קאלצ'ו כל(כ)לי:: ניתוחים, סטטיסטיקות ושאר שטויות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏3/7/10.

  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אתה באמת חושב שגם כשהוא לא מזייף התרומה שלו מצדיקה את השכר הגבוה בליגה ועוד במועדון כמו רומא? לעניות דעתי זה שתיים וחצי מיליון יותר מדי. אם כבר מחליטים להתפרע ולשלם שכר כזה, סביר יותר שילך לשחקן שהוא game changer ברמה עולמית שמסוגל לסחוב את הקבוצה למקום השלישי. גם אם דה רוסי יביא את היכולת הנהדרת מהנבחרת, אני פשוט לא רואה איך הוא מצדיק השקעה כזאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/9/13
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    מה לעשות, כמה שנחמד לדבר על טוטי ודה רוסי כסמלים שאוהבים את המועדון. תחתוך להם את השכר בחצי וכבר מזמן היו עוברים למנצ'סטר או מדריד.
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כשהוא לא מזייף הוא וורלדקלאס ללא עוררין שעדיין מרוויח פחות משחקנים ברמתו מחוץ לאיטליה. יש לו חלק לא קטן בדומיננטיות של רומא כקבוצה השניה של איטליה לאורך התקופה של ספאלטי-ראניירי. זה + הביקוש מהמועדונים הגדולים של אירופה הביאה אותו לרגע החתימה כשהוא שווה את הכסף. כשהוא כן מזייף הוא לא רק לא שווה את הכסף אלא שרומא כלל לא מעוניינת להחזיק בו. באלדיני רצה את קאפו ופאוליניו במרכז הקישור (היום בטוטנהאם), סבאטיני את ניינגולאן וסטרוטמן. שניהם היו מעוניינים למכור אותו והסיבה היחידה שהוא נשאר היא שאף קבוצה לא הגישה עליו הצעה.

    נכון לדקות אלו, הוא בקטגוריית "לא מזייף" ולכן לדעתי שווה כל יורו.

    בריאל וסיטי (בהתאמה) הם היו מרוויחים פי 2+. כלומר, פוטנציאלית כבר נחתך מהם חצי. טוטי תרם את שיא הקריירה שלו למועדון בחוסר וודאות כלכלי שלרוב נגמר בלגה פרו, בעצם, הם הוכיחו את היותם סמלים בכל כך הרבה מצבים שגם להצדיק אותם עושה להם עוול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/9/13
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אני, בדיוק כמוך, מאושר שהם נשארו ברומא ובאיטליה. אבל כן, צריך להודות, אם רומא לא הייתה שוברת את תקרת השכר עבורם, הם לא היו פה.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אף אחד לא ישאר במקום בו לא מקבל הערכה הולמת לתרומה שלו (לא רק משכורת). אין ויכוח על כך. אני רק לא חושב שזה מדד לסמליות של שחקן אלא הבחירות שהוא עושה בקריירה, שבמקרה של שניהם הייתה מלאה באפשרויות להרוויח הרבה יותר כסף ולזכות בכל תואר אפשרי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/9/13
  6. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    הסוכן של מרקו סאו צריך להיות מפוטר לאלתר.
     
  7. Rosez Member

    הצטרף ב:
    ‏18/5/10
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באיזשהו מקום רומא משלמת להם יותר (גם) על התארים שהם יכלו להשיג במועדונים אחרים. בכל-זאת, ספורטאים.
     
  8. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    Alta Tensione אוהב/ת את זה.
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    17 בטופ 30 זה עוד יותר מטורף.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    האנגליות קיבלו תוספת נהדרת מהטלויזיה. סריה A טים\לוטיטו רק לא מזמן למדו להשתמש בפייסבוק ועדיין לא מעלים על דעתם לשלב שפות נוספות לשידורים ביבשות אחרות.

    יובנטוס בכיוון הנכון ולמרות הקפיצה החד פעמית יכולה להיצמד למועדון ה300 גם בעתיד.

    מילאן שמרה על סטטוס קו אם מתעלמים מהמינוס 50 מ' מהצ'מפיונס ליג ולא צפוים לה שינוים רציניים כלפי מטה בשנה הבאה.

    הקפיצה של רומא גם היא בעקבות המפעל האירופי בלבד. תהיה לה מקפצה נוספת לאחר העליה לשמינית שצפויה להציב אותה מעל מילאן בדו"ח הבא אבל הפער מיובנטוס עדיין עצום ויחייב ספונסרים ואיצטדיון חדש על מנת לצמצם אותו.

