קופה אמריקה - הדיון המוקדם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏12/11/10.

  1. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    מהסתכלות חטופה על הסגל של ארגנטינה לקופה, אני חושב שטוב יעשה באטיסטה אם יילך על מערך קצת הרפתקני, זה לא שהוא במונדיאל ומשחק נגד אריות.

    הנה ההרכב הכי טוב לדעתי (מערך של 2-5-3)
    רומרו (מוזר איך לארגנטינה אין שוער ברמה מאז שאני זוכר אותה)
    גראיי (גם בלמים דל פקייס ביחס לרמה של ארגנטינה, אבל לקופה זה עדיין סביר)
    מיליטו
    בורדיסו
    זנאטי (מגן-קשר ימין)
    די מריה (מגן-קשר שמאל)
    קמביאסו
    פאסטורה
    טבז
    מסי
    היגוואין/מיליטו (אם גונאזלו כשיר ובכושר, הייתי הולך עליו)

    בסך הכל, ההגנה של באטיסטה לא מרשימה, לפחות לא אותי, איפה הימים של צ'מוט, אז'אלה, סורין וסנסיני. אפילו וולטר סמואל, אחרי עונה בה כמעט לא שיחק, עדיף על גראיי/בורדיסו. את שאר הבלמים אני לא כ"כ מכיר, אבל אם הם משחקים בליגה הרוסית זה אומר הרבה עליהם.

    החלק הקדמי צריך וחייב לעשות את העבודה. באטיסטה צריך לתת חופש ולא להגביל כמו דונגה ושות'. ואם מסי ייכשל גם בטורניר הצנוע הזה, אז הוא יחזק את הדעה שלי לגביו.
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אפשר לזרוק לא מעט אופציות, אבל המערך של באטיסטה כבר ידוע:

    4-3-3 עם באנגה, מסצ'ראנו וקאמביאסו בקישור + מסי במרכז ההתקפה שלצידו שני שחקני התקפה שיתחילו יותר מהאגף (ברוב המשחקים אלו היו די מריה ולאבסי).

    מבין ארבעת הבלמים, שאף אחד מהם לא מרשים, אני חושב שמיליטו הוא החלש ביותר נכון להיום, אבל באטיסטה עושה רושם שמתלבט בינו לבין גאראיי כשפארחה מאחור
     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    עוד פעם מאתיים קשרים אחוריים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx

    אפשר לוותר על קמביאסו או מאסצ'רנו ולפתוח עם פאסטורה.
     
  4. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    סלח לי באטיסטה, אבל הרכב די דבילי.

    מסי הוא לא חלוץ מטרה, הוא שחקן שבא מאחור, וכאשר אתה מוסיף עוד שחקנים בתפקיד שלו את די מריה ולבאצי, אין היררכיה, אחד תקוע לשני מאחור. וחוץ מזה, למה די מריה ולבאצי ולא טבז/אגוארו/היגוואין? למה 3 קשרים אחורים ולמה בנאגה ומסצ'ראנו (מזמן לא אותו שחקן מליברפול), ולא פאסטורה?

    באטיסטה, אל תדליק אותי
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מסי משחק כיום בנבחרת בדיוק את התפקיד שהוא משחק בברסלונה אם זה לא היה ברור מדברי, תקרא לתפקיד איך שאתה רוצה לקרוא לו, זו הסיבה העיקרית לשיטה של באטיסטה לדבריו.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921


    קולומביה-סנגל 0-2
    הנבחרת נראתה הרבה יותר טוב הלילה מול סנגל מאשר מול מכסיקו הצעירה, אבל עדיין זה לא מספיק. יותר ריכוז והמשחק הזה מסתיים בעוד 5-6 שערים לטובת קולומביה. השוער הסנגלי היה מצויין בחצי השני ולקח כמה מצבים של 100% כולל אחד על אחד של פאלקאו. במחצית הראשונה קולומביה כבשה את שני השערים דווקא בגלל השוער, שהיה אשם בשני הגולים. אבל אגילאר בדקה ה-17 וג'קסון מרטינס בדקה ה-42 כבשו את השערים לקפטרוס. הנבחרת עברה ממערך של 4-4-2 מול מכסיקו ל-4-1-4-1 כשג'קסון בחוד, דאירו מורנו ואדריאן ראמוס כקשרים תוקפים שבעצם מתופקדים כחלוצים, כך שלעיתים זה היה נראה כ-4-3-3. נגמרו משחקי המבחן, עוד 6 ימים זה מתחיל.
     
