ראש בראש: רוברטו מנצ'יני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏12/6/11.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מר קאנטונה, אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה להפסיק עם ההודעות האלה עד סוף העונה או לפחות עד הדרבי. אתה עלול להיראות עוד חודש מגוחך מאוד בעיני עצמך.
     
  2. -sAndmAn- Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/11
    הודעות:
    361
    לייקים שהתקבלו:
    0
    NVM
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/12
  3. ARSI Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/05
    הודעות:
    3,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיכומים צריך לעשות בסוף העונה. כרגע יונייטד ראשונים עם אפשרות לפתוח פער של 5 נקודות, אבל זה יכול עוד להשתנות. לא רואה חיה כזאת, "לרוץ" לאליפות בפריימיירליג. גם כשארסנל לקחו אליפות בלי הפסד ב-2004 הם הבטיחו את האליפות רק בסוף העונה, כשהיריבות שלה מעיפות אותה מהגביע וליגת האלופות באותם ימים.
     
  4. WaynelolRooney Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/11
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם רוברטו מנצ'יני מפוטר בסוף העונה אז יהיה ממש חבל לסיטי.
    נכון, אחרי כ"כ הרבה רכשים וכסף מבוזבז הוא הביא רק גביע ועף כבר בבתים של הצ'מפיונס.
    אבל הרבה אנשים שוחכים שלוקח להם זמן להתאחד ולהיות קב'.
    מה עוד שרוברטו מנצ'יני לקח שחקנים טובים ומוכרים והפך אותם לוורלד קלאס -
    דויד סילבה לדעתי בתוך רשימת 5 הליימקרים הטובים בעולם עם אוזיל, צ'אבי אינייסטה ופאברגאס.

    צ'אבי אלונסו שחקן מדהים ואין עוד אחד כמוהו - הוא קשר אחורי שלמרות הכל הוא פליימקר חושב מאוד חבל שאין עוד שחקנים כמוהו. (ברמה שלו) זה מה שחבתי לעצמי לפני שנתיים ואז הגיע יאיא טורה למנצ'סטר סיטי והפך לשחקן השני שאני יכול להגיד עליו דבר כזה. רק שלעומת אלונסו הוא עולה יותר להתקפה ויותר רץ אבל בחד עם זאת הוא עושה גם הגנה. (בכוונה לא התייחסתי לסרג'יו בוסקטס כי לדעתי שניהם תר טובים ממנו במיוחד בחלק ההגנתי).

    לדעתי למנצ'יני מגיע עוד לפחות 2 עונות בהן הוא יעשה פחות רכשים (אולי בכלל לא).

    אם הוא לא היה טיפוס שכ"כ אוהב דלבר שטויות בתקשרות הייתי שמח שבעתיד הרחוק יאמן את יונייטד.
    אבל זאת גם אחת הסיבות שאני אישית לא רוצה את מוריניו (בעניין של מוריניו של מוריניו יש עוד 10000 סיבות).
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אז נראה לי שעכשיו הרבה יותר רלוונטי לסכם אם מנצ'יני זה הצלחה או כישלון.
    לדעתי לרף הציפיות מהעונה הזאת הוא הצלחה, מהסיבה הפשוטה שהמטרה העיקרית הייתה זכייה באליפות. הוא עמד בה. כמובן שהיו בעונה הזאת כמה וכמה דברים מוזרים בהתנהלות שלו במקרי טבז ובלוטלי, אבל במשימה הוא עמד בסופו של דבר.
    בעונה הבאה הוא כמובן שיתמודד על האליפות, אבל דווקא הדגש לדעתי יהיה גם על התוצאות באירופה. ממועדון כמו סיטי מצפים לפחות לעבור את שלב הבתים. זה המינימום.
     
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    'עכשיו זה יותר רלוונטי...' - יש לי קצת בעיה עם המשפט הזה. אם אגוארו מעיף את הכדור לעזאזל, מנצ'יני נכשל ולא השיג אף תואר. אגוארו כבש, מנצ'יני הצליח ויש גם כאלה שרושמים שבשורה התחתונה מנ' יונייטד יצאה עם 0 תארים העונה וליברפול עם תואר אחד...

    אני לא חושב שהגבול בין הצלחה לכשלון חייב להיות דק כל כך, במיוחד כשמסתכלים על ההישג בליגה כריצת מרתון מפרכת. אני חושב שבכל מקרה העונה הנוכחית של מנצ'יני הייתה חיובית, ובין אם הוא היה זוכה או מפסיד את האליפות, הקבוצה שלו צברה המון נסיון (ביחוד בחלק של אירופה), יצרה שלד די ברור שהוביל אותה כל הדרך - וזה לא דבר של מה בכך, כשהשמות על הנייר מספקים את הסחורה בצורה פנטסטית על הדשא, וכמובן צברה מאזן מטורף בליגה. סיטי ללא ספק התקדמה המון השנה, מנצ'יני צריך לעשות כמה שינויים מינוריים בסגל (למשל להעיף את באלוטלי ולהביא בלם גיבוי נורמלי במקום סאביץ') ובשנה הבאה הוא יחזור מנוסה יותר גם לליגת האלופות.

    איך מה שרשמתי בפסקה האחרונה היה משתנה לולא אגוארו היה כובש?
     
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אבל אין מה לעשות, בסופו של דבר מה שמכריע הוא התארים.
    נכון, בלי קשר לאליפות, סיטי השנה השתפרה, ללא ספק, אבל אי אפשר להמשיך עם המשפט הזה שנתיים-שלוש בלי לזכות בתואר. הרי לפי הגישה שלך אם קבוצה הגיעה 3 פעמים לגמר הגביע או לחלופין הגיעה לשני גמרים באותה העונה, ולא זכתה באף אחד מהם, אז זה גם נחשב להצלחה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/12
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בשלב מסוים זה יפסיק להיות הצלחה, אבל סיטי לא שיחזרה את ההישג שלה. זו הפעם הראשונה שמישהו ציפה ממנה לרוץ ברצינות, עד הסוף, אל תואר האליפות. היא עשתה את זה, וגם אם הייתה מפסידה את התואר במחזור האחרון זה לא משנה את 37 המחזורים שקדמו לו.

    גביעים באופן כללי לא משקפים את ההצלחה או הכישלון של מאמן, לראייה ליברפול של העונה שהצליחה מאוד בגביעים אבל העונה שלה היא כישלון ברור. אם מנ' יונייטד תעשה עכשיו 3 עונות של 89 נק' והפרש שערים נהדר ולא תזכה באף אליפות...יהיו כאלה שמן הסתם יגידו שהם צ'וקרים ושזה כישלון ענק, זה גם יהיה נכון חלקית, אבל מצד שני זה מאזן נהדר בכל קנה מידה. בכל אופן זה לא המצב עכשיו, זו רק הפעם הראשונה שסיטי מנסה לרוץ וכאמור היא הצליחה מעל כל הציפיות.
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    קשה לבקר מנג'ר שלקח אליפות, אבל צר לי - הזיכרון הגדול שלי ממנצ'יני נשאר המשחק ההוא נגד סנדרלנד. סיטי מצמקת ל-3-2, חמש דקות לסיום, והוא יושב על הספסל מיואש כאילו אין לזה משמעות. ואיזו משמעות יש עכשיו לנקודה שהקבוצה שלו לקחה משער שכבשה אחרי דקה נוספת.

    כן, סיטי לקחה אליפות. כן, למנצ'יני יש זכויות בהבאת שחקנים נכונים וביצירת חיבור טוב ביניהם והנחלת כדורגל. ועדיין, אני לא מחזיק ממנו.