קבוצות הציצים 2016/17 :: פזילה לצוואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏3/8/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    לא נכון.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כן נכון.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אין שום קבוצה באירופה שיש לה יותר משני חלוצים טבעיים בסגל (במידה והיא כמו רוב הקבוצות בעולם = משחקת עם חלוץ אחד בלבד בהרכב).

    האלטרנטיבה היחידה היא לשחק עם false 9 כגיבוי אחרון ואת זה נאפולי יכולים לעשות.
     
  4. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    יובנטוס, ריאל, ברצלונה. בשלוף ובלי לעקוב יותר מדי.

    ואלה ש״תחרותיות״ ועדיין מחזיקות רוטציה קצרה מקדימה (אבל משום מה ארוכות יותר בעמדות אחרות) משחקות באש. פציעת acl אחת וכל התחרותיות תיהיה תלויה באיזה אוסבאלדו.

    אלעד, תשע שיקרי לא קיים בשיטה של סארי. ניסיון להמציא עכשיו אחד כזה יקח אותם אחורה בצורה דרסטית ביכולת.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מה? יובנטוס משחקת עם 2 חלוצים, ריאל וברצלונה עם חלוץ אחד ומחזיקות כל אחת בחלוץ גיבוי נוסף (מוראטה והבולבול השני שכחתי את שמו).

    מודע למצב של נאפולי, ולכן מלכתחילה רשמתי שהפציעה הזו היא כמו כריתת שד עבורה.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אלקסר (הבולבול השני).

    @Alta Tensione
    נראה לי שהגזמת עם ה"בלי לעקוב יותר מדי". באף אחת מהדוגמאות שלך אין יותר מ2 "חלוצים טבעיים". יובנטוס דוגמא רעה נוספת כי בנתה את הסגל סביב מערך אחר (ועדיין סוגרת משבצת דומה עם מנדזוקיץ' והיגוואין בלבד).

    אף מועדון גדול לא מחזיק יותר מ2 שחקנים פר עמדה על בסיס היררכי (במקרים הבודדים שכן, זה תמיד איזה שחקן בית או סתם low cost שלא באמת חלק מהקבוצה). הפתרון לפציעות ארוכות נמצא בשחקנים ה"שכנים" שאמורים להיות מספיק גדולים בכדי להתאים את עצמם לעמדה חדשה לפי הצורך של הקבוצה.
     
    SerieA ו-אלעד אוהבים את זה.
  7. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אולי לא הבלטתי את זה מספיק. הכוונה היא לשחקנים שיכולים לשחק בעמדת החלוץ. המושג "חלוץ טבעי" הטשטש בשנים האחרונות (מולר חלוץ טבעי? מסי? רונאלדו? וכו') ככה שזה לא רלוונטי. יש דוגמאות ל-3 שחקנים שיכולים לשחק בעמדת החלוץ בקבוצות שציינתי. שזו הטענה המרכזית, אם לא הובנתי נכון.

    ברצלונה: אלקסר, סוארז ומסי. ריאל: בנזמה, רונאלדו ומוראטה. סיטי (שלא ציינתי): אגוארו , אינהצ'ו ונוליטו. ביובנטוס היה שנה שעברה את זאזא, מוראטה, דיבאלה ומנדז'וקיץ' על שתי עמדות שזה אותו דבר (בנוסף לגמישות שהוסיף קוואדרדו שאיפשר להם לעבור למערך של חלוץ אחד, דבר שמוסיף עומק ומוריד לחץ).

    בנאפולי יש לך רק שתיים שיכולים לשחק חלוץ מרכזי בכל החלק הקדמי. בקבוצה שלא גמישה למערך אחר. אז כן, לא חייב להחזיק 3 חלוצים "טבעיים" אבל לפחות שחקן התקפה נוסף מהקאדר יהיה חייב להיות אחד שבאמת יכול לשחק שם. כמו ניאנג אצלנו, למשל. ארוגמנט של "אבל הם מצליחים ותחרותיים" לא תופס כאן, כי זה ללכת על חבל דק שסיכוייו להיקרע גדולים, כמו ה-ACL של מונטוליבו, מיליק, רודיגר, רוי ומי יודע איזה עוד שמות יתווספו לרשימה במהלך העונה שרק התחילה.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    תודה על ההסבר, אבל האמת שהבנתי אותך גם לפני זה - ואני עדיין לא מסכים.

