צ'לסי 2012/2013-הספיישל וואן חוזר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏18/7/12.

  1. d1231 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/13
    הודעות:
    581
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הPA מדווחים שמדובר ב450 מיליון דולר ל10 שנים, כלומר 29 מיליון פאונד לשנה

    אם זה נכון מדובר בעסקה השנייה בגודלה לספק חולצות - אחריי ריאל מדריד על שעומדת על 31 מיליון פאונד. אם כי יש דיווחים שמנצ'סטר יונייטד וארסנל קרובות לחתום על עסקאות חדשות שסביר שיהיו באיזור.

    הדבר המעניין שהחוזה הנוכחי נחתם ב2010 והיה תקף לעוד חמש שנים - ככה שאפשר לראות שהחוזה גמיש ויהיה אפשר לראות את החוזה נפתח גם בעתיד.

    ויש קצת חדשות לגביי קבאני, היושב ראש של נאפולי אמר שצ'לסי לא פנו אליו עדיין אלא רק סוכנים שאמרו שצ'לסי ידברו איתו אבל בנתיים אין שיחת טלפון. הוא גם הוסיף שסיטי לא רוצה לשלם 63 מיליון יורו. בספרד יש דיווחים שלריאל אין להם תוכניות לרכוש חלוץ ומוראטה יהיה החלוץ מספר 2. קשה לי לראות את צ'לסי משלמת את הסכום, אולי העסקה תשפיע על משהו.
     
  2. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    איפה ראית שדה לורנטיס דיבר על סוכנים? ממה שראיתי הוא אמר שהוא לא שמע מאיתנו, וזה אחרי שלפני שבועיים הוא בעצמו אמר "צ'לסי מתעניינת בקבאני ואמורה לדבר איתי עליו בקרוב".

    Gianluca Di Marzio העיתונאי האיטלקי טוען שהסוכן של קבאני יערוך פגישות באנגליה ואח"כ בספרד ועד ה30 ביוני הוא ישוב לאיטליה ויוחלט מה עתידו של קבאני. בקיצור כלום לא ברור... דה לורנטיס נשמע כמו חתיכת יצור.

     
  3. d1231 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/13
    הודעות:
    581
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי במקור איטלקי (עם התרגום של גוגל), יש עכשיו תרגום בדיילי מייל, קצת שונה:

    Chelsea? Certain kind of agents may tell you Chelsea will call you, but maybe he has spoken with somebody who has spoken with somebody, who has spoken with somebody who says 'maybe'

    עם התרגום של גוגל זה יוצא יותר וודאי, אין את ה"אולי".

    כאב ראש קיבלתי מכול הסאגה ובכול אופן אני לא רואה את זה נפתר לפני סיום המעורבות של אורגוואי בגביע הקונפדרציות. סוף הקיץ עוד ארוך, נשמע עוד הרבה ספקולציות אבל לפחות נשאר שבועיים וחצי עד פתיחת האימונים ועוד קצת פחות מחודש עד למשחק הראשון (למרות שהוא כרגע מוטל בספק בגלל קבוצה מהליגה הרביעית בתאילנד).
     
  4. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,662
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    מין:
    זכר
    דה לורנטיס בריאיון לרדיו איטלקי (כך צוטט בדיילי מירור):
    'I don't think Cavani will leave on 10th August, when his buyout clause expires. I'm confident in him, because I consider him a real man. He won't make me a joke of me.
    'Should Cavani want to leave, he will decide it after a long period of reflection. But by 20th July we will probably know everything about his future.'

    מה זה אומר אגב שסעיף השיחרור פג בעשירי באוגוסט?
    אני מניח שזה לא מעיד על כל החוזה, קבאני עדיין יהיה שחקן נאפולי, והם יכולים לשחררו באיזה סכום שירצו. לא?
     
  5. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    זה לא לכל החוזה. ההיגיון שלי אומר שב 10 לאוגוסט נאפולי תוכל לא לשחרר את קבאני גם תמורת הצעה של 200 מיליון, אבל מהדברים שלו אפשר להבין את ההפך, שהשליטה של נאפולי פוחתת. לא יודע.