קבוצות הבטן 17/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏29/7/17.

?

מי מבין הקבוצות הבאות תסיים במיקום הגבוה ביותר בעונת 17/18?

הסקר סגור ‏19/8/17.
  1. לייפציג

    61.5%
  2. הופנהיים

    7.7%
  3. גלאדבך

    7.7%
  4. שאלקה

    7.7%
  5. לברקוזן

    15.4%
  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אי אפשר להתעלם מהעובדה שמאמן העתיד של באיירן לא הכין את הקבוצה הנוכחית שלו כראוי למשחק באנפילד.
    היה הרגשה מלכתחילה שהופנהיים משחקת כאילו אנחנו בדקה ה 89 והיא חייבת גולים אז זורקים הכל למעלה ומפקירים את ההגנה.
    כל הטקטיקה היתה לקוייה ומבזה, במיוחד בקטע ההגנתי.
    בואו נדבר על זה במקום ההשוואת למי יש יותר גדול...
     
    nfcb אוהב/ת את זה.
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    רק צריך לזכור שלמאמן ליברפול יש יותר משחקים כמאמן באירופה מאשר למאמן הופנהיים כמאמן ראשי של קבוצה בוגרת בכלל. ובכלל ליברפול קבוצה יותר טובה מהופנהיים. גם על פי סגל השחקנים.
     
  3. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    הופנהיים צריכה לקבל את כל המחמאות על המצב הנוכחי של הקבוצה. המשחק באנפילד לא מהווה אות קין, אדרבה, זה יום גדול למועדון הקטן הזה.
    הגיעו בזכות עונה גדולה בשנה שעברה לאלופות (נגזלה מהם העלייה האוטומטית לבתים במחזור האחרון) ועדיין יזכו לחוות עונה אירופית בימי חמישי. אם נבחר לברור שחקן שחקן מתוך הסגל, מספר לא מבוטל מהם ימצא את עצמו במעמקי הספסל של מחצית קבוצות הליגה. מדובר בקבוצה, קבוצה מאומנת, עם שחקנים גרמנים ושחקנים צעירים. ראו את זה גם בעונה שעברה, וגם במעט המשחקים ששיחקו העונה בהעדר שחקני מפתח, שכבר עזבו למחוזות אחרים.
    כמובן שקיימות השגות לגבי ההופעה באנפילד, אך בסופו של דבר המועדון הזה - על אף או בזכות דיטמר הופ (דיון אחר לגמרי) - עושה דברים יפים.
     
    Gianzola, nfcb ו-Rosner אוהבים את זה.
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    הכל נכון, ובגלל זה היה לטקטיקה חשיבות עליונה. הטוטאל אופנסיב זה לא הדרך להכניע את ליברפול.
     
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,490
    לייקים שהתקבלו:
    2,243
    אתה כבר מחליט בשבילי איך אני אגיב? אני מכבד אותך ודעתך מעניינת אותי ולכן אני מתדיין איתך, כתבתי לך ארוכות ובצורה מפורטת ועניינית בדיון האחרון, לעומת זאת אני מרגיש שאני מקבל ממך זלזול וחבל.

    עזוב את פפ, אני מתחייב שלא תשמע מילה ממני עליו ולא אקרא לך חסיד שלו ולא כלום.