    ברצלונה: מסי זה מסי, והיא אפשר ליצור איתו השוואה לאיך צריך לבנות קאדר התקפי.
    ריאל: רונאלדו כחלוץ מרכזי רע ב-99.9% מהזמן. זה לא באמת פאקטור.
    סיטי: אם נוליטו בהיררכיית החלוצים אז כך גם קאייחון בנאפולי = אנחנו חוזרים לתחילת הדיון = אין שום קבוצה שמחזיקה ב-3 חלוצים ״טבעיים״.
    יובנטוס: 2 חלוצים בהרכב = 4 חלוצים בסגל. באמת אין הבדל.

    אם לא מדובר בשחקן שהוא פצוע כרוני, שום דבר לא יכול להכין אותך לרגע כזה תוך כדי עונה. שום קבוצה לא מתכוננת לזה, וכמו שקובי אמר: סגלים גדולים היום - הגדולים ביותר אם תרצה - מחזיקים ב-2 שחקנים ״תחרותיים״ על כל עמדה במגרש. אם כולם עושים את זה כנראה שזה מספיק.

    נ.ב: בלי קריסטל מת׳ על הבוקר.
     
  9. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אולי אין קבוצות עם 3 חלוצים *טבעיים* (מלבד מילאן, אבל לנו גם יש 9 בלמים בדרך כלל), אבל לרוב הקבוצות יש שחקן שלישי שתפקוד שלו כחלוץ הוא לא מאוד מפתיע. יש הבדל גדול בין לשים את רונאלדו, מסי או נוליטו בחוד (=לא העמדה המושלמת אבל כן עמדה מוכרת) לבין לשים את קאייחון.

    אגב, אני דווקא בעד הסגלים הקצרים האלה. אם מסתכלים אחורה - זה מה שעובד. אז נכון שעדיף גם איכות וגם כמות, אבל בהתחב במגבלות תקציביות - הסגלים המצומצים של בארסה וריאל מוכיחים את עצמם יפה מאוד לאורך השנים ובסופו של דבר מסתדרים עם ה'חבל דק מאוד' הזה.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    למילאן אכן יש 3 שחקנים על כל עמדה אבל זה המועדון עם הפער הקיצוני ביותר באירופה בין הכנסה פיננסית לתוצאות על במגרש, כלומר דוגמא מושלמת ל-איך לא להיות.

    זו ההתקפה של נאפולי:
    קייחון מיליק אינסיניה
    ג'אק גביאדיני מרטנס
    (+ רובי אינסיניה בתור קלף שביעי)

    מיליק בחוץ. האפשרויות באמצע הצטמצמו ל- גביאדיני באותה השיטה\"light attack" עם אחד משחקני הכנף באמצע.
    הם לא יכולים לשחק באמצע כי לא עשו זאת עד היום? כי זה אף פעם לא נדרש מהם? זה תקף לכל הדוגמאות האחרות, רגע לפני שאותו נוליטו זז לאמצע לפי הצורך של הקבוצה באותו יום (בו קיבל tag של "חלוץ טבעי"). לא חייבים להיות מסי ורונאלדו כדי לדעת למלא יותר מעמדה אחת בהתקפה. זו דרישה לגיטימית בכל קבוצה בליגות הבכירות.

    אין שום היגיון להחזיק בסגל שחקן נוסף שיזלול משכורת וישחק רק במקרה שמישהו יחטוף ACL. מי שיסכים לתפקיד הזה הוא שחקן שלא מתאים לרמה של אותה הקבוצה מלכתחילה (או כזה שנדחק ממנה), כלומר אחד שלא באמת יתן מענה איכותי לפציעה של החלוץ הבכיר. השכר של אותו שחקן מיותר, גם אם לא גבוה במיוחד, הוא זה שימנע מהסגל להחזיק שני שחקנים איכותיים בכל עמדה. במיוחד במועדון כמו נאפולי.

