צ'לסי 2010/11 - עונה ללא תארים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏19/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    המשחק הזה שודר בערוץ 5 עם אבי מלר, אני זוכר שבמחצית יכולנו לרדת באיזה יתרון 4-0 ובסוף הפסדנו את המשחק. משחק טיפוסי של ליברפול של אז, יכולים לכבוש 4 אבל גם לספוג 4 זה לא אתגר של ממש. מתחבר עם מה שכתבתי בדיון החדשות, עם שוער נורמלי ולא דיוויד ג'יימס היינו לוקחים אליפות לדעתי, היו לו כל כך הרבה שטויות במהלך העונה שעלו לנו בים של נקודות. גם במחזיקות הוא דפק אותנו עם שטויות אצל פסז' בחצי גמר וכמובן גם שנה קודם בגמר גביע. עצבים עצבים.
     
  2. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    פטרסקו וג'ודי מוריס באגפים. הגול של פלו מול ברצלונה, החלוץ הכי גדול מאז אוזגוד בגשר!, איזו קבוצה. איך אני מתגעגע. איזה כיף לנו שראינו את זה בתור אוהדי צ'לסי. אמרסון ת'ומה! בהגנה לצד דסאי, איזה ימים. עצוב לי, באמת שעצוב לי. אגב, הגול השני של פלו נגד ברצלונה היה הגדול ביותר שראיתי בחיי, יותר מהמספרת של הנסיך ויותר מהעקב של זולה! אד דה חוי נתן את הופעת חייו. קירקי תבנה מכונת זמן בוא נחזור אחורה. לא רוצה ליגת האלופות, רוצה צחוקים עם דן פטרסקו, די מטאו, ג'ודי מוריס הדביל, טורה אנדרה פלו החלוץ הענק, גאס פויט. איזו נוסטלגיה, אולי זה הג'ין של ביפיטר עכשיו מדבר, אבל אני כל כך שמח. איזה כיף לנו שהיינו ככה. איזו קבוצה, איזו התקפה, איזה ספארקי בחוד. היום אפילו סטיבי קלארק אצל הפקיסטנים, גאס פויט הלך לשיפודיה של הצפון וזולה פוטר והחליף אותו איזה דמגוג. חבר'ה, אני מדבר בסטריאו, רומן שומע רק במונו, קארלו שומע דיסק קלאסי, הוא לא יודע מה קורה פה!
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    פלו עוד שיחק נגדנו עם בראן ברגן בגביע המחזיקות, כבש שער במשחק בנורבגיה (נגמר 1-1, אחד השערים הגדולים של פאולר), נראה לי ששם הוא קיבל את החשיפה לאנגליה.
     
  4. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    רמירז על סף סיכום בקבוצה. 17 מיליון פאונד יועברו לבנפיקה, ובתמורה מקבלים קשר. לא מכיר, לא יודע, מקווה שהוא טוב יותר ממיקל. פה זה לא טוטנהאם, לא מדברים לפני שרואים.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    שיחק במונדיאל, שחקן קישור מרכזי שנתן עונה טובה מאוד בבנפיקה.
    לטעמי עוד צריך להתחזק הוא קצת רזה ומבחינת שכל כבר עכשיו הוא שדרוג לאובי מיקל.
     
  6. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    ממה שאני יודע הוא שחקן שיודע לשחק גם בכנף ימין והוא באמת חכם ולא מאבד כדורים סתם.
    יש לו לפתח קצת את הגוף באנגליה, אבל הוא זריז וטכני שזה כואב. לדעתי החתמה מצויינת.
     
  7. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    מישהו ראה אותו משחק? לאן הוא מיועד בקישור? לפי מה שאתם אומרים אני מקווה שהוא בא כמחליף למיקל ולא כגיבוי לאסיין.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עקבתי אחריו בליברטאדורס ששיחק בקרוזיירו ולאורך העונה האחרונה בבנפיקה. בברזיל הוא שיחק הרבה כקשר אמצעי, לרוב עם נטייה ימינה במערך של "יהלום". בבנפיקה הוא כמעט תמיד שיחק כקשר ימני של "הלוך וחזור" על הקו, עמדה שלדעתי יותר מתאימה לו. קשר אחורי הוא בוודאי לא וגם לא בנוי לעמדה לדעתי.

    שחקן שהתחברתי אליו מהר מאוד שהיה בקרוזיירו ועוד יותר בבנפיקה, יש לו טכניקה ודריבל טוב, אבל הוא לא מהפרימדונות, שחקן שעובד קשה מאוד על המגרש, לא מפחד לתקל ובעל כושר גופני גבוה. בבנפיקה הוא היה חורש את הקו, עושה גם את עבודת המגן וגם מגיע בזמן לסיים התקפות. הוא לא כל כך פיזי ונעלם לעתים לפרקים גדולים של המשחק, אבל יכול להיות שזה קשור לעונת התאקלמות הראשונה שהייתה לו מחוץ לברזיל.

