צ'לסי 2010/11 - עונה ללא תארים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏19/7/10.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    זה לא בדיוק חדש שג'ואי קול אחד הסתומים היותר גדולים בשטח גם כשההשוואה היא ליתר הכדורגלנים. זה גם לא איזה סוד - כל משאל של צ'לסי TV עם קשר כזה או אחר לבורות וחוסר מושג תמיד היה מוצא את ג'ואי מנצח בפער ניכר.

    אבל אין לזה קשר וזה לא רלוונטי בשיט על המגרש. ג'ואי ובניון שחקנים מאוד שונים שבקושי אפשר להשוות ביניהם על בסיס העמדה במגרש שהם מאיישים. יש להם יתרונות וחסרונות כמו לכל שחקן ואני לא חושב שאפשר לדבר על שחקן יותר טוב ביניהם - אלא על שחקן יותר מתאים. אני מקווה ששנייהם יצליחו ואז יגידו שהם התאימו לסיטואציות החדשות.
     
  2. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ב-ד-י-ו-ק.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    עכשיו רק תסבירו לי איך לקחת 4 משחקים ספציפיים מתוך עונה ולגרוע אותם (כשבמקרה מדובר במשחקים עם מספר שערים מפוצץ..) עוזר להבין משהו לגבי היכולת של הקבוצה.

    אפשר לחשוב שבעבר קבוצות היו נותנות כל משחק 3 שערים וככה מגיעות לממוצע הגבוה. זה שצ'לסי התפוצצה לקראת סיום העונה ולא פיזרה את השלושים שערים האלה על פני כל העונה (באותו מספר משחקים) זה הוכחה ליכולת במאני טיים ולא סיבה לעקוץ את ההתקפה.
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אנצ'לוטי הודיע שלמעט העובדה שהילאריו יפתח בין הקורות במקום טראנבל - יתר ההרכב יישאר כמו במשחק ההכנה האחרון. האמת, חבל מאוד שכך.

    ההרכב המדובר אם אכן הדברים יצאו לפועל:
    הילאריו
    פראיירה, טרי, איבאנוביץ', קול
    אסיין, מיקל, למפארד
    אנלקה, קאלו, מאלודה


    חבל שבסופו של יום, שוב פעם אנחנו מגיעים למשחק חסר חשיבות ספורטיבית גבוהה מדי - ושוב הילדים מפנים מקום לותיקים. אני מאוד אוהב את פאולו פראיירה. באמת. אבל זה משחק שבו הוא חייב לשבת על הספסל וילד מהאקדמיה צריך לקבל חשיפה ולו בשביל הניסיון של משחק מול קהל גדול ומערכת לחצים שונה.

    כנ"ל לגבי רוס טראנבל. אם הוא השוער השני אז שיפתח בהרכב. אם הילאריו השוער השני - אז אנחנו חייבים שוער שני דחוף כי בניגוד לטראנבל שעוד מסתובב תחת ההגדרה של כישרון לעתיד, הילאריו הוכיח שהוא כבר לא מסוגל לספק את הסחורה. זה נחמד בתור שוער שלישי. זה חוסר אחריות לפתוח איתו עונה עם ההגדרה של שוער שני

    ואני כבר לא מדבר על קאקוטה, סטארידג' ומאטיץ' שהיו חייבים לפתוח. נקווה שלפחות ישתמשו בתירוץ העייפות מהמונדיאל ויכניסו אותם מוקדם.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מסכים.

    ככה זה שיש מאמן שפשוט רוצה לדפוק הצלחה ב-2-4 שנים שיבלה בגשר, הוא לא מחפש לבנות, אין לו זיקה לאקדמיה, לא מעניינת אותו יותר מדי ההתפתחות של הילדים. הוא רוצה לנצח, הוא רוצה תארים (כנראה גם שזה לא הכי חשוב).
    סטארידג' הראה כדורגל בדקות ששיחק, היה חייב חייב לשחק, מצד שני ההגנה הייתה די נוראית במשחקי ההכנה, חטפנו לא מעט שערים מגוחכים ומיותרים, בהגנה אני לא רואה שחקנים ששיחקו ועשו משהו כדי להרוויח ביושר הדמנות, למרות שקשה לשפוט על פי 2-3 משחקים.
    כמו סטארידג' גם מאטיץ חייב כבר לקבל הזדמנות משמעותית, קשה לי מאוד לראות את אנצ'לוטי נותן קרדיט כלשהו לילדים דווקא במשחקי הליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/8/10
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דקו קרוב מאוד לדלת היציאה. הוא עומד לחתום בפלומיננזה מברזיל כמו בלטי.
    http://soccernet.espn.go.com/news/story?id...ource=soccernet

    למרות שהוא הגיע בגיל מבוגר, ולמרות שבשנתיים האחרונות השגתם תארים, אני מאמין שהאוהדים ציפו ממנו לתרומה יותר גדולה. האם הוא תמיד יהיה מזוהה כהחתמה של ג'ין הקמן, או שאני טועה?
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני לא בטוח. לא רוצה להתייחס לכלל האוהדים, האמת, אני מתקשה להבין את היחס המדוייק ש"כלל" הציבור מרגיש כלפי הפורטוגלי.

