צעירים חסרי באלאק

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏24/5/10.

  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    nfcb -
    אתה באמת חושב שסגל השחקנים של גרמניה חזק ומוכשר יותר מהסגל של ספרד?
     
  2. scholl Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/09
    הודעות:
    137
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בטוח שכן .

    הוא לא נעלם ולא נעליים ,הוא נלחם כמו גלאדיאטור ,אבל מה לעשות שתומאס מולר לא שיחק וכל מי שהיה צריך ללחוץ על ה5 קשרים של ספרד ולסגור אותם זה הוא וקדירה (כי פודולסקי לא בדיוק מומחה בהגנה ) .

     
  3. rooney-7 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/07
    הודעות:
    211
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי שאתם מתלהבים יותר מדי משחקני הנבחרת שלכם.
    אין לכם בנבחרת סופרסטאר אחד.ואתם נופלים כמעט בכל עמדה מהנבחרת הספרדית.
    אני חושב שהנבחרת שלכם הייתה מאומנת לעילא ולעילא.הרבה יותר מנבחרת ספרד ד"א.
    התקפות המעבר שלכם זה בית ספר לכדורגל. הבעיה שבחומר השחקנים הזה קשה לכם מאוד לנצח,קבוצה שמתגוננת.משימה קשה לכל קבוצה/נבחרת כולל ברצלונה.אבל לכם אין אפילו סופרסטארים ככה שהכל נופל על התיאום שהמאמן מנחיל.

    הדבר היחיד שיוגי יכל לעשות אחרת זה להמר וללחוץ את ההגנה של הספרדים ולנסות לנצל את איבודי הכדור לגולים.כמו שעשיתם מול ארגנטינה. הבעיה שבניגוד לארנטינה חסרת מרכז השדה שלא הייתה בעיה לחטוף להם כבר במרכז השדה, כדי לחטוף לספרדים צריך ללחוץ על שחקני ההגנה כלומר לפתוח את המשחק לגמרי.
    הימור גדול מדי לדעתי.וכך יוגי הימר על מעט מצבים שיהיו לגרמניה ומעט לספרד,בתקווה שהמזל יאיר לו פנים.יכול להיות שעם מולר ומעט מזל הייתם שמים גול ראשונים וכנראה לוקחים את המשחק.

    בקיצור,זה היה משחק שהראשונה שתכבוש תנצח,לצערכם חטפתם גול מקרן ואיבדתם את הגביע.
    רק מוכיח כמה המזל חורץ גורלות בכדורגל.לא מבין מה אתם רצים מיוגי.

     
  4. scholl Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/09
    הודעות:
    137
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם כבר ,לדעתי הדרך האידיאלית לעצור את ספרד היא פשוט לדלג על הקישור שלהם בכדורים ארוכים ולהגיע ישר להגנה החלשה שלהם (כמו שעשו אינטר נגד ברצלונה ) .
    לשחק על ה 5 קשרים שלהם בנוסף לעוד בלם שעולה לסגור זה קשה מאוד כמו שראינו אתמול ,אני חושב שאם היו משחקים כדורים ארוכים שידלגו על הקישור שלהם ,היה אפשר להפיק יותר מהמשחק .

