צרפת: בורדו אלופה בפעם השישית!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏18/7/08.

  1. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המחזור הראשון נפתח עם כמות שערים משביעת רצון (יש קישורים לכל השערים) ועם משחק אחד גדול בין ראן למארסיי. המאכזבות: פ.ס.ז' וסט.אטיין שהפסידו במשחקי החוץ שלהן.

    ראן - מארסיי 4:4
    3 שערים ב-15 דקות הפתיחה ועוד 3 בתוך תוספת הזמן, זה מה שסיפק לנו המשחק בין שתיים מהקבוצות היותר התקפיות בליגה. מארסיי מימשה בדיוק את הפוטנציאל ההתקפי עליו דיברו לאורך הפגרה, אך מתברר שיש עדיין בעיות בהגנה למרות המחמאות שקיבלו צמד בלמי הרכש במשחקי ההכנה. אוליבייה תומר כבש צמד לזכות ראן, כשבתווך בקארי קונה כובש את שער הבכורה שלו, מבשל אחד לבן ארפה ורואה את מאמדו ניאנג שם את השלישי. ראן השוותה בדקה ה-90, כשהמרוקני ארבאטי הציל כדור מהקו אבל בעט אותו היישר לגבו של השוער מנדאנדה ומשם פנימה. המחליף גרנדן כבש את הרביעי של מארסיי בדקה ה-92, אלא שאז הגיעה נגיחה גדולה של בנואה שיירו, שעשה את השיוויון הדרמטי מול הקבוצה של אחיו.

    מונאקו - פ.ס.ז' 0:1
    אני שוחט את ריקרדו המאמן של מונאקו כמעט בכל הזדמנות, אבל הפעם חייבים להחמיא לו על ניצחון מבריק בהרכב חסר מאוד. צריך להבין שמונאקו עלתה אתמול בלי השוער הראשון שלה (פלאביו רומה על הספסל), בלי הכוכב הגדול (ז'רמי מנז לא כשיר ושיחק רק 10 דקות), בלי הרכש המרכזי (פרדי אדו נמצא עם ארה"ב באולימפיאדה), בלי חלוץ ראשון (קולר עזב בינואר, פיקיון עזב בשבוע שעבר) ובלי הבלם הבכיר (מונסרו עזב ועדיין לא הגיע תחליף). אם זה לא מספיק, אז גם אדריאנו, המגן הימני שהוסט לעמדת הבלם במשחקי ההכנה, ולאנדרו קופרה נפצעו כבר ב-20 הדקות הראשונות (שניהם ייעדרו לפחות חודש וחצי) והשאירו את ההגנה של ריקרדו עם מונגונגו כבלם ודייגו פרז כמגן ימני. למזלה של מונאקו, מהספסל עלה גם ונסן מוראטורי הצעיר, שכבר בעונה שעברה הראה שהוא הולך להיות מגן שמאלי גדול (תזכרו את השם). הצעיר פרדריק נימאני כבש את שער הניצחון אחרי בישול של כאמל מריים והחזיר את פ.ס.ז' למציאות הכואבת. פ.ס.ז' אמנם עלתה ללא סטפן ססניון, מי שאמור לנהל את המשחק שלה, אבל זה לא תירוץ ליכולת העלובה מול קבוצה עם הרכב טלאים.

    בורדו - קון 1:2
    למרות פיגור מוקדם בגלל השער המפתיע של בנז'מין ניבה, הצליחה בורדו לרשום 3 נק' במחזור הפתיחה. למזלו של לורן בלאן, יש לו השנה בקבוצה את יוהאן גורקוף, שכבש שער גדול בדקה ה-54 וגם בישל את שער הניצחון למחליף פרננדו קבנאגי. במחזור הבא בורדו מגיעה לפריז למשחק שמבטיח רבות.

    סושו - גרנובל 2:1
    ככה חוזרים לליגה אחרי היעדרות של 45 שנה. גרנובל, המועמדת מס' 1 לירידה, הייתה בפיגור שער (מבלוט ארדינג לסושו) עד לדקה ה-87, אבל אז נגיחה של המחליף נאסים אקרור ושער של דניאל מוריירה (הראשון שלו זה שנתיים) הפכו את התוצאה וסיפקו את ההפתעה הגדולה של מחזור הפתיחה.

