צ'לסי 2017/18: מרינה, בבקשה תגבי את קונטה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏9/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,326
    לייקים שהתקבלו:
    5,820
    השופט לא המציא שום דבר. זו היתה גלישה מסוכנת, חסרת אחריות וכל כך לא נחוצה. יש לגארי brain farts כאלה פעם-פעמיים בעונה.
     
  2. Don Antonio Member

    הצטרף ב:
    ‏7/1/17
    הודעות:
    258
    לייקים שהתקבלו:
    98
    מין:
    זכר
    עם ההגעה הצפויה של פאוליניו ועצם העבודה שלבארסה יש את אינייסטה ובוסקטס שהם אנטצ'בל הייתי שם 40 מיליון יורו ומביא את סרג'י רוברטו כבר אחרי הקלאסיקו זה יכול להיות השפן של הקיץ (לו הייתי מרינה...)
     
  3. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
  4. Don Antonio Member

    הצטרף ב:
    ‏7/1/17
    הודעות:
    258
    לייקים שהתקבלו:
    98
    מין:
    זכר
    דייגו קוסטה שמושעה מאימוני הקבוצה בעקבות הודעה על שחרורו התיישב במהלך המשחק מול ברנלי לראיון לצהובון "דיילי מייל" הנה חלק מהפנינים.

    קוסטה שולל אפשרות של סולחה עם קונטה : "כאשר מאמן לא רוצה אותך אז הוא לא רוצה אותך. לא רציתי לעזוב הייתי שמח בצ'לסי, אבל כשמאמן לא רוצה אותך אתה חייב לעזוב. אם תשאל את החברים אתה תשמע את אותו הדבר, כולם שלחו לי הודעות ואמרו שיתגעגעו אליי".

    על מה שקרה בינואר : "דברים קרו בינואר (עם קונטה). הייתי על סף חידוש החוזה שלי בצ'לסי ומשום מה הם עצרו את השיחות. חשדתי בקונטה שהוא אחראי לזה הוא כנראה ביקש מהם לעצור את השיחות. יש לו את הרעיונות שלו ואת הדעות שלו, הספקתי להכיר אותו והוא אחד כזה שיש לו דעה והיא לא תשתנה. אני מאוד מכבד אותו, הוא מאמן מעולה והוא עשה עבודה נפלאה בשנה שעברה. אבל בתור בן אדם ? לא. הוא מאוד מרוחק מהשחקנים שלו ושומר איתם על דיסטנס, חסרה לו כריזמה".

    "מוריניו הרים אליי ישר צלצול שאל אותי אם אני בסדר. אני מאוד אוהב את מוריניו ואני ביחסים מעולים איתו מעולם לא הייתה לי בעיה איתו. הוא איחל לי בהצלחה בהמשך הדרך".

    על המצב כרגע : "מה שקורה כרגע עם צ'לסי הוא עצוב. כאשר קונטה שלח לי את ההודעה הבנתי שהוא רוצה שחקן אחר. אלבארו מוראטה שחקן מעולה, הוא נתן עונה יפה עם ריאל ועם המחירים היום בשוק הוא קנייה טובה במיוחד שמדובר בשחקן צעיר וכל כך כישרוני. יש דרכים להיפרד מבן אדם, ולא דרך הודעת טקסט, אתה צריך להיות ישר ולהגיד את האמת בפרצוף".

    "הייתי עם הנבחרת (כאשר קיבל את ההודעה) הייתי לבד בחדר. כאשר קיבלתי את ההודעה הייתי בשוק, הראתי את זה לכמה שחקנים והם היו בהלם מהדרך. הייתי עצבני אז היום אני יותר רגוע. לא אמחק את ההודעה הזאתי אף פעם במידה ואצטרך להוכיח שאני לא משקר. הוא אמר לי שהוא לא בונה עליי ומאחל לי בהצלחה בהמשך הדרך.

    על העו"ד שמעורב : "כרגע אני עושה ועובד על כל הדרכים החוקיות כדי לעזוב את צ'לסי. אני רוצה לחזור לאתלטיקו, דיברתי עם מרינה גרנובסקיה ואמרתי לה שאם המאמן לא רוצה אותי אז שיחשחררו אותי לאתלטיקו. צ'לסי ניסו למכור אותי לכל מיני קבוצות מסין ושאר קבוצות מאירופה, דחיתי את כל ההצעות. אני רוצה לחזור לספרד שם אני מרגיש הכי בנוח ולא איפה שמשלמים הכי הרבה, אתלטיקו רוצה אותי ואני רוצה להגיע למועדון שרוצה אותי. דייגו סימאונה מאוד רוצה אותי והיחיסים בינינו נפלאים, האוהדים אוהבים אותי ורוצים שאחזור, מאוד מכבדים אותי שם".

