאן שהמשחק מול רומא יהיה המבחן האמיתי הראשון של זידאן. אפשר להגיד שעברנו את המבחן הזה, אבל זה היה "מספיק", לא יותר מזה.
    מצד שני, נכון שהיו אתמול הרבה בעיות בקבוצה, אבל כשהקבוצה שלך מנצחת 2-0 בחוץ בשמינית גמר הצ'מפיונס זאת קצת חזירות להתלונן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/16
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לא מסכים. דבר ראשון, WTF סיטי? מה הם קשורים בכלל לרמה הזאת? פריז לא עד כדי כך טובה והיא די מסתמכת על הכישרון האישי של השחקנים שלה, אבל ריאל אחת הקבוצות היחידות שעולות עליה בפן הזה ולכן אני לא רואה יתרון של הצרפתים עליהם. אתלטיקו לדעתי כן קבוצה שאמורה על הנייר להדיח את ריאל, אבל זה דרבי ויש שם דינמיקה שטורפת את הקלפים וגורמת למפגש פוטנציאלי להיות הרבה יותר קשה לחיזוי. זה משאיר אותנו עם 3 הקבוצות שציינתי שלדעתי פייבוריטיות ברורות מול הגרסה הנוכחית של ריאל מדריד.
     
  8. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    סיטי? סיריוסלי?
     
  9. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    קודם כול צריך לזכור שבצ'מפיונס מעורבים הרבה מזל ומקריות. בשיטה של ליגה הקבוצה הכי טובה תזכה בתואר, כשאנחנו מדברים על טורניר נוק -אאוט זה לא תמיד ככה.

    לדעתי, אם מסתכלים על הכדורגל העולמי היום אז די ברור שברסה בטופ. צעד מאחוריה נמצאת באיירן ואחרי באיירן מגיעות כל השאר (גם ביניהן אפשר ליצור דירוג פנימי אבל זה לא קריטי). העניין עם ריאל מדריד הוא שבין כל הקבוצות האחרות היא היחידה שחומר השחקנים שלה שייך לרמה של באיירן וברסה. מה שמונע מריאל מדריד להיות ברמה הזאת הוא לא חומר השחקנים (למרות שאני מסכים שחסר שם קשר אחורי וטוני קרוס הוא לא פיתרון מספיק) אלא דברים אחרים.
     
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,850
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    העניין הוא שריאל הובכה אתמול לא פעם מול ההתקפה הבינונית מאד של רומא. מה יקרה כשהיא תיתקל בהתקפה פחות בינונית?
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,656
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    וב"דברים אחרים" אפשר לכוון לאידיוט שנמצא בראש הפירמידה,שאני לא מבין איך הוא עדיין שם. ריאל ב-5 שנים האחרונות עם אליפות אחת וצ'מפיונס אחד. זה כשלון. לא כשלון ברמה של יונייטד שכבר 3 שנים לא בטופ העולמי בכלל, אבל עדיין כישלון. ולדעתי גם העונה היא תצא בלי תארים(2 תארים היא כבר הפסידה)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/16
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    טוב, סיטי זה אולי גבולי. בכל מקרה, עם איך שריאל נראתה אתמול מול רומא - לדמיין איך המשחק היה נגמר אם אגוארו היה משחק במקום פרוטי זה רע מאוד לריאל.
    מצד שני, פלגריני הוא לא ספאלטי והקישור המרכזי של רומא בהחלט עדיף על זה של סיטי.
    בסופו של דבר זה מאצ'אפ בין הברקות אישיות - טורה סילבה ואגוארו מול השלישייה של ריאל.

