צעירים חסרי באלאק

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏24/5/10.

  1. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק ושתדע שברמת העמידה נכונה מול ספרד וכמעט להפתיע אותה, בהחלט היינו שם בהזדמנות של קרוס.
    הרי הדרך היחידה שלנו לעצור את ספרד זה בהגנה חכמה ויציאה למצפרצות וזה מה שקרה. אותה הפתעה מדוברת היא דבר שיכל לקרות בזמן שאני כמובן מסכים שספרד פייבוריטית ברורה בכל מקרה ועם כל מאמן שנעמיד על הקווים. הסיכויים שלנו נעים בערך בין 2 ניצחונות מ 8 משחקים מול ספרד ואת זה בדיוק כמעט ואפילו הצלחנו להשיג בחצי הגמר. הסגלים לא שווים בכוחם וזאת נקודת התחלה שאוטומטית הופכת אותך לאנדרדוג מובהק.
     
  2. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    דני, אל תשכח את הצלילה של אוזיל. אם במקום לצלול הוא היה נותן פס קצר לפודולסקי שהיה פנוי משמאל, רוב הסיכויים שגרמניה הייתה מסיימת את המהלך ביתרון 1-0.
     
  3. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, שכחתי.
    ובכך המאמן עשה את עבודתו נאמנה, טקטית היינו שם כדי איכשהו להצליח לעצור חלקית קבוצה שגדולה עלינו ולקבל הזדמנויות להכריע את המשחק. השאר זה בידי הגורל וברגלי השחקנים.
     
  4. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אני חושב שהתלכיד הקבוצתי בסופו של דבר מדבר ולא השמות, וזה נכון בכל ספורט קבוצתי.

    מבחינה קבוצתית, אני לא כל כך בטוח שגרמניה נופלת מספרד.

    במידה וגרמניה עולה ליתרון, כל המשחק הזה היה משנה צורה, והיה לגרמנים יותר מרחבים פנויים בכדי לכבוש שערים נוספים.

    במשחק מול ארגנטינה, ארגנטינה במחצית השנייה הסתערה בכל הכוח, ובדיוק אז היא חטאפה את השני והשלישי.

    קשה לנצח את גרמניה הזאת לאחר שהיא כבר מובילה ואתה חייב לתקוף.
     
  5. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור שהתלכיד הקבוצתי חשוב, אבל שכחת שלא רק לגרמניה יש תלכיד קבוצתי, אלא גם לספרד. כך בעצם בנוסף לזה שהם נבחרת עדיפה באופן ברור לכל אוהד גרמניה אובייקטיבי ורציונאלי, הם גם משחקים כיחידה אחת, מסודר ומאורגן. לא סתם הם הולכים חזק על הדאבל, זה לא במקרה ולא במזל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זו דעתך ודעתי שונה.
    ספק בעיניי עד כמה אתה מכיר את השחקנים בגרמניה.
     
  7. rooney-7 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/07
    הודעות:
    211
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד למאמן הגאוני שלך מבאיירן,כמעט לכל נבחרת יש 4 שחקנים שמשחקים באותה קבוצה.שלא לדבר על כך שקלוזה בכלל לא שיחק ברב המשחקים של באיירן.ומולר לא שיחק מול ספרד(ולא בגלל המאמן).
    בכלל בואו נזכור כמה כישלונות מדהימים היו לאותו מאמן גאון שלך ברבות השנים במיוחד בברצלונה.שלא לדבר על כך שהקבוצה שלך בכלל לא התבססה על התקפות נגד קטלניות כמו גרמניה.אני בספק אם למישהו הזכירה גרמניה 2010 את באיירן של השנה.שבכלל התבססה על הברקות של רובן ומשחק מסודר.

    וד"א אם כבר נבחרת שהתבססה על קבוצה זאת כמובן ספרד על שחקני ברצלונה.כלומר גם בזה לספרד היה יתרון יחסי.