    "צ'לסי התנהגו אליי כמו אל פושע, הם רוצים שאתאמן עם קבוצת המילואים. הם לא רוצים שיהיה לי שום קשר לקבוצה הראשונה, שלא אדרך בכלל באיזור של הקבוצה, לא בחדרי ההלבשה ולא להיות בקשר עם שאר החבר'ה. אני לא פושע! אני לא חושב שככה צריך להתנהג לבן אדם שתרם כל כך הרבה למועדון ועשה בשבילו המון".

    "צ'לסי נתנו לי שבוע הארכה לחופשה שלי. מאז - נקנסתי בכל שבוע. הם רוצים שאתאמן עם המילואים ואני לא מתכוון לעשות זאת. אני לא פושע ואם הם רוצים לקנוס אותי אז שיקנסו אותי. כסף לא מניע אותי, אני רק רוצה להיות מאושר. אם לא אעבור לאתלטיקו אשאר בברזיל, מצידי שצ'לסי תקנוס אותי למשך כל השנה אפילו שלא ישלמו לי. אחזור חזק יותר. אני רוצה שאוהדים ידעו שעדיין אכפת לי מהם. אני רוצה לחזור לאתלטיקו החודש כדי להתאמן ולהיות מוכן למונדיאל".
     
  5. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,326
    לייקים שהתקבלו:
    5,820
    אין לנו תחרות בכל הקשור ללקחת אליפויות ולחרבן את הכל מיד לאחר מכן.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    באמת אין תחרות.
    זה התסריט הכי קריפי ומוזר בהיסטוריה שחוזר על עצמו all over again.

    מביש מאוד שככה מסיים את דרכו אחד משלושת החלוצים הגדולים בתולדות המועדון.
    מינואר שנה שעברה ראינו שהיחסים בין קוסטה והמועדון זה כמו שתי רכבות לפני התנגשות.
     
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני תוהה כמה זה בכלל באשמת ה"מועדון" (=אמנלו, גרונבסקיה או מי שלא היה שם בפעמיים האחרונות כשזה קרה) וכמה זה על קונטה. אוקיי, ביובנטוס הוא דפק על השולחן וכשלא התאים לו הוא עזב, אבל כשהוא מתנהג ככה כבר פעם שנייה ברציפות זה נראה כאילו הוא קצת לא בסדר.

    אמנם מוריניו וגווארדיולה שיחקו פוטבול מנג'ר, אבל פוצ'טינו לא קיבל כלום מלוי, לקלופ היה קיץ מסריח, ונגר הוא יצור אבל לא שומעים את השלושה האלה מתלוננים. קונטה קיבל ארבעה שחקנים מבטיחים מאוד אם אני סופר את כריסטיאנסן, בת'כלס איבד שחקן אחד שאולי לא רצה לאבד (מאטיץ'), לא כזה אסון גדול ובטח לא סיבה לכל הוייב השלילי הזה מתחילת העונה.
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אם לוקחים את הראיון הדי חד צדדי של קוסטה ומחברים אותו עם כל מני שמועות מחבר׳ה שהם קצת in the know, העמדה הנוכחית של ההנהלה בעניין קוסטה היא סוג של גיבוי לקונטה. מסתמן שכלל לא הייתה הסכמה בין כל הצדדים למכור אותו, למרות מה שהדובר שלנו אמר. ההנהלה רצתה לדחות את כל הסוגייה לקיץ וקונטה לקח על עצמו את האחריות להגיד לקוסטה שהוא בחוץ, שהוציא את זה לתקשורת (כי יש לו סוכן שיודע מה לעשות בדיוק בסיטואציה כזו) ומאז יש מתח בלתי פוסק בין רומן, ההנהלה והמאמן. אברמוביץ׳, כיאה אוליגרך, לא יודע לוותר על האגו שלו והידיעה שקונטה הפסיד לו איזה 20-30 מיליון ליש״ט גומרת אותו, ויש האומרים שגם חברי ההנהלה לא יצליחו לברוח מאחריות הפעם.

    זה מסביר למה קונטה נראה כמו גוויה מהלכת. מקווה שהוא יקבל כמה החתמות וימשיך/יסיים את העונה כמו שצריך, כי השחקנים ללא ספק מאחוריו. מאמין שבקיץ הבא יהיה לנו כבר מאמן אחר.

    מועדון דפוק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/8/17
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    שחקן קפריזי מסיים את דרכו במועדון בדרך קפריזית. פייר אנף.

    ולגבי קונטה אז שוב העזיבה שלו את יובה היא ממש לא לזכותו.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אין ממש קשר למקרה של יובה. הפעם הוא לא רוצה לעזוב, לא כרגע לפחות.

    הדבר היחיד שיכול להציל את המצב זה עיבוי הסגל והעובדה שרומן מאוד מעריך את קונטה.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    מה מסיים? איפה? זה עוד לא שם.
    וזה היה צריך להסתיים מזמן בדרך יותר אנושית שהייתה מטיבה גם עם צ'לסי.
    המתיחה של הסיפור עם החוזה של קוסטה מינואר דרך הנסיון לזרוק אותו לכל מיני חורים בסין די סגרה את הגולל שהוא ירצה להשאר בקיץ.
    קונטה מתגלה ולא בפעם הראשונה כבן אדם קצת יותר מדי מנותק מהמערכת.
    ברור שההנהלה עכשיו תגבה אותו בעניין של קוסטה. הוא המאמן כרגע.
    אז ממקום מחבואו בריו דה ג'נרו שולחים לו פייצ'קים עם קנס ולוחות אימונים של המילואים רק בנסיון להוציא אותו הנוול המסכן והלא רצוי וכשבסוף הוא יעזוב.

