רבע גמר: יד הזהב של אורוגוואי

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Franco, ‏2/7/10.

  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    אל-לוקו אבראו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה פנדל ענק!!!!!!!!!!!!
    לא האמנתי שאני אומר את זה אבל אקס בית"ר ירושלים מעלה את הנבחרת שלו לחצי גמר מונדיאל!!!!

    אבראו!!!
     
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    איש המשחק: סוארז?

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  3. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מעריץ את סוארז. הפעולה שלו הייתה מהלב, לא מהמוח, הוא לא יהיה בחצי גמר והוא הקריב את עצמו בשביל הסיכוי הקלוש הזה שנבחרתו תהיה בחצי גמר. מלך. חבל שזה דווקא הוא היה שם על הקוו ולא שחקן אחר, כי כמה שמגיע לו דווקא על הפעולה הזאת. זה מלוכלך, זה מגעיל, אבל הוא לוקח על עצמו את העונש, ואני בטוח שעם חיוך. מרגש היה לראות אותו יורד בוכה אחרי שהבין מה עשה, ואז לראות אותו בהחטאת הפנדל קופץ משמחה ויודע-זה שלהם.
     
  4. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,000
    לייקים שהתקבלו:
    722
    איש הטורניר, לא רק המשחק. הוא כנראה סיים את הסיפור שלו במונדיאל הזה אבל שיחק אותה בענק.
    אבארו הזה חולה נפש, אם היה מחטיא היו שוחטים אותו.
     
  5. Alan Smith Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    1,260
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע אם איש המשחק, אבל בלי נגיעת היד שלו אורוגוואי היו עפים. אבל בכל מקרה הוא גיבור המשחק.
     
  6. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    פשוט מדהים !
    כתבתי לפני המשחק שלא יכול להיות יותר דרמה ומתח מהמשחק של הולנד, אבל איך טעיתי.
    אמנם המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל הדקה האחרונה שלפני הפנדלים והפנדלים עצמם, פשוט תסריט מדהים !

    הפנדל של אבראו אולי גאוני ונראה יפה כשנכנס, אבל אני אישית לא אהבתי אותו.

    כל הכבוד לאורוגוואי !
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/10
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,802
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    אני אוהב את סוארז :aaarofl:
    אני מצטער בשביל גאנה, אבל תם פסטיבל 'אפריקה' אחרי מפגן לוזריות במיטבו. עצוב לי בשביל שחקני ואוהדי גאנה כי ההפסד הזה כואב בצורה בלתי רגילה, אבל אני נגד הפוליטיקה של "אפריקה כנגד כל העולם". היבשת הזו מלאת מלחמות, דם, אונס אכזרי, רעב, שחיתות ומה לא. ההפסד הזה של גאנה ולא של שום מדינה אחרת באפריקה.

    למשחק עצמו, מבחינתי המשחק היה די שקול עם נטייה לגאנה, אבל מתי שאתה מחטיא בדקה ה-120 פנדל זה העונש. שוב פעם, עצוב לי בשביל גאנה, אבל לא בשביל זומא, בלאטר או הנשיא הניגרי...
     
  8. סטפן אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/06
    הודעות:
    297
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשיו זה ברור ... אלוהים הוא לבן
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    חתיכת סיום קיבלנו. אני חושב שבגדול אורוגוואי נבחרת טובה יותר, אבל מי שיוצאת המאוכזבת מ-120 הדקות היא גאנה ולא רק בגלל הפנדל שהחמיצה, אלא בעיקר בגלל החצאי מצבים שהיא יכלה ליצור בהארכה אלמלא הייתה מרוכזת מעט יותר.
    גם אם במשחק המסוים הזה אורוגוואי הייתה חלשה וגאנה נראתה טוב יותר, אני חושב שיצא טוב שהדרום אמריקאים עלו. גאנה, כמו כל הנבחרות הדרום אפריקאיות בטורניר, לא הרשימה אותי בכלל ואני בדרך כלל נורא אוהב לראות נבחרות מהיבשת השחורה.