    ההבדל בהכנסות של אינטר ללא אירופה לאינטר שמגיעה לשמינית הגמר באירופית הוא 1% בלבד (2מ' יורו). ברור שחלק הCommercial ספג מכה נוספת כמדי שנה ומטשטש את הנתונים, אבל אם הקבוצה קיבלה 5 משחקי בית נוספים והכניסה כל כך מעט מהאיצטדיון (22מ', כמו מילאן בלי אירופה), אני מניח שהמסקנה צריכה להיות ברורה - אינטר, כמו מילאן, חייבת איצטדיון משלה.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    ורק 3 ספרדיות. לא פלא שכמעט מדי מחזור רואים שם תוצאות אסטרונומיות של הגדולות
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יש שם רק 3 גרמניות. בשנה הבאה יהיו שם רק 3 איטלקיות. זה פחות הכמות של המועדונים הגדולים\עשירים בליגה אלא הפער של הצמרת מהשאר.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    @Romanista

    אינטר עם אירופה הכניסה 19.4 מיליון יורו, בלי אירופה הכניסה 22.

    לא מודאג כל כך מהנתונים הללו. העונה הנוכחית, אם תמשיך בקצב שלה כמובן, תכניס לנו הרבה יותר כסף, ואני מאוד בטוח בתוהיר שידע להגדיל את ההכנסות שלנו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. מבחינת שיווק ועבודת מדיה אינטר התקדמה בצורה ניכרת מימי מוראטי.
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא הבנתי את השורה הזו.

    טוהיר לא הגדיל את ההכנסות של אינטר בשום שלב. לא בזמן שעבר עד היום ולא בעסקאות ארוכות טווח שעד עכשיו פשוט לא קיימות כאלה. בדו"ח הבא אני מניח שאינטר כבר לא תופיע (תצא מהטופ 20). בזה שיצא בעוד שנתיים על העונה הבאה יהיה שינוי רק אם תיקחו את המקום לצ'מפיונס ליג. במקרה של במקום באירופית, הדו"ח על העונה הבאה (שנתיים מהיום) לא יהיה שונה מהדו"ח הנוכחי, אם כי צפוי להיות טוב במעט מהדו"ח הבא.

    אתה יכול לגבות את זה? מקריאה פשוטה של הנתונים, הרווחים של אינטר לא עלו אפילו בטיפה מאז שהוא הגיע. בעונה שעברה הפסדתם 7% ממהכנסות הCommercial ביחס לשנה הקודמת כי שיתופי פעולה מהעבר (של מוראטי) נגמרו. טוהיר לא יצר שום דבר חדש בפן הCommercial וזה צוין והוסבר גם בדו"ח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/16
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    - תוהיר מתכנן להחתים ספונסר חדש במקום פירלי ולא להישאר עם הסכם החסות המגוחך מימי מוראטי, שעשה טובות לחברים שלו על חשבון אינטר. מדברים על הסכם עם אחת מחברות התעופה של האמירויות על סמך 20 מיליון יורו, עלייה של עשרות אחוזים מההסכם הקודם, ואני מניח שהעפלה לאלופות יכולה להכניס יותר. אינטר חתמה על מספר הסכמי חסות עם חברות אירופאיות שלפי התחזית דאז היו אמורות להכניס הרבה יותר כסף מאשר הסכמי החסות בעבר. לא יודע מה קרה עם זה האמת.

    - מרוב שכל עונה דומה לשנייה מרוב שהיא מחורבנת התבלבלתי בעונות, טעות שלי.

    - תוהיר פועל הרבה יותר ממוראטי בכל מה שקשור לעבודה מול אוהדים, במיוחד הרשתות החברתיות. אני זוכר שלפניי שנתיים כמות הלייקים של אינטר בפייסבוק הייתה על פחות מ-3 מיליון, כשהיום היא כבר מתקרב לכמות כפולה. גם בטוויטר ובאינסטגרם הכמות צומחת מיום ליום. אין לי נתונים שמגבים זאת, אתה יכול לבחור אם לסמוך עליי.

    בסך הכל, אני חושב שאפשר לישון בראש שקט כשתוהיר הוא הבעלים ולא איזה פנסיונר איטלקי סטייל מוראטי או ברלוסקוני שחיים במאה הקודמת. אינטר הייתה במצב קשה מאוד מבחינה כלכלית כשתוהיר הצטרף, והיא עדיין לא במצב אידיאלי, אבל יש תקווה. אם עושים השוואה בין איפה היינו בינואר 14 לאיפה אנחנו בינואר 16, אפשר בבירור לראות שיפור.