    אני שואל אותך כי זה מעניין אותי - אם אנצ'לוטי וטוכל בינוניים לבאיירן ולדורטמונד בהתאמה אז מי לדעתך מספיק טוב בשביל באיירן מינכן ודורטמונד. אם אלו לא מספיק טובים, זה צריך להיות בהשוואה למישהו אחר שמספיק טוב לדעתך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/8/17
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא רק שאני לא חולק עלייך, להיפך. אני מסכים. גם אם צריך להבקיע שני שערים (ולא באמת חשבתי שהופנהיים אמורה לעבור את ליברפול - גם לא לפני המשחק הראשון) לא חייבים לעשות את זה בעשר דקות הראשונות. אפשר גם בחצי השעה האחרונה. במיוחד עם כל כך הרבה שחקנים צעירים וחסרי נסיון היה צריך לשחק יותר זהיר ולאט כדי שייכנסו למשחק.
    אבל, עם זאת חייבים להגיד. ראשית, אין אחד שלא טועה. אז גם לנגלסמן מותר. שנית, רובנו לא יודעים מה יקרה בעתיד. אז הוא בחר במה שהוא חשב שיתאים וזה לא. שלישית, הוא ראה את הטעות ושינה. וניסה לתקן. לצערו (לצערנו) זה היה מאוחר מידי. אפילו שהוא עשה את זה ממש ממש מוקדם. רביעית. חלק לא קטן מהבעיה נזקף לשחקנים. הם שיחקו נורא בלי קשר למערך הטקטי. 20 דקות ראשונות הם לא הצליחו לחבר שתי מסירות. בקושי הצליחו לעצור כדור ונכנסו לתאקלים כמו ילדות בכיתה ג׳. מספיק להסתכל על הגול הרביעי, איך פוגט ניגש לכדור ואז מרים את הרגל. כל זה לא נובע רק מהמאמן.
    עם זאת, כאמור, לנאגלסמאן יש חלק גדול בכישלון. משחק שני שלו באירפה. משחק חוץ ראשון. וכל זה עוד בשלב נוקאאוט.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני לא מחליט בשבילך איך ומה להגיב. אני מחליט בשבילי למה אני רוצה להגיב.
    איך אפשר להגיד שאני מזלזל אם בשביל להגיב (לך ולאחרים) אני מחפש מידע על הליגות בצ׳כיה, פינלנד, סלובניה ועוד. אם אני מחפש תוצאות של קבוצות מלפני שנתיים ושלוש וחמש. אם אני מחפש בדירוג של אופ״א באופן מדוקדק. אם אני משתדל לתת נימוק מפורט לכל עמדה שאני מביע?

    אני מבטיח לענות בימים הקרובים לשאלתך. השאלה לא פשוטה והתשובה מורכבת.
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    קודם כל תגובה מצויינת, ולמרות שאני מסכים עם רוח הדברים שלך, אני עדיין בדיעה שאפשר היה לפחות להפוך את הקרב הזה לצמוד יותר.
    גם עם פחות כישרון ויכולת אפשר להקשות על ליברפול של קלופו וגם להכניע אותם. דוגמאות אפשר למצא בשפע, מספיק להסתכל בחלק גדול מההפסדים שלהם אשתקד. רוב ההפסדים היו לקבוצות נחותות מהם.
    הנקודה היא שנגלסמן טעה במשחק הראשון ולא השכיל ללמוד מהטעות שלו גם במשחק השני. להיפך הופנהיים שיחקה מהדקה הראשונה כאילו אין אלוהים וזרקה הכל למעלה. זה המשחקים ששחקנים כמו מאנה מתים עליהם, חופש לעשות מה שבא לך.
    וככה זה נראה. לא שקאדרבק מגן גרוע (סתם מגן בינוני) אבל להפקיר אותו מול מאנה שזה בא בתנופה זה בעייני כמו להרים דגל לבן.
    כל הטקטיקה והמערך היו שגויים בשני המשחקים.
    אני גם לא מסכים שחלק גדול מהשחקנים היו במעמקי הספסל של חצי מקבוצות הליגה. פרט אולי לבאיירן ולדורטמונד ברוב הקבוצות השחקנים של הופנהיים היו לפחות שחקני רוטציה, אם לא שחקני הרכב.
    נגלסמן הוא ללא שום ספק השוטינג סטאר אחד הגדולים היום בברנז'ת המאמנים, אבל אם הוא לא ילמד מהטעויות שלו מהר מאד הוא ימצא את עצמו במקום אחר וזה לא יהיה סבנר שטרסה.
     