    לה האבר - ניס 0:1
    עוד עולה חדשה שפתחה את העונה בצורה חיובית. אחרי 5 שנות היעדרות מהליגה הראשונה, הצליחה הקבוצה של ז'אן-מארק נובילו לנצח במחזור הפתיחה ועשתה זאת, באופן אירוני, מול הקבוצה איתה נפגשה במחזור הפרידה שלה מהליגה הראשונה ב-2003. בעיטה של ז'אן-מישל לסאז' בדקה ה-72 פגעה בשחקן הגנה של ניס, הטעתה את לטיזי ונכנסה פנימה.

    אוקזר - נאנט 1:2
    דווקא העולה החדשה הכי מדוברת רשמה הפסד במשחק הקאמבק לליגה הראשונה. הפולני ילן העלה את אוקזר ליתרון במחצית הראשונה, אבל נאנט חזרה עם שער גדול של דויד דה פרטס. בדקה ה-72, ארבע דקות אחרי השיוויון, הגיע שער הניצחון של אוקזר, אחרי שז'וליאן קוורסיה ניצל טעות של השוער טוני הורטביס וסגר למעשה את המשחק.

    ואלנסיין - סט.אטיין 0:1
    הירוקים מוזכרים כמועמדים רציניים לתפוס את אחד הכרטיסים לליגת האלופות בעונה הבאה, אבל הפתיחה שלהם לא ממש מעודדת. כל ההצהרות על המאמן לורן רוסיי כ"ארסן ונגר של סט.אטיין" ועל הקבוצה "הטובה ביותר שלנו זה 20 שנה" לא עשו טוב לשחקנים שנראו די כבויים על המגרש. לצערם, גם השופט היה כבוי (או דלוק, לכו תדעו) ושרק לפנדל למרות שהקפטן לוק פראן נגע בכדור ולא ברגל של יוהאן אודל. הרכש מטרואה, גאל דאניק, בעט את הפנדל פנימה והעניק ניצחון נאה למארחת.

    לה מאן - לוריין 1:0
    גם כאן פנדל הכריע את ההתמודדות. קווין גמיירו נתפס ברחבה ע"י קמארה, וכריסטוף ז'אלה בעט את הפנדל לרשת כדי להעניק ניצחון מוצדק לאורחים. לה מאן בבעיה קשה: השוער יוהאן פלה פצוע, ז'רביניו נמצא באולימפיאדה והתחליפים שהגיעו לגל העוזבים הגדול שפקד את הקבוצה בפגרה עדיין לא התחברו לקבוצה. מדובר בעוד מועמדת רצינית לירידה.

    נאנסי - ליל 0:0
    שתיים ממלכות התיקו של הליגה בעונה שעברה פשוט המשיכו עפ"י השיטה. אין יותר מדי מה להגיד על המשחק הזה, חוץ מהעובדה שהוא תרם את המורחק הראשון של העונה - עדיל ראמי מליל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/08
  2. john Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    1,123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה אליפות ואיזה נעליים, אם פול לה גוון לא יתעורר ולא יקבל שכל, להסיר את סקהו ממרכז ההגנה המצב שלנו בקנטים.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    דייגו פרז של מונאקו זה האורוגוואי ?

     
  4. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן כך. עלה אתמול כמחליף ושיחק כמגן ימני, אולי בפעם הראשונה מאז הגיע לצרפת. דווקא היה טוב מאוד בעמדה הזו.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בסלסטה שהם היו משחקים עם 3 בלמים הוא היה משחק קשר\מגן מימין לפעמים אם אני לא טועה , שחקן אורוגוואי טיפוסי עם הרבה הקרבה מפתיע אותי שהוא רק מחליף במונאקו.
     
  6. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליון ששיחקה אתמול נגד טולוז בסטאד דה ז'רלאן לא התקשתה וניצחה 3-0 חלק, ועלתה למקום הראשון שהיא מכירה כ"כ טוב.
    ליון פתחה את המשחק טוב וכבר בדק' ה-12 ז'אן מקון העלה אותה ליתרון. המהלך התחיל מכדור חופשי של ז'וניניו אשר פגש את ראשו של מקון, וזה שם את הכדור ברשת וקבע את תוצאת המחצית.
    המחצית ה-2 הייתה שייכת לחלוצה המוכשר של האלופה, קארים בנזמה .
    בדק' ה-56 ליון עלתה ל2-0 ,כאשר בנזמה קיבל כדור מגובו והכפיל את התוצאה. 8 דקות לאחר מכן, בנזמה חתם את תוצאת המשחק,3-0, וחתם צמד אישי לאחר נגיחה מדויקת.
    זו פתיחת עונה מצוינת לקלוד פואל שיקווה להמשיך את היכולת הזו גם במשחק חוץ הבא נגד לוריין.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/8/08
  7. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכה לליון. העונה הקודמת נפתחה עם שתי פציעות קשות של כריס וגרגורי קופה, והפעם המזל הרע פוקד את פרנסואה קלרק. המגן הימני של האלופה קרע את רצועות ברך שמאל במשחק מול טולוז וייעדר חצי שנה. הפציעה הזו מאלצת את ליון לחפש מגינים חדשים בשני הצדדים כדי לספק אלטרנטיבה לרבייר וגרוסו.