    הפנדל האחרון של סבסטיאן אבראו הוריד לי את הלב באלפית השנייה שבאה אחרי שהכדור יצא לו מהרגל, אבל אני שמח שבסופו של דבר הכדור נכנס. אגב, לחלוץ תהיה הזדמנות לעשות יותר במשחק הבא, כיוון שלואיס סוארז הורחק וזה לא בשמים לנחש שאל לוקו יפתח בהרכב.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    וואו, איזו דרמה מטורפת, אני ממש איבדתי את תחושת 'האוהד הניטראלי' במשחק הזה. משחק בין אורוגוואי לגאנה, נו טוב, מה כבר יכול להיות, נזפזפ בשלט מידי פעם, בטח יהיה כדורגל קיצבי אך גם ליקויים רבים במשחק של שתי הנבחרות. לא חשבתי שמשחק כזה יגרום לי לצאת מהאדישות. לא זכורה לי דרמה אדירה כזאת ברמת נבחרות מאז משחק רבע הגמר בין תורכיה לקרואטיה, משחק שנגרר להארכה שהייתה שוממה מאוד אך בשתי הדקות האחרונות הגיעו האירועים, וגם המשחק ההוא הוכרע בפנדלים כמובן.
    ליבי עם גאנה. הם שיחקו עם הלב. קשה לראות את התמונות של השחקנים שם בוכים, בייחוד של הקפטן מנסה שהציג מונדיאל מצויין ותמיד היה שם ברגע האמת כדי לטאטא את הסכנה. אני בטוח שג'יאן לא יצליח להירדם אחרי המשחק והמהלך הזה ירדוף אותו עוד זמן רב. הוא הראה אנושיות וזה יפה מצד אחד. מצד שני, חבל שהוא לא בעט כמו בדו-קרב הפנדלים. התפללתי בשבילו שאת הפנדל השני הוא יבקיע, וכל הכבוד לו על האומץ לבעוט ראשון, ממש חצי דקה אחרי שפיספס. גאנה פיספסה כאן צ'אנס אדיר וזה צורם מבחינתה, אבל בוודאי שלפני הטורניר היו קונים שם רבע גמר. גאנה עברה שלב אחד יותר מאשר במונדיאל הקודם.
    דייגו פורלהאן כבש שער יפה אבל קינגסטון טעה בגדול עם התזוזה לפני הבעיטה. מה שכן, פורלהאן נהדר במונדיאל הזה והוא בנה הרבה התקפות שרק בנס לא הסתיימו בגול. אורוגוואי לקחה את היוזמה לקראת סיום המשחק. היה ברור גם שפורלהאן יבקיע את הפנדל, יש לו את זה.
    האירוע של ההצלה מהקו לפני הפנדלים לא יוצא לי מהראש ומזכיר לי קצת את מה שהיה בין הפועל ת"א לנתניה העונה בבלומפילד בדקה האחרונה. רק מי שהיה במשחק יכול להבין. דקה אחרונה ושחקנים פשוט מונעים מהכדור להיכנס כשהם מגנים על קו השער. סוארז הקריב את עצמו למען הנבחרת והוא ראוי להערכה. וכמובן שאי-אפשר בלי אבראו – כל-כך הרבה אומץ ותעוזה בפנדל. עם כל האכזבה מבחינתי על כך שאורוגוואי עלתה – מחאתי כפיים על הביצוע. אני בטוח שאוהדי בית"ר חייכו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/7/10
  11. Robin Hood Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/08
    הודעות:
    326
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האפריקאית האחרונה מודחת בצורה אכזרית למדי ומבחינתי גאנה תהיה חסרה מאוד מהמשך המונדיאל הזה. אורוגוואי הצליחה לשרוד הארכה לא טובה מבחינתה למרות מספר מצבים קורצים לגנאים וכמובן בעיטת הפנדל הרשלנית של ג'יאן (אשר דווקא כבש, אך כמעט פיספס יש לציין, בבעיטות ההכרעה), ורוב שחקניה שמרו על קור רוח ובעטו היטב את הפנדלים שלהם.

    רבים לא אהבו את הצורה בה גאנה שיחקה במונדיאל הזה, אך אני לא חושב שאורוגוואי הוכיחה באיזשהו שלב במהלך המשחקים שהיא עדיפה עליה משמעותית. אינני חושב שגאנה תיזכר כמו שכולם נזכרים בערגה בסנגל של 2002, אך לדעתי היא ניפצה את כל הסטריאוטיפים של הכדורגל האפריקאי. היא שיחקה מסודר, בצורה יעילה ואחראית לאורך כל הטורניר, ידעה להגן היטב, ושחקניה לא התעסקו עם מפגנים אינדיבידואלים אלא שיחקו כקבוצה. מדובר אומנם בנבחרת בינונית, אשר גם חסרה את השחקן המוביל שלה במהלך הטורניר הזה, אך כזאת שלפי דעתי הייתה ראוייה לעשות היסטוריה עבור יבשת אפריקה, ולהיות הנבחרת האפריקאית הראשונה בחצי הגמר. בדיוק כמו במקרה של סנגל, קשה לדעת מתי תבוא ההזדמנות הבאה של גאנה, אבל צריך לציין שבניגוד לראשונה (ובמידה מסויימת גם בניגוד לקמרון) זהו מונדיאל שני של גאנה בו היא מצליחה לעבור את שלב הבתים, כך שנראה כאילו נעשית עבודה טובה ויסודית בכל הנוגע לנבחרת הלאומית.
     
  12. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שהלך שם בסוף פשוט לא אמיתי.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    הקבוצות עייפות ולא ממש מנסות להכריע את המשחק, אמרתי שלפעמים אולי נופלים שערים אבל עדיין לטעמי היה עדיף אם היו מבטלים את ההארכה ועוברים ישירות לפנדלים, השחקנים עייפים בטח בתקופה כזאת של מונדיאל, ולא ראיתי כ"כ הרבה מגאנה בהארכה כמו שאתה מתאר.

    פנדלים זאת הדרך האכזרית אבל הטובה ביותר להכריע משחק, לא רואה שיטה יותר טובה ממנה, זאת השיטה שרק מדגישה את היופי בכדורגל שהכל יכול בשניה אחת להתהפך כמו היום למשל.

    המשחק הזה הזכיר לי את רבע גמר יורו 2008 במשחק של קרואטיה נגד טורקיה, הקרואטים הבקיעו בדקה ה-119 והטורקים השוו בתוך תוספת הזמן של ההארכה עם שער של סמיח והקרואטים התפרקו בפנדלים וכבשו רק אחד מתוך 4.

    לכל אלו שאומרים שאבראו חולה נפש, למה נראה לכם קוראים לו "אל לוקו", שחקן בית"ר ירושלים בעבר הולך לשחק בחצי גמר המונדיאל לא נתפס בשבילי.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    ליאנדר סחארלאקנס אמר ובצדק: "לואיס סוארז הוא חצי מדהים וחצי בן אדם".
     
  15. The_Magpie Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נגיעת היד של סוארז פשוט מגעילה. זה בדם של הדרום אמריקאים לרמות? אפילו אם זה בא מהלב ועם רצון להעלות את הקבוצה שלך שלב זה דוחה.

    אני בחיים לא אבין ולא אקבל את זה.