    ובכול מקרה ,אם לא החמצה של קרוס היינו היום בגמר ככה שגם במשחק אתמול איך שהוא התנהל יכלנו לנצח ,זה היה צמוד ,ספרד היא זו שכבשה ראשונה בסופו של דבר אך לא היה חסר הרבה כדיי שזה גם יהיה הפוך .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/10
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני לא יודע מה זה מוכשר ויותר טוב. שים לב שמעולם לא אמרתי על שחקן שהוא הכי טוב בעולם (שזה הבל הבלים. כי מה עוזר לי מסי אם אני בכלל צריך שוער) או אפילו שהוא הכי טוב בעמדה שלו (כי הוא צריך גם להתאים לשיטה של המאמן וגם לשחקנים שלידו - דוגמא, בתחילת העונה פיליפ לאם לא הבין ולא הסתדר עם רובן. אז מה זה עוזר לי שפיליפ לאם מגן מצויין?). כדורגל זה לא משחק של 11 בודדים (כמו שהחברים בארגנטינה למדו) אלא של קבוצה שמורכבת מ - 11 (ויותר) שחקנים.
    וכשאני מדבר על קבוצה או סגל טובים לזה אני מתכוון. קבוצה. קבוצה מתואמת, מסונכרנת, עם שחקנים שיודעים לעשות את העבודה שלהם, עם שחקנים טכנים ומוכשרים (להבדיל מכדררנים), שחקנים שכל אחד יודע וטוב בתחומו, שיודעים להילחם, עם שחקנים מתאימים לכל עמדה ולשאר השחקנים, עם רצון וכיוצ"ב. כי תאר לך קבוצה שמורכבת מ - 11 מסים. לא שווה הרבה.
    עכשיו, כשאנחנו מסונכרנים על אותה הגדרה אני אענה לך - ללא שום ספק שיש לנו נבחרת וקבוצה שלא נופלת מאף אחת בעולם אחרת בעולם. ואם מדברים על חוזק, אז בטח ובטח במיוחד בעניין של חוזק פיזי ומנטלי.


    והנה רק כדי להדגיש את מה שאני אומר בא ידידנו שני פוסטים מעלי ואומר "נראה לי שאתם מתלהבים יותר מדי משחקני הנבחרת שלכם. אין לכם בנבחרת סופרסטאר אחד." - הנה לפורטוגל יש את הסופרסטאר האולטימטיבי ומה זה עוזר? הם שיחקו 4 משחקים וכבשו רק באחד מהם - נגד הקבוצה הכי חלשה בטורניר. וגם לנבחרת שלו יש איזה 4 סופרסטארים. ראינו מה זה נותן. שוב, קבוצה שתהיה מורכבת מ - 11 מסים לא תחזיק מעמד באף אחת מן הליגות הגדולות ותנשור לליגה השניה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/10
  6. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אתם חושבים שגרמניה איכותית יותר מספרד או לכל הפחות לא נופלת ממנה,מעניין אותי לדעת איך אתם חושבים שהגרמנים צריכים לשחק נגד ספרד?
     
  7. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    הבנתי למה אתה מתכוון, אבל מהצד השני, גם לספרד יש שיטה ואגרון והתאמה של שחקנים וחוסן מנטלי. זה שחקנים שמשחקים בסגנון דומה (השליטה במרכז השדב, פחות או יותר) בקבוצות שלהם (בוסקטס, צ'אבי, ואינייסטה בבארסה) ועושים את זה הכי טוב בעולם. פיקה ופויול גם הם צמד בלמים מתואמים, ראמוס משחק באותו תפקיד וסגנון שבו הוא משחק תמיד (את קאפדווילה לא ראיתי בויאריאל אז עליו אני לא אדבר).

    אם ניתן לשני מאמנים זהים את הסגלים של ספרד ושל גרמניה וכל אחד מהם יבנה את המערך, הסגנון והשיטה שהכי מתאימה לשחקנים שלו, אתה לא רואה יתרון ברור של ספרד על גרמניה?
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx אהבתי ואני אענה בשמחה רבה.

    כמו שלא כל מגן ימני מעולה ככל שיהיה מתאים לכל קשר ימני מעולה ככל שיהיה, ככה לא כל מאמן מתאים לכל נבחרת/קבוצה. (לארגנטינאים למשל, מנטליות שונה מזו של הגרמנים, האנגלים לעולם לא נשברים, וכן הלאה. למשל, בגרמניה, עד יוגי, היה חוק לא כתוב שכל הנבחרות משחקות 2-4-4 כשלמשל בנבחרות הצעירות העניין נכפה על רובש, למרות שלא היו לו שחקנים ממש מתאימים והוא נאלץ לשים כחלוץ שני מישהו שזה לא ממש התפקיד שלו. ודרך אגב, הוא נדרש לעשות את זה ע"י יוגי עצמו).

