צ'לסי 2012/2013-הספיישל וואן חוזר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏18/7/12.

  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    העובדה שהוא שיחק תחת כל כך הרבה מאמנים, מראה יותר על איכות הסגל של צ'לסי בשנים אלו ועל שיקול הדעת של המאמנים ופחות על היכולות שלו. יש תקופת יובש מסויימת בעמדה זה נכון, אבל מדובר בשחקן שלא מסוגל לעשות שום פעולה התקפית עד לרמת המסירה קדימה.
     
  2. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    טורקים חארות. מי ממציא ציטוטים אפילו הסאן לא עושים את זה.


    דעתי לגבי מיקל, יש משחקים שאני באמת מקלל אותו ולא מבין מה הוא עושה בהרכב שלנו, יש גם הרבה משחקים אחרים ב4-5 עונות האחרונות שלו שהוא עשה לדעתי עבודה סבירה-טובה. למשל עונת הדאבל עם אנצ'לוטי, אני לא יודע אם הוא עשה שם עבודה גדולה אבל הוא היה מספיק טוב כדי להשלים את הפאזל.

    דבר אחד מבחינתי בטוח לגביו בגלל ההפכפכות הזאת ובגלל החוסר ברק הזה- הוא לא לרמה של הרכב ראשון בצ'לסי ותמיד יש אופציות טובות ממנו בשוק. אם זאת, כמעט תמיד הייתי מוכן לקבל אותו כשחקן סגל. וצריך לזכור משהו, לא מעט מהקרדיט שקיבל מיקל מהמאמנים השונים הוא בעצם כתוצאה מהפציעות של אסיין. בעצם העונה הראשונה של מיקל שהמועדון נותן לו את משבצת הקשר האחורי הראשון היתה העונה החולפת. אחרי שהוא נתן משחק באמת ענק במינכן, אגב.

    קירק, סתם בשביל הדוגמא - מיקל תפס לבאלאק את המקום בגמר הגביע האנגלי תחת הידינק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/6/13
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    באלאק לא באמת בא לשחק בצ'לסי קשר אחורי. היו לא מעט פעמים שמיקל שיחק באותה עונה באותו הרכב יחד עם הגרמני...

    אפשר לעבור על הסגלים שלנו בשנים האחרונות ולחפש מי בדיוק היו השחקנים שהתחרו בו על העמדה. בוא נגיד שלא היו ביניהם קשרים אחוריים גדולים. לנצח שחקן שבא להתמודד על עמדה אחרת (אסיין, באלאק) ולקחת על זה קרדיט זה קצת רדוד. בעצם זה בדיוק מה שמיקל.

    אני מבין למה בשנים הללו התדרדרנו לבחירה במיקל על פני שחקני סגל אחרים - סוס עבודה שלא עובר את החצי ולא מאבד את הכדור (מעניין למה). זה נחמד למשחקים ועימותים ספציפיים. אבל לצערי היו לא מעט מאמנים שהתאהבו בקטע הדבילי הזה ובעיקר ירו לעצמם ברגל.

    לקטלג את מוריניו ועוד פעמיים כמי שנתן לו קרדיט זה קצת מוגזם.
     
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    הכוונה היא שהידינק היה יכול לעלות עם אסיין כקשר אחורי ובאלאק לפניו. הוא העדיף משהו יותר בטוח עם מיקל מאחורה.

    אבל מסכים עם הרעיון הכללי שלך בהודעה. אני פשוט לא חושב שהוא כזה גרוע.

     
  5. d1231 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/13
    הודעות:
    581
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מיתוס


    אני לא רואה הבדל בין העבודה שמקללה עשה בהגנה לבין מיקל (כן, בשיאו מקה היה טוב יותר, אבל זה לא העניין ולא בהרבה לדעתי). האם מישהו דיבר על היכולות ההתקפיות של מקללה? לאן המסירות הולכות?

    העבודה ההגנתית ששניהם עושים היא משמעותית ואף פעם לא מעורכת. לא ניצחנו בזכותו, לא ניצחנו למרותו, ניצחנו איתו, היה לו חלק משמעותי בזכיות - אולי היינו מצליחים יותר, אולי פחות אבל העובדות שכול המאמנים שהיו פה (אולי למעט בואש) ראו בו חלק משמעותי והוא היה כזה. הוא עשה עבודה חשובה ומשמעותית, אם לא הוא לא היה פה. זאת העובדה הבסיסית.
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    סונג סיים באותה עונה עם מספר דו ספרתי של בישולים, כמה היו למיקל? וההבדל ביניהם הוא בערך חמישה אחוזים מהמסירות. זה מראה לך מה חשיבות הסטטיסטיקה הזאת. כשאתה מסתכל על שחקן לקבוצה כמו צ'לסי, מה שחשוב זה לאו דווקא המספר האבסולוטי של המסירות (שגם אותו לא ראינו פה) אלא איכות המסירות, ולכל מי שרואה משחקים של צ'לסי, ברור שמיקל לא מועיל ורק הורס למשחק ההתקפה.
    גם "מחלקי תה" למיניהם צריכים לדעת למי ומתי למסור, לתת לשחקן הכי קרוב אלייך, שב40% מהמקרים נמצא מקדימה, לא אומר שאתה תורם למשחק ההתקפי.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הצטרפתי לדיון עכשיו כתוצאה מהודעה שראיתי במקרה והיא ממש לא נכונה.

    הכמעט כלום שמקאללה היה תורם בהתקפה הוא פי כמה ממיקל. אמנם מקאללה גם בריאל מדריד לא כבש שערים(חוץ מאחד - ברבע גמר הגביע נגד גלטסראיי), כי זו הייתה קבוצה התקפית כל-כך מדהימה שהוא לא היה צריך לנסות בכלל - אבל הוא היה משחרר לחץ, יכול לעבור שחקן על מטר ושולט לא רע בכדור. מיקל יכול להיות גיבוי וזהו.

