קיץ של שינויים- מאמנים בליגת העל- קיץ 2007

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏22/5/07.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,248
    לייקים שהתקבלו:
    953
    יוסי מזרחי הוא מאמן טוב, הוא בן אדם נהדר והוא היחיד שהיה מסוגל להביא אליפות לבית"ר ירושלים העונה אבל הוא חסר מעוף ויצירתיות.
    תמיד אותם חילופים, תמיד אותם מהלכים, תמיד אותו משחק פושר ותמיד הבלחות של שחקנים, ראינו אולי פעמיים-שלוש במשחק התקפה מתוכננת ויפה עם תנועה של שחקנים ומשחק בנגיעה בלי התמהמות, מעבר לזה לא יותר מדיי ולכן מזרחי לא צריך להמשיך בבית"ר, הבעיה היא שהאופציה שכנראה תילקח כמאמן בית"ר זו אלי אוחנה ובאמת שאני לא יודע במה אוחנה טוב ממזרחי.
     
  2. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הוא היה בונה את הקבוצה הוא היה בונה אותה אחרת, יותר מתאימה לדרך שלו כמאמן.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,248
    לייקים שהתקבלו:
    953
    וזה משנה את העובדה שהוא מאמן חסר מעוף איך בדיוק? הרי את חוליית הקישור מזרחי רצה להשאיר כמות שהיא וכך גם את חוליית ההגנה, אתה חושב שחלוץ אחד(שאמור להיות סקורר) יכול להפוך קבוצה חנוקה התקפית לקבוצה משוחררת עם מעוף?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/5/07
  4. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין לי שאם הוא היה מקבל את הקבוצה בתחילת השנה ולא ארדילס, היית עכשיו מרוצה ממנו.
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,248
    לייקים שהתקבלו:
    953
    ואם הייתי משאיר את לואיס פרננדז הייתי הכי מרוצה בעולם.
    אמרתי לך ש"אם" זו מילה חזקה בכדורגל, מזרחי לא צריך להמשיך כי הוא מאמן חסר מעוף ויצירתיות.
    היה ונשאר.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הקיץ הנוכחי לדעתי הוא בין המעניינים שהיו כאן בנושא תחלופת המאמנים ומשרות חדשות.

    יש לי כמה נקודות לציין בנושא:

    1. משה סיני. משה סיני חוזר לליגת העל אחרי כמה שנים טובות של הפסקה ועבודה נוחה בנבחרת. על משה סיני יש סטיגמה לא חיובית אחרי קמפיין לא טוב בהפועל ת"א ומאז הוא נתפס כמאמן לא מהטובים ולא מהמבוקשים. אני דווקא די מחזיק ממנו, אני שמח שהוא חוזר לליגה ובני יהודה זה כמובן מקום מצויין להצליח בו. משה סיני יודע טוב מאוד מה היא השכונה, בני יהודה תמיד בעלת פוטנציאל להיות סוס שחור בליגה ומשה סיני הוא בעל אופי מתאים לשים את הקבוצה הזאת בצמרת הליגה אחרי עונה לא טובה של הכתומים. מעניין יהיה לראות את השינויים שיעשה סיני בקבוצה בקיץ.

    2. ניצן שירזי וגיא לוזון. 2 המאמנים האלה יוצאים לראשונה מחממת הבית שלהם. שירזי ולוזון 2 מאמנים שקיבלו את המפתחות בקבוצותיהן כעבודה ראשונה בליגה הבכירה ובגדול עשו עבודה נהדרת. ניצן שירזי הביא את בני יהודה לגמר הגביע והפך אותה לקבוצה כמעט לגיטימית בחלק העליון של הטבלה (חוץ מהמעידה העונה כמובן) וגיא לוזון עשה עבודה הרבה יותר מדהימה לדעתי ולקח קבוצה אפורה ומשעממת כמו מכבי פ"צ והפך אותה לקבוצת צמרת לכל גבר, תוך כדי תצוגות כדורגל יפות מאוד ובנה ויצר חוזק נהדר בקבוצה, המאמן הבא שיגיע למכבי פ"ת יצטרך להיכנס לנעליים גדולות מאוד.
    אז 2 המאמנים האלה יוצאים החוצה לעולם הגדול, גיא לוזון כנראה כנראה יגיע להפועל ת"א ויהיה מעניין מאוד לראות האם הוא מסוגל להצליח במועדון אחר ובמיוחד שמדובר במועדון גדול עם לחץ גדול לתארים וציפיות גבוהות, עד עכשיו היו לו בפ"ת חיים טובים, ביטחון בלתי מוגבל, ושום לחץ של אוהדים, שנת מבחן גדולה עבור גיא לוזון.
    כנ"ל לגבי ניצן שירזי אבל השאלה הגדולה באיזה מועדון הוא יפול.