    פ.ס.ז' לא מצליחה להגיע לסיכום עם פנרבחצ'ה בקשר לצירופו של מתיאה קזמן. החלוץ עצמו כבר מיואש מהמצב והציע לצרפתים לפנות לאופציות אחרות. גרפיט, החלוץ הברזילאי של וולפסבורג (לשעבר בלה מאן), יהיה המועמד הראשי להגיע במידה ועיסקת קזמן אכן תתפוצץ.

    * מונאקו צירפה את הבלם הקרואטי דריו סימיץ' ממילאן.

    * מרקו באסה, הבלם הסרבי של לה מאן, עובר בסופו של דבר ללוקומוטיב רוסיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/8/08
  8. road runner Member

    הצטרף ב:
    ‏31/1/06
    הודעות:
    490
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי ידיעות אחרונות של הבוקר, ג'ון בוי (בוי או בויה?) לא יצטרף להפועל פתח תקווה, כי הוא מעוניין לשחק בצרפת.
    תומר? האם בכל זאת הוא חותם בראן?
     
  9. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריימון דומנק, זוכרים? מאמן הנבחרת פירסם את סגל 20 השחקנים לקראת משחק הידידות מול שבדיה והכין כמה הפתעות.

    קודם כל, יש 10 נציגים שמגיעים מהליגה הצרפתית, כבר שינוי מרענן. בעמדת השוער זומנו שני הצעירים המבטיחים, סטיב מנדאנדה והוגו לוריס, כשגרגורי קופה (אמר כבר יום קודם: "אני מאוכזב, אבל לא אעשה מזה דרמה") וסבסטיאן פריי (עשוי להכריז על פרישה מהנבחרת) נשארו בחוץ כי "החלו את העונה מאוחר", כך לפי המאמן. כרגע, דווקא מנדאנדה מוביל בקרב על אפודת השוער הראשון. בהגנה יש זימון בכורה לרוד פאני, המגן הימני המצוין של ראן שמקבל את הצ'אנס בעקבות הפציעות של ווילי סניול ופרנסואה קלרק, כשגם פיליפ מקסס וגאל קלישי יהוו חלק חשוב יותר הפעם, כך נדמה. אריק אבידאל, שמושעה מהמשחק הראשון במוקדמות, לא קיבל זימון וגם סבסטיאן סקילאצ'י נשכח.

    יוהאן גורקוף הוא השם המרענן בקישור הצרפתי. גם חאטם בן ארפה ואלו דיארה חוזרים, בעוד פטריק ויירה, פרנק ריברי וסמיר נאסרי נשארו בחוץ בגלל פציעות. מאלודה, משום מה, עדיין כאן. בהתקפה אין הפתעות, אולי מלבד העובדה שדומנק פועל מאחורי הקלעים (באמצעות העוזר החדש אלן בוגוסיאן) לנסות ולהחזיר את דויד טרזגה מהצהרת הפרישה שלו.

    הסגל המלא
    שוערים: סטיב מנדאנדה (מארסיי), הוגו לוריס (ליון).
    הגנה: בקארי סאניה (ארסנל, אנגליה), רוד פאני (ראן), ז'אן-אלן בומסונג (ליון), וויליאם גאלאס (ארסנל, אנגליה), פיליפ מקסס (רומא, איטליה), פטריס אברה (מנצ'סטר יונייטד, אנגליה), גאל קלישי (ארסנל, אנגליה).
    קישור: מתיו פלאמיני (מילאן, איטליה), אלו דיארה (בורדו), ז'רמי טולאלן (ליון), לסאנה דיארה (פורטסמות', אנגליה), חאטם בן ארפה (מארסיי), יוהאן גורקוף (בורדו), פלורן מאלודה (צ'לסי, אנגליה), סידני גובו (ליון).
    התקפה: תיירי הנרי (ברצלונה, ספרד), ניקולא אנלקה (צ'לסי, אנגליה), קארים בנזמה (ליון).


