צ'ילה אלופת הקופה אמריקה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏4/7/15.

  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    מה אשמת מסי שנותנים לחלוץ פח אשפה הזה לבעוט פנדל?

    לדעתי עדיף 0 מ-3 מאשר 0 מ-0 לא? (למרות שזה לא המצב הפורטוגזי כבר הפסיד ליוון).

    הזוי שהשוער הבכיר של ארגנטינה הוא שוער חופשי ולא בדיוק קופצים עליו. איך מדינת כדורגל כזאת לא מצליחה לייצר יותר שחקני הגנה ושוערים נורמליים.
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה בדיוק העניין, שניהם לא אשמים, כדורגל זה לא טניס ויש עוד כל-כך הרבה גורמים ודברים בדרך. אבל על רונאלדו מפילים את האחריות ושוחטים אותו למרות שהוא כבש אשתקד בלי הפסקה. באותה מידה אני יכול לאמר 'מה אשמת רונאלדו שהחלוץ הפותח של ריאל מדריד הוא קארים בנזמה'. כריסטיאנו הפסיד אגב בגמר ליוון כשהוא ילד בן 18 ולא 'השחקן הטוב בעולם', ולמרות שגילה יכולת נהדרת ביורו היו שחקנים שציפו מהם להרבה יותר ביורו כמו פיגו, רוי קוסטה, דקו ועוד. אין טעם לפתוח מחדש את הוויכוח על כך שלמסי תמיד היה עם מי לשחק. ארגנטינה הייתה צריכה להתעלות ולא להגיע לפנדלים בכלל הרי שם זה גם עניין של מזל. אבל כמנהגה בקודש היא כשלה ברגע האמת.
    ואגב, אני לא חושב שמונדיאל צריך להיות קנה המידה כה משמעותי, אבל זה כן יהיה כתם מסוים בקריירה המדהימה של מסי שהוא אחד משלושת הגדולים בהיסטוריה כבר עכשיו לדעתי.

    - מסכים לגבי רומרו ואני מאמין שדברים ישתנו.
     
    Don Joan Roman ו-Roma אוהבים את זה.
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    נו אז סבבה אנחנו די מסכים. הקטע של השנאה כלפיי רונאלדו לדעתי יותר נובעת מאופי השחצני במעט שלו לאומת מסי שהוא יותר "נחמד". ברור שרונאלדו לא אשם בהפסדים בדיוק כמו מסי.
    יש לו עוד זמן לתקן את הכתם עם מונדיאל וקופה נוסף.

    האמת באמת שאם לא צ'ילה אני בטוח שארגנטינה לוקחת, אבל זה אחד הדברים שיותר חזק מכישרון ויכולת זה הלחימה והקהל הביתי והטרוף שהיה להם בעיניים ולכן גם הייתי בטוח שצ'ילה תיקח לא משנה מי הייתה היריבה שלה בגמר.

    לגבי מסי והנבחרת, להגיע לגמר הקופה וגמר המונדיאל(במיוחד) זה לא כזה פשוט וחבל שהוא פשוט לא זכה והיה סותם הרבה פיות אבל עדיין גם הישג מרשים.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ברכות לצ'ילה - אלופה ראויה.

    הטורניר מבחינתי היה מאכזב (שם בצד כרגע את האהדה לקולומביה) בעיקר בגלל שהקבוצות שהיו אמורות לתת את הטון מלבד ארגנטינה וצ'ילה פשוט לא הופיעו אליו ולכן היתה התחושה שאכן צ'ילה וארגנטינה הטובות בטורניר מבלי לגלות יכולת טובה במיוחד. כלומר, זה לא שהן לא שיחקו טוב, אבל לא בטוח שזה היה מספיק לגמר במידה וברזיל/קולומביה/אורוגואי היו נראות טוב יותר. זה בטח לא אשמת הפיינליסטיות, אבל אני מניח שהצופה הנייטראלי חיפש נבחרות חזקות נוספות שהיו אמורות על הנייר ליצור את אחיד הטורנירים המעניינים ובפועל זה לא קרה.