    לא יודע למה צ'לסי פשוט לא חתרה לסיים את זה בשקט וכמה שיותר מהר ועכשיו זה מתגלגל כבר לסוף החלון(ומי יודע אולי הוא ישאר בספרים עד ינואר כרוח רפאים).

    זה רק תסמין למועדון עם בעיות נפשיות קשות מאוד.
    זה באמת מדהים הירידה החדה מ100 ל0 במועדון הזה.
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אל תצייר פה תמונה עד כדי כך חד צדדית. קוסטה רצה לעזוב 3 פעמים בשנתיים האחרונות. לכן קונטה לא רוצה אותו ואם הוא היה מתנהל כמו שצריך ההנהלה הייתה דואגת לעזיבה יותר שקטה תוך שהיא מגבה את המאמן. הבעיה היא שלא רק שהמועדון הזה דפוק מהיסוד, הוא גם מושך אליו מאמנים אקסצנטריים.

    יש מקום לאופטימיות אבל לא אתפלא אם זה יהיה 15/16 all over again.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    לא יודע מה הסיבה המדויקת ללמה קונטה לא רוצה אותו כמו שאתה לא יודע.
    יכולות להיות אלף סיבות.
    לנסות להנחית שחקן בסין בניגוד לרצונו רק כי בסין יציעו לו איזה 800 אלף פאונד לחצי שבוע כמו שראינו זה לא טריק שיעבוד תמיד[אהבתי מאוד את התשובה של קוסטה להצעות משם] אפשר להגיד עליו המון דברים, תשוקה לכדורגל לא אבדה לו.

    ברור שזה גם הגיוני לרצות להפרד מטיפוס כמו קוסטה, אני כתבתי את זה כבר בקיץ הקודם ומהלך העונה הזאת כשראו כבר שהראש שלו לא פה.

    פשוט הדרך שאתם עושים את זה פוגעת קודם כל הכי בכם ובכלל מצטיירת בצורה איומה.
    הבן אדם בכל זאת זכה פה בשתי אליפויות כציר מרכזי.
    ואנחנו מדברים וזה עדיין לא נגמר והעונה החלה.
     
  14. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    רגע לא הבנתי, מבחינתך כל מה שקוסטה אומר זה אמת? אם כך אנחנו חלוקים.

    הוא ניסה לעזוב בקיץ האחרון לאתלטיקו, אחרי זה היה את הסיפור עם סין שבכלל לא ברור מי יזם אותו. אני בספק אם זה המועדון, נראה לי יותר כמו עבודה של מנדס.

    ומה אתה רוצה מהמועדון? קוסטה רק רוצה אתלטיקו, המועדון חושב שאתלטיקה לא הציעה מספיק. מה עוד אפשר לעשות? אחרי שהביעו תמיכה בקונטה, ברור שקוסטה ילכלך עליו ועל המועדון.

    הוא גם טוען שלקונטה אין כריזמה.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    אני אענה לך את מה שאני תמיד חושב שצריך לעשות בסיטואציות האלה.

    לסיים את זה כמה שיותר מהר ובטח שלא לתת ל5-8 מליון דולר מתחת לדרישות שלך להכתיב לך מה לעשות(לא נראה לי שאתם רוצים 40 מליון עליו ואתלטיקו הגישה 15).

    נראה שאתם פשוט לא כל כך רוצים לסיים את זה איתו. לקנוס, להעניש, לא לתת גישה לשום מתחם ולתת לו לפגוש רק שחקני מילואים זה נחמד וזה כדי להבהיר עמדה לא כדי לבזבז זמן מיותר.

    אתה אומר לי שאתם צריכים להחזיק אותו עכשיו בכל מחיר עד שאתלטיקו תשלם בדיוק עד הפני האחרון שאתם דורשים?
    אני אומר לך שזו התנהלות שתעלה לכם בעוד המון רעל, ראיונות כאלה ועוד הרבה תכסיסים מתחת לראדאר של מנדש וזה יעלה לכם בטוטאל בהרבה יותר ממה שאתה מעריך.

    שחקן שכבר מוקצה מהמועדון, לא רוצה ולא שייך לא צריך להחזיק בו, גם אם כביכול הבאת מחליף.
    אז כן אני מעדיף כשזה קורה אצלי שזה יגמר כמה שיותר מהר, גם במחיר של "הפסד כלכלי"(שישמור כנראה על מערכת בריאה ומערכת בריאה כמו בצ'לסי אשתקד מביאה תארים ומכניסה כסף).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.