    פסז' אמנם הלכו על כשרון אישי אבל הקישור שלהם הרבה יותר דומיננטי. לא מבין איך ריאל מצליח להחזיק קישור כל כך איכותי ולהראות כ"כ בינוניים במרכז. הם יכולים לתת אחוזי שליטה ברמה של ברצלונה של פפ, יש להם שחקנים שיכולים לפרוץ הגנות בקלות (קרוס, מודריץ', קובאצ'יץ', איסקו, חאמס) ובמקום זה הם נראים סביר מינוס מול פיאניץ' ונאיינגולן. מול פסז' זו תהיה אותה נחיתות בקישור רק מול התקפה מפחידה הרבה יותר, וככה זה נראה גם במפגשים ביניהם בשלב הבתים (אם כי גם שם פסז' בעטה בדלי).
     
  13. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    ריאל מדריד העונה שיחקה 180 דקות מול פריז ושמרה על שער נקי. ב-90 דקות מול אתלטיקו היא קיבלה שער אחד ומול ברסה חטפה רביעייה. אלה ההתקפות מהטופ שריאל נתקלה בהן העונה, כשחשוב לציין שאף אחד מהמשחקים האלה לא היה בתקופת זידאן.

    אם נסתכל על ההגנה של ריאל מדריד מבחינה פרסונלית נראה שהיא בחלט אחת הטובות בעולם: ראמוס וואראן הם בטופ 10 בלמים בעולם (למרות שאני מסכים שלטופ 5 הם לא נכנסים. ראמוס היה שם לא מזמן ולואראן בהחלט יש פוטנציאל להגיע לשם), פפה הוא מחליף מעולה, מרסלו וקרבאחל הם טופ 5 בעמדה שלהם וקיילור נאבאס שוער ענק.

    למרות זאת, ההגנה לא בשיאה. יש לזה כמה סיבות:

    1) סרחיו ראמוס- הוא פשוט לא טוב השנה. אצל אנצ'לוטי הוא היה ענק וגם תרם המון בהתקפה (זוכרים מה הוא עשה לבאיירן מינכן?) אבל השנה הוא ביינתים לא מראה יכולת גבוהה. אני לא חושב כמובן שיש צורך להחליף אותו וברור שהוא צריך לפתוח. לא ברור מה גרם לירידה ביכולת שלו (משהו מנטלי? אישי? משפחתי? אולי הפציעות בכתף שהוא גורר כל העונה?) אבל כדאי למצוא מה מקור הבעיה ולנסות לטפל בזה.

    2) החזקה בכדור. ברצלונה (ובאיירן שבאה אחריה) לימדה את כולנו שהחזקה בכדור היא ההגנה הכי טובה. יחסית לקבוצת צמרת ויחסית לסגל שלה ריאל לא החזיקה מספיק בכדור ולא העבירה מספיק מסירות. אצל זידאן אנחנו כבר (במשחקים בודדים בלבד) רואים שיפור בתחום הזה- השחקנים מוסרים יותר, מחזיקים יותר בכדור ואחוז המסירות המוצלחות עלה (בעיקר אצל טוני קרוס ולוקה מודריץ').

    3) לוקה מודריץ, טוני קרוס ואיסקו (או חאמס שמשחק שם במקרים מסויימים) הם פשוט קישור לא מספיק טוב מבחינה הגנתית ופיזית, למרות שמבחינה התקפית הם טובים. טוני קרוס לא קשר אחורי למשחקים גדולים. זה נכון שאם משחקים מול כמעט כל קבוצה בליגה הספרדית הוא נכס אבל מול הקישור של הגדולות באמת הוא יובס. הקשר האחורי אמור להיות זה שעוצר את הקישור ההתקפי של היריבה. טוני קרוס ומודריץ' לא יכולים להתמודד מבחינה הגנתית ופיזית מול הקישור של ברסה, באיירן או יובנטוס. גם מול הקישור של פריז או אתלטיקו הם התקשו.
    מה שבריאל מנסים לעשות כדי לפתור את זה הוא עזרה של הקשר התוקף, כלומר של איסקו. ככה ההגנה מצופפת יותר ונמנע החיסרון המספרי במרכז המגרש. העניין הוא שאיסקו מאוד רוצה, השאלה הגדולה היא אם הוא יכול. לא כל שחקן התקפי יודע לבצע את העזרה הזאת כמו שצריך.
    איסקו גם משחק עם נטייה שמאלה (בהרבה מקרים שרונאלדו נכנס לאמצע איסקו עובר שמאלה כדי למשוך את ההגנה ולהוות עוד אופציה בהתקפה). בכלל עמדת המוצא שלו נוטה שמאלה יותר) מה שמשאיר את ריאל להיות חשופה יותר להתקפות מימין.