    3. משרת המאמן בבית"ר ירושלים. כיסא הזהב.... מי לא רוצה לקבל משכורת עתק בבית"ר.... הדיבורים האחרונים מדברים על אלי אוחנה. גאידמק רוצה מאוד את פרננדז אבל לא נראה שהצרפתי ממש בעניין של לחזור לישראל, אומרים שאלי אוחנה הוא ברירת המחדל של הרוסי. לדעתי, צעד נכון. אלי אוחנה הוא מאמן התקפי, מאמן מהסוג שמתאים לקבוצה כמ בית"ר, אלי אוחנה גם צבר ניסיון כמאמן ויכול להצליח שם אחרי "כשלונות" בעבר.
    אם אני מחליט בבית"ר אני מגשש אצל יצחק שום, גם שום הוא מאמן שיכול להפוך את בית"ר לקבוצה דורסנית והאמת הוא אופציה הרבה יותר טובה מאלי אוחנה. יצחק שום מאמן עם קבלות ולדעתי הוא ובית"ר יכולים להיות סיפור הצלחה.


    למקרה שמישהו לא הבין את מטרת הדיון- ללוות את עונת המלפפונים בנושאי המאמנים בליגת העל בקיץ.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    חבר'ה, המה עוד סוגיה שצריך לדבר עליה. רוני לוי. האם הוא ראוי לאמן עוד עונה את מכבי חיפה? תשפכו הכל, אבל תישארו במסגרת הנושא המרכזי של הדיון.
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני כבר זמן רב טוען שרוני לוי לא צריך להמשיך במכבי חיפה. גם בעונות בהן זכינו באליפות היו מספר דברים אשר לא הייתי יכול להתעלם מהם כמו שינוי שיטת משחק כאשר אנחנו בפיגור, חילופים מוקדמים יותר, זרים ברמה נמוכה ועוד... השנה עם עזיבתו של בנאדו, זנדברג וטל היה על לוי לבנות קבוצה ולרכוש שחקנים חדשים על מנת לחפר על אלו שעזבו. במקום זאת הוא רכש שחקנים שלא מתאימים ברמתם של אלו שעזבו ואפילו לא מתקרבים לכך, רכש את אנדרסון שהוא דוגמא לזר שהגיע לעמדה שלא היה תואם לה, ועד שהוא כבר רכש שחקן עם יכולת שיכולה להתאים לקבוצה הוא הציב את מסודי בעמדה שרק גרמה לו להראות עוד שחקן רע. כמובן שיגידו רבים שרק בעונה הבאה אנחנו נראה האם לוי יכול לבנות את הקבוצה מחדש, אך אני מאוד פאסימי לגבי הסיכויים שיצליח לעשות זאת.
    מלבד כל זאת, היה ניתן לראות לאורך העונה כי ללוי כבר אין השפעה על משחק קבוצתו, וכי אין לו כבר שום דבר חדש ומפתיע. לוי מיצא את עצמו בחיפה, ועל כן הוא צריך לעזוב.
     
  9. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נניח ולוי עוזב, מי תביא? אני לא מאמין ששחר יביא מאמן מאירופה, ושום זאת האופציה הכי ריאלית כרגע בשוק. אני מניח גם שהיו לשומי כמה וכמה הצעות, ואם הוא כרגע לא מאמן, כנראה שאו שהוא לא רוצה או שיש לו משהו אחר כרגע. רוני לוי בסה''כ מאמן צעיר וטוב, הוא מכין את הקבוצה למשחקים מצויין, וכולם ראו את זה כבר. הוא גם גרוע מאוד בחלקים אחרים, אבל מה לעשות, כרגע הוא אחת האופציות הטובות ביותר למכבי חיפה אם לא הטובה שבהם. את ראובן עטר הייתי מאוד מאוד רוצה לראות שוב בקריית אליעזר (הפעם כמאמן, כן), אבל אני לא רואה אותו עוזב את נתניה עכשיו. אבל, בקשר לשום, אם הכל יסתדר, לא אכפת לי לראות את שומי פותח עוד קדנציה בקבוצה, אחרי ההישג הענק בליגת האלופות.
     
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני חושב שענית לבד על השאלה ששאלת. במידה ותגיע הצעה מפתה משחר אני לא רואה תסריט שבו שום אומר לו לא. שום כבר הוכיח את יכולות האימון שלו לא פעם, הוא משחק כדורגל התקפי, כזה שבקריית אליעזר רוצים הרבה זמן לראות, אז למה לא להציע לו? בנוסף הוא מבלי קבוצה ולא נצטרך לשלם עבור שום מועדון אחר, רק עבור שרותיו. גם אני הייתי רוצה לראות את עטר בנתניה, אבל כמו שציינת קודם לכן עטר עם נתניה ובשנה הבאה הקבוצה צפויה להשתדרג ולהלחם חזק בצמרת, אז אפשר לוותר על האופציה הזו.

    אבל אנחנו סתם מדברים, משום שמעמדו של לוי יציב, יציב מאוד ואם לא ייקרה משהו יוצא דופן אנחנו נצטרך להמשיך לראות אותו על הקווים עוד מספר שנים.