    אלעד, nfcb ו-Franco אוהבים את זה.
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    על השאלה הזו צריך לענות (אם רוצים ברצינות) מהסוף. קודם כל צריך לשאול מה המטרות של המועדון. מישהו פה כתב לי שהמטרה היחידה של ליברפול הייתה להגיע לליגת האלופות. אני לא חושב שזה נכון, אבל היות ואני לא מכיר מספיק טוב את המועדון אני לא יכול להתווכח. עם זאת, לבאיירן וגם לדורטמונד יש הרבה יותר ממטרה אחת (בכל עונה). זכיה בליגת האלופות עבור באיירן (וגם דורטמונד) היא רק מטרה אחת מבין כל המטרות האלה והיא אפילו לא המטרה החשובה שבהן. לא כל שכן חזות הכל בעיניי המועדון. באיירן מעדיפה לא לזכות בליגת האלופות ושלא יקרה לה מה שקרה לאינטר בעקבות הזכיה שלה. המטרות של באיירן הן שמירה על המעמד כמועדון החזק הטוב והמוביל בגרמניה, זכיה באליפויות, שמירה על המקום בצמרת העולמית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מקצועית (באיירן לא תשתתף במירוץ המטופש של קניית שחקנים במחירי מטורפים למרות שהיא יכולה), שמירה על המצב הפיננסי (כך שלעולם לא יהיה צורך בהכנסת איזה שייח' או משהו כזה שיציל את הקבוצה והקבוצה תהיה תלויה בו), זכיה בליגת האלופות, זכיה בגביע הגרמני, בניית סגל ושלד שבנוי על שחקנים גרמניים ו/או שחקני בית (הכוונה לזולה שהוא רכש גרמני מצד אחד ואלאבה שהוא שחקן בית אבל אוסטרי מצד שני וכמובן תומאס מולרים כאלה) כך שכמה שיותר שחקני נבחרת גרמניה יהיו שחקני באיירן, איך הקבוצה צריכה להראות על המגרש (הכוונה לבוא עם גאווה ובלי רגשי נחיתות לכל משחק בכל איצטדיון. בין אם זה לתקוף גלים גלים ובין אם זה להסתמך על משחק הגנה משובח - הכל לפי הכלים שיש) קידום נוער ושחקני נוער. הדברים נרשמים לפי סדר חשיבות (פחות או יותר) אבל הכל הכל נותן את הדבר החשוב ביותר למועדון והוא שמירה על זהות ורוח המעודון או בשפה שלהם MIA SAN MIA. לכן, דבר מאוד חשוב למועדון (ואנשים לא מבינים את זה וחושבים שאני סתם נטפל) הוא שידברו גרמנית בחדר ההלבשה וכמו שנאמר לא פעם "המאמן שלנו חייב לדבר גרמנית". במועדון ויתרו על לא מעט מאמנים שהיו נחשבים כי לא עמדו בקריטריון הזה.
    גם בדורטמונד המטרות די דומות. בנסיבות כמובן. דורטמונד לא רוצה לשמור על הבכירות בגרמניה (כי היא לא הבכירה ביותר) אבל כן על מקומה וכן על להתקרב לבאיירן בכל פרמטר ואולי שם פחות חשוב כמה שיותר שחקני נבחרת (שוב בגלל באיירן) אבל כן רוצים לקדם שחקנים צעירים (גצה, פוליסיץ', דמבאלה האידיוט ואפילו רוייס, בנדר וייגל וכו').
    לצערנו, למעט הזכיה באליפות (וכמו שאמרנו הליגה הייתה חלשה להחריד בעונה שעברה) אנצ'לוטי לא עמד בשום אחת מהמטרות האלה. נכון יש לו 3 גביעי אלופות אבל שניים מהם הם מלפני 10 ו - 15 שנים כשליגת האלופות גם שוחקה במתכונת אחרת וזה היה גם מזמן ומאז הוא לא היה מציאה גדולה (כמובן למעט זכיה אחת בליגת האלופות עם ריאל. וכמו שהלמוט שון כנראה לא היה מתאים לאמן בימינו ככה אולי גם הוא לא מתאים לזמנים האלה. ואולי הוא היה מאמן מעולה לפני 15 ו - 10 שנים אבל היום הוא לא. אז, שוב, מעבר לזה שבעשור האחרון הוא לא בעל הצלחות יוצאות דופן הוא גם נכשל ברוב רובן המוחלט של המטרות של הקבוצה.
    לגבי טוכל. הוא עמד ביותר מטרות. בכל זאת, הוא קידם צעירים הוא שמר על רוח המועדון, אבל מבחינה מקצועית המעודן הלך אחורה. באירופה הקבוצה נחלשה ונראתה פחות טוב, גם בליגה. והזכיה בגביע זה לא פיצוי מספיק. אני לא מדבר על הסכסוך שלו עם ההנהלה כי זה לא קשור לרמתו כמאמן. לטעמי, הקבוצה נראתה לא מגובשת מספיק, לא יציבה מספיק, מופקרת מידי הגנתית וכמו שאמרתי - הלכה אחורה.

