קופה טוטאל סודאמריקנה 2013

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏1/8/13.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    היום בלילה (01:50) צפוי משחק סופר מעניין בברזיל, כשמחזיקת הגביע הנוכחי, סאו פאולו, תארח אותנו למשחק הראשון ברבע הגמר. נאסיונל נשארה בברזיל לאורך כל השבוע האחרון, מאז אותו ניצחון על באהיה שהעלה אותנו לרבע הגמר, כאשר הקבוצה עד גיל 20 מחוזקת בשלושה שחקני סגל ראשון, שיחקו במשחק הליגה בסופ"ש האחרון. כל ההרכב הראשון כשיר להתמודדות הלילה מלבד הבלם אלכסיס הנריקס והחלוץ ג'פרסון דוקה, שיוחלפו בדיאגו פראלטה ופרננדו אוריבה בהתאמה. אנחנו ממשיכים לשחק בשיטת ה-3-3-3-1 שעובדץ לנו כ"כ טוב השנה, בתקווה שנצליח להוציא תוצאה טובה (קרי ניצחון / תיקו עם שערים) או לכל היותר להפסיד בהפרש מינימלי של שער. זה יהיה קשה, זו בהחלט ההגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל, אבל עלייה לחצי הגמר תיתן לנו בוסט לקראת השלבים המכריעים.

    אצל סאו פאולו חוזרים שחקנים משמעותיים שהיו פצועים כמו לואיס פביאנו, אנטוניו קרלוס וכן דנילסון ומאיקון שלא שיחקו במשחק הליגה האחרון. מה שכן, סאו פאולו תחסר את הפליימייקר גאנסו שמושעה עקב צהובים וז'אדסון יהיה זה שיחליפו.

    ההרכבים הצפויים:

    סאו פאולו: רוג'ריו סני; פאולו מיראנדה, אנטוניו קרלוס, רודריגו קאיו, ריינאלדו; דנילסון, מאיקון, דוגלאס, ז'אדסון; אלויסיו, לואיס פביאנו

    אתלטיקו נאסיונל: פרנקו ארמאני; דיאגו פראלטה, פרנסיסקו נאחרה, אוסקר מוריז'ו; סטפאן מדינה, אלכס מחייה, פאריד דיאס; אלחנדרו ברנאל, שרמאן קארדנאס, חואן דויד ואלנסיה; פרננדו אוריבה
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    התוצאה טובה לריבר בהתחשב במספר המצבים הלא רע שהשיגה לאנוס ובהצלות הרבות של בארוברו המצוין, מצד שני גם מרקסין היה שם עם כמה הצלות חשובות במצבים שכולם כבר צעקו גול וטאו החמיץ מצב נוח יחסית בנוסף...

    קצת הורדתם הילוך לאחרונה, אבל אני מקווה שהלילה תצליחו להפתיע את סאו פאולו
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הורדת ההילוך נבעה בעיקר מהרוטציות שאוסוריו עושה כדי לשמור על כולם טריים וגם עקב הבטחת המקום הראשון בליגה משהו כמו 5-6 מחזורים לסוף. לא זכור לי טורניר שהבטחנו עלייה ומקום ראשון כ"כ מהר. חבל לי קצת על רצף המשחקים ללא הפסד שנקטע ב-30, אבל זה בסה"כ סטטיסטיקה. מה שחשוב זה מה שמשיגים בפועל ואני מקווה שאחרי מנוחה של שבוע, החבר'ה יראו הלילה למה הם מסוגלים.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הפסד מאוד מרגיז בברזיל 2-3 לסאו פאולו, במשחק שממנו אני יוצא עם הרגשה מעורבת. מצד אחד סאו פאולו פשוט הרגו אותנו בחצי הראשון, את מספר הפעמים שהגענו לרחבה של סני אפשר לספור על יד אחת ואחזקת הכדור היה נראה כמו 30-70 לברזילאים. פשוט לא נגענו בכדור או שחיפשנו איך להעיף אותו. ז'אדסון דפק וואחד גולאסו לארמאני כבר בדקה ה-13 ורק התפללתי שייגמר כבר. למזלנו העורף הברזילאי היה מתחת לכל ביקורת היום, יותר מדי איבודי כדור שטותיים ששניים הובילו לשערים שלנו. אוריבה בדקה ה-39 הצליח להשוות אחרי מסירה של קארדנאס ובעצם לגרום לכך שבחצי השני תעלה נאסיונל אחרת.

    וכאן מגיעה האכזבה. חצי שני טוב מאוד עם מספר הזדמנויות שלנו, משחק שווה בשווה מול סאו פאולו כולל עבירה של 200% ברחבה על אוריבה במצב של 1-1 שהשופט הפרואני שבכללי הלך יותר עם המקומיים, לא שרק. אם דיברתי על העורף הברזילאי, אז גם אצלנו היו בעיות ואלכסיס הנריקס שבסוף שיחק, גם על לנו בשני גולים מקרנות, כאשר פעמיים השאיר את אנטוניו קרלוס לנגוח מקרוב פנימה. פעם אחת בדקה ה-71 והגול הכואב יותר היה בדקה ה-90. בתווך הצליח ג'פרסון דוקה שהחליף את אוריבה, לנצל עוד איבוד הזוי של סאו פאולו בחלק האחורי ולהכניע את סני בדקה ה-77, חבל שזה לא הספיק לפחות לתיקו. מצד שני, שני שערי חוץ בברזיל וזה אומר שבקולומביה 0-1 או 1-2 לנו ואנחנו בפנים. ואין לי ספק שבקולומביה נשחק הרבה יותר התקפי והאיצטדיון יהיה מלא. סאו פאולו כבר הוכיחה שהיא יכולה לכבוש לא מעט שערים גם בחוץ, אבל אני מאמין שנעשה את זה בשבוע הבא.