    4) משחק הלחץ של ריאל מדריד כמעט לא קיים. לחץ צריך להיות מתואם ולהתחיל מהשלישייה ההתקפית. בריאל מדריד זה פשוט לא קורה. קצת יומרני לצפות שזידאן ייצר משחק לחץ מעולה בכל כך מעט זמן ותוך כדי העונה. אני מקווה שבהסתכלות לעונה הבאה יהיה דגש על הדבר הזה.

    אני מסכים איתך- המדיניות של פרז היא כישלון בטווח הארוך. כדי לטפל בזה באמת יכולים להיות שני פתרונות- או להביא צוות מקצועי איכותי ולתת
    לו שליטה בלעדית (יכול להיות מאמן שהוא אוטוריטה, יכול להיות מנהל מקצועי מוכח) או לבחור מישהו אחר בבחירות הבאות.
    זידאן הוא עדיין חידה- לא ברור מה באמת היכולות שלו כמאמן ולא ברור כמה הוא מחליט וכמה פרז מתערב לו. מה שכן ברור לגביו הוא שיש לו כריזמה מתאימה ושהשחקנים מאוד אוהבים אותו ונותנים לו גיבוי מלא (וכמה שחקנים, כמו מודריץ' והצרפתים- ממש מעריצים אותו). סך הכול זאת נקודת פתיחה לא רעה.

    ריאל מדריד היא עדיין אחת הקבוצות המפחידות ביבשת. כל הגרלה ברבע גמר שהיא לא ברסה, באיירן או יובה ואני גם שם את הכסף שלי עליה בשלב הבא. לטעמי ריאל פייבוריטית מול פריז, מול סיטי וגם מול אתלטיקו. מול יובנטוס זה מפגש די שקול לדעתי שיכול ללכת לשני הצדדים ומול ברסה ובאיירן ריאל בנחיתות.
     
    Die Werkself, yonmu, AmitHBS ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  14. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    יש מצב שיובנטוס הזאת קצת אוברייטד בפורום הזה? עם כל הכבוד את מי הם פגשו העונה? את נאפולי וסיטי (כשבסוף הם גם סיימו אחריהם)?

    לא חושב שיש להם מספיק כוח התקפי כדי לאיים באמת שלב אחר שלב, הכדורגל ההתקפי שלהם זקוק ליותר מדי מקריות כדי לכבוש שערים, וככה קשה להצליח מול קבוצות באמת ברמה הכי גבוהה. בעונה שעברה עם כדורגל דומה (ושחקנים קצת שונים) זה הצליח מול ריאל מדריד לא בשיא כושרה, לא ראיתי ערובה לכך שזה יצליח שוב, כשלמעשה זו היתה הפעם הראשונה שהחבורה הזאת עשתה משהו באלופות. כשבדר"כ הם יתקשו לכבוש שערים גם מול קבוצות מאוד נחותות. כרגע הם ללא ספק מהקבוצות החזקות בעולם אבל אני לא הייתי ממקם אותם לפני ריאל, אתלטיקו ואפילו לא פסז'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/16
    DRORIKO ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  15. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    יובנטוס הנוכחית באמת עם פחות כישרון התקפי מכל אלה שהזכרנו, העניין הוא שכדי להבקיע מולה צריך לירוק דם.
    להיות קבוצה מסודרת וממושמעת טקטית (הם הניגוד המושלם לריאל או פריז) זה יתרון גדול במפגשי נוק-אאוט.

    האמת שלהערכתי הם יפסידו לבאיירן, אבל אם הם יצליחו לעבור- הקבוצה היחידה שפייבוריטית מולם זו ברסה.