צ'מפיונס, גומלין חצי הגמר: באיירן דורסת בשנית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏1/5/13.

  1. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מה שאהבתי לראות במשחק חוץ מזה כמובן שבאיירן פירקה את בארסה זה שסוף סוף קבוצה הגיעה לקאמפ נואו במעמד הזה ובאה לשחק כדורגל.כל השנים האלו קבוצות הגיעו לבארסה במטרה לעשות בונקר ולא באו לשחק את הכדורגל שלהן.הגיע הזמן שסוף סוף תגיע קבוצה ותנסה לפחות להתמודד איתה בלי פחד ובלי רגשי נחיתות,שקבוצה תגיע לקאמפ נואו ותעבור את החצי וכן תצליח לחבר שתי מסירות בלי להעיף את הכדור ובלי להיראות כמו קבוצת תחתית במעמד של חצי גמר.

    תודה לך באיירן שעשית היסטוריה אתמול.התוצאה היא תוצאה שתיזכר כנצחון הכי גדול שהיה בהיסטוריה של ליגת האלופות אבל אני אזכור בעיקר את היכולת של באיירן ואת הסטייל שלה.האולה אולה של הקהל של באיירן בקאמפ נואו הוא כבר משהו היסטורי.

    חוץ מזה היו המון קהלי חוץ טובים השנה באלופות אבל הקהל חוץ של באיירן לוקח בגדול.לדעתי הקהל חוץ הכי טוב שיש באירופה וכל הכבוד על התמיכה שלהם בקבוצה.
     
  2. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    צריך לציין שהבארסה שמולה באיירן שיחקה זה לא אותה בארסה של לפני שנתיים. מבלי לגרוע מהקבוצה המדהימה שיש לבאיירן היום, אני לא חושב שהיא היתה מצליחה לעשות את מה שהיא עשתה לבארסה של 2010-11. הרבה יותר קל לשחק בקאמפ נואו שכמולך עומדת ההגנה הגרועה ביותר שנראתה ברמות האלה אי פעם והתקפה לא מתפקדת. ניצחון כפול כזה בשלב חצי הגמר היה מטורף לא משנה נגד מי הוא היה, אבל לבוא ולהגיד "ועוד מול בארסה" כשברור לחלוטין שהקשר היחיד בין הקבוצה שעלתה אתמול על המגרש לבין ברצלונה הגדולה שכולם זוכרים הוא צבע המדים.

    eran.m:
    מכיוון שכולם הבינו פה את מה שכתבת בדיוק באותה צורה, כנראה שהבעיה היא אצלך. כתיבה היא כנראה לא הצד החזק שלך. אולי עדיף שתפסיק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/5/13
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,945
    ואילו הייתה משחקת באיירן של היום מול ברזיל של 1970?
    ומול ארגנטינה של 86?
    ואולי בכלל מול יובנטוס של 1897?

    כל השאלות הללו,שאפשהו נחמד לעסוק בהם,כי זה תמיד נחמד לדמין דברים כאלו, לא רלוונטיות בעליל.
    אנחנו חיים כיום,אילו ידענו מה היה קורה אם,היינו ממלאים הרבה יותר לוטו וכולנו היינו עשירים,או שבעצם כולם היו ממלאים ואף אחד לא היה עשיר או בקיצור...
    פילוספיית האם ואם = חסרת תוכן אמיתי

    באיירן הנוכחית נהדרת,וזה לא שבארסה הנוכחית גרועה,תסתכלו על הליגה,תסתכלו על המשחקים מול מילאן, הרי רק בתחילת העונה דברו על איך הבארסה הזאת צוברת אפילו יותר נקודות ונראית יותר מרשים מזו של פפ.
    אין מה להפוך את בארסה למסכנה,יפה אמר פיקה שגם עם מסי זה היה נגמר ככה,גם הוא יודע שבאיירן הנוכחית,קיימת בה עוצמה שלא ראינו מקבוצת כדורגל המון שנים,השילוב של הפיזיות הבאמת יוצאת מן הכלל(מי זוכר כזאת קבוצה עם שילוב כזה חזק של כוח,גובה ומהירות?) עם העמידה הטקטית הפנטסטית והטכניקה הנהדרת וזה בלי להזכיר את זה שזאת אחת הקבוצות היותר מאוזנות(יחסי כוחות בין הגנה/קישור/התקפה) שיצא לי לראות,השילוב הזה הוא באמת נהדר