    הוא נבחן בראן, אבל אין עדיין החלטה לגביו. לפחות רשמית לא הודיעו כלום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/8/08
  10. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הערב יחל המחזור השני בליגה הצרפתית, ובמרכזו המשחק המסקרן בין פ.ס.ז' לבורדו. בשנתיים האחרונות הצליחה בורדו לנצח ב"פארק דה פראנס" והיא תנסה לעשות זאת גם הערב מול הפריזאים, שבשורותיהם יפתח לראשונה קשר הרכש מלה מאן, סטפן ססניון, שאמור לנהל את המשחק ולהוסיף את היצירתיות שהייתה חסרה בשבת שעברה במונאקו. זה יהיה משחק מיוחד גם עבור יוהאן גופראן, שהצטרף בפגרה לבורדו מקון. גופראן היה אמור להצטרף בכלל לפ.ס.ז' עוד בינואר, אבל בסוף החליט לוותר על הרעיון והמשיך עוד חצי עונה בקון עד למעבר בקיץ.

    האלופה ליון תצא מחר למשחק חוץ קשה אצל לוריין, מקום בו הפסידה 2-1 במחזור הרביעי של העונה שעברה.

    שבת
    קון - ואלנסיין (20:00 - שעה ראשית)
    נאנט - מונאקו
    ליל - לה מאן
    סט.אטיין - סושו
    טולוז - לה האבר
    ניס - נאנסי
    פ.ס.ז' - בורדו (22:00, ישיר בספורט 5+)

    ראשון
    גרנובל - ראן (17:00)
    לוריין - ליון (17:00)
    מארסיי - אוקזר (22:00)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/08
  11. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המחזור השני בצרפת הביא איתו כמה בשורות חדשות: פ.ס.ז' רשמה ניצחון בית כבר בניסיון הראשון (בעונה שעברה זה קרה רק במחזור ה-20), וכמוה גם טולוז (קבוצת הבית הגרועה בליגה אשתקד) שהביאה למאמנה אלן קזאנובה ניצחון בכורה כמאמן ראשי. אותו הישג רשם גם איב ברטוצ'י, שהפתיע עם לה מאן את ליל. אחרי משחקי השבת אין אף קבוצה עם מאזן מושלם וקצב השערים בהחלט מעודד. נראה מה יקרה היום.

    פ.ס.ז' - בורדו 0:1
    הנה כבר שתי נקודות אור לקבוצה מעיר האורות לעומת העונה הקודמת: עמידה בלחץ של משחקי הבית, ויכולת משופרת של השוער מיקאל לאנדרו שנראה ששם מאחוריו את העונה הגרועה בקריירה. ועדיין, פ.ס.ז לא הייתה ראויה לניצחון הזה. בורדו שלטה במשחק וסיכנה הרבה יותר את השער, אבל לא הצליחה להביא את היתרון שלה לידי ביטוי. ללורן בלאן יש הרבה סיבות להיות מרוצה, בעיקר מהיכולת הנהדרת של יוהאן גורקוף, שאוהדי בורדו כבר אומרים שהרבה זמן לא נראה שחקן ששולט בקבוצה שלהם בצורה שעושה זאת גורקוף, אולי מאז ימי זידאן. את המשחק הזה בורדו הפסידה בגלל טעות לא אופיינית של מתיו שאלמה, שאיבד כדור ליד הרחבה לסילבן ארמן במהלך שהוביל לשער של גיום הוארו. שער ביכורים להוארו בליגה הראשונה מסדר ניצחון חשוב לפ.ס.ז' לקראת ההמשך.

    נאנט - מונאקו 1:1
    נאנט משיגה נקודה ראשונה בליגה - יחסית סביר לעולה חדשה - אבל בעיקרון אנשיה די מאוכזבים מהפתיחה החלשה ביחס לציפיות. המשחק יכל ללכת בכיוון שונה לו השופט היה מדייק ומרחיק את שוער מונאקו רופייה (אמר בעצמו: "התפלאתי שהוא הוציא לי רק צהוב") אחרי עבירה שלו מחוץ לרחבה על ג'אמל אבדון. כאמל מריים העלה את מונאקו ליתרון כבר בדקה ה-5, אבל החלוץ הרומני של נאנט, קלאודיו קסרו, השווה בשער די דומה במחצית השנייה.