    לכן, לא יודע אם אותו מאמן יפיק מספרד כמו שדל בוסקה מצליח להפיק או שאותו מאמן יוכל להפיק מגרמניה או מספרד את המיטב. אבל עם המאמן המתאים, אני חושב שנבחרת גרמניה לא פחות טובה מאף נבחרת בעולם. לדעתי יש לנו שחקנים יוצאים מן הכלל עם המון גמישות שכל מאמן טוב יכול להצליח איתם.
     
  9. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך.
     
  10. rooney-7 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/07
    הודעות:
    211
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנ"ל ספרד.אולי בגלל זה היה משחק מאוד שקול אתמול,חשבתה על זה?
    רק אבהיר שדעתי שהסיבה בגללה הפסדתם נעוצה קודם כל במזל.והשאר די שולי.

    השאלה שבאמת מעניינת,זה מי בדיוק אחראי על אותו תיאום וסנכרון שבזכותם גרמניה הגיעה לאן שהגיעה?
    יוגי לב?או שפשוט נפלה לו חבורת שחקנים שגם אם לא הכי מוכשרים פר אינדיבידואל מתואמים להפליא במשחקם(ד"א המקרה של ספרד בגלל כמות שחקני ברצלונה בהרכב)?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/10
  11. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יוגי הוציא מהשחקנים שלו 200 אחוז, תכלס הנבחרת הגרמנית הזאתי היא חביבה אבל לפחות בדרגה נחותה מספרד, חצי גמר עם סגל השחקנים הנוכחי הוא הישג, אם לא לב הנבחרת הזאת עפה כבר בשמינית מקסימום ברבע, כל המלינים על לב כדאי שיגידו לו תודה שהוציא מהשלם הרבה יותר מסכום חלקיו במקום להמשיך להשלות את עצמם שגרמניה היא עדיין מה שהייתה פעם.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אני גם חושב שלאב שאני לא תופס מימנו יותר מדי(מזכיר לי את קלינסן הגרוע שנכשל בבאיירן), עשה עבודה בכלל לא רעה, שיתף צעירים כמו בואטנג, אוזיל, קדירה. הטעות היחידה הייתה פודלסקי, שלדעתי עשה יותר נזק מאשר תרם, ונגד גרמניה ראו כמה שהוא מוגבל.

    אגב נדב, החילוף של בואטנג היה אתמול בגלל שהוא משחק מגן שמאלי עם והוא לא שמאלי, היה לו קשה מאוד נגד פדרו ששיגע אותו לאגף, בדרך כלל שחקן שמשחק לא עם הרגל החזקה שלו הרבה יותר קשה לו.

    ובקשר להשוואת את הסגלים של שתי הנבחרות, ספרד לא הוציאה מעצמה בטורניר 50 אחוז מהיכולת שלה, ושיש לך שחקנים בספסל ברמה של פברגאס, טורס, חסוס נאבאס, פדרו, דוויד סילבה, אף נבחרת לא מתקרבת לזה. הבעיה שיש לה מאמן יותר גרוכ משלכם, אבל קצת יותר מנוסה.
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ברור שגם ספרד נבחרת מעולה. לא טענתי שאנחנו יותר טובים ביי פאר מכל העולם. להיפך, הטענה שלי היא שאנחנו לא נופלים מאף אחד.
    וכמובן שגם למזל יש תפקיד. התפקיד של המאמן הוא שהמזל ישחק כמה שפחות.