  7. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה שמסי ממוקם באמצע זה לא אומר שהוא מתפקד כ"9", מסי הוא שחקן חופשי לחלוטין, כובש, מוסר, מבשל והכל בשטח ההתקפי הלא-מוגבל שלו. ארגנטינה צריכה לשחק מסודר ולכן 3-5-2 לא בא בחשבון. רביעיית הגנה + 3 קשרים אחוריים שמתוכם קמביאסו מניע כדורים (שולח, מוסר וכ'ו..) + 3 שחקנים בהתקפה שבהם מסי במרכז, די מריה באחד האגפים ולאבצי/אגוארו באגף שני. מתוך כל החלוצים בהרכב אגוארו ולאבצי יכולים לתפקד באגף. אגב, נציגות מאוד מכובדת לספרטק מוסקבה שמביאה לקופה אמריקה את ניקולאס פראחה ואת מרקוס רוחו, שני בלמים בעלי פוטנציאל אדיר, מקווה שלפחות אחד מהם ישותף לכמה דקות בגביע.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/6/11
  8. Tricolor Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/10
    הודעות:
    98
    לייקים שהתקבלו:
    2
    הנבחרת עד גיל 22 של מקסיקו ניצחו את אקוודור הבוגרים!
    מי שחשב שיהיה טיפה קל בבית הכי שקול....שיחשוב שוב..
     
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם היה לך שכל היית מבין שזה הדבר הכי טוב לעשות כשיש לך בלמים סוג ז'. ואני אומר את זה בכאב כי מיליטו אחד מהם. אני אומר את זה בכאב כי אין אז'אלה שם. ובכלל, באנגה יודע לבנות משחק.

    ועוד דבר-הנבחרת הזאת פשוט מפגרת. קודם כל מביאים מאמן מסומם בגלל השם שלא יודע לא דבר וחצי דבר באימון. אחרי זה מביאים לו מחליף שמנסה לעשות פה "ברצלונה" מקבוצה שרק שחקן אחד באמת מתאים למערך ההתקפי של ברצלונה וזה מסי. אי אפשר לבנות קבוצה סביבו, אין את השחקנים שיש לו בברצלונה, ואי אפשר לשחק כמו ברצלונה כי אף מועדון לא יכול לשחק כמו ברצלונה, ובטח לא אם אין את החומרים. שארגנטינה תשחק כמו ארגטינה ותפסיק לנסות לחקות את ברצלונה. זה היה נראה מאוד רע בטורניר הקודם וזה יראה עוד יותר רע בטורניר הזה. 4-4-2 ויאללה, תשחקו כדורגל כמו ארגנטינה ולא כמו ברסה. אפילו אני כאוהד ברסה לא רוצה לראות את ארגנטינה משחקת כמו ברסה.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא מסכים איתך. ביום רביעי קולומביה סיימה איתם ב-0-0 אבל לא כי באמת היה משחק שקול. "שכבנו" עליהם מהדקה הראשונה עד הדקה האחרונה וקצת יותר ריכוז אצל השחקנים, גם יכול היה להגמר 0-5. הם די מתבנקרים, אבל מצד שני כמובן שאפשר להבין אותם. יש להם אגב, שחקני הגנה לא רעים בכלל.
     
  11. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    במעריב רשום הבוקר ששוער המשנה של קוסטה ריקה אלבראדו (שהוא גם שוער המשנה של AZ) לא מורשה לצאת עם הנבחרת לקופה אמריקה בגלל שהוא התפרץ על אשתו ואף היכה אותה.
    מה הסיפור שם?
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הוא נאלץ לחזור לאירופה לחקירה ואולי גם למשפט. חברתו לחיים, לא הבנתי אם הם נשואים, מאשימה אותו שהוא תקף אותה בברוטליות וניסה לרצוח אותה. ממה שהודלף לתקשורת נאמר שהוא דחף אותה מכל (?) מדרגות ביתם או משהו...

    לא יודע מה יקרה הלאה וכמה מבוססת התביעה, אבל לצערו לקופה אמריקה, בו היה אמור לפתוח ואולי אף לשמש כקפטן, הוא לא יגיע.