    מי מתאים? אז כמו שאמרתי כשאני בודק מי מתאים ומי טוב (ולא בינוני) זה מישהו שצריך לעמוד ברוב הגדול של המטרות של המועדון.
    מי שיותר טוב רק מאנצ'לוטי (וגם טוכל) ורק מבחינת המטרה של כדורגל נטו מבלי להתחשב במטרות האחרות (מה שלא מבטיח כמובן זכיה בליגת האלופות) ואלו הבחירות הפשוטות הם (גם אם הם לא רלוונטים באופן ברור) פפ, היינקס, יוגי לאוו, מתיאס זאמר, זידאן, אנריקה, ככל הנראה קונטה ואלגרי. זידאן מתאים גם לשאר המטרות (בכל אופן ככה נראה לי לפי ההתנהלות שלו בריאל וקידום שחקנים וויתור על שמות (חמאס, למשל) לטובת החוזק של הקבוצה וכנראה גם סימונה ומוריניו (שבשום אופן לא מתאים לבאיירן). שוב, אני לא בודק למי יש יותר זכיות בליגת האלופות כי זה לא בהכרח אומר הכל, אלא מסתכל יותר על העמדת קבוצות חזקות. כל אלה כמובן מתאימים מבחינת יכולת כדורגל בלבד גם לדורטמונד ועדיפים על טוכל. אבל רובם הגדול לא רלוונטים כמו שאמרתי.
    אז מי כן? כנראה שיש צורך במאמן עם פחות הישגים אבל שהראה דרך. כאן ההימור הרבה יותר גדול. כי רובם צעירים וחלקם לא עבד עם כמות כזו של כוכבים ולא במועדונים גדולים (שאלו לא דברים פשוטים) והשמות הם נגלסמן, אולי דרדאי ואולי שטוגר או קובץ'. כן, אני יודע, אין להם הישגים, בטח לא כמו לאנצ'לוטי אבל כמו שאמרתי, גם האליפות של שנה שעברה היא לא באמת הישג גדול (וחוץ ממנה הוא נכשל בכל שאר המטרות - אני מציע לכולם לקרוא את העיתונים בגרמניה מהיום בעקבות מה שקורה עם מולר). עוד שם הוא פיטר בוש שבנתיים ממה שאני ראיתי (שלושה משחקים רשמיים) עשה עבודה טובה בדורטמונד. הקבוצה נראית טוב, נראית חזק. מריו גצה ונורי שאהין פתאום חזרו לחיים. ואולי מה שקרה בשנה שעברה באייקס הוא לא מקרה. כל אלה יכולים גם להתאים לדורטמונד ואני מניח שיש עוד כמה מאמנים שיכולים להתאים למטרות במדינות אחרות או שאולי יש גם מי ששכחתי בגרמניה.
    מעבר לזה, אני חושב שהמאמן הבא של באיירן כבר סומן וזה יקרה עוד העונה. וגם אם לא העונה הוא מסומן לקחת את הקבוצה להרבה שנים בהנחה שהוא יעמוד בציפיות.

    חפרתי וכנראה גם שכחתי משהו. אבל מקווה שעמדתי בהבטחתי.

    נ.ב. נו, וכמובן שכחתי את האזנהוטל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/8/17
  10. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    לא ממש מבין איך לפייציג היא קבוצת בטן ולא צמרת, אבל זה לא האישיו,
    מה שכן באתי לרשום - ברכות לברומה על הגול במדי לייפציג. הילד ענק
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  11. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,490
    לייקים שהתקבלו:
    2,243
    תודה רבה על התשובה.

