קיץ על החוד - נבחרת פורטוגל

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י תומר22, ‏30/5/08.

  1. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלה, טעות שלי. הכנתי את הסגל ושכחתי שהוצאתי אותו.

    יש סיכוי טוב שזה יקרה במשחקים הראשונים בגלל הניסיון. התכנון הוא שמיירה יפתח כבלם לצידו של קרבאליו, אבל היכולת הלא משכנעת שלו העונה נותנת סיכוי לפפה לתפוס את עמדת הבלם ואז מיירה עשוי לזוז קדימה. מוטיניו שיחק העונה לא מעט בצד ימין של ספורטינג ויש סיכוי שהוא יתפוס את התפקיד הזה גם בנבחרת כי הוא יותר אחראי מהקיצוניים הטבעיים (ואז מתפנה מקום באמצע, תלוי בשיטה עליה יתבסס בסופו של דבר סקולארי ובמיקום של דקו).
     
  2. hai Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/04
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך הם מתכוונים לכבוש בלי חלוץ מטרה נורמלי ? הגולים של רונאלדו לא יספיקו בטורניר כזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/08
  3. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מגן שמאלי או לא מגן שמאלי, הדבר שהכי בולט בסגל של פורטוגל או שאין חלוץ כמו שצריך להיות לנבחרת ברמה הזאת. אם רונאלדו ימשיך באותו כושר הבקעה של כל העונה זה יכול להסתדר, אבל להגיע עם סגל חלוצים כזה זה חיסרון מאוד גדול..
     
  4. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אני לא בטוח שהבנתי - מיירה היה גרוע העונה אז הניסיון של מיירה לא יספיק בשביל לשחק בתור בלם, אבל כן יספיק בשביל לשחק בתור קשר הגנתי? יש בזה הגיון כלשהו - המתחרה שלו על עמדת הבלם משחק בריאל מדריד בעוד שהמתחרים שלו על המקום בקישור משחקים בספורטינג ובנפיקה, מה שנותן לו יתרון עליהם - אבל אני עדיין לא חושב שזה יקרה (מהסיבות שפירטתי בהודעתי הקודמת).
    השיטה תהיה 4-2-3-1. סקולארי בדרך-כלל לא מפתיע יותר מדי ואני אף מוכן להמר על הרכב:
    ריקארדו; בוסינגווה, קארבליו, פפה, פריירה; פטיט, מוטיניו; כ. רונאלדו, דקו, סימאו; נונו גומש
    ולוסו עשוי לשחק במקום אחד מהקשרים וקווארשמה עשוי לשחק במקום סימאו. זהו בערך.
    השינויים היחידים שהשיטה עלולה לעבור יבואו במקרה של פציעות או השעיות. במידה ודקו לא יהיה זמין, יש שתי אפשרויות - או שכרונאלדו יעבור לאמצע וקווארשמה ישחק בעמדה של כרונאלדו, או שפטיט, ולוסו ומוטיניו ישחקו שלושתם בקישור (כלומר 4-3-3). במידה ונונו גומש לא יהיה זמין, רונאלדו ישחק יותר באמצע (שוב, קווארשמה יחליף אותו בצד), אבל לא בעמדת החוד של גומש (כלומר, 4-6-0. פורטוגל שיחקו במערך כזה חצי שעה בערך במונדיאל הקודם, מול אנגליה אם אני לא טועה)
     
  5. GAL1 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/6/07
    הודעות:
    788
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נבחרת מוכשרת ברמות מטורפות, בכל עמדה יש להם שחקן שמתאים לרמות הבין לאומיות וניראה שהולך לפרוץ לכדורגל האירופאי עוד רגע.
    רונאלדו כבר פרץ ממזמן, נאני מראה סימנים של עוד אחת מתגליות פרגוסון, ז'וזה בוסינגווה שנקנה על ידי צ'לסי והיה מחוזר אחרי לא מעט קבוצות אנגליות, מוטיניו, שחקן מדהים, ראיתי סירטונים שלו והוא יודע לעשות דבר או שתיים עם הכדור, ולא נשכח את קוארסמה המוכשר ואת מיגל ולוסו, עוד שני שחקנים מוכשרים בצורה אדירה.
    שלא נדבר על דקו, קראבליו, וסימאו, שהם עשו את הפריצה שלהם (אולי סימאו פחות), והם יהיו העמוד שידרה של פורטוגל.