    סט.אטיין - סושו 1:2
    אחרי 20 דקות זה נראה היה בדרך לתבוסה, אבל סט.אטיין נחלשה ובמזל לא ספגה את שער השיוויון לקראת הסיום. מטודי ופיינדונו (בפנדל) כבשו לזכות המארחים מול איצטדיון מלא ב"ז'ופרה גישאר", אבל דווקא דמיאן פרקיס, שהגיע לסושו מסט.אטיין, הקשית בדקה ה-74 מעל השוער ויויאני והכניס את הקהל הביתי ללחץ. לירוקים יש עוד המון מקום לשיפור אם הם באמת שואפים לתפוס את אחד הכרטיסים לליגת האלופות בסיום העונה.

    ניס - נאנסי 1:2
    ניס מתאוששת אחרי ההפסד ללה האבר במחזור הקודם, נאנסי עדיין ללא ניצחון. הרכש היקר מהאלופה ליון, לוק רמי, ניצל טעות בהגנת האורחים כדי לכבוש את הראשון שלו בקבוצה ולעלות את ניס ליתרון, אבל בתוספת הזמן של המחצית נאנסי חזרה מפנדל של גבאנון. אקורד הסיום בדקה ה-90 היה שייך למחליף הצעיר, מהאמן טראורה, שבשערו הראשון בקריירה העניק ניצחון דרמטי לניס ושלח את נאנסי לעשות בדק בית רציני, בעיקר בהגנה החלשה להחריד.

    קון - ואלנסיין 1:3
    קשה לנצח ב"מישל ד'אורננו" מול ההתלהבות של קון, בטח כשמי שצריכה לעשות זאת היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה בעונה שעברה. ואלנסיין אולי חלמה לשנות את הסטטיסטיקה הגרועה שלה, אבל כבר אחרי 30 דקות היא הייתה בפיגור של שלושה שערים וקיוותה רק ללכת הביתה. סטיב סבידאן, שהגיע לקון מוואלנסיין בפגרה תמורת 5 מיליון יורו, פרע שטרות ראשונים עם משחק גדול שכלל שער (אותו הוא חגג גם כדי לשמוח לאידם של האנשים שלא האריכו לו את החוזה) ושני בישולים לניקולא פלורנטן ולחואן אלוצ'אנס. פיליפ סבו עוד הספיק לצמק לפני סיום המחצית והתוצאה נותרה בעינה עד לסיום.

    טולוז - לה האבר 1:2
    ניצחון בכורה, כאמור, לאלן קזאנובה כמאמן ראשי וזה הושג הרבה בזכות חילופים התקפיים שהוא ערך בתחילת המחצית השנייה. אלאסן העלה את לה האבר ליתרון אחרי מצב נייח ויציאה הססנית של השוער קראסו, כשבמחצית השנייה מגיע השיוויון של דניאל קונגרה בצורה דומה. כדור חופשי של אנדרה-פייר ג'יניאק בדקה ה-88 העניק את הניצחון הדרמטי למארחים מול הקפטן שלהם בעונה שעברה והיום שחקנה של לה האבר, ניקולא דיוז.

    ליל - לה מאן 3:1
    עוד מאמן שלא ליקק דבש במחזור הפתיחה ורושם ניצחון דווקא במשחק בו הגיע כאנדרדוג. למרות ההרכב החסר - כשאפילו שני השרידים הבולטים מהעונה שעברה, השוער יוהאן פלה וז'רביניו, לא בסגל - הצליחו שחקני לה מאן לעשות את ההפתעה של המחזור עד עתה ועוד מול מאמנם לשעבר, רודי גרסיה. ליל הציגה הגנה חלשה ונענשה ע"י טורסן הלסטד (שער בכורה לחלוץ הרכש הנורבגי) והצעיר מובידו מאיגה שכבש פעמיים. מישל באסטוס כבש את השער של ליל הודות לטעות של השוער רוש, אבל זה היה מעט מדי עבור ליל שמתחילה בצליעה את העונה.
     
  12. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    איי גורקוף, גורקוף. ראיתי אמש את המחצית הראשונה (היום השלמתי בזכות המקס את השנייה) ואיזה משחק הוא נתן. אוהדי בורדו צריכים להנות כל עוד הם יכולים מהפנומן הזה. אני שמחתי כל כך לראות שהביטחון חזר לו אחרי הסדרת חינוך הכושלת שקיבל מאנצ'לוטי ועכשיו הוא משחק כמו שחשבתי שהוא יכול. הרבה תנועה ומשחק חכם רק שאתמול זה לא הסתדר לו כמו במשחק הקודם.