    לא ראיתי שציינת את קלופ שעושה עבודה טובה בליברפול למרות אמצעים דלים יותר מיריבותיו לצמרת, הקבוצה שלו משחקת כדורגל אטרקטיבי ושובה לעין ושנה שעברה חזרה לצמרת אחרי שנחלשה מאוד מאז עזיבתו של סוארז. הוא לא מתאים לבאיירן לדעתך? לדורטמונד הוא כבר הוכח שהוא מתאים כשהחזיר אותם לקדמת הבמה כשזכה איתם בשתי אליפויות כולל דאבל אחד והביא אותם לגמר האלופות אחרי שנים חלשות מאוד. רואים שיש לו דרך, טביעת האצבע שלו מורגשת גם בדורטמונד וגם בליברפול, הוא עשה הרבה רכישות מוצלחות בשתי הקבוצות ושחקנים השתדרגו תחת שרביטו. גם הקשר המיוחד שהוא מפתח עם האוהדים וההתכוננות שלו למשחקים נגד הקבוצות הבכירות ראויים לציון.

    טוכל הגיע לדורטמונד אחרי עונה חלשה והביא אותם לעונה מצוינת. אני מעריך שההיחלשות היחסית בעונה השנייה נובעת מכך שעזבו שני שחקני מפתח (גונדואון והומלס), השתלבו יותר שחקנים צעירים מוכשרים אך חסרי ניסיון, היו לא מעט פציעות וגם סכסוך עם ההנהלה. ובכל מקרה, הקבוצה סיימה במקום השלישי, הגיעה לרבע גמר ליגת אלופות וזכתה בגביע.

    לגבי אנריקה, הוא לא הצליח עם סלטה ורומא. הוא הצליח באמת רק בעונה הראשונה עם ברצלונה שאיגדה את 3 ההתקפה הטובה בהיסטוריה, ובעונה האחרונה נכשל והקבוצה נראתה הרבה פחות טוב. לא הצלחתי איך הוא מתאים יותר לבאיירן מאשר אנצ'לוטי, לא ראיתי שום דרך או טביעת אצבע שלו בברצלונה, הוא פשוט נהנה מחומר יוצא דופן והקבוצה בכל זאת נחלשה משנה לשנה תחתיו.

    אנצ'לוטי להזכירך זכה גם בדאבל עם צ'לסי.

    אתה חושב שאנצ'לוטי לא יסיים את העונה? ומי אתה חושב שסומן כמחליפו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/8/17
    Der Kaiser, Die Werkself, muller ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    יורגן קלופ. יש לי כמה בעיות איתו. אחת מהן לא קשורה. מודה. אבל אני לא יכול להתגבר עליה ואולי בגללה אני לא הכי אובייקטיבי. אני לא יכול לסבול את ההתנהגות שלו. לא את השמחה המוגזמת שלו (שתמיד נראית לי מזוייפת וכדי להתריס), לא את הבכיינות שלו על כל שריקה נגד הקבוצה שלו (אפילו על אאווט מטופש) ולא מה שנראה לי השחצנות וההתנשאות שלו בראיונות.
    מעבר לזה ועם כל ההצלחה שלו בליגה ובגביע ולמרות אותה העונה בליגת האלופות (שער בדקה ה 94 מנבדל ברור) הוא לא יודע להעמיד קבוצות ברמות הגבוהות ביותר של ליגת האלופות. כן. כן למרות אותה העונה. הקבוצות שלו הרפתקניות מידי ומקבלות הרבה יותר מידי שערים. ההגנה שלו לא טובה לרמות האלה. אפשר לראות את זה גם נגד הופנהיים שבאמת לא אמורה להוות יריבה לליברפול ובכל זאת גם כבשה שלושה גם החמיצה פנדל וגם הגיעה להמון מצבים קורצים. ושוב, הופנהיים בכלל לא אמורה להיות בלבל של ליברפול. שנית, כשהכל הולך לקבוצה זה מצויין אבל כשמשהו משתבש (במשחק בודד או במהלך העונה) הוא לא יודע לעצור. דבר שלישי, הוא עובד נהדר עם צעירים ושחקנים לא מוכרים. עם שחקנים בעלי שם (כולל שחקנים שהוא גילה נהפכו לכוכבים עזבו וחזרו אליו) הוא נכשל פעם אחרי פעם. ואחרון, לצד ההצלחות שלו צריך גם לזכור שכמו שהוא בנה את מיינץ הוא גם הוריד אותה ליגה. כמו שהוא הגיע להישגים עם דורטמונד ככה הוא גם הביא אותה לעונה הכי חלשה שלה מזה הרבה זמן. ולגבי ליברפול. אני לא ממש עוקב ולא יודע מה המטרות של ליברפול אז אני לא יכול לחוות דעה. הוא לא מתאים לבאיירן (לדעתי) בגלל הבעיות שלו שכתבתי פה.