    עבורי, דקו היה שווה כל פני והצדיק כל מחמאה שקיבל בימים שלפני ההחתמה. אני חושב שהבחור גאון כדורגל ואפשר היה לראות את זה בכל שניה שלו על הדשא. הדבר היחידי שקצת חבל לי הוא שהפציעות שלו קטעו עבורו לא מעט מהרצף.

    הוא היה ההפך המוחלט מהקונוס. אין לו רבע מהיכולות הפיזיות והאתלטיות של הנכה הניגרי - אבל את מה שיש לו בראש למיקל לא יהיה גם אם ילמד סרטי כדורגל מהיום ועד מותו. מה שלמיקל לוקח חצי דקה של התברברות ומבטים מבוהלים לאזור הספסל, דקו פותר בפס קליל שמשחרר את ההתקפה ונותן לכל הקבוצה לנשום.

    הוא לא התאים לשיטת המשחק של הידינק וגם לא לזו של אנצ'לוטי מבחינת התיפקוד שלו במגרש - ועדיין, זה לא מקרה ששנייהם כמעט ולא ויתרו על האופציה להרכיב אותו כאשר היה כשיר. החוכמה שלו איפשרה לו לשחק מחוץ לעמדה שלו ועדיין להיות לא פחות אפקטיבי.

    אמרתי עם תחילת הקיץ שלטובת הצלחת חילופי המשמרות עדיף לשני הצדדים להיפרד. אני שמח לראות שהדברים מתנהלים בכבוד ואלגנטיות. מגיע לו את זה ועוד הרבה יותר.
     
  8. Wave Member

    הצטרף ב:
    ‏20/6/06
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    3
    שאלה לגבי בניון,
    מעניין אותי איזה תפקיד אנצ'לוטי מייעד לו, אם הוא מתכוון לשלב אותו ב-3 של הקישור או ב-3 של החלק היותר התקפי?
    ועדיין אם הייתי אוהד צ'לסי לא הייתי שלם עם הסגל הזה, גם עם רמירז, אני עדיין חושב שחסר איזה קשר התקפי, אולי שחקן קו, עם יכולות יצירתיות ומהירות-פחות או יותר כמו מאלודה רק מהאגף הימני. קאלו עשה התקדמות גדולה בעונה הקודמת אבל עדיין נראה כאילו חסר לו משהו (שכל?)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/8/10
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נתחיל מבניון. חד וחלק מיועד לחולייה היותר קדמית ולו מהסיבה הפשוטה שהיחיד שהוא יכול להחליף בשלישייה במרכז המגרש הוא למפארד שמקבל תפקיד יחסית חופשי יותר. בניון יחליף את מאלודה ואת אנלקה שתופסים את תפקידי הכנף ליד דידי או קאלו.

    לגבי איכות הסגל - אני לא מסכים. בטח שלא לגבי החלק הקדמי. בטח ובטח שלא באם ראמירז אכן מצטרף.

    קודם כל, צריך לזכור שהוספנו העונה את מיקל אסיין למיקס שזה חתיכת תוספת. בעיקר היות ואני מניח שהוא יתופקד לפני מיקל ויתרכז בפעילות עם אופי יותר התקפי דבר שהוא אישית תמיד אהב יותר והרגיש שזהו המקום האמיתי שלו.
    סך הכל יש לאנצ'וטי לא מעט אופציות. זה כולל שימוש בשחקן כמו בניון מהספסל שבלי להיכנס לשאלת האיכות נטו - אני חושב שאם היה משהו שג'ואי לא ידע אף פעם לעשות, זה לעלות כמחליף ולהיכנס למשחק כאשר המומנטום והקצב שלו כבר בשיאם.

    אני לא חושב שיש לנו צורך בעוד שחקן עם אורינטציה לקו הימני מעבר לרמירז שהוא בדיוק זה. אסיין וראמירז עם אופציה לבניון לשחק בעמדה וכאשר צריך לזכור שאנלקה בעצמו לא פעם מתופקד בצד ימין של ההתקפה - זה מספיק די והותר.
    אבל בעיקר אני לא חושב שאנחנו צריכים לדאוג בקשר לאגף הזה היות ולא רחוק היום והולך לחזור אלינו נכס אדיר בתחום ואני כמובן מדבר על בוסינגוואה. כאשר צ'לסי משחקת יהלום צפוף או אפילו עם שחקן קו אמיתי ומוסיפים את התמיכה שהפורטוגלי נותן מהקו - צ'לסי נראית נהדר.