    תהנו ממה שאתם רואים,חג אלופות שמח
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/13
  4. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם מול בארסה הנוכחית בהרכב מלא ובריא באיירן לא היו עושים את זה וגם לא בטוח שהיו עוברים. הם נפלו עליה במצב האופטימלי עבורם ומכאן התוצאה הגבוהה. הקטלונים יכולים לתפוס יום רע וזה קרה להם גם בסאן סירו, אבל לא צריך לשכוח שה-4:0 בגרמניה היה אמור להיות 2:0 (גומס בנבדל וחסימה לא חוקית של מולר). עם תוצאה כזאת היינו רואים משחק אחר לגמרי בקאמפ נואו, אבל כנראה שבלי מסי, פויול ובוסקטס זה בכל מקרה לא היה מספיק. בארסה בנויה בצורה לקויה שבה היא תלויה לחלוטין בשחקנים מסוימים שאין להם תחליף.

    בשורה התחתונה, אין כאן שום העברת שרביט, התפוררות של אימפריה או כל סיסמה אחרת. גם בעונה הבאה נראה אותה דורסת את הליגה הספרדית ומגיעה לחצי גמר הצ'מפיונס. כל מה שצריך זה לרכוש בלם טוב, להעיף את סאנצ'ז קיבינימאט, לעבות כמה עמדות (אפשר אפילו מהנוער) ושוב יש מפלצת של קבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/13
  5. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    אנדריי, לא היה נבדל של גומז. יש זווית אחת שרואים את זה טוב. מישהו אחר היה בנבדל, לא גומז. אנסה למצוא את זה אחר כך.
    אי אפשר לעשות את הקטע הזה של "בלי הגולים האלה היה 0:2". הרי אם שורקים שם לנבדל של מריו גומז, יש כדור חופש של ברצלונה שוואלדז היה בועט. ואז מתפתח משחק רגיל, ולך תדע מה קורה בהתקפה הבאה ובזאת שאחריה וכו' וכו'... זה כבר לא אותו משחק, יכול היה להיגמר גם 10-1 לברצלונה מאותה נקודה, אם כל מיני דברים היו קורים אחרת.

    מסכים איתך לגבי הקטע המטופש של "העברת השרביט". הם קבוצה מעולה שחוותה ירידה כושר ופציעות לשחקנים שכפי שאמרת כנראה שאין להם תחליף. הם צריכים עומק באמצע ההגנה, חלוץ, שוער... ועדיין הם קבוצה ענקית.
    יכול להיות שגם בעונה הבאה באיירן תהיה מפלצתית או שתהיה קבוצה אחרת שתרמוס את אירופה, אבל ברצלונה לא תיעלם מתחת לראדאר. הדיבורים האלה מגוחכים.
     
  6. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אני מסכים איתך לחלוטין, לא זאת היתה הטענה שלי. הזכרתי את בארסה של 2010-11 רק שם היה לדעתי השיא של הקבוצה. אני חושב שבארסה של השנה פחות טובה, אולי אפילו משמעותית, מבארסה של לפני שנתיים, אבל עדיין היא אחת הקבוצות הטובות באירופה ותמשיך להיות כך. הכוונה שלי היתה שהבארסה שעלתה על המגרש בשני המשחקים האלו ספציפית לא מזכירה את בארסה של השנים האחרונות, בגלל חיסורים קשים בהגנה, חלוצים כושלים וחסרונו של מסי (בשני המפגשים. הוא עלה פצוע לחלוטין בראשון).

    הטענה שלי היתה - Bianconeri שים לב, תתרכז ותגייס את כל יכולת הבנת הנקרא שלך - שלהלל את זה שבאיירן לא עשתה בונקר בקאמפ נואו כמו שעשו הרבה קבוצות אחרות מול בארסה המפחידה, כאשר באיירן בכלל לא שיחקה מול אותה בארסה מפחידה, זה לא רציני. אני לא התעסקתי פה ב"מה היה קורא אם" שניסית לדחוף לי לפה, לא ברור לי לאיזו מטרה. אני פשוט לא מסכים עם השבחים לסגנון המשחק של באיירן ספציפית בקאמפ נואו, הוא בסך הכל היה הגיוני לאור חולשת היריבה.
     