    איפה החלוצים ? אין ממש, ננו גומש, פוסטיגה ואלמיידה פשוט לא מתאימים לרמות הגבוהות של אירופה, אחד החסירונות הגדולים של פורטוגל וחבל.
     
  6. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אני מצפה מהנבחרת הזו להמון .
    הקישור שלהם חלומי - רונאלדו , דקו ,נאני , קווארסמה .. ועוד בהגנה יש להם את בוסינגואה שעבר לצ'לסי וקארבליו שנתן עונה מעולה .
     
  7. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש רצון גדול לתת לו לשחק בהרכב, סקולארי מאמין בו. הבעיה שמפחדים שהוא יעשה שטויות כמו שעשה לא פעם העונה בשטוטגרט - בתור בלם זה עלול לעלות לנבחרת שלו ביוקר. אם ישחק בקישור ירוויחו את הניסיון והיכולת ההגנתית שלו, ובנוסף יהיה גיבוי של הבלמים מאחור למקרה של טעויות חוזרות.

    אסור לשכוח שגם על קרבאליו יש עדיין את חובת ההוכחה בנבחרת. הם עוד לא קיבלו ממנו את היכולת מצ'לסי בזמן אמת, ועכשיו הוא גם צריך להנהיג מאחורה (בלי הדומיננטיות של טרי).
     
  8. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מיירה אכן עבר עונה נוראית בשטוטגארט. אחד ממאכזבי העונה בבונדסליגה ללא ספק. הייתי שוקל לפתוח איתו על הספסל, למרות שאם סקולארי מאמין בו מי אני שאתווכח. לפורטוגל יש נבחרת מצויינת, ששווה שלבים גבוהים, מה שכן, היא תצטרך לעבור בדרך את גרמניה, וזה הולך להיות מפגש מאוד מרתק. לא יכול לחכות כבר, שיתחילו את היורו!!!!!!!!!
     
  9. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לפורטוגל אולי את הנבחרת עם הכי הרבה כישרון.
    הקישור נראה מאוד מבטיח,דקו,רונאלדו,סימאו,קוארסמה,נאני... מי לא היה רוצה קישור כזה? ההגנה תיהיה מאוד יציבה לטעמי בראשות ריקארדו קארבליו המעולה ורק עם החלוצים יש לפורטוגל בעיה. כשאני מסתכל על החלוצים אני רואה רק בהוגו אלמיידה אחד שיכול באמת להוות פקטור גדול בטורניר. שוער שכבר היה במעמדים האלה,ריקארדו וכבר הוכיח את עצמו כשוער שניתן לסמוך עליו. בשנים האחרונות פורטוגל עשתה התקדמות משמעותית ואני צופה לה עתיד ורוד ביורו זה במיוחד עם "ביג פיל" על הקווים.
     