    מסכים עם אליאס לגבי מה שאמר על נבחרת צ'ילה, הבעיה שזה בחיים לא יתפוס אצל האוהד הישראלי (או אפילו העולמי) הממוצע שלא מכיר את הכדורגל הדרום אמריקאי. מבחינתו (כמו שדור אמר) יש את ארגנטינה וברזיל הנוצצות (למרות שהאחרונה נראית יותר כמו חיקוי של בני סכנין בשנה האחרונה) ושאר הנבחרות ינסו להפריע. אז לא, צ'ילה הוכיחה שגם אם יש לה שחקנים קצת יותר אפורים ופחות נוצצים ממסי\ניימאר\חאמס, הם עדיין יכולים להעמיד נבחרת מצויינת שגם תיקח את התואר, בדיוק אגב כמו עם אורוגואי של 2011. לצ'ילה מהמונדיאל ב-2010 יש נבחרת נהדרת והפעם גם מאמן מצויין (לא שביאלסה היה רע) שידע להפיק מהם את המירב ולזכותו אני גם רושם הצלחה גדולה במונדיאל, כשלא היה חסר הרבה כדי שהרוחה יגיעו לרבע הגמר. מצפים לנו עוד מעט תחילת מוקדמות מונדיאל חמים במיוחד.
     
  5. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    כ"כ רציתי שאף-אחת מהקבוצות לא תזכה שבסוף הגענו לפנדלים. סמפאולי מאמן גדול למרות הכישלון אצלנו, שאגב הגיע בדיוק בגלל העניין הזה של הלחץ למעלה ושכל מיני נסיכים היו צריכים לרוץ ולא בדיוק אהבו את העניין. טוב, כבר על הבוקר קיבלתי מייל ברכה והתעצבנתי, הולכת להיות שנה נוראית, שייעשו את הטורניר בארה"ב לא אכפת לי מי שילם למי!

    הגביע מגיע בסופו של דבר לצ'ילה כי היא הייתה הנבחרת הכי טובה, או אולי הפחות גרועה, בטורניר המאכזב הזה. היום היא פגשה לראשונה נבחרת עם מאזן חיובי, ובסופו של דבר המשחק הגיע לפנדלים. קצת מוזר שבדרום אמריקה יש את טורניר הנבחרות הקשה בעולם ומצד שני את הדבר הזה.
     
  6. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    צ'ילה עשתה בטורניר הזה דבר מאוד פשוט - בזמן ששאר הגדולות, החל מברזיל וארגנטינה ועד קולומביה ואורוגוואי, הולכות ונהפכות לנבחרות קרירות ו"אירופיות", הם נשארים דרום אמריקאים.
    התשוקה, הלחימה, המכות והלכלוך חשובות לפעמים מהכישרון, וזה הקסם של הכדורגל הדרום אמריקאי (פחות של ברזיל מסורתית, אבל גם).

    ארגנטינה פעם הייתה נבחרת לוחמנית ומרגשת, והיום היא נבחרת חיוורת, חסרת זהות, של נקניקים עם כישרון.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני בכלל לא מסכים. קולומביה לא נלחמה לפני שנה? גם ארגנטינה וצ'ילה נתנו יופי של מונדיאל ואפילו אורוגואי עד ההרחקה של סוארס. קורה שנבחרת לא מגיעה טוב לטורניר מסויים או שלא עומדת בלחץ. זה ממש לא אומר שהגישה שונתה. לגבי קולומביה אני יכול להגיד לפחות שהם ממש לא שינוי את הזהות הדרום אמריקאית, למרות שאני מסכים שישנם סממנים אירופאים. מצד שני, אני חושב שכדי להצליח אתה צריך רצת מזה וקצת מזה. אל תשכח שבנבחרות המובילות יש המון ליגיונרים אירופאים וזה גם משפיע. זה עדיין לא הופך את צ'ילה לזוכה רק כי היא "משחקת יותר דרום אמריקאי" מהאחרות. אני גם לא אוהב את הקטילות של ארגנטינה ברחבי העולם. קודם כל נתחיל בזה שהם לא הפסידו ב-120 דקות לנבחרת צ'ילאנית מצויינת וביתית, דבר שאני מתקשה להאמין שנבחרות כמו גרמניה, ספרד ואיטליה היו עומדות בו. ואז הגיעו הפנדלים ופה זה לוטו. צ'ילה היא אלופה ראויה אבל ממש לא בטוח שהם הכי טובים בדרום אמריקה. וארגנטינה לא נכשלה, היא הגיעה לגמר ולא זכתה, אבל עדיין אי אפשר לומר על התוצאה הזו שהיא כישלון, גם אם היא היתה מפסידה ב-90 דקות לדעתי. מסי אכן איכזב בגמר, אבל זה כבר הפך להיות טרנד מפגר, לחכות לכישלון נוסף שלו עם הנבחרת ואז להתחיל לנופף בזה שדיאגו גדול\קטן\בינוני יותר מהפרעוש. מסי נתן טורניר סביר פלוס. היה בינוני בבתים, מצויין בנוקאאוט, אבל בגמר שוב קצת נעלם. ועדיין, עוול גדול כל פעם לזרוק את ההפסדים רק עליו.