    בקיצור די כבר עם הקיצוניות הזאת.ממש הגזמת שזקפתה את התיאום והסינכרון של גרמניה לואן-חאל.וליוגי השארתה "זה לא בזכותו אלא לעומתו".
     
  8. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    ברור לי שאתה מכיר את השחקנים הגרמניים טוב יותר ממני, אבל גם את שחקני ניו זילנד אני לא מכיר ואני בטוח שנבחרת ספרד חזקה יותר מניו זילנד. את שחקני נבחרת ספרד אני מכיר טוב (ברובם הגדול), ואת שחקני נבחרת גרמניה אני מכיר חלקית והייתי מכיר אותם טוב יותר אם הם היו מגיעים לשלבים המאוחרים של ליגת האלופות. עצם זה שהם לא הגיעו אומר משהו על היכולות שלהם (לא באופן חד משמעי, אבל בגדול כשחחקנים ספרדיים מגיעים רחוק בליגת האלופות ושחקנים גרמניים לא זה מראה על משהו).
     
  9. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואיזו קבוצה ספרדית, חוץ מברצלונה, הגיעה לאחרונה לשלבים המאוחרים של ליגת האלופות? הרי ריאל מדריד עפה כל פעם בשמינית, ובגמר האחרון זכורה לי קבוצה גרמנית דווקא, לא ספרדית.
     
  10. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אני לא טוען שספרד קבוצה רעה, אבל ספרד עד למשחק מול גרמניה הייתה קבוצה לחוצה מאד.

    נכון, הם משחקים קבוצתי, ומאד מללוכדים, אבל לפי איל שאני ראיתי את המשחקים שלה ושל גרמניה, גרמניה מוציאה יותר מהתלכיד, ומוציאה הרבה יותר מסכום חלקיה.

    ספרד היא ללא ספק קבוצה איכותית, והייתה הפייבוריטית לזכייה במונדיאל הזה. אני לא חושב שזו תהיה הפתעה מבחינתי שספרד תשלים את הדאבל, אבל אני גם לא הייתי מופתע מכך שגרמניה הייתה מנצחת ולוקחת את התואר.

    אתה באמת היית מופתע אם גרמניה הייתה זוכה ?
     
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    רק שהברצלונה הזאת זה רוב הנבחרת הספרדית (פויול, פיקה, בוסקטס, צ'אבי, אינייסטה, פדרו). תחזק אותם בשוער כמו קסיאס, מגנים סבירים (לפחות), עוד קשר שמתאים לסגנון השליטה במרכז וחלוצים מעולים - וזה מספיק בשביל להיות פייבוריטים על גרמניה.
     
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    ההימור של לאוו על קלוזה כחלוץ, ועל קדירה וצעירים אחרים בהרכב הראשון זה משהו שכמה שלא ננסה אי אפשר יהיה לקחת ממנו.

    על הכדורגל המצויין שהנבחרת הזאת שיחקה, על השיטה ובעיקר על היכולת מול ארגנטינה או אנגליה (כן נבחרות פח, אבל אם לא גרמניה מי יודע אם הן לא היו מגיעות לשלבים גבוהים יותר!).

    בקיצור, יש לי גם ביקורת על יוגי, יש הרבה דברים שקשה לי להסכים איתם.
    עם זאת הטורניר האחרון והיורו זה הצלחה ומתברר שזה לא משהו חד פעמי.

    אין מנוס מלתת לו להוביל את הנבחרת ליורו. כל דבר אחר יחשב כטיפשי ביותר, ולכן אין פה שום הפתעה שההתאחדות עושה כל מה שביכולתה בשביל להשאיר אותו בתפקיד.

    אני רק מקווה שהוא ילמד מטעויות ויעשה תרפיה נגד הפולדי פוביה שלו.

    זהו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏9/7/10
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    איפה בדיוק זקפתי את התיאום של נבחרת גרמניה לואן חאל?
    בסה"כ אמרתי שכל הצד הימני של הנבחרת שלנו + הלב והמנוע של הקבוצה והחלוץ היחידי כולם באים מבאיירן. לכן ברור שהם יותר מתואמים מהשאר. וזה ממש לא משנה אם קלוזה משחק הרבה או מעט, שהרי הוא מתאמן כל יום. ככה, זה לפחות בבאיירן. גם שחקני הספסל מתאמנים כל יום ובמלוא הרצינות.