  10. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    מיירה ירד ביכולת בדיוק מאותה הסיבה למשל שמרטאסקר ירד ביכולת שלו. שניהם משחקים בקבוצות עם מאמנים שהשקפת הכדורגל שלהם מאוד התקפית. ארמין פה של שטוטגארט שולח שחקנים למעלה כאילו מדובר בליגת הנוער, ולכן בלמי שטוטגארט צריכים לחסות יותר שטחים מתים. משחק כה פתוח הוא לתת ליריב מתנות. במצב כזה אי אפשר להאשים את הבלמים. מיירה שחקן כדורגל גדול, יש לו כל מה שצריך בלם. הוא מנהיג, הוא גבוה, הוא חזק והוא מנוסה. אתם תראו בלם גדול במונדיאל (בתקווה שיקבל את ההרכב).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/08
  11. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    עם האיכות האינסופית של פורטוגל בכנפיים, חוסר האיכות המשווע בחוד והיכולת של רונאלדו לשחקן באמצע ביותר יעילות מכל מה שיש לנונו גומשים הבינוניים למיניהם להציע, אני חושב שהמהלך הכי טוב וגם הכי מפתיע שסקולארי יכול לבשל הוא הצבה של רונאלדו כחלוץ חוד, כשקוארסמה ונאני/סימאו בצדדים.
    רונאלדו שיחק המון באמצע ביונייטד השנה, יש לו את כל הנתונים והאיכויות לשחק שם והוא עשה את זה בהצלחה מרובה העונה, אין סיבה שלא ישחזר את זה גם בפורטוגל.
    היתרון הכי חשוב של מהלך שכזה - ביטול התלות בהוגו אלמיידות וההלדר פסטיגות שלא קשורים לרמה הזאת.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/5/08
  12. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    סקולארי ומפתיע לא הולכים ביחד.
     
  13. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כמו גם "דומנק" ו"כדורגל", ועדין זה לא מונע ממנו לאמן ביורו.

    כשאתה בונה את ההתקפה על נונו גומז והלדר פוסטיגה, צריך להכין את עצמך למצב שבו כדי להציל את המצב תצטרך לזנוח את העקרונות.
    אני משוכנע שאם הכל ילך כמו שצריך לפורטוגל ההרכב שציירתי ישאר בראש שלי, אבל אם פורטוגל תקלע לצרות והמערך הרגיל לא יעבוד תמיד יש מקום להפתעות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/5/08
  14. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    אני ממש לא חושב שסקולארי צריך להציב את רונאלדו בחוד. המפתח הכי גדול, והסיכוי אולי היחיד של פורטוגל ללכת עד הסוף הוא רונאלדו. כדי להביא את רונאלדו בידי ביטוי חובה להציב אותו באגף. כשרונאלדו שיחק ביונייטד בתפקיד של מאחורי החלוץ הוא גם ברח כל הזמן לאגפים והיה קשה לו מאוד לתפקד באמצע, אז לשים אותו לבד בשפיץ? זאת התאבדות. הוא צריך לקבל את הכדור באגף ואז לעשות את מה שהוא יודע, לעבור שחקן על הקו או לחתוך לאמצע ולבעוט אבל כשהוא מקבל את הכדור באמצע הרבה יותר קשה לו.
    הייתרון היחיד שאני רואה בלשים את רונאלדו בחוד זה שאז אפשר לשלב את רונאלדו נאני וקווארסמה באותו מערך, אבל עם כל הכבוד לשניים האחרונים, חייבים רונאלדו טוב בשביל להצליח, ורונאלדו טוב כשהוא באגף.
     
  15. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כמה שרונאלדו ענק, גם הוא בן אדם, ואחרי עונה של 50 משחקים צריך לקחת בחשבון את האפשרות שהוא לא ישחזר את היכולת המדהימה מיונייטד ב3-5 משחקים תוך שלושה שבועות. בכל מקרה זה לא חכם לבנות קמפיין שלם על יכולת של איש אחד. צריך איזון בנבחרת כדי להגיע להצלחות, וזה אומר יכולת טובה ממספר שחקנים ולא רק מרונאלדו.

    בנוסף, נאני וקוארזמה קיצונים מצויינים והחלוצים בסגל של פורטוגל הם ההפך הגמור. רונאלדו מסוגל לתרום למשחק ההתקפה של פורטוגל גם כחלוץ, וגם אם הוא לא ישחק כ9 קלאסי, 4-6-0 הוא מערך שלא זר לכדורגל העולמי וגם לא זר לפורטוגל.

    שוב - אם הדברים מסתדרים אין טעם לשנות את ההרכב. אבל אם לא, ובוא נודה בזה, כשאתה הולך לישון עם נונו גומז רוב הסיכוים שיהיו לך סיוטים, בעיני האלתור הזה יכול להתברר כמוצלח.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/5/08