    ואם כבר מדברים על הארגנטינאי הגדול מכולם, אוי ואבוי אם מאסצ'ה לא נכנס לעשירייה הפותחת. הרבה מאוד זמן לא ראיתי כזה שחקן עם כזאת הקרבה. יש סיבה שהוא היה הטוב בארגנטינה במונדיאל האחרון ובקופה הזה לדעתי. מלך!

    @itay7 מסכים איתך לגמרי בשוני בין המוקדמות לקופה, פשוט כי בקופה ברוב המקרים המארחת מקבלת את הבית היותר פשוט וגם ככה 66% מהנבחרות עולות, אז הטורניר נראה כמו שהוא נראה. חייב שינוי דחוף לדעתי, המלצה על 10 נבחרות. לגבי המוקדמות, גם זה טורניר ארוך הרבה יותר והמונטום תמיד משתנה וגם זו ליגה שבה כולם פוגשים את כולם, במגרש של כל נבחרת. הרבה יותר קשה ומסובך. אבל כן, הגעתי עם המון ציפיות לטורניר מצויין ודי התאכזבתי.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    @Raulito כמו שאתה תמיד אומר - "מה הקשר מחט לתחת?" איך כריסטיאנו נכנס בכלל למשוואה? אף אחד לא הפיל עליו את האחריות לעונה הכושלת של מדריד ואתה יודע את זה היטב. הביקורת הופנתה על סה"כ העונות שלו בספרד עד כה כשרזומה התארים דל מאוד.
    הבנתי שהסגנון שלך נובע מהשמחה לאיד ולכן אין לי כוונה להיגרר איתך לזה (אסתפק בטרבל). בכל אופן - נימקתי את כל הסיבות בעניין טאטא מרטינו בעמוד הקודם. אבל מה שכן, מצחיק אותי כמה אתה מהלל ומשבח את "הפרטנרים המעולים של מסי" מצד אחד, אבל באותה נשימה מזלזל בביקורת שלי כלפי מרטינו לאחר שהוא הוציא מהמגרש את אותם "פרטנרים מעולים" והשאיר את מסי לבדו להציל את המולדת בדיוק כמו בקדנציה שלו בברצלונה לפני שנתיים.
     
  9. מנחם ברוכי HALA MADRID

    הצטרף ב:
    ‏1/7/15
    הודעות:
    41
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מין:
    זכר
    אז שיפילו על מסי את זה שב6 טורנירים הוא לא לוקח כלום
     
  10. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    היגוואין ןולאבצי לפני טבז..... פחחחח
    אם למסי יש פה יד בדבר מגיע לו להפסיד את הקופה כמו שהפסיד את המונדיאל
     
    yonmu ו-מנחם ברוכי אוהבים את זה.
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,222
    לייקים שהתקבלו:
    937
    מצטער אבל זה אחד הדברים הלא נכונים ששמעתי.
    גם צ'ילה היא נבחרת שיש לה המון ניחוחות אירופאים במשחק שלה, כמו כל נבחרת כיום בדרום אמריקה וזה גם טוב שככה.
    עם כל ההערכה העצומה שלי לצ'ילה אני לא בטוח בכלל שבמדינה אחרת היא זוכה בקופה

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  12. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    @מנחם ברוכי בשורה התחתונה אתם המדרידיסטים עוסקים בלהשוואת את רונאלדו למסי, בעוד את מסי משווים למראדונה. יחי ההבדל הקטן.
     
