צ'לסי 2010/11 - עונה ללא תארים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏19/7/10.

  1. Legolas Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/05
    הודעות:
    1,433
    לייקים שהתקבלו:
    0

    לומר לך תאמת,עד היום ממה שיצא לי לראות אותו,מדובר בשחקן אנרגטי ומהיר ביותר,אבל ממה שראיתי ממנו רוב הזמן,יש לו תסמינים מובהקים מידי של הכדורגל הדרום אמריקאי,שזה לקחת כדור ולרוץ קדימה בלי להסתכל ימינה או שמאלה,בחצי העונה השנייה נכון הוא התחיל להבין את צורת המשחק בליגה האנגלית ובמשחקים שיצא לי לראות הוא נכנס לשיטה של צ'לסי והתחיל להרשים יותר,אבל כל פעם שאני רואה אותו עולה לי תמונה של חואן ורון בראש(לא יודע למה). אני פשוט לא מאמין כרגע שהוא יוכל לעשות תמעבר מהכדורגל שהוא שיחק בברזיל לצרות משחק האנגלי,יכול להיות שאני אטעה לחוליטין במה שאני אומר פה ואצא שוטה הכפר!

    אבל אם הוא ימצא את עצמו עוד עונה שתיים בספרד אני לא אופתע בכלל.
     
  2. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    KirkH,

    לא יודע. אני לא חושב שהוא היה מצוין בתפקיד החדש שלו כמו שרשמת העונה. מה שבטוח זה שאני באופן אישי לא אוהב אותו כקשר שעושה רק עבודה הגנתית. אני חושב שהוא מתבזבז שם לחלוטין. יש לו כ"כ הרבה יכולות להביא למגרש שפשוט צריך להביא גרזן אחר במקומו שיעשה רק עבודה הגנתית. כנראה שזה לא יהיה ממש רלוונטי במילא בעונה הבאה.

    Legolas,

    ראמירז עוד צעיר. הייתה לו עונת בכורה לא רעה בכלל סה"כ. בוא ניתן לו את הזמן, זה לא הוגן לשפוט אותו כרגע.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני חושב שהוא עשה עבודה נהדרת בתפקיד הקשר האחורי ואני בטוח שהוא לא מקבל קרדיט בגלל שעדיין זוכרים לו את העונה השנייה של מוריניו וחלקים מזו שאחריה. כן, אין ספק, יש לו מה לתרום כקשר התקפי - אבל אני לא חושב שהוא כזו אבידה באספקט הזה. בשנתיים האחרונות הוא לא הצליח לשחזר את אותה היכולת המדוברת בתפקידים הקדמיים.
    אז נכון היו פציעות בדרך, אבל זו גם העובדה שאז היו שחקנים שמשכו את היריבים לאזור הקו והשאירו לו שטחים. אז היריבה הייתה צריכה לשמור עם שחקן וחצי על למפארד והיום זה בקושי חצי שחקן כאשר מי שמשחק לצידו מקבל את תשומת הלב.
    אסיין לא מסוגל להיות קשר עושה משחק וגם לא דמות מרכזית בקישור. הוא עדיין שחקן של כוח פיזי ומהירות כשהוא עם הפנים לשער ולא טאץ' עדין וטכניקה.

    ניסינו לשחק עם גרזן נטו בתפקיד הקשר האחורי. אפשר לומר שאפילו הצלחנו לשים את היד על הגרזן האולטימטיבי - זה שלא מסוגל לעשות אפילו את הפעולה הקטנה והפשוטה ביותר בצד ההתקפי (עזוב את זה שהוא גם גרוע בצד ההגנתי) - זה לא עובד. זה מצריך מיתר השחקנים לבוא ולשחק מקסימום מטר או שניים מאותו גרזן כדי שאפשר יהיה לקחת ממנו את הכדור ולהתחיל התקפה. עם אסיין כקשר אחורי אין את זה. ההתקפות מתחילות הרבה יותר מהר. הכדור יוצא לכיוון הנכון הרבה יותר פעמים.

    הרווח של אסיין כקשר אחורי הוא גדול בהרבה מההפסד שלו כקשר התקפי.

    אני לא בטוח שראמירז מוכן עדיין לתפקיד הקשר ההגנתי. אבל אני מניח שהוא יקבל את ההזדמנות שלו להוכיח. אם לא, הקונוס תמיד בסביבה לתת את הפס על המטר וחצי ולהוריד עוד שחקן יריב שלא לצורך.
     
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    איזה נאחס. כל כך חיכיתי לראות אותו חוזר ליכולת הטובה שלו. למרות שאני מסכים עם קירק שאסיין לא היה כזה רע כמו שעושים מהעונה שלו, עשה את שלו בתור קשר אחורי רוב הזמן.

    נחכה לעדכון ונראה מה יהיה, אבל אם התוצאות לא חיוביות זה באמת מכה קשה.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,772
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    זה הפך להיות טרנד לייחס לאסיין יכולת לא טובה...

    בת'כלס, גם אני ממש לא ראיתו איתו בעיה, בטח כאשר הוא תופקד כקשר אחורי, מבחינה הגנתית הוא עשה את שלו על הצד הטוב ביותר, הוא כמעט שלא טועה, הוא המשיך להיות יעיל מבחינת תיקולים והריסת משחק היריב.

    מה שכן, העזיבה של באלאק שינתה את תפקידו, ואולי בגלל זה אנשים רואים אותו פחות מעורב מבחינה התקפית, ששוב, זה לא משהו שמעיד על היכולת שהוא מפיק, כי אסיין היה ונשאר שחקן נהדר, נכס, שכל דקה שלו על המגרש היא תועלת לקבוצה. פשוט שבאלאק היה אז אסיין היה משוחרר יותר לעזור להתקפה ולהיות הרבה יותר מעורב במשחק השוטף של הקבוצה. שבאלאק הלך, אסיין היה הדמות האחראית והקשוחה היחידה במרכז המגרש, מה שנתן לו את כל האחריות לקישור האחורי. זה כנראה נתן לאנשים את ההרגשה שאסיין פחות מעורב, פחות תורם.
    אין פה קשר חזק ליכולת האישית, זה הרבה יותר התיפקוד שלו. ברור שבתור קשר 50-50 הוא הרבה יותר בא לידי ביטוי.

    בקשר לפציעה, נחכה לעידכונים, מכה קשה.
     
  6. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    המכה הבאמת קשה היא שמיקל בסגל שלנו. אני מקווה מאוד שבמידה והפציעה של אסיין רצינית, אז שמיקל לא יהיה האופציה, ושרומן יפתח את הארנק. אסיין הוא הקשר האחורי היחיד בסגל שלנו.