צרות ביונייטד, מאמנים בפרמיירליג ועוד

הנושא בפורום 'שרון דוידוביץ אסף כהן ובן פורגס בשירות הוד מלכותה' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏14/4/19.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    שלום וברוכים הבאים לשלושתכם, אני אוהב מאוד את הפודקאסט והשידורים שלכם ושמח שהיוזמה עלתה יפה ואנחנו מארחים אתכם בפורום!

    1. אחד הויכוחים החוזרים בפורום האנגלי בנוגע למנצ'סטר יונייטד הוא האם שש העונות האחרונות והכושלות נבעו אך ורק משרשרת של מינויי מנג'רים כושלים ומינוי אחד טוב, מבלי להתייחס לסוגיית סולשיאר כן או לא, יכול להחזיר את המועדון למסלול (בדומה לליברפול וקלופ), או שהמערכת כולה חולה ובצורת הניהול הנוכחי ומבוסס השיווק, לא יכול לצמוח דשא גם תחת מנג'ר טוב. מה עמדתכם בעניין?

    2. מה דעתכם בנוגע למרקוס ראשפורד? גם בעידן פוסט-מוריניו הבחור מתקשה לשמור על יציבות ואפילו בין אוהדי יונייטד מתחילים ספקות האם הוא באמת יהיה חלוץ גדול.

    3. מה עמדתכם בנוגע לגווארדיית המנג'רים האנגלים הותיקים בפרמיירליג-הודג'סון, וורנוק, אלרדייס, ברוס ועוד, אלה שבכל שנה נראה שנפטרנו מהם ובסוף מצליחים למצוא קבוצה. מצד אחד הם לא השמות הכי חדשניים בתחום בלשון המעטה, וההשוואה למנג'רים זרים במועדונים בינוניים כמו נונו, האוזנהוטל וכו' לא מוציאה אותם טוב, מצד שני לרוב הם כן עושים את עבודתם בצורה טובה בקבוצות הקטנות. תופעה בזויה או שצריך לקבל אותה בסלחנות?

    4. אדי האו-חומר להצלחה במועדונים גדולים או שאם זה יקרה הוא יסיים כמו דיוויד מויס?

    5. שאלת תקשורת שמיועדת לאסף-לא פעם נשמעת מצד מבקרים ואנשי תקשורת האמירה כי פרשן כדורגל חייב להיות שחקן עבר. בתור פרשן שלא היה שחקן מקצועי, מה יחסך לאמירה הזאת? האם כשאתה מפרשן אתה מרגיש שיש רגעים שבהם היכולת שלך לתרום לצופה מוגבלת בגלל זה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/19
    אלעד, Drama2 ו-alexshw אוהבים את זה.
  2. אסף כהן Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/19
    הודעות:
    10
    לייקים שהתקבלו:
    22
    היי

    1. שאלה קשה מאד. אני חושב שלמנג'ר ולאופיו יש משמעות פה. גם כשהיו מנגרים כושלים, באופן יחסי ביונייטד נתנו זמן ולא חתכו מיד. זה לזכותם, אם כי לעיתים (מוריניו) היה ברור שצריך כבר לחתוך ולא להאריך חוזה. אני מניח שחיבור טוב ופגיעה בכמה שחקני רכש בהחלט יכולה להביא לאליפות אבל אין סגל מספיק עמוק ומבוסס בשביל לרוץ הרבה זמן. בשביל זה צריך להחליף את כל ההגנה, כמעט את כל הקישור ולהביא עומק יותר. אני באמת לא מחזיק יותר מדי מהסגל הזה של הקבוצה. זו רק דעתי כמובן ואפשר לקלל אותי על זה ללא הרף.

    2. אני אוהב אותו וחושב שהוא נפלא. לא סתם כתבתי למעלה שצריך הגנה וקישור, אני באמת חושב שההתקפה כמו שהיא כרגע (מרסיאל רשפורד לוקקו ולינגרד) היא אחלה לליגה ולאירופה. יש לו מהירות וסיומת וגם חכמה, הוא לגמרי הדבר האמיתי.

    קופץ ל5 בינתיים בשל חוסר זמן, עוד נחזור בהזדמנות למאמנים ברשותך. יותר קשה למישהו שלא בא מהמגרש עצמו. ויש דברים שהם מביאים שאני עם ניסיון הליגה שמינית שלי בחובבים בהולנד לא יכול לתת. מנסה לכסות על זה בהיכרות עמוקה עם סיפורי השחקנים, עם היכולות שלהם וההיסטוריה, עם למידה וקריאה כל הזמן ועוד ועוד. לדבר על 442 רבים יכולים, וזה חשוב ויש רגעים שאין משהו אחר. אבל צריך לדעתי להביא גם קלילות, הומור, סיפורים ואת זה אני משתדל לעשות. יש כאלה שאוהבים וכאלה שלא, אבל זו דרכנו ואני מאמין בה.
     
    Michael Carrick אוהב/ת את זה.
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    תודה על התשובה!