  7. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אני מדבר על בארסה של השנה,לא מעניין מה איך היא הייתה לפני 3 או 4 שנים.
    חוץ מזה זה לא נכון להגיד על בארסה שהיא חלשה,אולי היא נמצאת בכושר פחות טוב אבל בטח שלא חלשה.זאת אותה קבוצה שנתנה את הפתיחה הכי טובה בהיסטוריה בליגה הספרדית וכבר סגרה את האליפות לפני כמה חודשים.בגביע היא הפסידה לריאל שזה גם לא אסון והיא הצליחה להגיע עד לחצי גמר אלופות אחרי שהיא עוברת את פריס ומפרקת את מילאן במשחק השני.אז מה פתאום היא חלשה?

    לגבי המשחק הראשון צריך לזכור שבאיירן הייתה צריכה לקבל עוד שני פנדלים בטוחים וכבר במחצית לעלות ל3-0 ואז לבאיירן היה אפילו יותר זמן לכבוש עוד שערים. את זה אף אחד לא יזכיר אלא כולם מדברים על העבירה של מולר כי זה הכי נוח.
    ב2009 שבאיירן התפרקה בקאמפ נואו אף אחד לא הזכיר שבאיירן עלתה עם לאל וברנו מהנוער במקום לוסיו ולאם שהם היו שחקני ההגנה הכי טובים אז,או את זה שבוט ערך הופעת בכורה.
    לבארסה היה במשחק הראשון חסרים שני שחקני הגנה על עמדה אחת ולא הפסיקו להזכיר את זה.כל זה באותו משחקן שבאיירן עלתה בו בלי 3 שחקני הרכב:קרוס,באדשטובר ומנדזוקיץ'.
    למעשה לבארסה היה חסר לה רק בלם שזה שחקן אחד בהרכב ולבאיירן היו חסרים שלושה תעשו לבד את החשבון איזו קבוצה עלתה בהרכב חסר.עוד תירוץ עלוב.

     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,945
    גייסתי את יכולת הבנת נקרא שלי,
    אני בטוח שגם עכשיו יש לך מה להגיד, אבל רק לצורך ההבהרה, זה פורום - מקומו להביע דעות, אם מה שיושב על ליבך זה להתנצח מול כולם - וואו אתה גבר. אתה מבין והאיטלקים לא.

    ו
     
  9. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אל תשחק אותה קדוש מעונה. אתה זה שקפצת עם "ברזיל של 1970" ושאר שטויות, הכל כדי ליצור איש קש שתוכל לתקוף. מדוע אני צריך להיות נחמד אליך?

    אלונלי - האם אתה חושב שבאיירן היתה מפרקת ככה את ברצלונה של לפני שנתיים, או אפילו את ברצלונה של תחילת העונה?
    חלשה זה כמובן עניין יחסי, כמו שאני מסביר בהודעה. בארסה חלשה עדיין אחת מהקבוצות הטובות באירופה.

    לגבי תירוצים עלובים - מי מנסה לתרץ פה משהו? מה הקשר לתירוצים? אני לא הסנגור של ברצלונה. הטענה שלי היא בסה"כ שבאיירן עלתה כדי לתקוף בקאמפ נואו כי זה היה מחוייב המציאות.
     
  10. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    היא לא,אבל זה גם לא מעניין אף אחד איך בארסה הייתה לפני שנתיים כי המשחק התקיים השנה.השנה באיירן ניצחה 7-0 ונתנה לבארסה את התבוסה הגדולה ביותר במעמד של חצי גמר.

    זה נראה לפי הדברים שלך שאתה בכוח מנסה להוריד מהנצחון של באיירן.שאותה באיירן נתנה לפני שבועיים הצגה מול יובה החזקה אמרת על יובה שהיא לא שייכת לטופ והמבחן האמיתי של באיירן הוא מול ריאל ובארסה.אז עכשיו שבאיירן השפילה את אותה בארסה 7-0 אתה אומר שבארסה חלשה?מה בדיוק השתנה בשבועיים האלו שאתה פתאום אומר דברים שונים לגמרי?
     
  11. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    עכשיו אתה סתם משקר. אל תכניס מילים לפי. לפני שלושה שבועות אמרתי שמבחינתי יובנטוס היא לא מבחן ראוי, וכשבאיירן תציג דומינננטיות כזאת מול בארסה או ריאל אז יהיה אפשר להכתיר אותה. כאשר לפני שבוע היא פירקה את בארסה במינכן, זה בדיוק מה שעשיתי:
    זה מה שכתבתי, כולל זה שהחולשה של בארסה במשחק הראשון זו אותה חולשה שבארסה מציגה בכל החצי השני של העונה.