    --
    *אם הייתי סארי הייתי דווקא מנסה משהו חדש. גם עם מיליק הם מאבדים נקודות בגלל day offs של ההתקפה בהם היריבה יודעת בדיוק מה היא תקבל. בינואר גם ככה יצרפו איזה פאבולטי. עד אז הייתי מזיז את האמסיק קדימה, לא נוגע בשאר שחקני ההתקפה, ומקדם את ז'לינסקי להרכב בשלישיית הקישור. האמסיק סקורר, מספיק פיזי לרחבה, עבר לא מעט עמדות בקריירה ונראה כדורגלן שלם כזה. למלא את חסרנו של הפולני באחד משחקני ההתקפה זה אותו הדבר, רק פחות טוב.
     
    DRORIKO ו-אלעד אוהבים את זה.
  11. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    יפה אלעד. היית זריז במציאת התירוצים למה הסטירה שהבאתי למה שקובי כתב היא לא נכונה\נחשבת. בהמשך אביא עוד דוגמאות. מחכה בקוצר רוח לשמוע למה הן לא נחשבות. אה ורואנלדו הפך לחיה בזה שעבר להיות חלוץ, תבדוק את המספרים לפני.

    וקובי מצטער, לדחוף שחקנים שרגילים לרוטינת משחק מסויימת, לעשות משהו אחר בתכלית ממה שהם רגילים, גם אם זה נמצא די קרוב על הלוח, זה פחות טוב מלשים שם מישהו שזה באמת התפקיד שלו, או יותר פרקטי, אחד ששיחק בהצלחה בעבר בתפקיד הזה. לא יודע, עניין של היגיון. כנראה שגם הנהלת נאפולי לא באמת מסכימה עם זה, אחרת היא לא הייתה רצה לחפש עכשיו איזה חלוץ בfree, אלא משדרת רוגע ומכינה את האמסיק\מרטנס להיות מס' 9, כמו שאתה מציע.

    ולפני שאני מסיים, הנה עוד קבוצות שלא יודעות איך להכין סגל (חלוץ אחד במערך, כן?):

    יונייטד: זלאטן, רוני ומרסיאל.
    ארסנל: גירוד, אלכסיס' וולבק.
    אינטר: איקרדי, יובטיץ' ופלאסיו.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  12. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    בוא רק לא נייחס חוכמה יתרה לאינטר. פאלאסיו שחקן שלא מזכיר את עברו ויובטיץ' כמעט נמכר בקיץ ורק כי אף קבוצה לא רצתה אותו הוא אצלנו.
     
  13. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @Alta Tensione
    אתה לא שם לב שכל דוגמא שאתה מעלה מפריכה עוד יותר את הנקודה שלך?
    מרסיאל שיחק אי פעם כחלוץ במונאקו? אלכסיס שיחק אי פעם בחוד לפני ארסנל? פלאסיו נקנה בתור חלוץ לאמצע? כל השחקנים האלה עשו התאמות חדשות לצרכי הקבוצות שלהם והיו טובים מספיק בכדי שזה יעבוד כמו שצריך. אף מועדון נורמלי לא מחזיק עוד איזה "מאטרי" שלא מתאים להם מקצועית (או כל מי שיסכים להיות חלוץ של 5 משחקים בעונה ללא פציעות) בpay roll למקרה שחלוץ ההרכב או הגיבוי יחטופו ACL. נאפולי, עם משאבים מצומצמים יותר לבטח לא צריכה את זה על חשבון שחקנים שאמורים לקבל דקות כחלק מרוטציה. הם התחילו את העונה עם 6 שחקני התקפה (+ילדון מהנוער). עד ינואר הם יהיו 5, והם אמורים להיות מספיק טובים כדי לחפות על פציעה של אחד מהם.

    הצעתי 9 מזוייף (כלומר להזיז את האמסיק קדימה) לא כי חסר להם שחקני התקפה (קייחון שכובש עשיריה מהרחבה כל עונה - לא, וניאנג עם רבע מהמספרים שלו שהשד יודע מתי שיחק כחלוץ מטרה בודד - כן?), אלא כי גם לפני הפציעה של מיליק, לא היה להם מענה לקבוצות שידעו מראש איך להתגונן מולם.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בלוטי, מקסי לופס ובוז'ה. בום! אני מניח שלא ציינת את טורינו כי מבחינתך בוז'ה לא 9, על סמך מה שכתבת על ההשתלבות הצפויה שלו בטורינו בזמנו, אבל בפועל הוא שיחק כ-9 גם בטורינו וגם בארגנטינה.

    זה לא באמת מחזק אחת מהטענות פה, אבל נשאבתי למשחק.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.