    טוכל. בסה״כ הוא עשה עונה אחת טובה וזהו. הוא לא מספיק זמן מאמן כדי שנדע אם זה היה הכלל או שזה היה היוצא מן הכלל. מנגד באירופה, גם בליגה האירופית וגם בליגת האלופות הוא לא העמיד את הקבוצה טוב. גם אצלו הייתה הפקרות בהגנה. גם בליגה. בעיניי הוא לא הוכיח את עצמו מספיק. נכון שגם אלו שבחצי השני של הרשימה שלי לא הוכיחו את עצמם מספיק, אבל הם לא קיבלו את דורטמונד או באיירן או ריאל.
    מודה שאני לא מאה אחוז סגור אם טוכל מתאים או לא. ההפקרות אצלו בהגנה מטה אצלי את הכף נגדו.

    אנריקה. שים לב ששמתי אותו בחצי הראשון של הרשימה. רשימה על פי הישגים. שים לב שברשימה ישנו גם מוריניו ואין שום ספק שהוא לא מאמן שמתאים לבאיירן. רשימה שאין ספק שלפיה אנצ׳לוטי מאמן טוב אבל בבאיירן זה לא רק תארים ואנצ׳לוטי לצערי נכשל בבאיירן בכל השאר. כך שהוא בעיניי כבר לא מתאים. לאנריקה יש נסיבות מקלות בעונה האחרונה והן קשורות בהתנהלות של ההנהלה. אבל א. אני לא מספיק מומחה לברצלונה וב. זה לא לפה.

    ואנצ׳לוטי והדאבל בצ׳לסי ושאר ההישגים שלו? הם אכן מדברים בעדו. ובגללם הייתי מגדולי המאושרים כשהוא הוחתם. הייתי בטוח שאי אפשר להביא מישהו יותר טוב ממנו. אבל אז ראיתי את העונה האחרונה וחוץ מהאליפות (שכמו שאמרנו עם השחקנים שיש לו והחולשה של הליגה בעונה שעברה גם מאמנים הרבה פחות מבטיחים היו זוכים בה) הוא נכשל בכל השאר. הוא טעה בכל מקום. החל מאי דיבור גרמנית (עד היום אפילו) כלה באיך שנראינו עלובים מול ריאל ודרך גם אי קידום הצעירים וגרימה לחורים בסגל מה שעוד יחמיר בעונה הבאה עם פרידת רובן וריברי) ועוד והדברים כבר נכתבו על ידי.