    אתה נכנס למגננה מיותרת ומפגרת. אתה כתבת שבאיירן ראוייה לשבחים על התעוזה שהיא גילתה בקאמפ נואו, אני הגבתי שזאת לא היתה תעוזה אלא הגישה הכי הגיונית בהתאם למציאות הנוכחית, וגיביתי את זה בנימוקים שמשום מה אתה רואה כתירוצים. מצטער, אבל אני אחראי רק על מה שאני כותב, לא על מה שאתה רוצה לקרוא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/5/13
  12. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם באיירן תזכה בצ'מפיונס וצ'לסי בליגה האירופאית הולך להיות מפגש בין פפ למוריניו(כנראה מאמן צ'לסי) בסופרקאפ.
     
  13. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אין פה שום מגננה וכנראה שלא הבנתי כמו שצריך את מה שכתבת.
     
  14. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,653
    לייקים שהתקבלו:
    2,489
    צריכים לעזוב את ? מה היה קורה אם? זה ידוע שלבארסה יש כמה שחקנים שאין להם תחליף ( מסי בוסקטס פויול, מסשצ?א..), מה שקרה בשני המשחקים האלה זה די צפוי, מה שלא היה צפוי זה חוסר הלחימה של השחקנים. האנמיות הבלתי מאופיינת, החוסר אינטנסיביות, הורגש זריקת זין אמיתית מהרבה שחקנים.
    ד?א, פציעתו של קרוס רק עשתה טוב לבאיירן, בהרכב הנוכחי של בארסה רובן באגף היה עושה הרבה יותר צרות ממולר. עם קרוס המצ?אפ ההתקפי היה פחות דומיננטי.
     
  15. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    במחשבה ראשונית קשה לי להבין למה מרבית האנשים לא מעריכים את קרוס. במיוחד אם הם ראו את המפגשים מול ריאל לפני שנה (לא מצפה שאנשים יעקבו אחרי כל המשחקים בבונדסליגה). מצד שני "הדברים הקטנים" שהוא עושה נראים כל כך הגיוניים לצופה שאתה מצפה מכל אחד לעשות. התנועה לקבלת הכדור, בין אם זה אחורה לקשרים, לצדדים, ההצטרפות לחלוץ. כל כך הרבה חוכמה במשחק, התמצאות מצוינת במגרש (כמו מולר זה משהו שאתה נולד איתו) טכנית מצוין, מסתדר בשטחים מאוד צפופים בקלילות, שומר על הכדור, ומעביר את הכדור לשטחים מתים (פסים של 30-40 מטר בימין ובשמאל בדיוק לרגל. נראה הגיוני לא? הרי הוא מוסר לשחקן פנוי) סוחט עבירות טיפשיות משחקני היריבה, כמובן בעיטה מצוינת מרחוק. ועושה הגנה. ולא רק מול ברצלונה.
    רובן מה נגיד. אני אראה מטומטם מוחלט אם אני אתחיל להגיד דברים רעים אחרי שאנחנו עוברים בקלות מחרידה את אחת הקבוצות הגדולות שהכדורגל ראה (בלי קשר לחיסורים, כושר או כל סיבה אחרת). בסך הכל הוא היה טוב מול ברצלונה. אבל אני מדבר עליו בכלליות.
    כמו שכבר נכתב פה בפורום במאות אם לא אלפי מילים, רובן שחקן טכני נדיר מאוד. רגל שמאל שלו מופלאה ולמרות שכולם מכירים את הטריק המפורסם שלו, כאשר הוא מגיע בתנופה והמגן שמולו רץ אחורה עם הגב לשער ואין עזרה של לפחות שחקן אחד הוא ישאיר למגן אבק. ויעיף את הכדור ליציע.
    קבלת ההחלטות שלו נוראית, על גבול הטיפשות, גם המשחק הקבוצתי לוקה מאוד בחסר. ניצול המצבים הכי גרוע בליגת האלופות (סטטיסטית! פורסם לפני שהתחילו משחקי חצי הגמר) במיוחד כשברוב המקרים הוא יכול למסור לשחקן שנמצא בעמדה הרבה יותר טובה ממנו.
    הוא מקבל המון קרדיט שהוא עושה הגנה. פעם ראשונה כל הכבוד באמת שהוא נזכר. ריברי עושה את זה המון זמן. סופרסטאר יותר גדול ממנו, התקפית הרבה יותר טוב ויותר משפיע על המשחק.
    מזל שיש לנו קבוצה שמאפשרת לרובן להגיע ל30 מצבים ולהבקיע שער אחד.
    באמת שאלו יהיו הצרות שלי. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx