קופה אמריקה סנטנאריו -צ'ילה שוב זוכה; מסי מודיע על פרישה מהנבחרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏30/5/16.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר

    זה הסיבה שהוא לא בריאל מדריד. חלוץ מחונן,מבחינת הכישורים בין הטובים בעולם אבל אין לו את קור הרוח שמבדיל בין חלוצים טובים לחלוצים גדולים. אגב גם השנה בסריה עם כל המספרים האדירים שלו איך שהגיע המאני טיים הוא עשה בחיתול. לוזר,אין מילה אחרת.
     
    JohnTerry26 ו-ManUnd אוהבים את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם אם היגואין היה בועט החוצה שלוש פעמים בשער ריק - ליאו מסי שהוא כמובן שחקן הרבה יותר גדול, מלך שערי הנבחרת, חגג לא מזמן 29 - הוא תמיד יהיה הסיפור, ובשורה התחתונה הוא מפסיד עוד גמר כשהוא לא כובש והפעם גם מחמיץ פנדל(האחוזים שלו לא מספיק טוב - 20 פנדלים החוצה מתוך 88). 0 מתוך 4, חרא של מאזן, בואו נגיד את האמת. הפעם ראו שהוא לקח קשה את מה שקרה, הרבה יותר מאשר בגמר המונדיאל אז הלך על המגרש. אהבתי שיצא ממנו לפחות קצת רגש. מצטער, אבל עד כמה ששחקן כדורגל הוא גם אנושי - ההודעה על פרישה מהנבחרת היא פזיזה ולא במקום, הוא כולה בבן 29 ועוד שנתיים יש עוד מונדיאל, מה הלחץ? "מצטער, זה לא בשבילי", נו באמת, זה שחקן שענד את סרט הקפטן ברגע הכי קשה צריך לבלוע את הגלולה, לשתות מים קרים ולחכות להמשך. אין שום דבר טובה להציג את הודעת הפרישה הפזיזה שלו, סוג של בריחה מאחריות וחזרה לקן של ברצלונה.

    אני בכלל לא חשוב שהוא צריך להביא תואר בנבחרת כדי להיחשב כשחקן הכי גדול שאני ראיתי לדוגמא או כדי שיפסיקו עם ההשוואות המטופשות למראדונה, אבל הרקורד שלו בנבחרת בגמרים כן מעיב על קריירה יוצאת דופן שהיא קסם אחד גדול.
    התקשורת כל-כך רוצה שזה יסתדר ולכן היא קוטלת. גם כריסטיאנו אוכל חרא מהתקשורת בפורטוגל, פירסמו עליו שקרים שם. גם את ראול שחטו אחרי שהחמיץ פנדל ביורו 2000 וכן ביורו 2004 כשהיה אולי הכי גרוע מצד שחקני ההתקפה של ספרד; גם את דל-פיירו שחטו אני מניח אחרי ההחמצות ביורו 2000. זה לא חדש, ככה זה הכדורגל. מסי חזק מזה.
     
    viValencia ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אפשר לקרוא לזה פזיזות, מצד שני להגיע לבאר 3 פעמים ברצף ולא לשתות ממנה זה משהו שהיה מרסק כל אחד. אני בהחלט יכול להבין את ההודעת פרישה.
     
  4. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    מסתמנת פרישה המונית מנבחרת ארגנטינה וגם טאטא צפוי להתפטר. אם זה ככה יכול להיות שהם אפילו לא יעלו למונדיאל.

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אפשר להבין את התסכול והוא גם בן-אדם כמובן, איש עם רגשות, אבל הוא הקפטן והסמל והמנהיג של הנבחרת או אמור להיות כזה, לצד כל התהילה העצומה בכדורגל יש גם רגעים קשים שהביקורת שוחטת. בסדר, אז היגואין מעמיד רקורד עלוב בגמר והוא יותר גרוע ממסי במשחקי הגמר - אבל גם מסי לא מספיק טוב, עובדה שהוא לא כבש באף משחק גמר. הודעת הפרישה יוצרת בעיה בכל ארגנטינה, שחקנים גדולים כמו קון והיגואין חושבים ללכת בעקבותיו, גם אם הם יוצאים חדלי אישים וממש פאתטיים - בשביל מה זה טוב? אסור לקבל החלטות כאלה כשיש בטן מלאה.
    מעבר לכך כל סיפור הקריירה של מסי הוא סיפור שהתחיל בצורה קשה עם הורמון הגדילה, לא צריך לחזור על זה. בלי אמונה ומאבקים הוא לא היה הופך להיות מסי. יש לו עוד מונדיאל אחד לתת עם הנבחרת ובגיל 31, אם ימשיך להיפצע - זה אולי זמן טוב יותר להגיד שלום.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מצד שני הגיע הזמן שצעירים כמו דיבאלה ואיקרדי יקחו את המושכות
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    כולם מדברים על הכשלון של ארגנטינה ועל הפרישה של מסי אבל שוכחים שמהצד השני היתה עוד נבחרת,שבמקרה גם זכתה בתואר. לנבחרת הזאת קוראים צ'ילה שהוכיחה שמה שקרה שנה שעברה לא היה חד פעמי ולא בגלל שהטורניר היה אצלה בבית. צ'ילה פעם נוספת הגיע לגמר מול ארגנטינה, לא נפלה ממנה ולקחה את הקופה כמו גדולה. לגבי פיצי,התחיל את הטורניר מקרטע ועלו לגביו סימני שאלה האם הוא לא נכנס לנעליים שגדולות עליו,ככל שהטורניר התקדם סימני השאלה הלכו ונעלמו והוא סיים אותו עם סימן קריאה גדול. ריספקט.
     
    Die Werkself ו-idans10 אוהבים את זה.
  8. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    לא בטוח שההודעה של מסי הייתה ספונטנית , לי נראה שזאת הצטברות של הרבה דברים
    שקרו בשנים האחרונות החל בדעת הקהל הארגנטינאי וכלה במה שהתרחש בהתאחדות
    משהו שהולך לא מעט שנים אחורה.
    ההשוואה בין מסי למארדונה כל כך דבילית שאין טעם להתייחס אליה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ומה שקורה הוא שעוד שחקנים בולטים ומובילים רוצים לפרוש וללכת אחריו, כולם פגועים, איזה מן דבר כזה? ברור שאין למסי אשמה בכך אבל כאילו נוצר מרד וזילות המדים הלאומיים. תקשורת הספורט לוחצת לפעמים, גם האוהדים, אז מה. שאלה יהיו הצרות של מסי בחיים.
    נשים את מראדונה לרגע בצד, אבל מסי משחק באחת הנבחרות הטובות ביותר. במשחקי הגמר הוא ספציפית לא היה מספיק טוב ולאורך כל הדרך העידן שלו בארגנטינה לא יוכל להיחשב כהצלחה עם כל הכבוד למלכות השערים. הוא תמיד הפסיד במשחקי הגמר ובלי קשר הוא השחקן הבולט והמרכזי בנבחרת מאז סיום מונדיאל 2006 אליו הגיע עדיין צעיר וקצת פצוע. אני כן מקווה שהוא יתעשת ויקבל את הכוחות הנפשיים בחזרה כדי להוביל את הנבחרת לרוסיה 2018. היו שחקנים שהודיעו על פרישה מהנבחרת ואחר-כך חזרו בהם כדוגמת פיגו וזידאן, דברים כאלה קרו כבר.

    וכן, מחמאות גדולות לצ'ילה, אולי הנבחרת הצ'ילאינית הטובה בכל הזמנים, זו התחושה שם. אי-אפשר להתעלם מהם.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ברור שזאת לא אותה הצלחה כמו בבארסה. ועדיין כל הבוז שהוא מקבל בארגנטינה הוא מטופש ומיותר. בלי מסי ארגנטינה לא מגיע לכל הגמרים האלה. אי אפשר לבטל את התרומה האדירה שלו לנבחרת. ולפי יהודה ארם גם בארגנטינה בשנה האחרונה הפנימו את זה והביקורת כלפי הפרעוש התרככה.

    אם אני מסתכל בראיה היסטורית מסי עם הקופה ובלי הקופה הוא אחד משלושת הגדולים ביחד עם מראדונה ופלה. מראדונה עשה יותר ממנו בנבחרת? אז מסי עשה יותר ממנו בקבוצות. אגב גם מריו קמפס עשה יותר ממסי בנבחרת, אבל אין אדם שפוי בעולם שיגיד שהוא גדול ממנו. נבחרת זה סופר חשוב,אבל זה ממש לא המדד היחיד לקבוע גדולה של שחקן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/6/16
  11. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אני לא מבין למה אומרים שאין למסי אשמה בזה. כן יש לו אשמה צריך להגיד את האמת. מלבד זה שהוא השחקן הכי טוב שיש וצריך להשפיע על המשחק הרבה יותר הוא החטיא פנדל מכריע. אז כן יש לו אשמה בהפסד הזה.
    אני מאמין שבסוף הוא יחזור בו ונראה אותו במונדיאל, אבל ההודעה הזאת שהוא הוציא היא מטומטמת ומראה על אופי חלש מאוד. "זה לא בשבילי"...
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אף אחד לא אומר שמסי חף מביקורת, מה שאנחנו אומרים,או מה שאני לפחות אומר, זה שהביקורת מוגזמת ביי פאר. כל ארגנטיני שמפיל על מסי את המחסור בתארים הוא חתיכת כפוי טובה.
     
  13. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    מדובר במחאה מול ההתאחדות ואמצעי לחץ לפתור את המשבר שם כבר.
    מרטינו לא מקבל משכורת כבר הרבה זמן וזה לא רק הוא שסובל
    גם השחקנים מחזיקים בטן מלאה על התנהלות ההתאחדות בשנים האחרונות
    ברגע שיעשו סדר בהתאחדות, יש כרגע בלגן ענק שכולל מעורבות של המדינה ואיומים של פיפ"א, רוב הפורשים יחזרו.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  14. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    באופן פרדוקסלי נראה לי שלמארדונה היה קל יותר מאשר למסי , מסי היה תמיד מוקף בשחקנים
    כמו די מארייה ,אגוארו ,היגואין וכו' ומן הסתם הציפיות מאוסף כזה של שמות היה תמיד גבוה לאין
    ערוך מהציפיות מאוסף הנגרים ששיחקו עם מארדונה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נו בסדר, הביקורת כלפי מסי מוגזמת, אין ספק. למרות שבשנים הראשונות הוא לא העמיד מספרים טובים בנבחרת. מסי בנבחרת עד 2011: 15 שערים ב-54 משחקים - מאזן עלוב למדיי כשרוב הזמן הוא כבר השחקן הטוב בעולם יחד עם כריסטיאנו רונאלדו. מאז הוא הכפיל את המספרים(רק ב-2012 הוא כבש 12 שערים ב-9 משחקים למשל) ולמעלה מזה. יש אולי כפיות טובה. אז מה. מסי משחק בשביל העיתונאים? בטוח לא. על כל אוהד שמגיב בצורה לא ראויה - יש עשרה אוהדים שחושבים שהוא אלוהים\גדול מדייגו. מראדונה היה מוקף בשחקנים פחות טובים ויש שני צדדים למטבע. אולי יותר קשה להצליח עם שחקנים פחות טובים, חשבתה על זה? שחקנים עומדים בפני רגעים לא פשוטים לפעמים אבל הוא לא עוד שחקן, הוא המנהיג. הודעת הפרישה מהנבחרת הייתה מיותרת, פזיזה והאנטיתזה לשחקן שלובש את סרט הקפטן. מראדונה היה מוכן למות למען הנבחרת גם היום בגיל 60. לגבי רמת הקבוצות - אין שאלה בכלל. אני לא מוריד מערכו של מסי ככדורגלן אלא שם זרקור על האופי שלו ועל אחת כמה וכמה על הבחירה שעשה אתמול, חוץ מהדמעות שבהחלט היו אמוציונליות.