    מי שאמור להיות אחראי על התיאום והסנכרון זה המאמן. במקרה שלנו, כל זה נעשה למרות המאמן ולא בזכותו.
    שים לב מי הלב של הנבחרת הזו? לאם, שוויני, מולר, קלוזה. הם מתאמנים יום יום יחד בבאיירן תחת מאמן גאון ולכן הם מתואמים בצורה יוצאת מן הכלל. בנוסף לזה שפולדי הוא לא קשר (אפילו לא קשר דרג ב') הרי שגם זו הסיבה למה הצד הימני שלנו הרבה יותר חזק ודומיננטי. התיאום שהרביעיה הזו מביאה מבאיירן (רביעיה (עם עוד 3) שהגיעה לגמר ליגת האלופות עם הכדורגל המרשים ביותר). לאלה תוסיף את קדירה ואוזיל שהם שחקנים סופר אינטליגנטים שיכולים להתאים עצמם לכל סיטואציה כמעט ותבין.
    אני לא אומר שיוגי לא עשה כלום. אבל אני אומר שכל מאמן טיפה יותר טוב היה עושה נבחרת הרבה יותר חזקה ושהמזל ישחק בה הרבה פחות תפקיד. אם עם יוגי אנחנו יכולים לנצח קבוצה כמו ספרד (לא רק ספרד, אלא כל קבוצה בדרג הראשון שמשחקת מסודר) 2 מתוך 10 משחקים, אז אני מאמין שעם מאמן אחר אנחנו יכולים להעלות את זה ל - עד 5.

    מה אתה רוצה להגיד, עמי? שפתאום במהלך המשחק נגד ספרד הוא נהפך לימני? הרי מהמשחק השלישי הוא פותח כמגן שמאלי. הוא לא היה שמאלי במשחקים ההם ונהפך לימני. ויותר גרוע מזה, לרעת לאוו. בואטנג כל חייו שיחק או בלם או מגן ימני. למה בכלל לשים אותו מגן שמאלי? אם הוא כזה מגן טוב, שישחק כמגן ימני ונשים מישהו שהוא מגן שמאלי כמגן שמאלי (לאם, אאווגו, ינסן, באדשטובר - לפי הסדר הזה). אבל כמו שלאוו התעקש לשחק עם קשר שמאלי שהוא לא קשר שמאלי, ככה הוא התעקש לשחק עם מגן שמאלי שהוא לא מגן שמאלי - התחיל עם באדשטובר שהוא בלם (ומגן שמאלי רק בצוק העיתים) ואח"כ עם בואטנג שהוא מגן ימני או בלם.
    ולא, עמי, לא זו הסיבה שבואטנג הוחלף, כי הגנתית הוא עשה עבודה טובה. הסיבה שהוא הוחלף היא כי יוגי מעדיף שלא לגעת בבעיה האמיתית. הוא מעדיף לחפש את כל הפתרונות מסביב רק לא לגעת בבעיה האמיתית. הבעיה האמיתית היא שליוגי לא היה מי שיעשה התקפה בצד שמאל. אי אפשר היה להחזיק שם כדור למשך יותר מ - 3 שניות (ולא רק נגד ספרד). אז במקום לטפל בבעיה ולהוציא את מי שהתפקיד הראשוני שלו לעשות התקפה בצד שמאל - שזה הקשר. הוא הוציא את המגן. שהמגן יעשה התקפה. אתה מבין, המגן שקודם כל התפקיד שלו להגן יצא לא כי הוא לא הגן טוב, אלא כי הוא לא עשה התקפה שבכלל הקשר היה צריך לעשות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/10
  14. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כצפוי, סיכוי טוב מאוד שיוגי נשאר
    http://www.bild.de/BILD/sport/fussball-wm-...erlaengert.html

    בדיוק. זאת גרמניה רחוקה מאוד מלהיות זאת של סוף שנות ה-90 וכל מי שחושב שאנחנו יכולים לנצח את ספרד ב-5 מתוך 10 משחקים לוקח משהו שגם אני מת לקחת אבל לא מתקוצב לכך http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/10
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    לבוא ולהגיד 'לא טובים יותר אבל לא פחות טובים' זה קצת מוזר. לכל נבחרת יש פוטנציאל מסוים ואי אפשר להגיד שספרד וגרמניה הן שתי נבחרות עם פוטנציאל שווה בדיוק. לדעתי ספרד נבחרת עם סגל שבפוטנציאל שלו הוא טוב יותר מכל העולם. דל בוסקה הפך את ספרד למכונה (יחסית הגנתית, אבל זה לא הנושא פה) שבשביל שסגל כמו זה של גרמניה יצליח לנצח, צריך מאמן ממש גאון. לא יודע כמה מאמנים כאלה יש בעולם ואם הם זמינים לנבחרת גרמניה.