    בהרבה מהתנועות שלו הוא הזכיר לי את קאקה.
     
  13. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובמקום הראשון... גרנובל! העולה החדשה, שהוזכרה כיורדת ודאית בכל התחזיות של פתיחת העונה, היא היחידה עם מאזן מושלם בתום שני המחזורים הראשונים בזכות ניצחון ביתי 0-1 על ראן.

    קארים בנזמה - OUT, נאסים אקרור - IN. טוב, לא נגזים. אור הזרקורים שלו לימים הקרובים, עד למפגש הישיר ביניהם בשבת ב"סטאד דה ז'רלאן". החלוץ האלג'יראי בן ה-34 של גרנובל מציג שיתוף פעולה מצוין בחוד עם דניאל מוריירה (כשגם גרגורי ואמבה נותן הצגה בשער ומשלים משחק גדול של הוותיקים), ואתמול מהלך כזה בין שניהם הסתיים בבעיטה אדירה של אקרור לרשת של ניקולא דושז, שלפני כן עוד הספיק לעצור פנדל של הילד סופיאן פגולי. האיצטדיון החדש של גרנובל, לצד הרי האלפים, עשה שירות אדיר לקבוצה מאז נכנסה אליו בפברואר וזה המשיך גם אתמול, במשחק הבכורה של האיצטדיון הזה בליגה הראשונה. שער הניצחון

    ליון, שתצטרך להתמודד עם ההתלהבות של העולה החדשה במחזור הבא, הסתפקה בתיקו 0-0 בחוץ מול לוריין. בעונה שעברה זה הסתיים בהפסד של האלופה, ככה שאפשר להגיד שיש כאן התקדמות. ליון הייתה יותר מסוכנת, אבל נעצרה בקורות או אצל פביאן אודאר, שעמד טוב בשער ופיקד על הגנה קשוחה שלא ספגה בשני מחזורי הפתיחה. ליון מחפשת עדיין מגן שמאלי שייתן אלטרנטיבה לפאביו גרוסו, והכיוון כרגע הוא מגן צעיר עם פוטנציאל. המועמד המוביל הוא טימותי קולודזייצ'אק, מגן בן 18 ששייך ללאנס והיה מועמד גם למנצ'סטר יונייטד, כשגם סבסטיאן פוקוניולי הבלגי בתמונה (אלקמאר דורשת 5 מיליון יורו עבורו).

    מארסיי ממשיכה להציג התקפה קטלנית ואתמול היא חגגה רביעייה שנייה העונה, רק שהפעם סטיב מנדאנדה שמר על רשת נקייה בצד השני. העומק ההתקפי של מארסיי הוא עצום: אתמול ג'יבריל סיסה פתח על הספסל ובן ארפה היה די חלש, אבל זה לא הפריע למאמדו ניאנג לכבוש ולקארים זיאני לתת משחק נהדר. במחצית השנייה הגיעו יתר השערים. סטפן גרישטינג השוויצרי, ששיחק כאילוץ בתור מגן שמאלי ולא בתפקידו הקבוע כבלם, עבר התעללות מבקארי קונה בשער הראשון וגם כבש שער עצמי כדי להשלים את הסיוט. לקראת סיום הגיעו שני השערים היפים במשחק: המחליף גראנדן כבש שבוע שני ברציפות במבצע אישי מבריק, וגם בולו זנדן עלה מהספסל כדי לכבוש בבעיטה חופשית ולקבוע את תוצאת המשחק. סה"כ הניצחון מחמיא למארסיי שלא הייתה עד כדי כך טובה, אבל זה רק מראה על הכוח שלה העונה. אוקזר, כרגיל, חוטפת בצרורות במשחקי החוץ שלה. השערים מהמשחק

    * חאטם בן ארפה (פציעה קלה) נופה מסגל הנבחרת למשחק מול שבדיה ובמקומו זומן סמיר נאסרי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/08
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    דניאל מוריירה היה הבטחה גדולה בעבר אם אני לא טועה , אני זוכר נכון ?
     
  15. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לא כל הבטחה מתקיימת, למרות שהוא עדיין חלוץ בכלל לא רע. אזכור לו את התקופה המצויינת בלאנס, אני אפילו נזכר שהבקיע נגד מילאן בסן סירו וגם בפליקס בולאר באותה עונה בלתי נשכחת.