צ'רלטון אתלטיק :: סיכום עונת 2002-2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏28/5/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    צ'רלטון, עד העונה הזאת. מה עולה לכם בראש שאתם שומעים את השם של הקבוצה הזאת? אני מאמין שבדיוק כמוני- קבוצת תחתית אפורה שכל מה שהיא רוצה ומצפה מעצמה זה להשאר בליגה.

    צ'רלטון עלתה לפרמייר ליג בחזרה לפני 3 שנים, את העונה שעברה היא סיימה במקום ה- 14. את העונה הזאת היא סיימה "רק" במקום ה- 12 למרות עונה נהדרת שלה שבה היא הייתה בין ההפתעות של הליגה והכל בגלל סיום עונה לא טוב.
    צ'רלטון הייתה העונה קרובה מאוד לסיים במקום שמוביל לגביע אופ"א, הקבוצה הייתה כבר במקום ה-6 אבל כמו שציינתי סיום עונה לא טוב דירדר אותה היישר למקום ה- 12.
    בניגוד לקבוצות אחרות צ'רלטון לא התחזקה לקראת העונה הזאת והסתמכה על הסגל של העונה שעברה בראשותו של החלוץ ג'ייסון יואיל שסיים את העונה כמלך השערים של הקבוצה עם 11 כיבושים. יש לציין עוד הקשר הדני קלאוס ינסן שסיים עם 9 שערים ומעבר לזה היווה גורם חשוב מאוד במשחק של הקבוצה והיה המנוע של הקבוצה דרך הקישור. במהלך העונה הקבוצה הצליחה לצבור רצף של 9 משחקים רצופים ללא הפסד, רצף שהביא אותה עד למקום ה-6 והחלומות על אירופה היו במרחק נגיעה. אבל אז הגיעה שלבי הסיום של העונה והקבוצה נכנסה למערבולת ולא הצליחה לצאת ממנה. הקבוצה סיימה את העונה ברצף של 11 משחקים בהם ניצחה רק פעם אחת והפסידה 7 פעמים. הרצף הזה הוביל אותה לסיים עונה יפה רק במקום ה- 12.

    רגע השיא. רגע השיא של הקבוצה היה כנראה בניצחון הביתי 2-0 על ליברפול. הניצחון על ליברפול היה הניצחון היחיד של צ'רלטון העונה על קבוצה גדולה ובעונה טובה תמיד חשוב לנצח לפחות פעם אחת קבוצה גדולה שיהיה אחר כך על מה להסתכל. (למרות שאת ליברפול ניצחו העונה לא מעט קבוצות)

    רגע השפל ללא צל של הספק היה בהפסד הביתי 6-1 לקבוצה המסכנה של לידס (יסלח לי פולדאש). לידס הייתה עסוקה ברוב שלבי העונה ללקק את הפצעים שלה אבל אז היא הגיעה לצ'רלטון ופשוט פירקה אותה 6-1, הפסד מביש.
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ה6-1 הזה ייזכר כמשחק שהחזיר את וידוקה לפורמה. צ'רלטון היו פשוט עלובים, ודי הופתעתי, כי ממה שהצלחתי להתרשם עד המשחק הזה, הם שיחקו כדורגל עם הרבה מסירות קצרות, וטיפה יצירתיות בהתקפה. במשחק הזה? נאדה. וגם אחרי זה. בגלל זה הם הדרדרו וחבל.
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לצ'רלטון מגיעות הרבה מחמאות על עונה נהדרת... אבל אפשר לראות שהיא לא קבוצה גדולה, וגם לא תהיה כזו בשנים הקרובות. למה? כי כמו שלירן כתב, הם עשו עונה ממש יפה אבל הסיום היה צורם והם סיימו מקום 12. מקום 12 זה אחרי הכל לא מקום טוב, ובשביל לתת עונה טובה צריך לדעת גם איך לסיים אותה. תשאלו את ארסנל...