    לכן אתה לא יכול להעריך באמת את ניו זילנד. אתה יכול לדעת בגדול שהקבוצה לא מהאריות אבל אתה לא יכול להעריך את הכוח האמיתי שלה. זה לא חוכמה להגיד שהם יפסידו לספרד, לך תעריך את הכוח שלהם מול נגיד סלובקיה.
    כדי להיות בעל יכולת לנתח את הנבחרת הגרמנית אם היא מוכשרת או לא צריך להכיר את השחקנים באופן אישי ולא להתבסס על פרשנות שאתה קורא - בטח כשאתה קורא את הפרשנות הישראלית.

    דווקא לנבחרת גרמניה יש 7 שחקנים שהגיעו לגמר ליגת האלופות השנה. עוד שניים ששיחקו כבר בחצי גמר הליגה האירופית (בשנה שעברה), תעשה את הספירה כמה מהסגל שיחק גם בגמר היורו האחרון, ולפחות ארבעה אלופי אירופה מכהנים עד גיל 21. אז בכל זאת יכולה להיות לך הערכה גסה שלא מדובר בפראיירים.
    אבל כדי לדעת בדיוק מה כל אחד שווה צריך לראות אותם שבוע אחרי שבוע ולראות בשתי עיניים וראש ולא לראות על הדרך כמו שרואים משחק של שתי קבוצות שלא ממש מעניינות.
    אין לי שום טענה אליך, אני אותו הדבר לגבי קבוצות אחרות. תבקש ממני להעריך את ארסנל, למשל. לא יודע להגיד לך. אני יכול בגדול להגיד שהם פחות טובים מ - א' או יותר טובים מ - ב'. אבל ממש לנתח אותם אם הייתי צריך לשחק נגדם אני לא יכול. לעומת זאת, את שטוטגרט כן. (הכל לשם הדוגמא).
    עכשיו, אם אני אומר לך שהנבחרת שלנו חזקה, אתה יכול לקצץ קצת אחוזים ממה שאני אומר, כי אני גם אוהד ובכל זאת סובייקטיבי, אבל אתה גם יכול להיות בטוח שאני צודק הרבה יותר מאלי אוחנה, נדב יעקובי, מוטי איווניר, השחקן החלש ביותר בתולדות קריסטל פאלס, רמי וויץ וכיוצ"ב.
     
  14. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די נדב זה כבר מביך, אין לגרמניה ולו מחצית מכוחם וכישוריהם של שחקני ספרד. ברגע שתפנים שגרמניה הצעירה והנוכחית הזאת היא לא גרמניה הגדולה של פעם ולפי הקאדר שלה שווה שמינית גמר ובלחץ רבע גמר, אז יהיה אפשר לדון בנושא. כל דבר אחר היא מציאות שאתה יוצר מאהבה עיוורת לנבחרת שלך.
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    נדב, אני לא בא עם דעות של פרשנים ישראלים אלא ממה שאני רואה ומכיר. את השחקנים של נבחרת ספרד אתה רואה מדי שבוע? את ולנסיה וברצלונה וריאל מדריד וויאריאל? אם אתה רואה רק\כמעט ורק ליגה גרמנית, אתה יוכל להעריך את השחקנים הגרמניים לעומת שחקנים לא גרמניים מהליגה הגרמנית, ושחקני הנבחרת הספרדית הם לא כאלה. אתה יכול להגיד שנבחרת גרמניה חזקה (ואני מסכים איתך לגמרי פה), אבל השאלה היא אם היא חזקה יותר מנבחרת ספרד. לא יודע כמה אנשים בפורום הזה (ובעולם בכלל) הם 'פריקים' גם של הליגה הגרמנית וגם של הליגה הספרדית ומכירים את הסגלים של שני הנבחרות בצורה מושלמת.