    ולשאלה האחרונה. כבר בעונה שעברה בהנהלה היו מאוד לא מרוצים מאנצ׳לוטי אבל לא קיבלו את תירוץ״ לפיטוריו. בהנהלה כעסו על עניין קימיש ומולר. על היכולת הרעה. על העדר השיטה ועל אובדן ה mia san mia (לעשות בונקר בעשרים דקות האחרונות נגד דארמשטט ואינגולשטט ועוד כמה קבוצות כאלה? באמת?). על הסירוס של קומאן, קוסטה וסאנצ׳ס. ועוד. אבל בכל זאת, מועדון כמו באיירן צריך גם סיבה נראית לעין להעיף מאמן מהדרג הזה בעונה הראשונה שלו וכשהוא בכל זאת גם רץ לאליפות. המשחקים נגד ריאל היוו את התירוץ (במשחק הראשון רק נוייר מנע הפסד בייתי משפיל של 5:1 או 6:1 ובמשחק השני הרשלנות של שחקני ריאל ובואטנג גרמו לכך שלא נרד למחצית עם רביעיה) ואז בא השופט עם תצוגה הזויה והשכיח את הכל ואיך אפשר לפטר מאמן כשכל העולם מדבר על השופט?
    ובינתיים העונה לא רק שהוא ממשיך באותה הדרך בדיוק של עונה שעברה, אלא הוא אף מחמיר את הדברים. אני מציע שתפתח את אתרי הספורט הגרמניים ותראה על מה מדברים. על מולר. וחכה מה יהיה כשחאמס יבריא. קשה לי לראות אותו עושה שינוי של 180 מעלות בהתנהלות שלו ואני לא רואה באיזה נס אנחנו לוקחים את ליגת האלופות (אני לא אהיה מאודדד מופתע גם אם לא ממש נצלח את שלב הבתים. אני אהיה מופתע. אבל לא מאודדד) אבל גם אם כן אני לא רואה אותנה באפריל (כלומר חצי גמר) במפעל הזה. לכן את מלאכת השיקום ינסו להתחיל כמה שיותר מוקדם וגם יתנו למאמן הבא (שכמובן לא יהיה בקליבר של פפ או אנצ׳לוטי) להשתפשף.
    ומי שמסומן לדעתי הוא ווילי סניול. אדם שלא רק מאוד מזוהה עם המועדון ועם רוח המועדון, אלא אפילו שר את ההימנון הגרמני לפני המשחק הראשון העונה. אם הוא לא יהיה המאמן הבא אז הוא יהיה כנראה אחריו.
     
    אלעד ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ההנהלה של באיירן כעסה על בונקרים נגד אינגולשטט ודארמשטט? זה אובדן דרך? ומה עם חלוקת הנקודות המבישה של באיירן במחזורי הסיום תחת פפ בעונה השנייה, עובדה שגרמה לכמה מקבוצות התחתית להתלונן? הפסדנו שם אפילו לקבוצה שבסוף ירדה ליגה. מעניין למה רומיניגה לא התלונן אז על "אובדן דרך" ואפילו אמר שהמאמן יכול להשאר כמה שרוצה. האסון הגדול שלנו אז היה שאולי הנס היה מנוטרל.

    לגבי קלופ: מאוד ארצה שיאמן את באיירן מתישהו. לא יודע מה כל הדיבורים על כך שלא יודע להעמיד קבוצה ברמות הגבוהות: הוא הביס את מוריניו עם ריאל ואם לא נוייר הוא מוביל על באיירן 0:3 דקה 30 בגמר בוומבלי. יכול להיות שהאמוציות שלו מוגזמות אבל מצד שני קור הרוח של קרלו קצת פאתטי כשבתכלס לא ברור על מה הוא קר רוח, הקבוצה לא משחקת טוב. לפחות קלופ שמח אחרי נצחונות ולא מביך כמו פפ מחזור קודם באנגליה שצהל על הקווים אחרי תיקו ביתי די מביך נגד אברטון כאילו זכה בצ'מפיונס...
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נו לברון. מה אמרתי?
    וזה מהאיש שבכה והתלונן עונה שלמה על העדפת קרובים כי אח של פפ הוא הסוכן של טיאגו (אחד השחקנים המבוקשים בעולם) אבל שום מילה על הבן של אנצ׳לוטי שהוא עוזר המאמן בבאיירן והחתן שלו שיש לו גם תפקיד בצוות האימון המהולל של באיירן.
    וכמובן האיש עם העובדות האלטרנטיביות. אם לא נוייר היה 3:0. באיזה חלום זה היה?

    כפיר. כבר כמעט 4 חודשים מחכים לתשובתך על השאלה דירוג 10 הליגות הבכירות בעולם לפי סדר בצורה מנומקת. ממשיכים לחכות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/8/17
  15. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    @Franco @gilad16 שמועות כרגע על כך שלברקוזן הפעילה את סעיף השחרור של אלאריו שעומד על 24 מיליון יורו (להבנתי). בשנתיים-שלוש האחרונות הרכש של לברקוזן לא פוגע לעתים קרובות מדי, גם במחירים גבוהים (בעיקר דראגוביץ׳ ופולאנד שלא הצדיקו את הסכומים ששולמו עליהם). מקווה שנראה שינוי הפעם...