    תמיד כיף לנצח מול היריבות הישירות. עוד יותר כיף לעשות את זה בוומבלי. אבל לא צריך לרדת לבונקרים בגלל הפסד כל הפסד. אני לוקח מהמשחק אתמול הרבה מאוד דברים חיוביים. הרבה יותר מבמשחק המקביל אשתקד, למשל.

    חשוב להפיק את הלקחים שכן היה חשוב ללמוד - אבל עוד יותר חשוב לדעתי לקחת את הדברים בפרופורציות.
     
  10. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דרוגבה נשמע קצת יותר מוטרד ממך:

    "The game against United showed we are not ready. We have to step up our game if we want to start the season well like we did last year," he said.

    "A lot of players have only trained for 10 days. It is too short to be fit and ready for the big competition.

    "We have to improve our game, even if we are not fit, and hope that in two to three weeks time we will be better.

    "I hope it does not take that long but when you come back after a short holiday it takes a minimum of two to three weeks to have good preparation and be fit physically. I know I'm not ready yet."
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    זו התגובה שלו לחופשה הקצרה שנכפתה על השחקנים בגלל המונדיאל. לא ישירות ליכולת של צ'לסי אתמול.

    זה שהקבוצה לא מוכנה ולא תגיע למחזור הראשון בשיא הכושר או אפילו לא קרוב לכך - אף אחד לא בא לטעון אחרת.

    אבל... אף פעם אתה לא מתחיל בשיא הכושר. תמיד לוקח שבועיים להיכנס לעניינים ורק אחרי שבועיים שלושה קבוצות מתחילות להתאפס, אז גם "מתיישרות הסטטיסטיקות".

    והכי חשוב, אנחנו לא לבד. שחקני צ'לסי לא היו היחידים שיצאו לדרום אפריקה וגם לא היו האחרונים לחזור משם לאימונים הסדירים. כל קבוצה ששלחה מספר גבוה של נציגים תתחיל במידה מסויימת מאחורי היתר - מצד שני, בטופ 10 אין קבוצות שלא נפגעו.

    מה שכן, באתי לציין את העובדה שלצ'לסי יש לוח משחקים קל בפתיחת העונה ועכשיו שאני חושב על זה מדובר בקבוצות שדווקא לא ממש שלחו גדודים של שחקנים למונדיאל. אז אולי בעצם אנחנו במקום פחות טוב ממה שנדמה לי..

    יהיה בסדר. רק שיתחיל כבר.
     
  12. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כלי תקשורת רבים בספרד ובראשם המארקה מדווחים שריקארדו קרבאליו חתם בריאל מדריד תמורת 8 מיליון יורו. בינתיים רק דיווחים בתשקורת המגיוסת ועדיין- קארבליו, מוריניו, נשמע הגיוני.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    נשמע הגיוני, וזה מעבר שמדובר עליו כבר 3 קייצים.

    רגע כואב, קרבאליו היה שחקן שלא פעם שם את הלב ואת הבריאות שלו בשביל הקבוצה, אני עדיין משוכנע שמדובר בוורלד קלאס פלייר, אבל במציאות שיש את אלכס, שגם הוא ברמה הזאת, קרבאליו מדי פעם ראה ספסל, למרות שאצל אנצ'לוטי הקרדיט היה יותר לו.

    קרבאליו הוא עוד בסיס של הקבוצה הזו, בילה כאן המון זמן, היה חלק חשוב ביותר באליפויות ובתארים, שחקן שאי אפשר שלא לאהוב, ששחקן כזה עוזב אתה תמיד מרגיש צביטה לא פשוטה בלב, אבל זה היה צריך ואמור לקרות מתישהו.
    אני חושב שבתוך תוכו הוא מזמן רצה לחזור ולשתף פעולה עם מוריניו, אני שמח בשבילו שזה קרה אם זה מה שהוא רצה. יש לו עוד מה לתת ברמות הגבוהות ביותר, ואין לי ספק שריאל מדריד תצטרך אותו ותהנה ממנו.

    http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/04_01/chelseaES3103_468x382.Xxx

    תודה!!
     
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    שחקן ההגנה מספר אחת שלנו בשנים האחרונות, בלי מתחרים בכלל.

    אבל פרידה בלתי נמנעת.
     
  15. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סטארידג' הולך לפרוץ בגדול העונה.
    תזכרו מה אמרתי.