    המחיר נראה לי גבוה על שחקן שצריך עוד להוכיח את עצמו בליגה קשה עם סגנון משחק שונה ממה שהתרגל, מה גם שהוא הבטחה אבל לא לוורלד קלאס לדעתי, אבל היום יש כל כך הרבה העברות שאומרים עליהן את זה, ככה שזה כבר הנורמלי כנראה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/8/10
  9. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    הכוונה היא לא הייתה יעוד של רמירז לקשר האחורי אלא העברת אסיין מצד ימין של היהלום לקו האחורי. לפי מה שאתם אומרים הוא רכישה טובה, וגם שחקן צעיר. אני סומך על קארלו כשזה נוגע לשוק הברזילאי.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בהחלט שחקן טוב, הוא גם לא איזו שליפה מהליגה הברזילאית, בנפיקה הייתה מהקבוצות הבולטות בליגה האירופאית שנה שעברה והבחור בלט בלא מעט משחקים (למרות שהאמת דווקא הוא היה יותר טוב בליגה). זה בנוסף למשחקי הנבחרת פה ושם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/8/10
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני לא מכיר אותו מעבר לדקות בודדות של סרטים ככה שעוד לא גיבשתי דיעה על השחקן עצמו.

    על ההחתמה עצמה אני דווקא חושב שכן אפשר לסמן וי גדול בטח ובטח בהתחשב בתיאורים של החבר'ה כאן. כבר עם פתיחת עונת העגבניות דיברתי על כך שלאור השיחרורים והמראה הנוכחי של הסגל אנחנו צריכים להתחזק בשחקן עם קשר כזה או אחר לקו הימני בנוסף ליכולות לשחק במרכז השדה. החלום היה מילנר - אם הבחור יצדיק את המחמאות (שהוא מקבל מקיר לקיר), אני מניח שנוכל להתאפק עוד קצת ולמצוא חיזוק אנגלי בעמדות אחרות.

    אני לא מאמין שהוא מגיע כדי להחליף את מיקל, לא נראה לי שבשביל זה הביאו אותו, הוא לא דומה לקשר אחורי. אם לאנוס בכוח את המושג של "במקום" אז הוא יותר קרוב לג'וב של באלאק מאשר לזה של הקונוס הניגרי.

    מצד שני, זה כן יכול לפטור אותנו מהעונש של מיקל כאשר אנחנו עולים במערך של חמישה קשרים וחלוץ בודד היות ואסיין יוכל לשמש בכזה מצב כקשר האחורי כאשר יהיה לו אפילו קל יותר מבעבר כי יהיה לו גיבוי של עוד שחקן שעושה רושם שבא להשאיר הכל על הדשא כשזה מגיע למלחמה על הכדור.

    בקיצור, LIKE
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אני מניח שראמירס ישחק כקשר ימני-אמצעי בקישור לצד אסיין, למאפרד ומאלודה, נראה רכש חכם מאוד של צ'לסי.
    מה לגבי השחקנים הצעירים שלכם מאטיץ', קאקוטה(אלוף אירופה החדש) וראייקוביץ' שחוזר מהשאלה בטוונטה? לדעתי הם יוכלו להיות יעילים מאוד בתהליך הריענון שלו אתם צריכים בקבוצה שרצה די הרבה שנים ביחד, אני מקווה גם עבור סטארידג' שהשנה הוא ישחק יותר כי יש לו את כל מה שחלוץ צריך וזה נראה כמו פוטנציאל גדול שעומד להתממש, כרגע אתם הקבוצה המרתיעה ביותר גם מיונייטד ובטח מארסנל מבין המועמדות לאליפות.
     
  13. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    כל עוד אין חדשות לגבי דקו ופריירה, התעלומה לגבי ראייקוביץ', מאטיץ' וקאקוטה נותרת בעינה. כרגע השחקנים שהגיעו הם בדיוק המחליפים של השחקנים שהלכו - משמע, החבר'ה הצעירים יחכו לצ'אנס בגארבג' טיים או בגביע הליגה. גם טוב. עדיף על בלטי.
     
  14. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,507
    לייקים שהתקבלו:
    6
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/10
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אתה באמת מתייחס ברצינות לציטוטים מהעיתון הזה?
    אם אני קורא על מה שאנצ'לוטי אמר ממקור נורמלי, http://www.skysports.com/story/0,19528,11668_6293916,00.html ,
    אז הוא אומר שקול זריז יותר ובניון נבון (טקטית) יותר, שיהיה. כשבניטז דיבר כל הזמן על משמעת טקטית של שחקנים אמרו שהוא לא נותן לשחקנים היצירתיים חופש פעולה בהתקפה.