    (עריכה: מתמטיקה)

    אסיין חוזר לצ'לסי אחרי עונת השאלה בריאל בה היה שחקן ורסטילי משלים לא רע, אבל עם כל האהבה אליו הוא לא יכול להחזיק אמצע נגד קבוצות טובות. הוא משחק עם ביטחון וזה נפלא אבל משהו בחדות כבר פחת. מה שכן, אני חייב לומר לזכותו שמוריניו לא ניסה אותו כקשר באף משחק קריטי שקבע משהו או עם הרכב נורמלי מסביבו. צ'לסי צריכה חלוץ וקשר אחורי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/6/13
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    כשאסיין שיחק באמצע הוא לא היה המחסל מצ'לסי אבל היה סביר בהחלט, נגד דורטמונד בבתים הוא שיתק לגמריי את הקישור שעשה לנו בית ספר כמה חודשים מאוחר יותר.
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    רק עצם האמירה הזו הופכת את הדיון למצחיק.

    גם אם נניח והעבודה ההגנתית של מיקל מוערכת, להשוות את הנוכחות שלו לזו של מאקה ואת העבודה ההגנתית שלו שהיא רצופה בחורים וטעויות טקטיות למה שהצרפתי ידע לעשות זה סוג של עוול היסטורי.

    אז כן, הוא לא מוסר הצידה. הוא מוסר מסירה של מטר קדימה (במקרה הטוב, הוא כל כך נכה שרוב הזמן השחקנים צריכים לרדת אליו ולקבל את הכדורים ממרחקים קטנים מזה...) - ולא, העובדה שיש לו כמה בישולים ומסירות יפות (באמת) על חצי מגרש לא משנה את העובדה הזו.
     
  10. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏21/6/13
  11. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    אוי הוא שחקן נוראי...הוא חושב כל כך לאט
     
  12. d1231 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/13
    הודעות:
    581
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני טענתי איפה שהוא שהוא שחקן התקפה גדול או אפילו קרוב לזה?

    לא משנה את העובדה שהעבודה והתפקיד של מיקל זהה לזאת של מקללה, אחד מקבל ביקורת על דברים שלא בתחום תפקידו ואחד לא.

    ההבדל המשמעותי ביניהם הוא שלמיקל תמיד יש פוטנציאל להשתפר התקפית, בנבחרת הניגרית הוא מביא את היכולות שלו, המסירות, הטכניקה, היכולת לשמור על הכדור, גם לחלק השלישי של המגרש.

    ובנושא אחר, הסוכן של קווין דה ברויין אומר שהוא יישאר בעונה הבאה אחרי שיחה עם מוריניו, שאמר לשחקן שהוא אוהב את הורסטיליות שלו לשחקן בכול תפקיד בקישור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/6/13
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מיקל שחקן טוב ואני אשמח לראות אותו אצלנו גם בשנה הבאה, אבל רק בתנאי שנחתים קשר אחורי ברמה גבוהה מאוד שיקח לו את המקום בהרכב.
     
  14. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מה זה תחום תפקידו? זה לא פקיד בביטוח לאומי שמבקשים ממנו לחשב זכאות מס. שניהם שחקני כדורגל, מקללה היה שחקן הגנתי יותר טוב, ונטל התקפי יותר קטן. בכל המשחקים שראיתי את מיקל בהרכב של צ'לסי הוא תקע את המשחק, לא ידע מתי ואיפה ולשחרר מסירות פשוטות.
    העניין עם סונג זה הסטטיסטיקה. מסירות קדימה כאחוז מהמסירות זאת סטטיסטיקה משקרת, ולראיה, ההבדל בין שני שחקנים בחלק היחסי של מסירות קדימה הוא מזערי, ולאחד מהם יש מספר דו ספרתי של בישולים ולשני יש ספורים (אם בכלל).
     
  15. d1231 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/13
    הודעות:
    581
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכים, מיקל לא תוקע את המשחק, לא יותר מאף שחקן אחר. בשנה האחרונה עם המעבר למערך עם שני קשרים, האי יכולות שלו בהתקפה מורגשות הרבה יותר ולכן הוא יהיה חייב לתת מעצמו יותר התקפית אם הוא יישאר והמערך יישאר.

    התרומה ההגנתית של מיקל לדעתי לא נופלת מאף קשר אחר כיום ולא נופלת בהרבה ממקללה בשיאו. אם נשווה בין שניהם נראה שמקה הגיע לריאל בגיל 27, מיקל כיום בן 26 עם יותר מ300 משחקי כדורגל כך שיש לו המון לאן להשתפר כי בעמדה שהוא נמצא בה כיום יש לו עשור של כדורגל בשקט. דבר נוסף שלהבדיל ממקללה למיקל יש התכונות הבסיסיות לתרום להתקפה, כך שזאת קטגוריה שמיקל יוכל לעלות עליו.

    זכותך לחשוב אחרת, אבל לקרוא לשחקן ששיחק קרוב ל300 הופעות ב7 שנים תחת 7 באחת מהקבוצות הגדולות בכדורגל העולמי נוראי, אחד מהגרועים שהיו ברמות האלו, לקחת ממנו קרדיט על הזכיות, להגיד שזכינו למרותו, זה מגוחך ברמות.

    וקצת חדשות, סגרנו עם אדידס על הסכם ל10 שנים נוספות. אין מידע לגביי הסכום שנקבל אבל צפוי להיות סכום גבוהה יותר מה30 מיליון דולר שאנחנו מקבלים כיום ולהתיישר עם שאר הקבוצות.