    Don Joan Roman, idans10 ו-yonmu אוהבים את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שמחה לאיד היא חלק בלתי-נפרד מהספורט, אל תשחק לי אותה יפה נפש. בטח שהפילו על כריסטיאנו את האחריות לסיום העונה העגום של ריאל מדריד. אתה אומר שלא הפילו עליו את האחריות או אומר שלפחות לא אתה ואז כותב 'רזומה התארים דל מאוד' כאילו זה תלוי בו. אם יש 100 סיבות לכישלון של ריאל מדריד העונה ובשאר הזמן של כריסטיאנו בקבוצה - כריסטיאנו עצמו שכובש בכמויות פסיכיות בכל עונה(הוא הסיבה ה-101). תעשה לי טובה גם, הפרטנרים של מסי מעולים אחד-אחד. ובוא נצא מנקודת הנחה שלאבצי\פאסטורה והיגואין הם ה'יותר גרועים' - אז הכל יחסי. כי רק רגל ימין של היגואין טובה פי כמה מנאני, פושטיגה ועוד יצורים אחרים שמשחקים עם רונאלדו כבר הרבה שנים, מאז שפיגו ופאולטה אמרו אדיוס.

    מסי אחד הגדולים בהיסטוריה ואין על כך עוררין, הוא אחד מהשלושה הטובים ביותר לדעתי גם אם לא יזכה במונדיאל כי להבקיע כמות כזו של שערים שנה אחרי שנה זה פסיכי, מבחינתי העונה הוא גם הראה שכל עניין 'התלות' בצ'אבי ואינייסטה הוא לא נכון, זה היה טרבל שלו ובעיקר שלו. אבל אל תתהפכו כמו סטייק כי זה לא חוכמה.
    אגב, עם כל השיאים, מסי עדיין יישאר השחקן היחיד בהיסטוריה שפשוט הלך על המגרש בגמר המונדיאל, מי ישמע הוא מגיע למעמד הזה כל יומיים, לא מדובר הרי במשחק ליגה נגד אוססונה או חטאפה. הוא הציג משחק מביש באותו יום ואל תספרו לי על שתי בעיטות לשער ועוד מסירה אחת טובה ואיכזב רבים. והבעיה הייתה בגישה. הוא היה חיוור יותר מרונאלדו שהתמוטט לפני הגמר ב-1998'. את נתוניו הקילומטרז' שלו מאז אין טעם לחפש בכלל.

    - כל אלה שאומרים 'אם לא צ'ילה - אז אני מאמין שארגנטינה זוכה' - עושים הנחה גדולה מאוד לכישלון של ארגנטינה. צ'ילה נבחרת טובה שגם הייתה טובה במונדיאל, יש לה שחקני על, יתרון הביתיות, הרצון לזכות בתואר ראשון ולעשות היסטוריה - הכל נכון. ומה עם ארגנטינה? השחקן הטוב ביותר בעולם משחק אצלה, סוללת כוכבים התקפית וגם ההגנה בסופו של דבר טובה מהמצופה עם מסצ'ראנו, השוער סרחיו רומרו ועוד, וגם ארגנטינה הייתה 'חמה' להביא תואר אחרי 22 שנה.
     
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אני לא שמעתי אף אחד מפיל את האחריות לסיום העונה העגומה של ריאל על כריסטיאנו, אין לי מושג מאיפה הבאת את הטיעון המגוחך הזה.
    בכל אופן אתה מחזיר אותנו אחורה ומתעלם מהביקורת שלי כלפי טאטא מרטינו. אני רוצה לראות אותך נשאר אדיש אם אנצ'לוטי היה מוציא בגמר האלופות את בייל, בנזמה ודי מריה לטובת חדירה, חסה ומוראטה. החילופים זה רק קצה הקרחון מבחינת ניהול המשחק אצל האיש המקובע הזה, ופירוט יותר רציני בעניינו עשיתי כבר בעמוד הקודם ולאורך כל הטורניר.
     
  15. מנחם ברוכי HALA MADRID

    הצטרף ב:
    ‏1/7/15
    הודעות:
    41
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מין:
    זכר
    אני לא ידע מה איתך מראדונה לא מתחרה לדעתי לא עם מסי ולא עם רונאלדו
    מהאתר של ספורט 5 את הכתבה על זה שרונאלדו לקח רק אליפות אחת משש והוכיח כמה שהוא רק הורס לריאל כי הוא לא מוסר לבייל ובנזמה ואז הם חסרי ביטחון ולא יכולים לשחק
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/15